Mistähän tämä johtuu?
Kiuruvedellä on paljon sinkkumiehiä
49
2390
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en ainakaan kelpuuta näitä navettamissejä. Mielummin ilman, kuin Heluna.
- Anonyymi
Lammas on nöyrä ja antavainen ja tulee halvemmaksikin, eikä nälvi eikä nalkuta.
- Anonyymi
Eihän ne ylipainoiset läskimahaiset haisevat kaljanjuojat kellekkään naiselle kelpaa.
Parempi vaan painaa sitä hienoa tai lammasta puutteessaan.- Anonyymi
Hienoa?
- Anonyymi
Isomahaisia kaljaakittaavia miten niistä on hommiin...Naista ei osata pitää hyvin haukutaan ja panetellaan.Pidetään vaan hellan ja nyrkin välissä.Kukaan ei halua olla sellaisessa painajaisessa.
- Anonyymi
En oo ikinä ollut pitkään sinkkuna, parhaimmillaan pari kuukautta. Entinen parisuhde jos on tyssännyt, uusi muikkeli on hypännyt kainaloon nopeasti. Olen sitäpaitsi isomahainen.
- Anonyymi
Kyllä uskotaan kun on kyseessä Kiuruvesi ja sen karjapiiat.Ovat sen näköisiäkin että varmasti akaksi lähtevät helposti
- Anonyymi
Minä lähden lomareissulle ja nautin tummista ja tulisista...Huoli en kaljankittaajia, vapaasti saa pyylevät tynnyrit ne pitää.
- Anonyymi
Ei paljoa tupakkia imevät siideripossut kiinnosta ainakaan tätä sinkkumiestä, lähteä parempaa etsimään kauempaa.
- Anonyymi
Paikkakunnalle on jäänyt vain "jakojäännös" kun järkevät lähtevät työnperässä heti koulut käytyään, otan osaa.
- Anonyymi
Samaa mieltä...
- Anonyymi
Samaa mieltä olen.
- Anonyymi
Kyllä sinkkuus on miehen oma valinta. Olihan talvella paikallislehdessäkin tästä juttua, ja todettiin että kyllä jokainen mies löytää naisen jos vain haluaa.. En muista kuka näin oli sanonut mutta taisi olla ihan terveydenhuollon ammattilainen kyseessä.
- Anonyymi
Minäkin olen sinkku ja nainen. Nautin elämästäni täysinrinnoin. Saan tehdä ja mennä miten haluan, enkä ole tilivelvollinen kenellekkään.Tämä on elämää sen toisenkin elämän nähneenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen sinkku ja nainen. Nautin elämästäni täysinrinnoin. Saan tehdä ja mennä miten haluan, enkä ole tilivelvollinen kenellekkään.Tämä on elämää sen toisenkin elämän nähneenä.
Naisen on helppoa nauttia elämästä täysin rinnoin. Sillä voi jopa tienatakin, mutta aika lähestyy, kun joudut itse maksamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen on helppoa nauttia elämästä täysin rinnoin. Sillä voi jopa tienatakin, mutta aika lähestyy, kun joudut itse maksamaan.
Tuo on sanonta,ei tarkoita sitä mitä luulet.Nautin elämästä,nautin vapaudesta, enkä paikoilleni jää...
- Anonyymi
Öhhööhhöö. Nimen omaan toisin päin. Kaikille halukkaille naisille kyllä löytyy, mutta kaikki miehet ei saa, vaikka kuinka haluaisivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öhhööhhöö. Nimen omaan toisin päin. Kaikille halukkaille naisille kyllä löytyy, mutta kaikki miehet ei saa, vaikka kuinka haluaisivat.
Kyllä saa, kunhan ei ole liian nirso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten nämä puutteessa olevat ajelevat ympyrä poikaporukassa ja tumputtavat........ bassojaan sekä voimainsatunnossa repivät kukatkin istutuksista. Voi sitä puutteen määrää.
- Anonyymi
Huoli en kaikkia,rima täytyy pitää korkealla.Menee maine,kun ottaa ensimmäisen joka kohdallesattuu. Itseään heti tyrkyttäviä ei kannata huolia,tietää että ovat kevytkenkäisiä ja toisenkin oman vieviä.Täällä on näitä, jotka menevät taloon vaikka entinen kumppani ei ole vielä muuttanut poiskaan.Tehdään aluevaltaus jos olet irti hetkenkään kumppanistasi.
- Anonyymi
Tänne pitäisi saada semmoinen shemale. Oispa mukava pöllyttää tämmöisen ukkomiehen välillä hänen kanssaan lakanoita, kun oman eukon naama alkaa kyllästyttämään tai sillä on taas se migreeni.
- Anonyymi
Pidä silmät auki, kyllä täältä löytyy vaikka olisikin toisen oma jo.
- Anonyymi
Miksi minun kommenttini poistettiin, kerroin vain totuuden jäljelle jääneestä tarjonnasta luomupitäjällä
- Anonyymi
Suurin osa vanhoja ukkoja parasta ennen päiväys mennyt umpeen luulotautisia muuten tai muuten luonne vammaisia tapauksia
- Anonyymi
Höpö, höpö ( miksiköhän väliin tuli hautakivimainos? ) kesävieraana Kiuruvedellä käydessä, olen havainnut miestarjonnan olevan runsasta, vaikka paikallisia naisiakin on tarjolla ja taso korkea?!
