Meneekö Menevä?

Anonyymi-ap

Meneekö Menevä menojaan? Vaatimattomat 886 000,- tappiota edelliseltä vuodelta.

188

7409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Konkurssiin nuo kaikki halpapuljut menevät.

      Hinnoittelu vapauduttua on ollut helppoa tehdä hyvää voittoa. Vain idiootit myyvät halvalla ja tekevät tappiota.

      • Anonyymi

        Asiaa


      • Anonyymi

        Joo ja myyvät vitosella kyytejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja myyvät vitosella kyytejä.

        Yangon kopio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja myyvät vitosella kyytejä.

        Mihin tää perustuu


      • Anonyymi

        ai kuten oulussa menevä myy halvalla


      • Anonyymi

        En tiedä mutta halvin kyyti on UBerilla. Ihan sekasinhan toi hinnoittelu on kun voi saada jo tarjouksista 0 euron kyytejä. Siis taksilla ja maksaa 0 euroa!! Nytkin niillä on uskomaton Uber-tarjous, jolla sai 50 euroa säästöä 5 kertaa eri matkoista! Siis 50 ja viisi kertaa! Näin halpaa ei pirssillä ajelu ole ennen ollut. Pitää vain käyttää tätä linkkiä https://referrals.uber.com/refer?id=2kwv7enc47p1 . Tässä ei ole mitään koiraa haudattuna, jaan vain hyvän vinkin tänne ryhmään. :) Nettijuttuja tietävät huomaa että toi domain-nimi on uber.com, siis täysin aito uberin oma kotisivu, ei mitään kikkoja tai konsteja, uskomaton sisäänheittotarjous vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tää perustuu

        valtion yritystukeen, veronmaksajat maksavat yritystoiminnan tappiot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yangon kopio.

        Pysyvätkö tiellä samalla tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysyvätkö tiellä samalla tavalla?

        Joo ihan samaa


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­N­­­y­­­m­f­o­­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17904665i

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Karmivat tappiot. Miksi?

      • Anonyymi

        Jos ajetaan liian halvalla,ja suuri määrä autoja,niin tappion tuottaminen käy helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajetaan liian halvalla,ja suuri määrä autoja,niin tappion tuottaminen käy helposti.

        Voihan se tilinpäätös olla monestakin syystä miinusmerkkinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se tilinpäätös olla monestakin syystä miinusmerkkinen.

        Huono johto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se tilinpäätös olla monestakin syystä miinusmerkkinen.

        Liikevaihdosta häviää kolmannes,alhaiset hinnat,niin siinähän syytä tarpeeksi.Mielestäsi tilinpäätös voi olla monestakin syystä miinusmerkkinen!Jos tunnet kirjanpitoa,niin kerro mitä tarkoitat?Hälyttävää on,kun liikevaihto notkahtaa,emmekä ole menossa taloudessa nousukauteen.Eipä se ole muillakaan taksiyhtiöillä riemun aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono johto?

        todennäköisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se tilinpäätös olla monestakin syystä miinusmerkkinen.

        Kerro muutama?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro muutama?

        Investoinnit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se tilinpäätös olla monestakin syystä miinusmerkkinen.

        Älä jänkkää paskaa, kyse on konkurssiin ajautuvasta puljusta. Toimiva yritys tekee aina voittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jänkkää paskaa, kyse on konkurssiin ajautuvasta puljusta. Toimiva yritys tekee aina voittoa.

        Kannattais ehkä opetella lukemaan tilinpäätöstietoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattais ehkä opetella lukemaan tilinpäätöstietoja.

        Koska ajattelit opetella?
        Oppitunti 1. Tappio ei ole voittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ajattelit opetella?
        Oppitunti 1. Tappio ei ole voittoa.

        Joo, sulle toi onkin se ainoa tarvittava tieto liiketaloudesta. Hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sulle toi onkin se ainoa tarvittava tieto liiketaloudesta. Hyvä niin.

        Oletko Upsalan ekonomi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sulle toi onkin se ainoa tarvittava tieto liiketaloudesta. Hyvä niin.

        Oppitunti 2. Kertaa kohta 1 ja ota pää pois perseestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        todennäköisesti

        no eikös toi tappio sen näytä et on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no eikös toi tappio sen näytä et on

        Näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajetaan liian halvalla,ja suuri määrä autoja,niin tappion tuottaminen käy helposti.

        Eihän autot ne liittyneet liity tähän yhtään.
        Autot ja välityskeskus on erikseen.
        Mutta,14% välistä veto on liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajetaan liian halvalla,ja suuri määrä autoja,niin tappion tuottaminen käy helposti.

        Mitenhän tulevassa kela kilpailutuksessa käy? Taitaa mennä ohi Menevältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro muutama?

        kirjanpidolliset verokikkailut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ajattelit opetella?
        Oppitunti 1. Tappio ei ole voittoa.

        on se suomessa jos ne saa veronmakajien piikkiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenhän tulevassa kela kilpailutuksessa käy? Taitaa mennä ohi Menevältä.

