Nyt on sitten semmonen juttu että en tiedä mitä pitäisi tehdä. Olen Jousimies tyttö jolla on ongelmia Kauris pojan kanssa.
Kauriin kanssa meni välit n. 6kk sitten vähän höpsöstä syystä ja kauris tätä tuli pahoittelemaan muutama kuukausi sitten.
Kaksi viikkoa sitten päätin laittaa kauriille viestiä että olisiko mahdollista korjata välit. Hän suostui.
Tapasimme sitä seuraavana päivänä ja myös hänen pikkusiskonsa tuli mukaan joka on erittäin mukava ihminen :).
Vietimme yhdessä aikaa ja kauris oli hyvinkin sosiaalinen. Mutta siihen se vähän päättyikin.
Menin heille muutama päivä tapaamksemme jälkeen yöksi ja vietimme mukavan illan pelaten ToTea (totuus vai tehtävä) ja juttelimme niitä näitä. Kauris oli tuolloin jonkinverran "kylmä" eikä tahtonut viettää aikaa minun ja hänen pikkusiskonsa kanssa niinkuin aina ennen meillä oli tapana.
Pyysimme kaurista leikkimään vesi-ilma palloilla, uimaan,suppailemaan ja ylipäätään hengailemaan mutta vastaus oli aina tämä : "en jaksa" "en nyt" "emt".
En tiedä mistä tämä johtuu ja tuntuu ettei hän tahdo viettää aikaa kanssani... En sitten tiedä mitä tässä pitäisi tosiaankaan tehdä että jos joku haluaisi vaikka itse kauriina kertoa mistä tämmöinen käytös mahtaisi johtua? Ja en varmasti saanut tarpeaksi yksityiskohtaisesti kirjoitettua joten saa kysyä tietenkin jos jotain jäi epäselväksi.
P.s kauris ja minä olimme aivan ihastuneita toisiimme viimekesänä :)
Kauriin kanssa ongelmia
Anonyymi-ap
1
219
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024238
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1273217Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431599Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191468Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341410Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161140Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151063