Hei! Onko kellään kokemusta suomiclothings nimisestä verkkokaupasta ? Onko tilaukset tullu ja kauan yleensä kestäny jos on tullu?
Onko suomiclothings luoettava
8
1114
Vastaukset
- Anonyymi
Tilasin ja tuli perille
- Anonyymi
Kauan kestää tulla
- Anonyymi
Itse tilasin 26.6 ja tulee vissiin tällä viikolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tilasin 26.6 ja tulee vissiin tällä viikolla
Mitä tilasit
- Anonyymi
Itse ajattelin tilata sieltä jordan 4 mutta onko kellään tietoa onko ne aidot ja tuleeko ne about viikon tai haken sisällä jos tilaat ne ja onko luotettava
- Anonyymi
Repkauppa eikainyt aitoja keilan kenkiä myytäs alle huntil
- Anonyymi
Aitojahan nämä Suomiclothings vaatteet ei todellakaan ole. Tilaus lähetetään Kiinasta ja palauttaminen sitten köytännössä mahdotonta. Tullimaksut tulee maksaa sitten ennen kuin saat noudettua.
Koot ovat pieniä. Toimituksessa meni kauan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 796095
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895420Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984111- 522880
- 262722
- 1192060
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472020Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991747- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591141