        02 voittaa ne.


    • Anonyymi

      Menevä Oy:n Finderissä olevat taloustiedot:
      https://www.finder.fi/Taksi/Menevä+Oy/Helsinki/yhteystiedot/192919

      Sivustolla Menevästä kerrotaan sen olevan ”Suomen suurin taksialan yritys” ikään kuin Menevä omistaisi taksiautoja. Onko näin?
      Vai onko Menevä Suomen suurin takseja välittävä yhtiö ilman yhtään Menevän omaa taksia?
      Eli silloin taksikyytien hinnoittelulla ei olisi vaikutusta Menevän liiketulokseen vaan Menevän tulot koostuisivat autoilijoilta perityistä välitysmaksuista.
      Kysyy nimim. Tiedosta kiitollinen

      • Anonyymi

        Menevällä on omia autoja sekä muiden yrittäjien autoja välityksessä.

        Moni välitystoimisto VALEHTELEE olevansa taksiyritys, kuten Taksi Helsinki, Lähitaksi, Taksi Tampere, Lounais-Suomen Taxidata jne. Niillä ei ole yhtään taksia. Ne ovat alustatalouksia, kuten Uber, Wolt ja muut vastaavat työntekijöitä hyväkseen käyttävät yhtiöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menevällä on omia autoja sekä muiden yrittäjien autoja välityksessä.

        Moni välitystoimisto VALEHTELEE olevansa taksiyritys, kuten Taksi Helsinki, Lähitaksi, Taksi Tampere, Lounais-Suomen Taxidata jne. Niillä ei ole yhtään taksia. Ne ovat alustatalouksia, kuten Uber, Wolt ja muut vastaavat työntekijöitä hyväkseen käyttävät yhtiöt.

        L-S taxidata on taksikeskus.Onko joku väittänyt sen olevan taksiyritys?Tietosi tulevat hevosmiesten toimistosta.Joten lopeta asioiden vääristely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        L-S taxidata on taksikeskus.Onko joku väittänyt sen olevan taksiyritys?Tietosi tulevat hevosmiesten toimistosta.Joten lopeta asioiden vääristely.

        Moni väittää sen olevan taksiyritys, vaikka se on pelkkä alustatalouspulju, kuten mm. Uber, Yango, Wolt, Foodora, Bolt jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni väittää sen olevan taksiyritys, vaikka se on pelkkä alustatalouspulju, kuten mm. Uber, Yango, Wolt, Foodora, Bolt jne.

        no onhan noil keskus mihi voi soittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menevällä on omia autoja sekä muiden yrittäjien autoja välityksessä.

        Moni välitystoimisto VALEHTELEE olevansa taksiyritys, kuten Taksi Helsinki, Lähitaksi, Taksi Tampere, Lounais-Suomen Taxidata jne. Niillä ei ole yhtään taksia. Ne ovat alustatalouksia, kuten Uber, Wolt ja muut vastaavat työntekijöitä hyväkseen käyttävät yhtiöt.

        Menevä eroaa noista muista siten, että ottaa se osaa mihin tahansa kilpailutukseen missä päin maata tahansa se ilmoittaa autojensa määräksi kaikki mahdolliset autot jotka ajavat vaikka kaksi vuoroa kuussa Menevän väreissä. Moinen vääristää kilpailua, mutta ketään moinen ei tunnu haittaavan.


    • Anonyymi

      onks toi Ihme ku myyvät kyytjä vitosella

      • Anonyymi

        Vitosen kyydistä ei kuljettajalle pysty maksamaan palkka ja sivukuluja. Kuten useasti on moni asiantuntija todennut, ei ole olemassa laillista 5 euron pitsaa tai taksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitosen kyydistä ei kuljettajalle pysty maksamaan palkka ja sivukuluja. Kuten useasti on moni asiantuntija todennut, ei ole olemassa laillista 5 euron pitsaa tai taksia.

        Näinhän se on. Outoa toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitosen kyydistä ei kuljettajalle pysty maksamaan palkka ja sivukuluja. Kuten useasti on moni asiantuntija todennut, ei ole olemassa laillista 5 euron pitsaa tai taksia.

        Joo ei toi oo ku tappioo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Outoa toimintaa.

        Rikollista toimintaa, jos palkkaa ei makseta.


    • Anonyymi

      Keikkoo pitäisi olla useammin mutten tullee piiritarkastajat ovelle🌈🌈

    • Anonyymi

      Jokainen PK-seudun taksikeskus on ongelmissa entisten tai nykyisten KELA- ja SOTE-kyytien alhaisten taksojen ja korkeiden kulujen kanssa.

