Haaveilen niin päästä naimaan lihavan naisen peppua. Lihavien naisten peput ovat näyttäviä ja kauniita, kuten ovat naiset itsekin. Antavatko lihavat naiset peppua?
Ihanaa lihavaa peppua
5
1085
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/T0s2C9
- Anonyymi
Mulla on kaamea ripuli löytyy liukasteet omasta takaa
- Anonyymi
Voi voi taisit ripuloida aivoskin pönttöön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi taisit ripuloida aivoskin pönttöön
Mies kiihottuu etupäässä visuaalisesta näkymästä.Onko selluliitistä kuhmurainen ja löysä läskistä oleva takamus kaunis ja seksuaaliisesti miellyttävä näky?Varmaankin yksilö joka tietää ettei hänellä ole edellytyksiä harrastaa seksiä normaalivartaloisen ja itsevarman naisen kanssa kokee tällaisen normimiehen hyljeksimän naisvartalotyypin itselleen taivaallisena.
- Anonyymi
Itse myös yleensä katsellut ja kokeillut kunnon isohkolla perseellä varustettuja naisia mutta tänä kesänä sattui terassi-illan jälkeen mukaan tosi pieni pyllyinen nuori nainen. Vähän ensin ajattelin että miten noin kapealanteiseen naiseen voi saada kalun mahtumaan mutta yllätyin kuinka tiukka ja hyvä pillu oli, myös takaapäin pano onnistui pikkupyllyyn vaikka anaaliin ei nyt sentään kokeiltu.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233101Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122199Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712083Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051889Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761603Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401386Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151319Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111105
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076