Meneekö Menevä menojaan? Vaatimattomat 886 000,- tappiota edelliseltä vuodelta.
Meneekö Menevä?
188
7409
Vastaukset
- Anonyymi
Konkurssiin nuo kaikki halpapuljut menevät.
Hinnoittelu vapauduttua on ollut helppoa tehdä hyvää voittoa. Vain idiootit myyvät halvalla ja tekevät tappiota.- Anonyymi
Asiaa
- Anonyymi
Joo ja myyvät vitosella kyytejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja myyvät vitosella kyytejä.
Yangon kopio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja myyvät vitosella kyytejä.
Mihin tää perustuu
- Anonyymi
ai kuten oulussa menevä myy halvalla
- Anonyymi
En tiedä mutta halvin kyyti on UBerilla. Ihan sekasinhan toi hinnoittelu on kun voi saada jo tarjouksista 0 euron kyytejä. Siis taksilla ja maksaa 0 euroa!! Nytkin niillä on uskomaton Uber-tarjous, jolla sai 50 euroa säästöä 5 kertaa eri matkoista! Siis 50 ja viisi kertaa! Näin halpaa ei pirssillä ajelu ole ennen ollut. Pitää vain käyttää tätä linkkiä https://referrals.uber.com/refer?id=2kwv7enc47p1 . Tässä ei ole mitään koiraa haudattuna, jaan vain hyvän vinkin tänne ryhmään. :) Nettijuttuja tietävät huomaa että toi domain-nimi on uber.com, siis täysin aito uberin oma kotisivu, ei mitään kikkoja tai konsteja, uskomaton sisäänheittotarjous vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tää perustuu
valtion yritystukeen, veronmaksajat maksavat yritystoiminnan tappiot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yangon kopio.
Pysyvätkö tiellä samalla tavalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysyvätkö tiellä samalla tavalla?
Joo ihan samaa
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17904665i
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Karmivat tappiot. Miksi?
- Anonyymi
Jos ajetaan liian halvalla,ja suuri määrä autoja,niin tappion tuottaminen käy helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ajetaan liian halvalla,ja suuri määrä autoja,niin tappion tuottaminen käy helposti.
Voihan se tilinpäätös olla monestakin syystä miinusmerkkinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se tilinpäätös olla monestakin syystä miinusmerkkinen.
Huono johto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se tilinpäätös olla monestakin syystä miinusmerkkinen.
Liikevaihdosta häviää kolmannes,alhaiset hinnat,niin siinähän syytä tarpeeksi.Mielestäsi tilinpäätös voi olla monestakin syystä miinusmerkkinen!Jos tunnet kirjanpitoa,niin kerro mitä tarkoitat?Hälyttävää on,kun liikevaihto notkahtaa,emmekä ole menossa taloudessa nousukauteen.Eipä se ole muillakaan taksiyhtiöillä riemun aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono johto?
todennäköisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se tilinpäätös olla monestakin syystä miinusmerkkinen.
Kerro muutama?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro muutama?
Investoinnit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se tilinpäätös olla monestakin syystä miinusmerkkinen.
Älä jänkkää paskaa, kyse on konkurssiin ajautuvasta puljusta. Toimiva yritys tekee aina voittoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jänkkää paskaa, kyse on konkurssiin ajautuvasta puljusta. Toimiva yritys tekee aina voittoa.
Kannattais ehkä opetella lukemaan tilinpäätöstietoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattais ehkä opetella lukemaan tilinpäätöstietoja.
Koska ajattelit opetella?
Oppitunti 1. Tappio ei ole voittoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ajattelit opetella?
Oppitunti 1. Tappio ei ole voittoa.Joo, sulle toi onkin se ainoa tarvittava tieto liiketaloudesta. Hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, sulle toi onkin se ainoa tarvittava tieto liiketaloudesta. Hyvä niin.
Oletko Upsalan ekonomi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, sulle toi onkin se ainoa tarvittava tieto liiketaloudesta. Hyvä niin.
Oppitunti 2. Kertaa kohta 1 ja ota pää pois perseestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
todennäköisesti
no eikös toi tappio sen näytä et on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no eikös toi tappio sen näytä et on
Näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ajetaan liian halvalla,ja suuri määrä autoja,niin tappion tuottaminen käy helposti.
Eihän autot ne liittyneet liity tähän yhtään.
Autot ja välityskeskus on erikseen.
Mutta,14% välistä veto on liikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ajetaan liian halvalla,ja suuri määrä autoja,niin tappion tuottaminen käy helposti.
Mitenhän tulevassa kela kilpailutuksessa käy? Taitaa mennä ohi Menevältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro muutama?
kirjanpidolliset verokikkailut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ajattelit opetella?
