Kyllä tekis mieli!

Anonyymi-ap

Nyt kyllä tekis mieli katsoa koskea imeä miehen kovaa kalua!t kuopio50ukm

71

1511

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samallainen hetki tällähetkellä ja 17/4,5 kovana

      • Anonyymi

        Vau tekis hyvää


      • Anonyymi

        sama täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama täällä

        Mistä sais tollasta kovaa kalua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sais tollasta kovaa kalua?

        kameran kautta jos kiinnostais katella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kameran kautta jos kiinnostais katella

        kiinnostais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sais tollasta kovaa kalua?

        Lappeenrannasta saa paksua ympärileikattua patukkaa. 17/ 4,5.seisoo hyvin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niuvanniemen drive In kaistalle siellä spede ottaa poskeen

      • Anonyymi

        Sehän sun oma nykyinen osoitteesi. Eiköhän siellä ole tarpeeksi sulla jo imettäviä. Älä viitti mainostaa toimipaikkaasi täällä. Spermasta kesää spede sulle sinne Niuvanniemeen.


      • Anonyymi

        Jaa sielläkö sä olet taas päivystämässä. Joko siellä alkaa olla ruuhkaa.


      • Anonyymi

        Ihanko totta siellä kaistallako imeskelet. Tuskimpa vaan etköhän ole tiukasti sisällä ja pakkopaidassa.


    • Anonyymi

      He­­­i! Kutsum­­me sinu­­­t kä­ym­­ään u­­­ude­­ss­a cha­­­tissa! Mei­­tä on yl­­i mil­­jo­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Z1u6O4

    • Anonyymi

      Täällä olis 14 senttinen posliini kovana,olis kiva tulla suuhun

      • Anonyymi

        Olisitko milloin valmis tapaamaan niin poistaisi mieluusti paineesi pusseista ja toivoen että spermaa tulisi paljon!?t kuopio50ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko milloin valmis tapaamaan niin poistaisi mieluusti paineesi pusseista ja toivoen että spermaa tulisi paljon!?t kuopio50ukm

        Olen tulossa viikon päästä sinne lomailee! Ukm 60v 184 84 17 jämäkkä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tulossa viikon päästä sinne lomailee! Ukm 60v 184 84 17 jämäkkä..

        Missäpäin asut muuten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko milloin valmis tapaamaan niin poistaisi mieluusti paineesi pusseista ja toivoen että spermaa tulisi paljon!?t kuopio50ukm

        Mieluusti annan imeä ja runkata kulliani
        Kuopiossa. Sopii myös luontopaikat
        Olen eläkemies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin asut muuten?

        Huomenta. Asun Nummelassa. Ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluusti annan imeä ja runkata kulliani
        Kuopiossa. Sopii myös luontopaikat
        Olen eläkemies

        Kyllä se vaan sopisi loistavasti vaikka ihan säännöllisin aikavälillä!t kuopio50ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tulossa viikon päästä sinne lomailee! Ukm 60v 184 84 17 jämäkkä..

        Ilmoita kun tulet Kuopioon niin helpotus järjestyy 👍 t kuopio50ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoita kun tulet Kuopioon niin helpotus järjestyy 👍 t kuopio50ukm

        Varmasti ilmoitan! Saat kunnon lastin nieltäväksi.. ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tulossa viikon päästä sinne lomailee! Ukm 60v 184 84 17 jämäkkä..

        Käytkö Oulussa? Tyhjennän hyvin pallisi. M 67v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti ilmoitan! Saat kunnon lastin nieltäväksi.. ukm 60v

        👍kuulosta tod hyvältä ja lupaan että imen joka tipan mitä irti tulee raskaista pusseistasi!!t kuopio50ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍kuulosta tod hyvältä ja lupaan että imen joka tipan mitä irti tulee raskaista pusseistasi!!t kuopio50ukm

        Tulee tosi hyvin ja paljon, vaimo aina huomauttelee ilkeesti. Ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee tosi hyvin ja paljon, vaimo aina huomauttelee ilkeesti. Ukm 60v

        😂👍lupaa hyvää t kuopio50ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂👍lupaa hyvää t kuopio50ukm

