Olen aloittanut taistelun tuota Monefitin (CreditStar group) laitonta Premium- maksua vastaan, mutta jostain syystä en löydä sopimuksia sähköpostista lainkaan ja heidän omilla sivuilla ei kerrota yhtään mistään yhtään mitään.
Onko kenelläkään sitä Premium- sopimusta tai ylipäätään luottosopimusta tallella? Siinä pitäisi lain mukaan lukea tietyt asiat ja haluaisin tarkistaa jonkun muun kuin heidän lähettämän version.
Monefit Premium
4
937
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet tuon Premium-palvelun ottanut ja muistat, että se oli pakko ottaa jotta lainan käsittelyn ja maksun sai heti, laita Kuluttajaneuvontaan viesti. Tarvitaan nyt paljon ihmisiä, jotka todistavat sen olleen niin, väittävät että ei vaikuttanut lainan noston nopeuteen mitenkään.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17904316h
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Itse otin creditstarilta 4 kertaa 2000 luoton. Maksoin aina ne sitten pois paitsi viimeinen meni perintään. Laitoin heille selvityspyynnön laittomasti perityistä kuluista. Sain takasin reilu 2000 euroa sieltä. Jos olet ottanut tällaista lainaa ajalla 2019-2022 laita tänne vaikka s.posti osoite niin autan sinua saamaan rahaa takaisin.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa lainan korko ? Eihän korolla ole mitään väliä, vai onko ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978