Oppitunti 1. Tappio ei ole voittoa.on se suomessa jos ne saa veronmakajien piikkiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenhän tulevassa kela kilpailutuksessa käy? Taitaa mennä ohi Menevältä.
02 voittaa ne.
- Anonyymi
Menevä Oy:n Finderissä olevat taloustiedot:
https://www.finder.fi/Taksi/Menevä+Oy/Helsinki/yhteystiedot/192919
Sivustolla Menevästä kerrotaan sen olevan ”Suomen suurin taksialan yritys” ikään kuin Menevä omistaisi taksiautoja. Onko näin?
Vai onko Menevä Suomen suurin takseja välittävä yhtiö ilman yhtään Menevän omaa taksia?
Eli silloin taksikyytien hinnoittelulla ei olisi vaikutusta Menevän liiketulokseen vaan Menevän tulot koostuisivat autoilijoilta perityistä välitysmaksuista.
Kysyy nimim. Tiedosta kiitollinen- Anonyymi
Menevällä on omia autoja sekä muiden yrittäjien autoja välityksessä.
Moni välitystoimisto VALEHTELEE olevansa taksiyritys, kuten Taksi Helsinki, Lähitaksi, Taksi Tampere, Lounais-Suomen Taxidata jne. Niillä ei ole yhtään taksia. Ne ovat alustatalouksia, kuten Uber, Wolt ja muut vastaavat työntekijöitä hyväkseen käyttävät yhtiöt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menevällä on omia autoja sekä muiden yrittäjien autoja välityksessä.
Moni välitystoimisto VALEHTELEE olevansa taksiyritys, kuten Taksi Helsinki, Lähitaksi, Taksi Tampere, Lounais-Suomen Taxidata jne. Niillä ei ole yhtään taksia. Ne ovat alustatalouksia, kuten Uber, Wolt ja muut vastaavat työntekijöitä hyväkseen käyttävät yhtiöt.L-S taxidata on taksikeskus.Onko joku väittänyt sen olevan taksiyritys?Tietosi tulevat hevosmiesten toimistosta.Joten lopeta asioiden vääristely.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
L-S taxidata on taksikeskus.Onko joku väittänyt sen olevan taksiyritys?Tietosi tulevat hevosmiesten toimistosta.Joten lopeta asioiden vääristely.
Moni väittää sen olevan taksiyritys, vaikka se on pelkkä alustatalouspulju, kuten mm. Uber, Yango, Wolt, Foodora, Bolt jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni väittää sen olevan taksiyritys, vaikka se on pelkkä alustatalouspulju, kuten mm. Uber, Yango, Wolt, Foodora, Bolt jne.
no onhan noil keskus mihi voi soittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menevällä on omia autoja sekä muiden yrittäjien autoja välityksessä.
Moni välitystoimisto VALEHTELEE olevansa taksiyritys, kuten Taksi Helsinki, Lähitaksi, Taksi Tampere, Lounais-Suomen Taxidata jne. Niillä ei ole yhtään taksia. Ne ovat alustatalouksia, kuten Uber, Wolt ja muut vastaavat työntekijöitä hyväkseen käyttävät yhtiöt.Menevä eroaa noista muista siten, että ottaa se osaa mihin tahansa kilpailutukseen missä päin maata tahansa se ilmoittaa autojensa määräksi kaikki mahdolliset autot jotka ajavat vaikka kaksi vuoroa kuussa Menevän väreissä. Moinen vääristää kilpailua, mutta ketään moinen ei tunnu haittaavan.
- Anonyymi
onks toi Ihme ku myyvät kyytjä vitosella
- Anonyymi
Vitosen kyydistä ei kuljettajalle pysty maksamaan palkka ja sivukuluja. Kuten useasti on moni asiantuntija todennut, ei ole olemassa laillista 5 euron pitsaa tai taksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitosen kyydistä ei kuljettajalle pysty maksamaan palkka ja sivukuluja. Kuten useasti on moni asiantuntija todennut, ei ole olemassa laillista 5 euron pitsaa tai taksia.
Näinhän se on. Outoa toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitosen kyydistä ei kuljettajalle pysty maksamaan palkka ja sivukuluja. Kuten useasti on moni asiantuntija todennut, ei ole olemassa laillista 5 euron pitsaa tai taksia.
Joo ei toi oo ku tappioo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on. Outoa toimintaa.
Rikollista toimintaa, jos palkkaa ei makseta.
- Anonyymi
Keikkoo pitäisi olla useammin mutten tullee piiritarkastajat ovelle🌈🌈
- Anonyymi
Jokainen PK-seudun taksikeskus on ongelmissa entisten tai nykyisten KELA- ja SOTE-kyytien alhaisten taksojen ja korkeiden kulujen kanssa.
