Kiuruvedellä on paljon sinkkumiehiä

Anonyymi-ap

Mistähän tämä johtuu?

49

2390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en ainakaan kelpuuta näitä navettamissejä. Mielummin ilman, kuin Heluna.

• Anonyymi

Lammas on nöyrä ja antavainen ja tulee halvemmaksikin, eikä nälvi eikä nalkuta.

• Anonyymi

Eihän ne ylipainoiset läskimahaiset haisevat kaljanjuojat kellekkään naiselle kelpaa.
      Parempi vaan painaa sitä hienoa tai lammasta puutteessaan.

• Anonyymi

Hienoa?

• Anonyymi

Isomahaisia kaljaakittaavia miten niistä on hommiin...Naista ei osata pitää hyvin haukutaan ja panetellaan.Pidetään vaan hellan ja nyrkin välissä.Kukaan ei halua olla sellaisessa painajaisessa.

• Anonyymi

En oo ikinä ollut pitkään sinkkuna, parhaimmillaan pari kuukautta. Entinen parisuhde jos on tyssännyt, uusi muikkeli on hypännyt kainaloon nopeasti. Olen sitäpaitsi isomahainen.

• Anonyymi

Kyllä uskotaan kun on kyseessä Kiuruvesi ja sen karjapiiat.Ovat sen näköisiäkin että varmasti akaksi lähtevät helposti

• Anonyymi

Minä lähden lomareissulle ja nautin tummista ja tulisista...Huoli en kaljankittaajia, vapaasti saa pyylevät tynnyrit ne pitää.

• Anonyymi

Ei paljoa tupakkia imevät siideripossut kiinnosta ainakaan tätä sinkkumiestä, lähteä parempaa etsimään kauempaa.

• Anonyymi

Paikkakunnalle on jäänyt vain "jakojäännös" kun järkevät lähtevät työnperässä heti koulut käytyään, otan osaa.

• Anonyymi

Samaa mieltä...

• Anonyymi

Samaa mieltä olen.

• Anonyymi

Kyllä sinkkuus on miehen oma valinta. Olihan talvella paikallislehdessäkin tästä juttua, ja todettiin että kyllä jokainen mies löytää naisen jos vain haluaa.. En muista kuka näin oli sanonut mutta taisi olla ihan terveydenhuollon ammattilainen kyseessä.

• Anonyymi

Minäkin olen sinkku ja nainen. Nautin elämästäni täysinrinnoin. Saan tehdä ja mennä miten haluan, enkä ole tilivelvollinen kenellekkään.Tämä on elämää sen toisenkin elämän nähneenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen sinkku ja nainen. Nautin elämästäni täysinrinnoin. Saan tehdä ja mennä miten haluan, enkä ole tilivelvollinen kenellekkään.Tämä on elämää sen toisenkin elämän nähneenä.

Naisen on helppoa nauttia elämästä täysin rinnoin. Sillä voi jopa tienatakin, mutta aika lähestyy, kun joudut itse maksamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen on helppoa nauttia elämästä täysin rinnoin. Sillä voi jopa tienatakin, mutta aika lähestyy, kun joudut itse maksamaan.

Tuo on sanonta,ei tarkoita sitä mitä luulet.Nautin elämästä,nautin vapaudesta, enkä paikoilleni jää...

• Anonyymi

Öhhööhhöö. Nimen omaan toisin päin. Kaikille halukkaille naisille kyllä löytyy, mutta kaikki miehet ei saa, vaikka kuinka haluaisivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öhhööhhöö. Nimen omaan toisin päin. Kaikille halukkaille naisille kyllä löytyy, mutta kaikki miehet ei saa, vaikka kuinka haluaisivat.

Kyllä saa, kunhan ei ole liian nirso.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten nämä puutteessa olevat ajelevat ympyrä poikaporukassa ja tumputtavat........ bassojaan sekä voimainsatunnossa repivät kukatkin istutuksista. Voi sitä puutteen määrää.

• Anonyymi

Huoli en kaikkia,rima täytyy pitää korkealla.Menee maine,kun ottaa ensimmäisen joka kohdallesattuu. Itseään heti tyrkyttäviä ei kannata huolia,tietää että ovat kevytkenkäisiä ja toisenkin oman vieviä.Täällä on näitä, jotka menevät taloon vaikka entinen kumppani ei ole vielä muuttanut poiskaan.Tehdään aluevaltaus jos olet irti hetkenkään kumppanistasi.

• Anonyymi

Tänne pitäisi saada semmoinen shemale. Oispa mukava pöllyttää tämmöisen ukkomiehen välillä hänen kanssaan lakanoita, kun oman eukon naama alkaa kyllästyttämään tai sillä on taas se migreeni.

• Anonyymi

Pidä silmät auki, kyllä täältä löytyy vaikka olisikin toisen oma jo.

