ADD:n negatiivisessa ajattelussa kylpevä nuorukainen syö lääkkeitään ja valittaa sen, että suku on vanha ja ansioitunut.
Nuori poika käyttää päihteitä ja on ison kaupungin kuluttama.
Hän tekee musiikkia ja sai jotakin aikaiseksikin.
Taustalla on vahva ja pitkä sukuhistoria, johon kuuluvat merkkihenkilöt ja historian käänteet.
Ulkopuolinen jää miettimään elämän kannattavuutta kun mitä painokkaan suvun vesoille kuuluu, miltä he näyttävät ja kuinka selviävät elämässään.
Kun avaa historian kirjan, niin näkee esimerkiksi esi-isänsä.
Isossa kaupungissa tapaa ajoittain merkkihenkilöitä.
Toisaalta jokainen väittää olevansa merkkitapahtumaan linkittynyt.
Tutustuin toiseenkin merkkisuvun vesaan, niin hänkin on epästandardi yksilö.
Toisen kanssa ei tullut toimeen yhtään ja reiluna tallaajana olisi reilua lyödä merkkisuvun henkilöä köniin vain. Epäilin jotakin psykologista ongelmaa kyseiselläkin lapsenlapsenlapsella, jopa vähäälyisyyttä. Ei ymmärrä vain, että onko vähäälyisyys jonkun merkkitapahtuman tuote, että ollakseen noin iso ja mahtava, niin täytyy maksaa suvullisesti noin ja noin paljon verotusta? Merkkihenkilöiden sukujen vesojen kannattaa siten vain lorvailla elämässään, koska esiisät jo ottivat luonnosta ja kulttuurista riittävästi lainaa, jota niiden perilliset vieläkin maksailevat. Ei ihme, että kuuluisien ihmisten jälkeen syntyy monia tuntemattomia.
ADD henkilö valittaa sukupaineita
Anonyymi-ap
0
221
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791