      Pelkästään Taksi Helsingillä ja Lähitaksilla on noin 200 henkeä vastaamassa puhelimeen, eikä näistä yhteiskunnan maksamien kyytien puheluista saa mitään rahaa. Itse maksavat asiakkaat taas käyttävät ilmaisia sovelluksia, jotka kuitenkin maksaa satoja tuhansia firmoille. Todennäköisesti nähdään yrityskauppoja ja fuusioita, ei muuten kukaan selviä.

      • Anonyymi

        Keskukset nostavat renkiensa maksuja. Niin ne aina tekee ja autoilijarenki maksaa.


      • Anonyymi

        200 henkeä vastaamassa,mutta rahaa ei tule kela-ajojen välityksestä?Voi sinua,kirjoittelet mitä päähäsi pälkähtää,mutta et tiedä totuutta.Jok. autoilija,joka ajaa Taksi Helsingin kela-ajoja,pulittaa kk.maksua kiinteää.Kerro autoilijoiden määrällä x kk-maksu,niin alat ymmärtämään.Ei siellä ilmaiseksi kela-ajoja välitetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        200 henkeä vastaamassa,mutta rahaa ei tule kela-ajojen välityksestä?Voi sinua,kirjoittelet mitä päähäsi pälkähtää,mutta et tiedä totuutta.Jok. autoilija,joka ajaa Taksi Helsingin kela-ajoja,pulittaa kk.maksua kiinteää.Kerro autoilijoiden määrällä x kk-maksu,niin alat ymmärtämään.Ei siellä ilmaiseksi kela-ajoja välitetä.

        Palvelun tilaaja maksaa vain kyydistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palvelun tilaaja maksaa vain kyydistä.

        Taksi Helsinki,kk-maksu 250 e.Palvelun tilaaja maksaa vain kyydistä?Miten se tähän liittyy?Et voi ajaa kelakyytejä,jos sinulla ei ole sopimusta taksikeskuksen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        200 henkeä vastaamassa,mutta rahaa ei tule kela-ajojen välityksestä?Voi sinua,kirjoittelet mitä päähäsi pälkähtää,mutta et tiedä totuutta.Jok. autoilija,joka ajaa Taksi Helsingin kela-ajoja,pulittaa kk.maksua kiinteää.Kerro autoilijoiden määrällä x kk-maksu,niin alat ymmärtämään.Ei siellä ilmaiseksi kela-ajoja välitetä.

        Autoilija on koko välitysketjun tyhmin renkipoju. Ajaa käskyjen mukaan toisten määräämillä hinnoilla. Autoilijat ovat samanlaisia renkejä kuin ruokalähetit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taksi Helsinki,kk-maksu 250 e.Palvelun tilaaja maksaa vain kyydistä?Miten se tähän liittyy?Et voi ajaa kelakyytejä,jos sinulla ei ole sopimusta taksikeskuksen kanssa.

        Tämän takia välitysmaksut kasvavat kun osalle asiakkaista palvelua tuotetaan tappiolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän takia välitysmaksut kasvavat kun osalle asiakkaista palvelua tuotetaan tappiolla.

        Kerrankin oikeaan osunut kirjoitus. Mitä vähemmän kyytinsä itse maksavat asiakkaat tilaavat taksinsa soittamalla keskuksiin, sitä enemmän keskusten alla ajavien yrittäjien välitysmaksut nousevat. Keskuksiin soitetuista puheluista keskus saa osan, jolla katetaan keskusten kuluja ja loput maksaa keskuksiin kuuluvat yrittäjät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin oikeaan osunut kirjoitus. Mitä vähemmän kyytinsä itse maksavat asiakkaat tilaavat taksinsa soittamalla keskuksiin, sitä enemmän keskusten alla ajavien yrittäjien välitysmaksut nousevat. Keskuksiin soitetuista puheluista keskus saa osan, jolla katetaan keskusten kuluja ja loput maksaa keskuksiin kuuluvat yrittäjät.

        Menevällä on ilmainen tilausnumero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menevällä on ilmainen tilausnumero.

        Siksi kuljettajien selkärahasta veloitetaan myös asiakaspalvelu. Lähitaksi ja Taksi Helsinki molemmat saavat jokaisesta yksityisasiakkaan puhelusta keskimäärin 4-5 euroa, jolloin välittäjä tienaa työpäivänsä aikana vähintään tuplat mitä palkkakulut ovat sivukuluineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kuljettajien selkärahasta veloitetaan myös asiakaspalvelu. Lähitaksi ja Taksi Helsinki molemmat saavat jokaisesta yksityisasiakkaan puhelusta keskimäärin 4-5 euroa, jolloin välittäjä tienaa työpäivänsä aikana vähintään tuplat mitä palkkakulut ovat sivukuluineen.

        Eikös kuski ole asiakaspalvelija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        200 henkeä vastaamassa,mutta rahaa ei tule kela-ajojen välityksestä?Voi sinua,kirjoittelet mitä päähäsi pälkähtää,mutta et tiedä totuutta.Jok. autoilija,joka ajaa Taksi Helsingin kela-ajoja,pulittaa kk.maksua kiinteää.Kerro autoilijoiden määrällä x kk-maksu,niin alat ymmärtämään.Ei siellä ilmaiseksi kela-ajoja välitetä.

