Kauriin kanssa ongelmia

Anonyymi-ap

Nyt on sitten semmonen juttu että en tiedä mitä pitäisi tehdä. Olen Jousimies tyttö jolla on ongelmia Kauris pojan kanssa.

Kauriin kanssa meni välit n. 6kk sitten vähän höpsöstä syystä ja kauris tätä tuli pahoittelemaan muutama kuukausi sitten.
Kaksi viikkoa sitten päätin laittaa kauriille viestiä että olisiko mahdollista korjata välit. Hän suostui.
Tapasimme sitä seuraavana päivänä ja myös hänen pikkusiskonsa tuli mukaan joka on erittäin mukava ihminen :).
Vietimme yhdessä aikaa ja kauris oli hyvinkin sosiaalinen. Mutta siihen se vähän päättyikin.

Menin heille muutama päivä tapaamksemme jälkeen yöksi ja vietimme mukavan illan pelaten ToTea (totuus vai tehtävä) ja juttelimme niitä näitä. Kauris oli tuolloin jonkinverran "kylmä" eikä tahtonut viettää aikaa minun ja hänen pikkusiskonsa kanssa niinkuin aina ennen meillä oli tapana.
Pyysimme kaurista leikkimään vesi-ilma palloilla, uimaan,suppailemaan ja ylipäätään hengailemaan mutta vastaus oli aina tämä : "en jaksa" "en nyt" "emt".

En tiedä mistä tämä johtuu ja tuntuu ettei hän tahdo viettää aikaa kanssani... En sitten tiedä mitä tässä pitäisi tosiaankaan tehdä että jos joku haluaisi vaikka itse kauriina kertoa mistä tämmöinen käytös mahtaisi johtua? Ja en varmasti saanut tarpeaksi yksityiskohtaisesti kirjoitettua joten saa kysyä tietenkin jos jotain jäi epäselväksi.

P.s kauris ja minä olimme aivan ihastuneita toisiimme viimekesänä :)

1

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
        Ikävä
        185
        8509
      2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
        Ikävä
        26
        4608
      3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
        Ikävä
        50
        4168
      4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
        Ikävä
        59
        3702
      5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
        Ikävä
        51
        3176
      6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
        Ikävä
        50
        2930
      7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
        Ikävä
        26
        2646
      8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
        Ikävä
        38
        2414
      9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
        Ikävä
        38
        2103
      10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
        Ikävä
        29
        2086
      Aihe