En osaa sanoa, miksi sinkuksi pitää jäädä puolin ja toisin, jos se ei ole oma valinta.
Kirjoittajille viestiksi. Sikäli mikäli silmiin ei satu tai saaliiksi jää oma toivekumppani, niin älä tuhlaa energiaa paikallisten moittimiseen. Pistä haku päälle nettiin. Voit hakea haluamaltasi paikkakunnalta, haluamasi ominaisuuksilla varustetun ja haluamallasi varallisuudella varustetun kumppanin.
Onnea hakemiselle! - Anonyymi
Täytyy sanoa, etten Kiuruvedeltä kumppania tahdo.Ketään sen kummemmin loukkaamatta.Mutta ei kiitos.
- Anonyymi
äitini ei anna minun tehdä tuttavuutta naistenkanssa, äitini tekee minulle kyllä ruoat jokapäivä ja antaa rahaakin. naiset eivät ole kuulema hyväksi.
- Anonyymi
Kun äitisi aikanaan nukkuu pois, jäät kuin "nalli kalliolle", sitten on myöhäistä
haikailla morsianten perään, olet jäänyt pois junasta kokonaan.
Naiset on hyväksi, tosin yksi riittää kerrallaan!
- Anonyymi
Onhan teillä kaksi tervettä kättä joten on millä mällätä.
- Anonyymi
Sinkuudessa on hyvät ja huonotpuolensa.Hyvät että saa toimia niinkun itse tahtoo.Huonot joskus kaipaa juttuseuraa ja mielipiteitä voisi vaihdella.Muuhun hommaan löytyy aina vapaita tai ei vapaita kumppaneita.Näin ukkomiehenä myös löydän vaihtelua kumppanuuteen
- Anonyymi
Ei kiinnosta seurustelut, pimpin takia en kehtaa alkaa seurustelemaan, saa ne paineet pois muutenkin =)
Olen joskus yrittänyt tätä seurustelua, kestin peräti 4 kuukautta ja tästä on aikaa jo 4 vuotta. Se oli jatkuvaa painostusta tienesti robotiksi hänelle, kun itselläni 2x isompi palkka, itse hän oli aikuisopiskelija. Ja kaikki oli aina minun vika, tein X -> valitusta, tein Y -> valitusta, eli ilman hirveetä tappelua oli miltein mahdotonta elellä, sai hirveen raivarin siitäkin kun kysyin aina "Täh?", olisi pitänyt sanoa "Mitä" ja hirveen mustasukkainen akka oli, kyttäsi jos olin facebookissa yöllä liian myöhään tai whatsapissa jos kirjoittelin vaikka työkavereille. Loppuaikoina aloin nähdä tästä muijasta painajaisia, että se leikkasi multa pään irti pitkällä veitsellä.
Mutta tuohon loppui kaikki seurusteluhalut samalla, olin niin helpottunut kun pääsin eroon ja saa taas vihdoin elää 100% niin kuin itse haluaa =)- Anonyymi
Eräs kiuruvetinen, ilmoitti, ettei koskaan pariudu. Kun sitten pariutui, oli syynä kyllästyminen käteen vetoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs kiuruvetinen, ilmoitti, ettei koskaan pariudu. Kun sitten pariutui, oli syynä kyllästyminen käteen vetoon.
Ei kait sitä tarvi käteen vetää vaikka asuu itsekseen =D
- Anonyymi
Olen iloinen puolestasi .et saat elää vapaana .
- Anonyymi
Tervepäistä naista on yhtä hankala löytää kuin haistamatonta koiran prsettä.
- Anonyymi
Miehistä VOI sanoa samat sanat..
- Anonyymi
Vaikea löytää naista jolla piä ja prse olisi samaa paria.
- Anonyymi
Jos etsit sellaista niin sun täytyy mennä navettaan
- Anonyymi
Minä ainakin olen miehinen lahja naisille.
- Anonyymi
Rikkajoen kiiskeltä puuttuu pallit
- Anonyymi
Ei ole vanhoilla äijillä menekkiä saati kellä lapsia on niitä turha piilotella entisen liiton lapsia selville saa pian sekä muut taustatiedot juorut kulkee
- Anonyymi
Huoleton on hevoseton poeka
- Anonyymi
Kuka vanahan ottaa,sillä huolet kasvaa...Parempi olla yksin,saa mennä ja tulla miten tahtoo.Kukaan ei perään soittele missä vellinkeittäjä luuhaa.
- Anonyymi
Eihä nuo ossoo kun pil.. vongata, kuvittelevat että nainen jaksaa katsoa pil... vonkaavaa miestä päivästä toiseen ja, se on parisuhdetta.
- Anonyymi
Liehuletti ❤kaupunginjohtaja
- Anonyymi
Ei ainakaan syy ole pukinparta, se löytyy jokaiselta.
Taitaa vaan olla Ylä-Savon trendi tämä itsensä "komistelu" - Anonyymi
Sinkkumiehenä pärjää,
kun toisten akat
antavat ukoiltaan salaa
sinkkumiehille kinkkua...
Maiskis, maiskis!- Anonyymi
Ja slurp, slurp!
- Anonyymi
Neljä kinkkua samassa vartaassa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346