        Totta mutta miksi tappiot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta mutta miksi tappiot?

        epäpätevä johto


      • Anonyymi

        Väärin, Kela maksaa välityskeskukselle jokaista vastatusta puhelusta.


    • Anonyymi

      Ja kulut ovat aivan hirvittävät. Autokin on loppu 1,5 vuodessa. Loputon oravanpyörä.

    • Anonyymi

      Menee menojaan.

      • Anonyymi

        oot oikees kyl tolla tappiol käy noi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oot oikees kyl tolla tappiol käy noi

        Onneksi tollot ovat ehtymätön luonnonvara:
        Kun yksi ajaa itsensä katki ja lopettaa, kaksi tolloa, joilla uskonto 10 ja laskento 4 keksii tulla tilalle taksiin ”kultaa vuolemaan”..,;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi tollot ovat ehtymätön luonnonvara:
        Kun yksi ajaa itsensä katki ja lopettaa, kaksi tolloa, joilla uskonto 10 ja laskento 4 keksii tulla tilalle taksiin ”kultaa vuolemaan”..,;)

        Kyl ne tollot joskus loppuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi tollot ovat ehtymätön luonnonvara:
        Kun yksi ajaa itsensä katki ja lopettaa, kaksi tolloa, joilla uskonto 10 ja laskento 4 keksii tulla tilalle taksiin ”kultaa vuolemaan”..,;)

        Tähän tämä kuseva perustuu.


    • Anonyymi

      Menee menojaan ja syöksykierre syvenee...

    • Anonyymi

      Eiköhän kaikki odota että tämä pommikone laivue katoaa alalta. 😅

      • Anonyymi

        Toiveajattelua. Menevän tasoa olevat kuskit ovat 2018 Liikennepalvelulain uudistuksesta lähtien alan uusi normaali.
        Kun tallin ovi avattiin, hevoset karkasivat, eikä ole hyötyä, vaikka ministeri toisensa jälkeen on yrittävinään tallin oven lukitsemalla ongelman ratkaista.
        Ja kitupiikeille ja rahattomille tiedoksi:
        Hyvää ja halpaa ei ole olemassa. Ei edes taksialalla.


      • Anonyymi

        ohan niil sähkö audeja ja peugeotteja ei ne mitään huonoja oo. kuskeista en sano mitään.... joo kyl toi korttitalo kaatuu


    • Anonyymi

      todennäköisesti

    • Anonyymi

      Onkohan kelataksit jättäneet tilittämättä? KELAn kultamuna tuottaa puhdasta rahaa

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi

        mine ei maksa vero kun mine saa vähennys autosta sil mine elä ei ajo


    • Anonyymi

      Keikkaa on niin paljon, että ei kerkiä edes punaisiin valoihin pysähtyä!

    • Anonyymi

      Mä vaan mietin, että kun Menevä ei omista itse yhtään taksiautoa eikä sen palkkalistoilla ole yhtään kuljettajaa. Menot on siis hyvin nollissa, toki keskuksen työntekijöille pitää maksaa palkkaa. Kaikki liikevaihto tulee Menevän nimen alla ajavien frankkarien provikoista ja kuukausimaksuista ja laitevuokrista ja muusta ns. "kuluttomasta" tulosta. Ni kuis helvetissä pystyy tekemään lähes miljoonan perseneton noin? Se on jo saavutus.

      • Anonyymi

        On niillä omia autoja, osallistuvat esim mpk-kilpailutukseen joka on tänä vuonna menossa. Toivottavasti siinä ei lähdetä mihinkään epätoivoiseen hintakilpailuun vaan pidetään myös siitä huolta että jotain kuskia nuo hommat vielä kiinnostaisi.


      • Anonyymi

        Upea saavutus joka hakee vertaistaan.....


    • Anonyymi

      Jos jotain käsittää liiketoiminnasta, niin niitä kuluja/ tappioita saattaa syntyä, vaikkei omistaisi auton autoa. Kasvu, markkinointi, ylläpito... Harva firma voitollinen alkutaipaleella, menevällä aika suurta kasvua viime vuosina ollut?

      • Anonyymi

        jos jotain käsittää liiketoiminnasta niin tappiota ei kannata tehdä eikä tämä ollut ensimmäinen vuosi.


      • Anonyymi

        Alkutaipaleella? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Menevä on perustettu vuonna 1988. Pitkä on alkutaival, loppusuora sitten ilmeisen lyhyt...


      • Anonyymi

        Tuskin taksimarkkinalta sellaista kasvua on saatavissa että nuo tappiot saisi kuitattua.


    • Anonyymi

      Eikös toi oo varmaa noilla tappioilla.

