Kun ukrainalaiset ovat loppuun kulutettu, USA järjestää sodan Suomen ja Venäjän välillä ja taas mennään!
Hyödylliset idiootit eli natokannattajat taputtavat käsiään.
USA käy seuraavan hybridisotansa Venäjää vastaan käyttäen suomalaisia
14
209
Vastaukset
- Anonyymi
Sota tosin aloitetaan Baltian maista, nyt kun suomitollot ovat lupautuneet kirmaamaan heti hullubalttien tueksi.
- Anonyymi
Baltit menivät jo kauan sitten bruttokansantuotteessa ryssien ohi, vaikka balteilla ei ole edes yhden yhtä öljylähdettä, mutta aivokapasiteetia on siten rutkasti enemmän kuin afroryssillä?
- Anonyymi
Baltian maat ovat Natossa turvassa Herr Putlerilta.
Suomi vastaa vain oman alueensa puolustuksesta Naton vahvalla tuella.
Sekös putleristeja harmittaa.
- Anonyymi
Onko Venäjällä taas paskapaperi lopussa ja vasen käsi käytössä?
- Anonyymi
Tämä uhka on olemassa.
- Anonyymi
Venäjä on aina uhka naapureilleen ja maailmanrauhalle.
- Anonyymi
Suomesta muncci poccu joukot saa helposti koottua, jos ruokalistalla on aamiaisena perhepizza ja kolme litraa enegiajuomaa.
- Anonyymi
Tiltu käy sotakiimassaan taas olemattomia mielikuvitussotiaan
😁🤣😂
Todellisuus ympärillä on liian ahdistavaa Tiltulle sellaisenaan - Anonyymi
Putleristin harhoja!
Ukrainan sodan järjesti pakkomielteinen Herr Putler harhojensa vallassa!
Tulos tiedetään.
Putler oli joutua eilen 24.6.2023 kuittaamaan laskun, mutta Prigoshin jänisti viime hetkellä.
Suomi on turvassa Naton jäsenmaana, mitä putleristit eivät voi sulattaa.
Mutta ei tarvitsekaan. Teillä venäläisillä on taas suuri hätä kun olette taas ryssineet omat asianne perseelleen. Miksi Putin the kellarikomerodiktaattorin piti puutrua Ukrainan asioihin?
- Anonyymi
Voi lasta.:(
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607004- 1193611
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262940- 212638
- 272253
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3631889- 251840
- 131791
- 321738
- 511616