Pelkästään Taksi Helsingillä ja Lähitaksilla on noin 200 henkeä vastaamassa puhelimeen, eikä näistä yhteiskunnan maksamien kyytien puheluista saa mitään rahaa. Itse maksavat asiakkaat taas käyttävät ilmaisia sovelluksia, jotka kuitenkin maksaa satoja tuhansia firmoille. Todennäköisesti nähdään yrityskauppoja ja fuusioita, ei muuten kukaan selviä.- Anonyymi
Keskukset nostavat renkiensa maksuja. Niin ne aina tekee ja autoilijarenki maksaa.
- Anonyymi
200 henkeä vastaamassa,mutta rahaa ei tule kela-ajojen välityksestä?Voi sinua,kirjoittelet mitä päähäsi pälkähtää,mutta et tiedä totuutta.Jok. autoilija,joka ajaa Taksi Helsingin kela-ajoja,pulittaa kk.maksua kiinteää.Kerro autoilijoiden määrällä x kk-maksu,niin alat ymmärtämään.Ei siellä ilmaiseksi kela-ajoja välitetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
200 henkeä vastaamassa,mutta rahaa ei tule kela-ajojen välityksestä?Voi sinua,kirjoittelet mitä päähäsi pälkähtää,mutta et tiedä totuutta.Jok. autoilija,joka ajaa Taksi Helsingin kela-ajoja,pulittaa kk.maksua kiinteää.Kerro autoilijoiden määrällä x kk-maksu,niin alat ymmärtämään.Ei siellä ilmaiseksi kela-ajoja välitetä.
Palvelun tilaaja maksaa vain kyydistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palvelun tilaaja maksaa vain kyydistä.
Taksi Helsinki,kk-maksu 250 e.Palvelun tilaaja maksaa vain kyydistä?Miten se tähän liittyy?Et voi ajaa kelakyytejä,jos sinulla ei ole sopimusta taksikeskuksen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
200 henkeä vastaamassa,mutta rahaa ei tule kela-ajojen välityksestä?Voi sinua,kirjoittelet mitä päähäsi pälkähtää,mutta et tiedä totuutta.Jok. autoilija,joka ajaa Taksi Helsingin kela-ajoja,pulittaa kk.maksua kiinteää.Kerro autoilijoiden määrällä x kk-maksu,niin alat ymmärtämään.Ei siellä ilmaiseksi kela-ajoja välitetä.
Autoilija on koko välitysketjun tyhmin renkipoju. Ajaa käskyjen mukaan toisten määräämillä hinnoilla. Autoilijat ovat samanlaisia renkejä kuin ruokalähetit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taksi Helsinki,kk-maksu 250 e.Palvelun tilaaja maksaa vain kyydistä?Miten se tähän liittyy?Et voi ajaa kelakyytejä,jos sinulla ei ole sopimusta taksikeskuksen kanssa.
Tämän takia välitysmaksut kasvavat kun osalle asiakkaista palvelua tuotetaan tappiolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän takia välitysmaksut kasvavat kun osalle asiakkaista palvelua tuotetaan tappiolla.
Kerrankin oikeaan osunut kirjoitus. Mitä vähemmän kyytinsä itse maksavat asiakkaat tilaavat taksinsa soittamalla keskuksiin, sitä enemmän keskusten alla ajavien yrittäjien välitysmaksut nousevat. Keskuksiin soitetuista puheluista keskus saa osan, jolla katetaan keskusten kuluja ja loput maksaa keskuksiin kuuluvat yrittäjät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrankin oikeaan osunut kirjoitus. Mitä vähemmän kyytinsä itse maksavat asiakkaat tilaavat taksinsa soittamalla keskuksiin, sitä enemmän keskusten alla ajavien yrittäjien välitysmaksut nousevat. Keskuksiin soitetuista puheluista keskus saa osan, jolla katetaan keskusten kuluja ja loput maksaa keskuksiin kuuluvat yrittäjät.
Menevällä on ilmainen tilausnumero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menevällä on ilmainen tilausnumero.
Siksi kuljettajien selkärahasta veloitetaan myös asiakaspalvelu. Lähitaksi ja Taksi Helsinki molemmat saavat jokaisesta yksityisasiakkaan puhelusta keskimäärin 4-5 euroa, jolloin välittäjä tienaa työpäivänsä aikana vähintään tuplat mitä palkkakulut ovat sivukuluineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi kuljettajien selkärahasta veloitetaan myös asiakaspalvelu. Lähitaksi ja Taksi Helsinki molemmat saavat jokaisesta yksityisasiakkaan puhelusta keskimäärin 4-5 euroa, jolloin välittäjä tienaa työpäivänsä aikana vähintään tuplat mitä palkkakulut ovat sivukuluineen.