    • Anonyymi

      Mistä tämä tieto?

      • Anonyymi

        Ihan julkista tietoa.


    • Anonyymi

      ilmeisesti kelojen ajo ei kannata

    • Anonyymi

      Mikä tilanne? Meneekö?

    • Anonyymi

      Eiköhän, samaan ryppääseen kuuluva Helsingin Taksipalvelu Oy tappiot 301 000,- . Taitaa loppua omistajilta rahat.

      • Anonyymi

        Toi Helsingin Taksipalvelu Oy on pelkkö henkilöstövuokrausfirma, jolla Menevän työntekijät eli kuskit on töissä. Sen voi kuopata ja perustaa uuden ja jättää rästit valtiolle ja palkkaturvalle. Samoin kuten Kajon pyöritti puljuaan. Ei sinänsä vaikuta emoyhtiöön mitenkään, vaikka toi menisi nurin.


      • Anonyymi

        Lisäksi se on tehnyt viimoset 5 vuotta pelkkää tappioo, yhteensä noin miltsin, joten on vain ajan kysymys milloin se ajetaan alas. Kun ei noita tappioita ikinä saa takaisin rehellisellä yrittämisellä kuitenkaan, niin miksi pitää pystyssä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi Helsingin Taksipalvelu Oy on pelkkö henkilöstövuokrausfirma, jolla Menevän työntekijät eli kuskit on töissä. Sen voi kuopata ja perustaa uuden ja jättää rästit valtiolle ja palkkaturvalle. Samoin kuten Kajon pyöritti puljuaan. Ei sinänsä vaikuta emoyhtiöön mitenkään, vaikka toi menisi nurin.

        Ei pidä paikkaansa. On ihan oma yhtiö omine autoineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. On ihan oma yhtiö omine autoineen.

        No ei ole. Ihan Kajon kopio on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole. Ihan Kajon kopio on

        Höpö höpö. Ei ole. Omat autot ja omat kuljettajat. Et tiedä asiasta mitään.


    • Anonyymi

      19-22 vuosina tulos on yhteensä 353K€ plussalla. Ihan kivasti siinä on taskun pohjalle laitettavaa.

      • Anonyymi

        Lähitaksilla vastaava luku oli -200K€ ja Taksi Helsingillä -400K€.

        Mitä muuten TH teki että vetäs vaatimattoman -4,9M€ tappion?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähitaksilla vastaava luku oli -200K€ ja Taksi Helsingillä -400K€.

        Mitä muuten TH teki että vetäs vaatimattoman -4,9M€ tappion?

        Joo mut pikkusen laajemmalla omistuspohjalla. Ei perheyhtiö pitkään pötki noilla yhteensä 1,2 miljoonan tappioilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mut pikkusen laajemmalla omistuspohjalla. Ei perheyhtiö pitkään pötki noilla yhteensä 1,2 miljoonan tappioilla.

        Ei niin. Plus et toi tappio on tullut puhtaasti kelahommista eikä siitä sopparista eroon pääse. Tänä vuonna tulee vähintää yhtä isosti persnettoa ja myös vuodesta 2024. Sitten kelat ehkä loppuu jos optiot ei käytetä, mutta turpaan on tullut silloin jo n. 3 miljoonaa. Sitä kuoppaa ei perheyhtiö täytä millään, niin kyse on vaan siitä et millo loppuu kokonaan ja montako alohankkijaa kaatuu mukana, kun tilitykset jää vähän piippuun lopussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähitaksilla vastaava luku oli -200K€ ja Taksi Helsingillä -400K€.

        Mitä muuten TH teki että vetäs vaatimattoman -4,9M€ tappion?

        Luultavasti ostivat uuden välitysjärjestelmän ja investoivat tekniikkaan. Lähitaksi otti keväällä käyttöön samat laitteet kuin Taksi Helsingillä on nyt. Ovat ihan paskaa.


    • Anonyymi

      Huvittavia kommentteja taloudesta ymmärtämättömiltä ja tietämättömältä. Kun suhteuttaa euromääräisen tappion liikevaihtoon, ei se miljoona enää hurja luku olekaan. Monelle sadan tonnin liikevaihtoa tekevälle toiminimiautoilijalle se varmasti tuntuu isolta ja mahdottomalta.

      • Anonyymi

        Huvittava kommentti. Noilla katteilla miljoona on todella paljon. Otanpa selvää taloudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittava kommentti. Noilla katteilla miljoona on todella paljon. Otanpa selvää taloudesta.

        Totta, taksialan katteet ovat naurettavat. Jos edes katetta saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, taksialan katteet ovat naurettavat. Jos edes katetta saa.

        Olet oikeassa. Olemattomat voitot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, taksialan katteet ovat naurettavat. Jos edes katetta saa.