        Pystytkö tapaa päivällä vai illalla? Tiedätkö hyvän paikan luonnon helmassa.🫶 Ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystytkö tapaa päivällä vai illalla? Tiedätkö hyvän paikan luonnon helmassa.🫶 Ukm 60v

        Päivät on kivoja👍kun on kesä lomaa vielä!!eikö hän joku hyvä paikka löydetä👍toiv pussit piri pinnassa👍!?!t kuopio50ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivät on kivoja👍kun on kesä lomaa vielä!!eikö hän joku hyvä paikka löydetä👍toiv pussit piri pinnassa👍!?!t kuopio50ukm

        Ok! Lupaan sprmaa saat tarpeeksi..🫡 Ukm 60v


    • Anonyymi

      U­­u­­­si sek­­si­teatteri avautu­­­u Su­ome­­­en! Ku­tsumme kaikk­i­. Il­­­moit­­­tau­­tum­­ine­n ryhmä­­ämm­­­e tä­­äll­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E8e5V6

    • Anonyymi

      Kuopiosta minäkin ja kiihottaa ajatus että joku mies koskisi kaluani kun se kovana.
      M52v

      • Anonyymi

        Levähdys alueen metsikössä tapaa ekaa kertaa molemmat, sanoja paljon tarvita kun imijä ottaa kalun käsittelyyn. Uskomaton tunne miten hetkessä kiintyy molemmat toisiinssa, kun imijä imee ja itse antaa toisen nauttia kalustaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kelpaisiko meikäläisen kalu kokeiltavaksi, olen Kuopion suunnalta.
      AS:ssa olis kuviakin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä tosiaan kiihottaa kovasti video klipit missä mies nai toista miestä suuhun ja samalla puhuu kiimassa suuhun ottajalle!!Kunpa pääsisi pihaan imemään!!t kuopio50ukm

      • Anonyymi

        Siis piaan👍😂


      • Anonyymi

        Juuri noin! Puhuminen jopa rumastikin tuo lisää kiihoketta.🫡 Ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin! Puhuminen jopa rumastikin tuo lisää kiihoketta.🫡 Ukm 60v

        On kyllä lutkamainen olo imee polvillaan ja olla suuhun nussittavana ja kyllähän se pistää yrittämään parhaansa kun kuulee samalla esim ime kunnolla lutka ja muuta tuhmaa puhetta!!t kuopio50ukm


    • Anonyymi

      Paksu 19cm ihan kovana. M49

      • Anonyymi

        👍👍kovana aina hyvä👍Jo viikon laatikon tuntuu hyvältä kun tulee paineella!t kuopio50ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍👍kovana aina hyvä👍Jo viikon laatikon tuntuu hyvältä kun tulee paineella!t kuopio50ukm

        Lasti siis👍😂


    • Anonyymi

      Niin olisi...istun alasti terassilla ja mietin,että olis kova kulli jota vois imeä,ottaa syvälle suuhun hyväilen samalla karvattomia kasseja.
      Saisin spermat suuhun ja antaisin omaa kovaa kalua imettäväksi.

      • Anonyymi

        Olis aika maukasta. Olis täällä 29v 18cm kulli myös valmiina. Tekis mieli imee ja antaa munaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis aika maukasta. Olis täällä 29v 18cm kulli myös valmiina. Tekis mieli imee ja antaa munaa,

        Wou olis tosi maukas kulli imettäväksi,mun kova kulli varmasti tykkäis sun imusta ja olis kiihottavaa ottaa sun isoa kaulua suuhun.


    • Anonyymi

      Suomimatkailua levähdyspakasta toiseen ja 69 luonnon helmassa. Mikä sen maukkaampaa-vielä jos mukaan löytyisi kaveri tai pari. Kaluni kaipaa kipeästi kosketusta ja suuta. Keski-Suomi

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä👍t kuopio50ukm


    • Anonyymi

      Sama mieltä. Tampere 60ukm

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hu Hu että voikin tehdä mieli ottaa kunnolla kullia huulten väliin!!t kuopio50ukm