Eikös kuski ole asiakaspalvelija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
200 henkeä vastaamassa,mutta rahaa ei tule kela-ajojen välityksestä?Voi sinua,kirjoittelet mitä päähäsi pälkähtää,mutta et tiedä totuutta.Jok. autoilija,joka ajaa Taksi Helsingin kela-ajoja,pulittaa kk.maksua kiinteää.Kerro autoilijoiden määrällä x kk-maksu,niin alat ymmärtämään.Ei siellä ilmaiseksi kela-ajoja välitetä.
Totta mutta miksi tappiot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta mutta miksi tappiot?
epäpätevä johto
- Anonyymi
Väärin, Kela maksaa välityskeskukselle jokaista vastatusta puhelusta.
- Anonyymi
Ja kulut ovat aivan hirvittävät. Autokin on loppu 1,5 vuodessa. Loputon oravanpyörä.
- Anonyymi
Menee menojaan.
- Anonyymi
oot oikees kyl tolla tappiol käy noi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oot oikees kyl tolla tappiol käy noi
Onneksi tollot ovat ehtymätön luonnonvara:
Kun yksi ajaa itsensä katki ja lopettaa, kaksi tolloa, joilla uskonto 10 ja laskento 4 keksii tulla tilalle taksiin ”kultaa vuolemaan”..,;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi tollot ovat ehtymätön luonnonvara:
Kun yksi ajaa itsensä katki ja lopettaa, kaksi tolloa, joilla uskonto 10 ja laskento 4 keksii tulla tilalle taksiin ”kultaa vuolemaan”..,;)Kyl ne tollot joskus loppuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi tollot ovat ehtymätön luonnonvara:
Kun yksi ajaa itsensä katki ja lopettaa, kaksi tolloa, joilla uskonto 10 ja laskento 4 keksii tulla tilalle taksiin ”kultaa vuolemaan”..,;)Tähän tämä kuseva perustuu.
- Anonyymi
Menee menojaan ja syöksykierre syvenee...
- Anonyymi
Eiköhän kaikki odota että tämä pommikone laivue katoaa alalta. 😅
- Anonyymi
Toiveajattelua. Menevän tasoa olevat kuskit ovat 2018 Liikennepalvelulain uudistuksesta lähtien alan uusi normaali.
Kun tallin ovi avattiin, hevoset karkasivat, eikä ole hyötyä, vaikka ministeri toisensa jälkeen on yrittävinään tallin oven lukitsemalla ongelman ratkaista.
Ja kitupiikeille ja rahattomille tiedoksi:
Hyvää ja halpaa ei ole olemassa. Ei edes taksialalla. - Anonyymi
ohan niil sähkö audeja ja peugeotteja ei ne mitään huonoja oo. kuskeista en sano mitään.... joo kyl toi korttitalo kaatuu
- Anonyymi
todennäköisesti
- Anonyymi
Onkohan kelataksit jättäneet tilittämättä? KELAn kultamuna tuottaa puhdasta rahaa
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
mine ei maksa vero kun mine saa vähennys autosta sil mine elä ei ajo
- Anonyymi
Keikkaa on niin paljon, että ei kerkiä edes punaisiin valoihin pysähtyä!
- Anonyymi
Mä vaan mietin, että kun Menevä ei omista itse yhtään taksiautoa eikä sen palkkalistoilla ole yhtään kuljettajaa. Menot on siis hyvin nollissa, toki keskuksen työntekijöille pitää maksaa palkkaa. Kaikki liikevaihto tulee Menevän nimen alla ajavien frankkarien provikoista ja kuukausimaksuista ja laitevuokrista ja muusta ns. "kuluttomasta" tulosta. Ni kuis helvetissä pystyy tekemään lähes miljoonan perseneton noin? Se on jo saavutus.
- Anonyymi
On niillä omia autoja, osallistuvat esim mpk-kilpailutukseen joka on tänä vuonna menossa. Toivottavasti siinä ei lähdetä mihinkään epätoivoiseen hintakilpailuun vaan pidetään myös siitä huolta että jotain kuskia nuo hommat vielä kiinnostaisi.
- Anonyymi
Upea saavutus joka hakee vertaistaan.....
- Anonyymi
Jos jotain käsittää liiketoiminnasta, niin niitä kuluja/ tappioita saattaa syntyä, vaikkei omistaisi auton autoa. Kasvu, markkinointi, ylläpito... Harva firma voitollinen alkutaipaleella, menevällä aika suurta kasvua viime vuosina ollut?
- Anonyymi
jos jotain käsittää liiketoiminnasta niin tappiota ei kannata tehdä eikä tämä ollut ensimmäinen vuosi.
- Anonyymi
Alkutaipaleella? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Menevä on perustettu vuonna 1988. Pitkä on alkutaival, loppusuora sitten ilmeisen lyhyt... - Anonyymi
Tuskin taksimarkkinalta sellaista kasvua on saatavissa että nuo tappiot saisi kuitattua.
