Hyvin on kyllä esillä rikkaiden arvokkaat museoautot ja museojenkit. Bensa on halpaa ja säästäähän siinä hyvin kun ei museoautoissa ole veroja ja vakuutuksetkin murto-osan, kasvaa varallisuus entisestään 😎
Rikkaiden autot esillä
Anonyymi-ap
5
538
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai kateus kommunistille iskenyt?Ajele vaan sillä latallasi ihan kuten ennenkin.
- Anonyymi
Kiitos kysymästä. Arvasit puoliksi oikein, kateus on kyllä iskenyt päälle mutta Ladalla en aja vaan Nissanilla 👍
- Anonyymi
Mahtavaa
- Anonyymi
OK MINUKLLA V10 MERCRES BEN<Z AUTOTALLISSA. S600 V10.
TaARJOUKSIA OTETNA VASTANo- Anonyymi
Todellinen harvinaisuus sinulla autotallissa kun tuollaisella moottorilla ei ole Mercedes tehnyt tiettävästi autoja ollenkaan mutta voihan kyseessä olla jokin prototyyppi? Avaan pelin ja tarjoan 12t €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161