      • Anonyymi

        Tiistaina näillä näkymin maisemissa silloin saat kaluni huultesi väliin🫡 Ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiistaina näillä näkymin maisemissa silloin saat kaluni huultesi väliin🫡 Ukm 60v

        Voi aika tuntua pitkältä 😄 mutta kait tuo jotenkin kuluu!toiv on kunnon paineet ja lasti👍t kuopio50ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi aika tuntua pitkältä 😄 mutta kait tuo jotenkin kuluu!toiv on kunnon paineet ja lasti👍t kuopio50ukm

        Lasti varmaan hyvä myös paineella yleensä lentää!! Hetken imet saat nopsaan toisen perään, pidän taukoa runkkaamisesta juuri. Ukm 60v🫡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasti varmaan hyvä myös paineella yleensä lentää!! Hetken imet saat nopsaan toisen perään, pidän taukoa runkkaamisesta juuri. Ukm 60v🫡

        Aivan mahtavaa👍uskon että saan kyllä nieltynä kaiken kunhan panet sen syvälle nieluun kun laukeat ja ilmoitat hetkeä ennen kun laukeat👍t kuopio50ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan mahtavaa👍uskon että saan kyllä nieltynä kaiken kunhan panet sen syvälle nieluun kun laukeat ja ilmoitat hetkeä ennen kun laukeat👍t kuopio50ukm

        Huomenta! Auton huolto keskiviikkona joten tulen maisemiin torstaina tai viimeistään perjantaina. Sanon kyllä ja tunnet suussasi kun kaluni alkaa nykii, painan aivan kurkkuun kun purkaudun. Pidän nielussa sun pakko niellä koko lasti.. Ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta! Auton huolto keskiviikkona joten tulen maisemiin torstaina tai viimeistään perjantaina. Sanon kyllä ja tunnet suussasi kun kaluni alkaa nykii, painan aivan kurkkuun kun purkaudun. Pidän nielussa sun pakko niellä koko lasti.. Ukm 60v

        👍👍t kuopio50ukm


    • Anonyymi

      Missäs tällainen samanlainen onnistuu pääkaupungissa. Haluaisin myös tyhjentää ja tyhjennytyää pussit jossain luonnon helmassa. 14cm eli kovaa mutta ei liian isoa.
      M 54v.

      • Anonyymi

        Tuu Hyvinkäälle. M 62v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu Hyvinkäälle. M 62v

        Vaikka. Onko sulla paikka missä imutella rauhassa.
        Ja miten sun terveyden pystyisi tietämään. En viitsi tautipesiä imutella.
        M54v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka. Onko sulla paikka missä imutella rauhassa.
        Ja miten sun terveyden pystyisi tietämään. En viitsi tautipesiä imutella.
        M54v.

        Olen suhteessa enkä hyppää kukasta kukkaan, luotto täytyy olla molemmin päin. Kyllähän kalustakin näkee jos terska läikikäs punoittava ja tuoksu pistävä en imisi. Iho yleenssäkin reidet ja kasvot, onhan kyseessä ihmisen suuri elin ja tärkein. Tiedän luonnossa rauhallisia paikkoja, kilpaillut ja harrastan vieläkin suunnistusta. Voimme myös tulla kotiani kun yksin olen. M 62v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen suhteessa enkä hyppää kukasta kukkaan, luotto täytyy olla molemmin päin. Kyllähän kalustakin näkee jos terska läikikäs punoittava ja tuoksu pistävä en imisi. Iho yleenssäkin reidet ja kasvot, onhan kyseessä ihmisen suuri elin ja tärkein. Tiedän luonnossa rauhallisia paikkoja, kilpaillut ja harrastan vieläkin suunnistusta. Voimme myös tulla kotiani kun yksin olen. M 62v

        Tuohan kuulostaa hyvältä suunnitelmalta.
        Ja pitää tapahtua tosiaan päivällä, koska vaimolleni en tätä harrastusta kerro.
        Aluksi luontokin hyvä paikka. Tiedätkö paikkaa lähempänä Helsinkiä?
        Haluaisin tosiaankin tyhjentää pussin kanssasi.
        M54