- Anonyymi
Eikös toi oo varmaa noilla tappioilla.
- Anonyymi
Mistä tämä tieto?
- Anonyymi
Ihan julkista tietoa.
- Anonyymi
ilmeisesti kelojen ajo ei kannata
- Anonyymi
Mikä tilanne? Meneekö?
- Anonyymi
Eiköhän, samaan ryppääseen kuuluva Helsingin Taksipalvelu Oy tappiot 301 000,- . Taitaa loppua omistajilta rahat.
- Anonyymi
Toi Helsingin Taksipalvelu Oy on pelkkö henkilöstövuokrausfirma, jolla Menevän työntekijät eli kuskit on töissä. Sen voi kuopata ja perustaa uuden ja jättää rästit valtiolle ja palkkaturvalle. Samoin kuten Kajon pyöritti puljuaan. Ei sinänsä vaikuta emoyhtiöön mitenkään, vaikka toi menisi nurin.
- Anonyymi
Lisäksi se on tehnyt viimoset 5 vuotta pelkkää tappioo, yhteensä noin miltsin, joten on vain ajan kysymys milloin se ajetaan alas. Kun ei noita tappioita ikinä saa takaisin rehellisellä yrittämisellä kuitenkaan, niin miksi pitää pystyssä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi Helsingin Taksipalvelu Oy on pelkkö henkilöstövuokrausfirma, jolla Menevän työntekijät eli kuskit on töissä. Sen voi kuopata ja perustaa uuden ja jättää rästit valtiolle ja palkkaturvalle. Samoin kuten Kajon pyöritti puljuaan. Ei sinänsä vaikuta emoyhtiöön mitenkään, vaikka toi menisi nurin.
Ei pidä paikkaansa. On ihan oma yhtiö omine autoineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. On ihan oma yhtiö omine autoineen.
No ei ole. Ihan Kajon kopio on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole. Ihan Kajon kopio on
Höpö höpö. Ei ole. Omat autot ja omat kuljettajat. Et tiedä asiasta mitään.
- Anonyymi
19-22 vuosina tulos on yhteensä 353K€ plussalla. Ihan kivasti siinä on taskun pohjalle laitettavaa.
- Anonyymi
Lähitaksilla vastaava luku oli -200K€ ja Taksi Helsingillä -400K€.
Mitä muuten TH teki että vetäs vaatimattoman -4,9M€ tappion? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähitaksilla vastaava luku oli -200K€ ja Taksi Helsingillä -400K€.
Mitä muuten TH teki että vetäs vaatimattoman -4,9M€ tappion?Joo mut pikkusen laajemmalla omistuspohjalla. Ei perheyhtiö pitkään pötki noilla yhteensä 1,2 miljoonan tappioilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mut pikkusen laajemmalla omistuspohjalla. Ei perheyhtiö pitkään pötki noilla yhteensä 1,2 miljoonan tappioilla.
Ei niin. Plus et toi tappio on tullut puhtaasti kelahommista eikä siitä sopparista eroon pääse. Tänä vuonna tulee vähintää yhtä isosti persnettoa ja myös vuodesta 2024. Sitten kelat ehkä loppuu jos optiot ei käytetä, mutta turpaan on tullut silloin jo n. 3 miljoonaa. Sitä kuoppaa ei perheyhtiö täytä millään, niin kyse on vaan siitä et millo loppuu kokonaan ja montako alohankkijaa kaatuu mukana, kun tilitykset jää vähän piippuun lopussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähitaksilla vastaava luku oli -200K€ ja Taksi Helsingillä -400K€.
Mitä muuten TH teki että vetäs vaatimattoman -4,9M€ tappion?Luultavasti ostivat uuden välitysjärjestelmän ja investoivat tekniikkaan. Lähitaksi otti keväällä käyttöön samat laitteet kuin Taksi Helsingillä on nyt. Ovat ihan paskaa.
- Anonyymi
Huvittavia kommentteja taloudesta ymmärtämättömiltä ja tietämättömältä. Kun suhteuttaa euromääräisen tappion liikevaihtoon, ei se miljoona enää hurja luku olekaan. Monelle sadan tonnin liikevaihtoa tekevälle toiminimiautoilijalle se varmasti tuntuu isolta ja mahdottomalta.
- Anonyymi
Huvittava kommentti. Noilla katteilla miljoona on todella paljon. Otanpa selvää taloudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvittava kommentti. Noilla katteilla miljoona on todella paljon. Otanpa selvää taloudesta.
Totta, taksialan katteet ovat naurettavat. Jos edes katetta saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, taksialan katteet ovat naurettavat. Jos edes katetta saa.
Olet oikeassa. Olemattomat voitot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, taksialan katteet ovat naurettavat. Jos edes katetta saa.
