Nyt on sitten semmonen juttu että en tiedä mitä pitäisi tehdä. Olen Jousimies tyttö jolla on ongelmia Kauris pojan kanssa.
Kauriin kanssa meni välit n. 6kk sitten vähän höpsöstä syystä ja kauris tätä tuli pahoittelemaan muutama kuukausi sitten.
Kaksi viikkoa sitten päätin laittaa kauriille viestiä että olisiko mahdollista korjata välit. Hän suostui.
Tapasimme sitä seuraavana päivänä ja myös hänen pikkusiskonsa tuli mukaan joka on erittäin mukava ihminen :).
Vietimme yhdessä aikaa ja kauris oli hyvinkin sosiaalinen. Mutta siihen se vähän päättyikin.
Menin heille muutama päivä tapaamksemme jälkeen yöksi ja vietimme mukavan illan pelaten ToTea (totuus vai tehtävä) ja juttelimme niitä näitä. Kauris oli tuolloin jonkinverran "kylmä" eikä tahtonut viettää aikaa minun ja hänen pikkusiskonsa kanssa niinkuin aina ennen meillä oli tapana.
Pyysimme kaurista leikkimään vesi-ilma palloilla, uimaan,suppailemaan ja ylipäätään hengailemaan mutta vastaus oli aina tämä : "en jaksa" "en nyt" "emt".
En tiedä mistä tämä johtuu ja tuntuu ettei hän tahdo viettää aikaa kanssani... En sitten tiedä mitä tässä pitäisi tosiaankaan tehdä että jos joku haluaisi vaikka itse kauriina kertoa mistä tämmöinen käytös mahtaisi johtua? Ja en varmasti saanut tarpeaksi yksityiskohtaisesti kirjoitettua joten saa kysyä tietenkin jos jotain jäi epäselväksi.
P.s kauris ja minä olimme aivan ihastuneita toisiimme viimekesänä :)
Kauriin kanssa ongelmia
Anonyymi-ap
1
282
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938