minulla katosi windowsin taustakuva ja tilalla on vain musta pääväri mistä voisin saada taustakuvan takaisin
windows 10 taustakuva ei tomi
43
418
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaisesta linkistä voipi katsella
https://support.microsoft.com/fi-fi/windows/työpöydän-taustakuvan-muuttaminen-175618be-4cf1-c159-2785-ec2238b433a8- Anonyymi
Windowsissa ei mikään toimi ja tauatakuva hidastaa windowsia kamalasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Winkurahan on kamala tapaus!
- Anonyymi
Poistaa kannattaa moinen winkura haitake!
- Anonyymi
On se windows vaan niin kovin hankala!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
POISTIN SEN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo se kannattaa poistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ POISTIN!
- Anonyymi
On se winhaiteake vaikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei edes taustakuvat toimi!
- Anonyymi
Ohje yhtä tyhjän kanssa jos winku on solmussa eikä toimi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows muutenkin hidas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
POISTIN SEN!
Järki teko!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI hyvää päivää!!! Näin paljon Microsoft tietää sinusta
Kaikki, mitä Microsoft tietää sinusta, on Microsoftin verkkosivuston hallintapaneelissa, johon pääset helposti itse käsiksi. Sieltä näet yhteenvedon ja voit poistaa esimerkiksi haku- ja sijaintihistorian.
Microsoftin tiedot sinusta eivät ole mitään pikkuasioita.
Kun esimerkiksi surffaat internetissä Edge-selaimella, hakuhistoriasi tallentuu selaimeen evästeiden muodossa, jotta mainostajat voivat kohdistaa mainoksia sinulle.
Tällainen tiedonkeruu on hyvin tiedossa, ja se on yksi syy siihen, miksi Vivaldin kaltaiset selaimet antavat sinun liikkua verkossa täysin yksityisesti.
Microsoft kerää tietoja myös monista muista lähteistä.
Kaikki tietokoneella tekemäsi kirjataan ylös
Toimintasi Windowsissa, kuten hakupalkin käyttö, ovat siten Microsoftin valvonnan alla. Sama koskee sovellusten käyttöä, tietokoneen sijaintia, mikrofonin ja webkameran käyttöä ja paljon muuta.
Itse asiassa lähes kaikki tekemäsi asiat tallentuvat, kun olet kirjautunut Microsoft-tilillesi Windowsissa, sovelluksessa tai Edgessä.
Suuri kysymys on nyt se, miten saat edes selville, mitä Microsoft tietää sinusta.
Onneksi Microsoft auttaa siinä itse. Microsoft tarjoaa verkossa yhteenvetosivun, jossa on täydellinen luettelo henkilö-, tietokone- ja puhelintiedoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se windows vaan niin kovin hankala!
Microsoft yrittää pakottaa sinut käyttämään Edgeä
Microsoft on kiertänyt peukaloruuveja tiukemmalle ja pakottaa nyt ihmiset käyttämään Edge-selainta Windows 10:ssä ja 11:ssä sekä Android- ja iOS-laitteissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
POISTIN SEN!
JÄRKI TEKO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
POISTIN SEN!
Kyllä! Kaiki Windows viritelmät on käyttöjärjestelmän irvikuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Winkurahan on melkoista jäätyilyä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se winhaiteake vaikea.
Kyllä! Microsoftilla on runsaasti petrattavaa Windows-päivitysten laadussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI hyvää päivää!!! Näin paljon Microsoft tietää sinusta
Kaikki, mitä Microsoft tietää sinusta, on Microsoftin verkkosivuston hallintapaneelissa, johon pääset helposti itse käsiksi. Sieltä näet yhteenvedon ja voit poistaa esimerkiksi haku- ja sijaintihistorian.
Microsoftin tiedot sinusta eivät ole mitään pikkuasioita.