        Taksiala oli vuosikymmeniä ammatinharjoittamista eli mies ja auto periaatteella toimivaa jolloin kovin kummoisia katteita ei ollut/odotettu. Pääasia että sai kohtuullisen toimeentulon ja työkalun vaihdettua 3 v välein. Sitten tuli pisnesmiähet ja nyt ajellaan sitten sotekyytejä vuoden 2000 taksoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taksiala oli vuosikymmeniä ammatinharjoittamista eli mies ja auto periaatteella toimivaa jolloin kovin kummoisia katteita ei ollut/odotettu. Pääasia että sai kohtuullisen toimeentulon ja työkalun vaihdettua 3 v välein. Sitten tuli pisnesmiähet ja nyt ajellaan sitten sotekyytejä vuoden 2000 taksoilla.

        Kyllä ennen sai sen verran että talon ja kesämökin pysty hommaamaan ja auton vaihtaa. Aika entinen ei koskaan enään palaa.


    • Anonyymi

      Mikä tilanne? Vieläkö pystyssä?

      • Anonyymi

        Eipä juuri Menevän väreissä olevia autoja näy pääkaupunkiseudulla. Mihin lie kadonneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä juuri Menevän väreissä olevia autoja näy pääkaupunkiseudulla. Mihin lie kadonneet?

        saman huomannu ei vissiin kannattanu olla menevän välitykses


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saman huomannu ei vissiin kannattanu olla menevän välitykses

        Juu ei.


    • Anonyymi

      Toivottavasti menee ja katoaa.

      • Anonyymi

        Mikä sulla on Menevää vastaan ku tommosta toivot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sulla on Menevää vastaan ku tommosta toivot?

        Eri vastaaja, ja ei ole mitään Menevää tai ketään vastaan. Mutta kuulen autossa aika usein asiakkailta kuinka huonoa palvelua juuri Menevän kuskit tarjoavat. Menevän ja Fixutaksin kuljettajat ovat PK seudulla pääosin mamuja ja kaikella kunnioituksella, palvelu ei ole hyvää. Näin on moni asiakas kertonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri vastaaja, ja ei ole mitään Menevää tai ketään vastaan. Mutta kuulen autossa aika usein asiakkailta kuinka huonoa palvelua juuri Menevän kuskit tarjoavat. Menevän ja Fixutaksin kuljettajat ovat PK seudulla pääosin mamuja ja kaikella kunnioituksella, palvelu ei ole hyvää. Näin on moni asiakas kertonut.

        samat kokemukset


    • Anonyymi

      Menevän ja FixuTaxin ainoa pelastus on Taksi Helsingin ja Lähitaksin surkea johto. Kummassakin surkea asiakaspalvelukeskus johon ihmiset eivät pääse läpi soittamalla niin soittavat sitten sinne minne pystyy. Moni tolpalla kyytiin tullut mummo sanoo jonottaneensa kymmeniä minuutteja ja sitten kävelleensä autooni. Nuoremmat sitten tilaavat sovelluksella Uberin, Boltin tai Kangon.

    • Anonyymi

      Tuskin on enää ens vuonna pystys

      • Anonyymi

        miten niin mihin perustat juttusi


    • Anonyymi

      Aina löytyy tyhmiä ajamaan, yksi lopettaa niin toinen alottaa.

      • Anonyymi

        Miten tämä liittyy menevän tappioihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä liittyy menevän tappioihin?

        Ei mitenkään ei täs oo kysymys autoilijat vaan välityyhtiöst joka raskaasti tappiol


    • Anonyymi

      Luultavasti ja varmasti viimeistään sillon kun kelan ajot loppuvat.

      • Anonyymi

        no näihä siin käy


    • Anonyymi

      oulusa viikonloppuna ajavat 3 eurolla keskustaan ainoo ehto et etäisyy on maksimissaan 8 kilsaa. onko ihme et tekee tappioit

      • Anonyymi

        Epätoivo on vahvasti läsnä tässä touhussa. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epätoivo on vahvasti läsnä tässä touhussa. 😅

        Siltähän tuo näyttää.


    • Anonyymi

      10% lahkolle, ei jää elämiseen.

      • Anonyymi

        Mille ihmeen lahkolle?


    • Anonyymi

      Näkisittepä mitä nää Rovaniemellä touhuaa päivät, siinä se vasta epätoivo näkyy. 😅

      • Anonyymi

        Kerro ihmeessä lisää.


    • Anonyymi

      No menee varmasti.

    • Anonyymi

      ainaki menevän autot kadonneet hesassa mikä tilanne on

      • Anonyymi

        Huono.


    • Anonyymi

      menee myyvät 3 euron kyytejä oulus. nurin menee

    • Anonyymi

      ny ne myy mikkelis myös vitosella kyytejä mitä älyy

    • Anonyymi

      Surkean epätoivoista asiakkaiden kalastelua.