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan kuulostaa hyvältä suunnitelmalta.
        Ja pitää tapahtua tosiaan päivällä, koska vaimolleni en tätä harrastusta kerro.
        Aluksi luontokin hyvä paikka. Tiedätkö paikkaa lähempänä Helsinkiä?
        Haluaisin tosiaankin tyhjentää pussin kanssasi.
        M54

        Todellakaan vaimo tietää saa. Tiedän kyllä paikoja luonnon helmassa saat nauttia kalustani ja spermastani joka raikasta olen kasvis syöjä. M 62v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakaan vaimo tietää saa. Tiedän kyllä paikoja luonnon helmassa saat nauttia kalustani ja spermastani joka raikasta olen kasvis syöjä. M 62v

        No todellakin saisit poistaa neitsyyteni miehen kanssa imuittelusta.
        Mitenkähän voisimme tutustua toisiimme?
        M54 hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No todellakin saisit poistaa neitsyyteni miehen kanssa imuittelusta.
        Mitenkähän voisimme tutustua toisiimme?
        M54 hki

        Juuri nyt lomalla mökillä, sovitaan missä tavataan loman jälkeen. Voin poistaa neitsyytesi jos tarkoitit yhdyntää, kunhan suoli huudeltu hyvin. Terveys kunnossa silloin kumia tarvii, saan laueta sisääsi koko lastin. M 62v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri nyt lomalla mökillä, sovitaan missä tavataan loman jälkeen. Voin poistaa neitsyytesi jos tarkoitit yhdyntää, kunhan suoli huudeltu hyvin. Terveys kunnossa silloin kumia tarvii, saan laueta sisääsi koko lastin. M 62v

        Itse myös lomailen juuri perheen kanssa.
        Mutta elokuussa voidaan katsoa mitä kivaa keksitään. Ihan voidaan aloittaa vaikka vain suihinoton neitsyyden poistolla.
        Minua ei kukaan ole ottanut suihin, enkä myöskään minä ole keltään ottanut suihin.
        Mutta mielikuvissa voisin kuvitella miltä tuntuu ja mikä tuntuu hyvältä.
        Sinä varmaan opastat minua tässä.
        M54v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse myös lomailen juuri perheen kanssa.
        Mutta elokuussa voidaan katsoa mitä kivaa keksitään. Ihan voidaan aloittaa vaikka vain suihinoton neitsyyden poistolla.
        Minua ei kukaan ole ottanut suihin, enkä myöskään minä ole keltään ottanut suihin.
        Mutta mielikuvissa voisin kuvitella miltä tuntuu ja mikä tuntuu hyvältä.
        Sinä varmaan opastat minua tässä.
        M54v.

        Jos tykkäät imeä vaimosi nännejä, tykkäät myös imeä kiihottunutta kalua. Opastan mielellään odotan saan kalusi suuhuni, pääsen pitää hyvänä myös pallien imeminen intohimoni, uskon tykkäät kyllä. Puhumattakaan laukeet suuhuni nielen kaiken, lopuksi imen kunnolla viimeiset tipat kun kalu jo veltostuu, tuntuu muuten erilaiselta jopa kivuliaalta hyvällä tapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tykkäät imeä vaimosi nännejä, tykkäät myös imeä kiihottunutta kalua. Opastan mielellään odotan saan kalusi suuhuni, pääsen pitää hyvänä myös pallien imeminen intohimoni, uskon tykkäät kyllä. Puhumattakaan laukeet suuhuni nielen kaiken, lopuksi imen kunnolla viimeiset tipat kun kalu jo veltostuu, tuntuu muuten erilaiselta jopa kivuliaalta hyvällä tapaa.

        No mutta tuon kyllä haluan kokea ja sitten neuvot miten haluat että teen sen sinulle.
        Odotan jo innolla loman loppumista.
        M54v


    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­­ts­um­­­me sinu­­t kä­­­ym­­ään u­ude­­ss­­a chatis­­­sa! Mei­tä on yl­i mil­­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Y9y9X3

    • Anonyymi

      Hups!täällä hän jutut menee tosi jännis jo👍t kuopio50ukm

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      198
      2044
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1416
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1165
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      65
      1112
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      153
      1042
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      979
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      84
      855
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      828
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      63
      775
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      759
    Aihe