• Anonyymi

Miksi minun kommenttini poistettiin, kerroin vain totuuden jäljelle jääneestä tarjonnasta luomupitäjällä

• Anonyymi

Suurin osa vanhoja ukkoja parasta ennen päiväys mennyt umpeen luulotautisia muuten tai muuten luonne vammaisia tapauksia

• Anonyymi

Höpö, höpö ( miksiköhän väliin tuli hautakivimainos? ) kesävieraana Kiuruvedellä käydessä, olen havainnut miestarjonnan olevan runsasta, vaikka paikallisia naisiakin on tarjolla ja taso korkea?!
      En osaa sanoa, miksi sinkuksi pitää jäädä puolin ja toisin, jos se ei ole oma valinta.
      Kirjoittajille viestiksi. Sikäli mikäli silmiin ei satu tai saaliiksi jää oma toivekumppani, niin älä tuhlaa energiaa paikallisten moittimiseen. Pistä haku päälle nettiin. Voit hakea haluamaltasi paikkakunnalta, haluamasi ominaisuuksilla varustetun ja haluamallasi varallisuudella varustetun kumppanin.
      Onnea hakemiselle!

• Anonyymi

Täytyy sanoa, etten Kiuruvedeltä kumppania tahdo.Ketään sen kummemmin loukkaamatta.Mutta ei kiitos.

• Anonyymi

äitini ei anna minun tehdä tuttavuutta naistenkanssa, äitini tekee minulle kyllä ruoat jokapäivä ja antaa rahaakin. naiset eivät ole kuulema hyväksi.

• Anonyymi

Kun äitisi aikanaan nukkuu pois, jäät kuin "nalli kalliolle", sitten on myöhäistä
        haikailla morsianten perään, olet jäänyt pois junasta kokonaan.
        Naiset on hyväksi, tosin yksi riittää kerrallaan!

• Anonyymi

Onhan teillä kaksi tervettä kättä joten on millä mällätä.

• Anonyymi

Sinkuudessa on hyvät ja huonotpuolensa.Hyvät että saa toimia niinkun itse tahtoo.Huonot joskus kaipaa juttuseuraa ja mielipiteitä voisi vaihdella.Muuhun hommaan löytyy aina vapaita tai ei vapaita kumppaneita.Näin ukkomiehenä myös löydän vaihtelua kumppanuuteen

• Anonyymi

Ei kiinnosta seurustelut, pimpin takia en kehtaa alkaa seurustelemaan, saa ne paineet pois muutenkin =)

Olen joskus yrittänyt tätä seurustelua, kestin peräti 4 kuukautta ja tästä on aikaa jo 4 vuotta. Se oli jatkuvaa painostusta tienesti robotiksi hänelle, kun itselläni 2x isompi palkka, itse hän oli aikuisopiskelija. Ja kaikki oli aina minun vika, tein X -> valitusta, tein Y -> valitusta, eli ilman hirveetä tappelua oli miltein mahdotonta elellä, sai hirveen raivarin siitäkin kun kysyin aina "Täh?", olisi pitänyt sanoa "Mitä" ja hirveen mustasukkainen akka oli, kyttäsi jos olin facebookissa yöllä liian myöhään tai whatsapissa jos kirjoittelin vaikka työkavereille. Loppuaikoina aloin nähdä tästä muijasta painajaisia, että se leikkasi multa pään irti pitkällä veitsellä.

Mutta tuohon loppui kaikki seurusteluhalut samalla, olin niin helpottunut kun pääsin eroon ja saa taas vihdoin elää 100% niin kuin itse haluaa =)

• Anonyymi

Eräs kiuruvetinen, ilmoitti, ettei koskaan pariudu. Kun sitten pariutui, oli syynä kyllästyminen käteen vetoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs kiuruvetinen, ilmoitti, ettei koskaan pariudu. Kun sitten pariutui, oli syynä kyllästyminen käteen vetoon.

Ei kait sitä tarvi käteen vetää vaikka asuu itsekseen =D

• Anonyymi

Olen iloinen puolestasi .et saat elää vapaana .

• Anonyymi

Tervepäistä naista on yhtä hankala löytää kuin haistamatonta koiran prsettä.

• Anonyymi

Miehistä VOI sanoa samat sanat..

• Anonyymi

Vaikea löytää naista jolla piä ja prse olisi samaa paria.

• Anonyymi

Jos etsit sellaista niin sun täytyy mennä navettaan

• Anonyymi

Minä ainakin olen miehinen lahja naisille.

• Anonyymi

Rikkajoen kiiskeltä puuttuu pallit

• Anonyymi

Ei ole vanhoilla äijillä menekkiä saati kellä lapsia on niitä turha piilotella entisen liiton lapsia selville saa pian sekä muut taustatiedot juorut kulkee

• Anonyymi

Huoleton on hevoseton poeka

• Anonyymi

Kuka vanahan ottaa,sillä huolet kasvaa...Parempi olla yksin,saa mennä ja tulla miten tahtoo.Kukaan ei perään soittele missä vellinkeittäjä luuhaa.

• Anonyymi

Eihä nuo ossoo kun pil.. vongata, kuvittelevat että nainen jaksaa katsoa pil... vonkaavaa miestä päivästä toiseen ja, se on parisuhdetta.

• Anonyymi

Liehuletti ❤kaupunginjohtaja

• Anonyymi

Ei ainakaan syy ole pukinparta, se löytyy jokaiselta.
      Taitaa vaan olla Ylä-Savon trendi tämä itsensä "komistelu"

• Anonyymi

Sinkkumiehenä pärjää,
      kun toisten akat
      antavat ukoiltaan salaa
      sinkkumiehille kinkkua...
      Maiskis, maiskis!

• Anonyymi

Ja slurp, slurp!

• Anonyymi

Neljä kinkkua samassa vartaassa.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe