Olen aloittanut taistelun tuota Monefitin (CreditStar group) laitonta Premium- maksua vastaan, mutta jostain syystä en löydä sopimuksia sähköpostista lainkaan ja heidän omilla sivuilla ei kerrota yhtään mistään yhtään mitään.
Onko kenelläkään sitä Premium- sopimusta tai ylipäätään luottosopimusta tallella? Siinä pitäisi lain mukaan lukea tietyt asiat ja haluaisin tarkistaa jonkun muun kuin heidän lähettämän version.
Monefit Premium
5
1315
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet tuon Premium-palvelun ottanut ja muistat, että se oli pakko ottaa jotta lainan käsittelyn ja maksun sai heti, laita Kuluttajaneuvontaan viesti. Tarvitaan nyt paljon ihmisiä, jotka todistavat sen olleen niin, väittävät että ei vaikuttanut lainan noston nopeuteen mitenkään.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17904316h
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Itse otin creditstarilta 4 kertaa 2000 luoton. Maksoin aina ne sitten pois paitsi viimeinen meni perintään. Laitoin heille selvityspyynnön laittomasti perityistä kuluista. Sain takasin reilu 2000 euroa sieltä. Jos olet ottanut tällaista lainaa ajalla 2019-2022 laita tänne vaikka s.posti osoite niin autan sinua saamaan rahaa takaisin.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa lainan korko ? Eihän korolla ole mitään väliä, vai onko ?
- Anonyymi00005
Onko asia edennyt? Minä laitan juuri myös selvityspyyntöä menemään. Soitin monefitille ja sielä Eesti eukko aukoi päätään ja sanoi että monefit on aina toiminut lakipykälien mukaan,ja Vreditstar ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell2948114Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak133464Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1223437Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve872955Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka132871"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1362534- 262330
Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382202Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee371736- 241720