Kun esimerkiksi surffaat internetissä Edge-selaimella, hakuhistoriasi tallentuu selaimeen evästeiden muodossa, jotta mainostajat voivat kohdistaa mainoksia sinulle.
Tällainen tiedonkeruu on hyvin tiedossa, ja se on yksi syy siihen, miksi Vivaldin kaltaiset selaimet antavat sinun liikkua verkossa täysin yksityisesti.
Microsoft kerää tietoja myös monista muista lähteistä.
Kaikki tietokoneella tekemäsi kirjataan ylös
Toimintasi Windowsissa, kuten hakupalkin käyttö, ovat siten Microsoftin valvonnan alla. Sama koskee sovellusten käyttöä, tietokoneen sijaintia, mikrofonin ja webkameran käyttöä ja paljon muuta.
Itse asiassa lähes kaikki tekemäsi asiat tallentuvat, kun olet kirjautunut Microsoft-tilillesi Windowsissa, sovelluksessa tai Edgessä.
Suuri kysymys on nyt se, miten saat edes selville, mitä Microsoft tietää sinusta.
Onneksi Microsoft auttaa siinä itse. Microsoft tarjoaa verkossa yhteenvetosivun, jossa on täydellinen luettelo henkilö-, tietokone- ja puhelintiedoista.Sitä on vapusen vaikea sisäistää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamalaa !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
W11 ajurit on ihan pyllymajasta.
- Anonyymi
Winkussahan ei mikään toimi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
POISTIN SEN!
Minä myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Microsoft yrittää pakottaa sinut käyttämään Edgeä
Microsoft on kiertänyt peukaloruuveja tiukemmalle ja pakottaa nyt ihmiset käyttämään Edge-selainta Windows 10:ssä ja 11:ssä sekä Android- ja iOS-laitteissa.Taas MS mokas..
Uutiset ja kiinnostuksen kohteet on uusi Windows 10:n tehtäväpalkkiin sijoittuva ominaisuus, joka osaa näyttää tietoja paikallisesta säästä ja merkittävistä uutistapahtumista. Tai ainakin sen pitäisi.
Microsoftin omaan MSN-palveluun perustuva Uutiset ja kiinnostuksen kohteet vaikuttaa käyttäjäraporttien perusteella olevan erittäin buginen ja julkaistu pahasti keskeneräisenä.
Erään käyttäjän mukaan muun muassa ominaisuuden käyttämä fontti on sumea kun käytössä on 100-prosenttinen skaalaus. 150-prosenttinen ja sitä suurempi skaalauskerroin toimii ongelmitta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wintoosa on kovin kadottava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset vaihda sitä toimimatonta windowsia parempaan.
Vai oletko jo pitkäaikais altistunut ja muuttunut winzompiksi, joka ei ajattele enään.
Windowsin surkeus sokaissut ne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, näyttää hidastavan kamalasti.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17904086y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Se activointi...Se activointi...Se activointi...Se activointi...Se activointi...Se activointi...
- Anonyymi
ONKO ACTIVOINTI KADONNUT!
- Anonyymi
Ongelmia activoinnissa!
- Anonyymi
Olisko aktivointi ongelma.
- Anonyymi
Niin sekin vie taustakuvan!
- Anonyymi
Se on hankala ongelma windooosissa.
- Anonyymi
Nyt män sormi berceliin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt män sormi berceliin....
W11... Tarkkana. Ohhoh, huh huh,, 🚽
_____✞______
[ Windows ]
W11 ja kaikki jäätyy kuin pakastesei! 💩💩💩💩💩💩💩
- Anonyymi
Menitkö tuhoon sen kuvatiedoston!
- Anonyymi
Winkuhan sekoilee ihan tuelta
- Anonyymi
Miksei windows voisi vaan toimia.
- Anonyymi
Activoimaton winku menee dammytilaan!
- Anonyymi
Usein syy taustakuvan katoamiseen on se että activointi on kadonnut windowsistasi.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1237645- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa773232Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091550Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2781201Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931159Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041