      • Anonyymi

        viimeinen epätoivoinen tarttuminen oljenkorteen ennen varmaa vajoamista pohjaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        viimeinen epätoivoinen tarttuminen oljenkorteen ennen varmaa vajoamista pohjaan

        Hassua yhteensattuma sinänsä, kun myös Kajon myi loppuaikanaan kaikkia kyytejä halvalla, jotain -20% ja enemmänkin ja kaiken maailman kampanjaa oli koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua yhteensattuma sinänsä, kun myös Kajon myi loppuaikanaan kaikkia kyytejä halvalla, jotain -20% ja enemmänkin ja kaiken maailman kampanjaa oli koko ajan.

        Taitaa nyt vähän jokainen myydä kampanjahintaan kyytejään. Uberilla on ollut alepäivät jo kuukausikaupalla, hinnoista 30-50% veks.
        TH:lla kampanjahinnat lentokentälle, muilla ties mitä alennuksia. Ihmisillä rahat tiukalla. Saas nähdä, miten käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua yhteensattuma sinänsä, kun myös Kajon myi loppuaikanaan kaikkia kyytejä halvalla, jotain -20% ja enemmänkin ja kaiken maailman kampanjaa oli koko ajan.

        Meinaatko et käy kajonit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua yhteensattuma sinänsä, kun myös Kajon myi loppuaikanaan kaikkia kyytejä halvalla, jotain -20% ja enemmänkin ja kaiken maailman kampanjaa oli koko ajan.

        Suuret oli puheet Kajonilla ,piti vallata taksimarkkinat parissa vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuret oli puheet Kajonilla ,piti vallata taksimarkkinat parissa vuodessa.

        jep hommasivat läjän bemareita ja kuinka kävikään menevä hommas läjän audeja ja peugeotteja ihan sama tarina tulos ja sit viel noi naurettavat hinnat eikö oppinu mitään kajonist


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jep hommasivat läjän bemareita ja kuinka kävikään menevä hommas läjän audeja ja peugeotteja ihan sama tarina tulos ja sit viel noi naurettavat hinnat eikö oppinu mitään kajonist

        Ei oppinu


    • Anonyymi

      Nurinhan tämä menee, tiedetty jo ajat sitten.

      • Anonyymi

        Mihin tämä perustuu?


    • Anonyymi

      pääseekö tähän vielä välitykseen vaikuttaa hyvältä firmalta

      • Anonyymi

        Kaikki villithän sinne on tolpilta mukaan kerätty. Villivälitys.


    • Anonyymi

      hakevat työnjohtajia keskukseen 2 kpl. onko entiset jättäneet uppoavan laivan?

      • Anonyymi

        Todennäköisesti.


      • Anonyymi

        Ehkä näkivät ettei tossa työpaikassa ole jatkoa ja lähtivät menee?


    • Anonyymi

      Onks menny jo, autot ainaski vähentynyt.

      • Anonyymi

        Kyl niit muutama o viel


    • Anonyymi

      Todennäköisesti menee

    • Anonyymi

      Autot ainaski vähentyneet, onko seurausta menevän tilasta?

      • Anonyymi

        On ne pk seudulla ainakin vähentyneet mutta veikkaan , että niillä on ajoja muualla Suomessa.
        Halmisella ei oo varaa seisottaa fleettiään tolpilla odottelemassa satunnaista mummokyytiä, TH:n ukot hoitelee ne hommat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne pk seudulla ainakin vähentyneet mutta veikkaan , että niillä on ajoja muualla Suomessa.
        Halmisella ei oo varaa seisottaa fleettiään tolpilla odottelemassa satunnaista mummokyytiä, TH:n ukot hoitelee ne hommat.

        Autot ja sopimukset voi myös myydä pois jos tarvitaan käteistä.


    • Anonyymi

      Salossa antaneet ilmaiskyytejä sairaalan henkilökunnalle Turun Sanomien mukaan. Epätoivoa ilmassa?

      • Anonyymi

        Taksi helsinki myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taksi helsinki myös.

        Samanlaisia koijareita kumpikin.


    • Anonyymi

      No jos toiminta on tota mitä Turun Sanomat kertoi Salossa tapahtuneen niin menee varmasti.

    • Anonyymi

      Tämän puljun pohjatyö on tehty aikana ennen taksiuudistusta ja TaksiHelsingin laatustandardeja kuskeille tai autoille. Jonnet ei ehkä muista. Maailma on muuttunut, ja nyt pitäisi noin ison lafkan oikeasti osata tehdä bisnestä ja kilpailla laadulla.

      • Anonyymi

        Mahdoton tehtävä heille.


    • Anonyymi

      Epätoivoista on touhu, tod.näk konkurssi edessä.

      • Anonyymi

        Millo?


    • Anonyymi

      Varmasti menee menojaan. 02 nappaa sote ja kelakyydit itselleen. Siihen loppuu tämä tarina.

