Eikä taaskaan mitään positiivisia uutisia, ei ollut yllätys.
Eräs nainen kommentoinut lehdelle kuinka Pieksämäkeläiset lapset ovat tärkeitä niin suustaan kuin myös muusta käytöksestä. Nainen ei ole nähnyt vastaavaa missään ja oli tyrmistynyt lasten puheista ja teoista.
Näistä pienistä räävittömistä lapsista kehkeytyy mopohäiriköitä.
Taas oli Pieksämäki uutisissa
17
1167
Vastaukset
- Anonyymi
Varkaudessa on vielä törkeämpiä. Ellei se yksi perhe ole Pieksämäelle sieltä jo muuttanut. Tehtailevat lapsia,mutta antavat niiden mennä yötä myöten ja särkeä paikkoja yms. Huutelevat ja lyövät.
- Anonyymi
Oliko tämä havainto muka pieksämäellä? Mun mielestä ei. Korjatkaa jos olen väärässä.
- Anonyymi
Kyllä oli!
- Anonyymi
Aina Pieksämäellä ollut törkeitä lapsia ja aikuisia. Osa jo kuollut.
- Anonyymi
Pieksämäen kouluissa käytettävä tunnekasvatus korostaa minäminä-ajattelua. Vain minä ja omat tunteet ovat tärkeitä.
- Anonyymi
Mutta kun se kasvatus ei mene perille.
Mitä eroa on Pieksun pennuilla ja porkkanoilla?
Porkkanat on kasvatettu hohooo! - Anonyymi
Terveellä tavalla pitääkin olla narsisti. Huom terveellä. Omat rajat!
- Anonyymi
Jutun aloittaja voisi itse katsoa peiliin..On niin niin olevinaan.. Hyi.
- Anonyymi
Onneksi veturinkuljettajat lapset ei ole muita parempia. Ainut että vek pojat pääsee veturinkuljettajiksi ajamaan paskavuoroja öisin Kouvolaan.
- Anonyymi
Katos kun johonkin osui🤣
- Anonyymi
Pahasuisia pentuja.
- Anonyymi
Jutun haastateltu/tai onko juttu tehty pelkän ig viestin perusteella? Niin hän saa jokatapauksessa lisää seuraajia. Siitähän kyse.
Mutta pointti toki oikea. Olen itsekkin tällä kylällä ihmetellyt lapsien/nuorien kielenkäyttöä. En tykkää kiroilusta. - Anonyymi
Lapset Muuttavat yleensä kun koulut käyty on pois pieksämäeltä .kun ei hirveästi pieksämäen Meno Ei kyllä Monia Miellytä.
- Anonyymi
Kyllä on pariin kertaan saanut menemään väliin, kun ala-asre ikäiset lapset potkineet toisiaan koulumatkalla. Käynytkin ilmi, etteivät ymmärrä suomea ja ovatkin kavereita. Rajut on leikit kavereilla.
- Anonyymi
Romanit ja mamut ne yhteen sopii.
- Anonyymi
Voi luulla että Pieksämäellä pentujen meno hirveää ... ei ko. henkilö ole muualla käynytkään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768