Taksiala oli vuosikymmeniä ammatinharjoittamista eli mies ja auto periaatteella toimivaa jolloin kovin kummoisia katteita ei ollut/odotettu. Pääasia että sai kohtuullisen toimeentulon ja työkalun vaihdettua 3 v välein. Sitten tuli pisnesmiähet ja nyt ajellaan sitten sotekyytejä vuoden 2000 taksoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taksiala oli vuosikymmeniä ammatinharjoittamista eli mies ja auto periaatteella toimivaa jolloin kovin kummoisia katteita ei ollut/odotettu. Pääasia että sai kohtuullisen toimeentulon ja työkalun vaihdettua 3 v välein. Sitten tuli pisnesmiähet ja nyt ajellaan sitten sotekyytejä vuoden 2000 taksoilla.
Kyllä ennen sai sen verran että talon ja kesämökin pysty hommaamaan ja auton vaihtaa. Aika entinen ei koskaan enään palaa.
- Anonyymi
Mikä tilanne? Vieläkö pystyssä?
- Anonyymi
Eipä juuri Menevän väreissä olevia autoja näy pääkaupunkiseudulla. Mihin lie kadonneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä juuri Menevän väreissä olevia autoja näy pääkaupunkiseudulla. Mihin lie kadonneet?
saman huomannu ei vissiin kannattanu olla menevän välitykses
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saman huomannu ei vissiin kannattanu olla menevän välitykses
Juu ei.
- Anonyymi
Toivottavasti menee ja katoaa.
- Anonyymi
Mikä sulla on Menevää vastaan ku tommosta toivot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sulla on Menevää vastaan ku tommosta toivot?
Eri vastaaja, ja ei ole mitään Menevää tai ketään vastaan. Mutta kuulen autossa aika usein asiakkailta kuinka huonoa palvelua juuri Menevän kuskit tarjoavat. Menevän ja Fixutaksin kuljettajat ovat PK seudulla pääosin mamuja ja kaikella kunnioituksella, palvelu ei ole hyvää. Näin on moni asiakas kertonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri vastaaja, ja ei ole mitään Menevää tai ketään vastaan. Mutta kuulen autossa aika usein asiakkailta kuinka huonoa palvelua juuri Menevän kuskit tarjoavat. Menevän ja Fixutaksin kuljettajat ovat PK seudulla pääosin mamuja ja kaikella kunnioituksella, palvelu ei ole hyvää. Näin on moni asiakas kertonut.
samat kokemukset
- Anonyymi
Menevän ja FixuTaxin ainoa pelastus on Taksi Helsingin ja Lähitaksin surkea johto. Kummassakin surkea asiakaspalvelukeskus johon ihmiset eivät pääse läpi soittamalla niin soittavat sitten sinne minne pystyy. Moni tolpalla kyytiin tullut mummo sanoo jonottaneensa kymmeniä minuutteja ja sitten kävelleensä autooni. Nuoremmat sitten tilaavat sovelluksella Uberin, Boltin tai Kangon.
- Anonyymi
Tuskin on enää ens vuonna pystys
- Anonyymi
miten niin mihin perustat juttusi
- Anonyymi
Aina löytyy tyhmiä ajamaan, yksi lopettaa niin toinen alottaa.
- Anonyymi
Miten tämä liittyy menevän tappioihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyy menevän tappioihin?
Ei mitenkään ei täs oo kysymys autoilijat vaan välityyhtiöst joka raskaasti tappiol
- Anonyymi
Luultavasti ja varmasti viimeistään sillon kun kelan ajot loppuvat.
- Anonyymi
no näihä siin käy
- Anonyymi
oulusa viikonloppuna ajavat 3 eurolla keskustaan ainoo ehto et etäisyy on maksimissaan 8 kilsaa. onko ihme et tekee tappioit
- Anonyymi
Epätoivo on vahvasti läsnä tässä touhussa. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epätoivo on vahvasti läsnä tässä touhussa. 😅
Siltähän tuo näyttää.
- Anonyymi
10% lahkolle, ei jää elämiseen.
- Anonyymi
Mille ihmeen lahkolle?
- Anonyymi
Näkisittepä mitä nää Rovaniemellä touhuaa päivät, siinä se vasta epätoivo näkyy. 😅
- Anonyymi
Kerro ihmeessä lisää.
- Anonyymi
No menee varmasti.
- Anonyymi
ainaki menevän autot kadonneet hesassa mikä tilanne on
- Anonyymi
Huono.
- Anonyymi
menee myyvät 3 euron kyytejä oulus. nurin menee
- Anonyymi
ny ne myy mikkelis myös vitosella kyytejä mitä älyy
- Anonyymi
Surkean epätoivoista asiakkaiden kalastelua.