    • Anonyymi

      kyllä

    • Anonyymi

      Taksin saanti tai mistä uskaltaa tilata jos ei ole tuttua taksia. Miettinyt miksi ei voinut olla yhtenäistä taksaa koko maassa, halvemallahan ei ole kielletty ajamasta. Nyt pitää miettiä ja pelätä mitä maksaa. Onko se kymppi vai satanen.

    • Anonyymi

      02 otti jo Keusoten kyydit. 02 tulee ottamaan myös Kelat. Se oli sitten siinä. Pelkillä kuluttajakyydeillä ei menevä pärjää.

      • Anonyymi

        Joo näin se menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin se menee.

        Paitsi että Menevä on 02 kumppani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että Menevä on 02 kumppani.

        Paitsi että moni muukin. Menevän toiminta on perustunut kelakyytien välittämiseen joista on raapinut kovan välityspalkkion. 02 välitäessä yhteiskunnan maksamia kyytejä ei menevä voi ottaa enään niistä sellaisia välityspalkkioita. Eli yhtälö ei toimi menevän kannalta. Voittajia tässä tulee olemaan 02 ja autoilijat jotka siirtyvät ajamaan 02:sen alla.


    • Anonyymi

      Hesassa Kovanen Espoossa on pehmonen Vantaalla varmaan on vetelä.

    • Anonyymi

      Miten menee nyt?

    • Anonyymi

      Menevän kuski kertoo Helsingin Sanomissa että luotettavimmat taksiyritykset pääkaupunkiseudulla ovat Taksi Helsinki ja Lähitaksi.

      Tämä kertoo aika paljon missä mennään.

      • Anonyymi

        Aivan,kuskitkaan ei pidä luotettavana


    • Anonyymi

      Menee ja menee myös joukko tyhmiä menevä uskovaisia autoilijoita joilla ei muuta roolia yrittäjinä ole kuin olla menevän alihankkijana.

    • Anonyymi

      Jatkaako toimintaansa 2024?

    • Anonyymi

      Ei menevä enää vedä. Kuljettaja yönmstia musta pipo korvilla. Pelottavannäköisiä. Kyllä asiallinen pukeutuminen on luottamuksen merkki,minun mielipide asiakkaana.

      • Anonyymi

        Jep, kunnon sekalainen seurakunta. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, kunnon sekalainen seurakunta. 😅

        Laatua?


    • Anonyymi

      Milloin vuoden 2023 tulos julkistetaan?
      Se kertoo kaiken.

      • Anonyymi

        seuraan


      • Anonyymi

        Tämän kuun loppuun mennessä pitäisi olla rekisteröity. Kun pantataan myöhään niin yleensä kertoo ettei sieltä ole mitään herkkua tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän kuun loppuun mennessä pitäisi olla rekisteröity. Kun pantataan myöhään niin yleensä kertoo ettei sieltä ole mitään herkkua tulossa.

        näyttäis olevan liikevaihto noussut 7 miljoonaa ja tulos 600 tuhatta joten kyllä tuo herkkua aikaisempaan tilinpäätökseen on… aamulehden artikkeli tiesi kertoa


    • Anonyymi

      Siltä näyttää, ei oo enää diili tv ohjelman taksina. Taksi Helsinki hoitaa kilpailijoiden kuskaukset. Tais hillot loppuu.

    • Anonyymi

      Nyt alkoi

    • Anonyymi

      Menevästä oli jotain juttua lehdessä, että Tampereelle tulee ja ostaa jonkun välityksen.Oliko että kaikki on sähköllä toimivia.

      • Anonyymi

        Ei osta mitään välitystä, miksi ostaisi kun on oma? Tuli jo 12 Teslan voimin Lappalaisen yrittäjän toimesta.

        Olivat täällä aiemminkin mutta lopettivat kun ei kannattanut. Ei ollut ajoja. Nyt yrittävät vitosen kyydeillä.

        Tuskin ovat nytkään pitkään. Kesän jälkeen tuskin ovat enää. Ei toiminut viimeksi, ei toimi nytkään. Voi kuski parkoja, ei keikkaa, ei tuloja.


    • Anonyymi

      MENEVÄ ostaa ison Tamperelaisen taksifirman , aika jytky mutta kuten tiedätte menevällä on rahaa takana ja paljon .

      • Anonyymi

        Höpöhöpö


    • Anonyymi

      520k€ plussaa vuonna 2023, eli AP:n ilo taisi olla ennenaikaista.

      • Anonyymi

        Se riippuu miten tulos on tehty. Jos on jätetty kalusto uusimatta ja muuta niin ei se kovin pitkäjänteistä ole.


    • Anonyymi

      Kela kyydit ajavat liian halvalla isoilla autoilla,kun sama hinta on pienille.
      Pikkuero pyörtuoli.
      Kaluston ajavat loppuun ja sitten vaihdetaan moottoreita tai lopettavat,ei kannata menevän hinta isoille autoille.
      Tulee lopettajia kohta.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7775
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1975
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

      Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

      Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

      Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

      Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe