Monefit Premium

Anonyymi-ap

Olen aloittanut taistelun tuota Monefitin (CreditStar group) laitonta Premium- maksua vastaan, mutta jostain syystä en löydä sopimuksia sähköpostista lainkaan ja heidän omilla sivuilla ei kerrota yhtään mistään yhtään mitään.
Onko kenelläkään sitä Premium- sopimusta tai ylipäätään luottosopimusta tallella? Siinä pitäisi lain mukaan lukea tietyt asiat ja haluaisin tarkistaa jonkun muun kuin heidän lähettämän version.

5

1118

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olet tuon Premium-palvelun ottanut ja muistat, että se oli pakko ottaa jotta lainan käsittelyn ja maksun sai heti, laita Kuluttajaneuvontaan viesti. Tarvitaan nyt paljon ihmisiä, jotka todistavat sen olleen niin, väittävät että ei vaikuttanut lainan noston nopeuteen mitenkään.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍑 ­­N­y­m­f­­­o­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17904316h

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Itse otin creditstarilta 4 kertaa 2000 luoton. Maksoin aina ne sitten pois paitsi viimeinen meni perintään. Laitoin heille selvityspyynnön laittomasti perityistä kuluista. Sain takasin reilu 2000 euroa sieltä. Jos olet ottanut tällaista lainaa ajalla 2019-2022 laita tänne vaikka s.posti osoite niin autan sinua saamaan rahaa takaisin.

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa lainan korko ? Eihän korolla ole mitään väliä, vai onko ?

• Anonyymi00005
      UUSI

Onko asia edennyt? Minä laitan juuri myös selvityspyyntöä menemään. Soitin monefitille ja sielä Eesti eukko aukoi päätään ja sanoi että monefit on aina toiminut lakipykälien mukaan,ja Vreditstar ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      61
      3729
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      78
      3057
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      80
      2855
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      96
      2667
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2404
    6. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      153
      2096
    7. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      207
      2096
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      66
      2045
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      90
      1980
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      390
      1940
    Aihe