- Anonyymi
viimeinen epätoivoinen tarttuminen oljenkorteen ennen varmaa vajoamista pohjaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
viimeinen epätoivoinen tarttuminen oljenkorteen ennen varmaa vajoamista pohjaan
Hassua yhteensattuma sinänsä, kun myös Kajon myi loppuaikanaan kaikkia kyytejä halvalla, jotain -20% ja enemmänkin ja kaiken maailman kampanjaa oli koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassua yhteensattuma sinänsä, kun myös Kajon myi loppuaikanaan kaikkia kyytejä halvalla, jotain -20% ja enemmänkin ja kaiken maailman kampanjaa oli koko ajan.
Taitaa nyt vähän jokainen myydä kampanjahintaan kyytejään. Uberilla on ollut alepäivät jo kuukausikaupalla, hinnoista 30-50% veks.
TH:lla kampanjahinnat lentokentälle, muilla ties mitä alennuksia. Ihmisillä rahat tiukalla. Saas nähdä, miten käy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassua yhteensattuma sinänsä, kun myös Kajon myi loppuaikanaan kaikkia kyytejä halvalla, jotain -20% ja enemmänkin ja kaiken maailman kampanjaa oli koko ajan.
Meinaatko et käy kajonit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassua yhteensattuma sinänsä, kun myös Kajon myi loppuaikanaan kaikkia kyytejä halvalla, jotain -20% ja enemmänkin ja kaiken maailman kampanjaa oli koko ajan.
Suuret oli puheet Kajonilla ,piti vallata taksimarkkinat parissa vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuret oli puheet Kajonilla ,piti vallata taksimarkkinat parissa vuodessa.
jep hommasivat läjän bemareita ja kuinka kävikään menevä hommas läjän audeja ja peugeotteja ihan sama tarina tulos ja sit viel noi naurettavat hinnat eikö oppinu mitään kajonist
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep hommasivat läjän bemareita ja kuinka kävikään menevä hommas läjän audeja ja peugeotteja ihan sama tarina tulos ja sit viel noi naurettavat hinnat eikö oppinu mitään kajonist
Ei oppinu
- Anonyymi
Nurinhan tämä menee, tiedetty jo ajat sitten.
- Anonyymi
Mihin tämä perustuu?
- Anonyymi
pääseekö tähän vielä välitykseen vaikuttaa hyvältä firmalta
- Anonyymi
Kaikki villithän sinne on tolpilta mukaan kerätty. Villivälitys.
- Anonyymi
hakevat työnjohtajia keskukseen 2 kpl. onko entiset jättäneet uppoavan laivan?
- Anonyymi
Todennäköisesti.
- Anonyymi
Ehkä näkivät ettei tossa työpaikassa ole jatkoa ja lähtivät menee?
- Anonyymi
Onks menny jo, autot ainaski vähentynyt.
- Anonyymi
Kyl niit muutama o viel
- Anonyymi
Todennäköisesti menee
- Anonyymi
Autot ainaski vähentyneet, onko seurausta menevän tilasta?
- Anonyymi
On ne pk seudulla ainakin vähentyneet mutta veikkaan , että niillä on ajoja muualla Suomessa.
Halmisella ei oo varaa seisottaa fleettiään tolpilla odottelemassa satunnaista mummokyytiä, TH:n ukot hoitelee ne hommat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ne pk seudulla ainakin vähentyneet mutta veikkaan , että niillä on ajoja muualla Suomessa.
Halmisella ei oo varaa seisottaa fleettiään tolpilla odottelemassa satunnaista mummokyytiä, TH:n ukot hoitelee ne hommat.Autot ja sopimukset voi myös myydä pois jos tarvitaan käteistä.
- Anonyymi
Salossa antaneet ilmaiskyytejä sairaalan henkilökunnalle Turun Sanomien mukaan. Epätoivoa ilmassa?
- Anonyymi
Taksi helsinki myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taksi helsinki myös.
Samanlaisia koijareita kumpikin.
- Anonyymi
No jos toiminta on tota mitä Turun Sanomat kertoi Salossa tapahtuneen niin menee varmasti.
- Anonyymi
Tämän puljun pohjatyö on tehty aikana ennen taksiuudistusta ja TaksiHelsingin laatustandardeja kuskeille tai autoille. Jonnet ei ehkä muista. Maailma on muuttunut, ja nyt pitäisi noin ison lafkan oikeasti osata tehdä bisnestä ja kilpailla laadulla.
- Anonyymi
Mahdoton tehtävä heille.
- Anonyymi
Epätoivoista on touhu, tod.näk konkurssi edessä.
- Anonyymi
Millo?
- Anonyymi
Varmasti menee menojaan. 02 nappaa sote ja kelakyydit itselleen. Siihen loppuu tämä tarina.
- Anonyymi
kyllä
- Anonyymi
Taksin saanti tai mistä uskaltaa tilata jos ei ole tuttua taksia. Miettinyt miksi ei voinut olla yhtenäistä taksaa koko maassa, halvemallahan ei ole kielletty ajamasta. Nyt pitää miettiä ja pelätä mitä maksaa. Onko se kymppi vai satanen.
- Anonyymi
02 otti jo Keusoten kyydit. 02 tulee ottamaan myös Kelat. Se oli sitten siinä. Pelkillä kuluttajakyydeillä ei menevä pärjää.
- Anonyymi
Joo näin se menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo näin se menee.
Paitsi että Menevä on 02 kumppani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että Menevä on 02 kumppani.
Paitsi että moni muukin. Menevän toiminta on perustunut kelakyytien välittämiseen joista on raapinut kovan välityspalkkion. 02 välitäessä yhteiskunnan maksamia kyytejä ei menevä voi ottaa enään niistä sellaisia välityspalkkioita. Eli yhtälö ei toimi menevän kannalta. Voittajia tässä tulee olemaan 02 ja autoilijat jotka siirtyvät ajamaan 02:sen alla.
- Anonyymi
Hesassa Kovanen Espoossa on pehmonen Vantaalla varmaan on vetelä.
- Anonyymi
Miten menee nyt?
- Anonyymi
Menevän kuski kertoo Helsingin Sanomissa että luotettavimmat taksiyritykset pääkaupunkiseudulla ovat Taksi Helsinki ja Lähitaksi.
Tämä kertoo aika paljon missä mennään.- Anonyymi
Aivan,kuskitkaan ei pidä luotettavana
- Anonyymi
Menee ja menee myös joukko tyhmiä menevä uskovaisia autoilijoita joilla ei muuta roolia yrittäjinä ole kuin olla menevän alihankkijana.
- Anonyymi
Jatkaako toimintaansa 2024?
- Anonyymi
Ei menevä enää vedä. Kuljettaja yönmstia musta pipo korvilla. Pelottavannäköisiä. Kyllä asiallinen pukeutuminen on luottamuksen merkki,minun mielipide asiakkaana.
- Anonyymi
Jep, kunnon sekalainen seurakunta. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, kunnon sekalainen seurakunta. 😅
Laatua?
- Anonyymi
Milloin vuoden 2023 tulos julkistetaan?
Se kertoo kaiken.- Anonyymi
seuraan
- Anonyymi
Tämän kuun loppuun mennessä pitäisi olla rekisteröity. Kun pantataan myöhään niin yleensä kertoo ettei sieltä ole mitään herkkua tulossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän kuun loppuun mennessä pitäisi olla rekisteröity. Kun pantataan myöhään niin yleensä kertoo ettei sieltä ole mitään herkkua tulossa.
näyttäis olevan liikevaihto noussut 7 miljoonaa ja tulos 600 tuhatta joten kyllä tuo herkkua aikaisempaan tilinpäätökseen on… aamulehden artikkeli tiesi kertoa
- Anonyymi
Siltä näyttää, ei oo enää diili tv ohjelman taksina. Taksi Helsinki hoitaa kilpailijoiden kuskaukset. Tais hillot loppuu.
- Anonyymi
Nyt alkoi
- Anonyymi
Menevästä oli jotain juttua lehdessä, että Tampereelle tulee ja ostaa jonkun välityksen.Oliko että kaikki on sähköllä toimivia.
- Anonyymi
Ei osta mitään välitystä, miksi ostaisi kun on oma? Tuli jo 12 Teslan voimin Lappalaisen yrittäjän toimesta.
Olivat täällä aiemminkin mutta lopettivat kun ei kannattanut. Ei ollut ajoja. Nyt yrittävät vitosen kyydeillä.
Tuskin ovat nytkään pitkään. Kesän jälkeen tuskin ovat enää. Ei toiminut viimeksi, ei toimi nytkään. Voi kuski parkoja, ei keikkaa, ei tuloja.
- Anonyymi
MENEVÄ ostaa ison Tamperelaisen taksifirman , aika jytky mutta kuten tiedätte menevällä on rahaa takana ja paljon .
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
520k€ plussaa vuonna 2023, eli AP:n ilo taisi olla ennenaikaista.
- Anonyymi
Se riippuu miten tulos on tehty. Jos on jätetty kalusto uusimatta ja muuta niin ei se kovin pitkäjänteistä ole.
- Anonyymi
Kela kyydit ajavat liian halvalla isoilla autoilla,kun sama hinta on pienille.
Pikkuero pyörtuoli.
Kaluston ajavat loppuun ja sitten vaihdetaan moottoreita tai lopettavat,ei kannata menevän hinta isoille autoille.
Tulee lopettajia kohta.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812