Tanssipaikat kuhisivat kansaa juhannuksena 2023

Anonyymi-ap

Yleisöennätyksiä rikottiin. Olipa upeita juhannusviikonlopun tansseja.
Meno kuin ennen koronaa konsanaan. Tanssilavakulttuuri kukoistaa.

18

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Juhannus on saanut tanssikansan runsain mitoin liikkeelle halki Suomen.

      Niin isommat kuin pienemmätkin tanssilavat raportoivat, että väkeä on ollut tungokseen asti monin paikoin. Vielä viime vuonna leimannut koronan jälkeinen kävijäkato tuntuu nyt toden teolla kaikonneen. "

      • Anonyymi

        Niin oli minunkin kotilavallani paikoun tungosta, kun yks mummo yritti maksaa käteisen sijasta pankkikortilla ja heti tuli ainakin kahden ihmisen ruuhka! Toinen ruuhkassa olleista oli onneksi onnistunut maksamaan käteisellä ja yritti neuvvoo mummoo pankkikortin kaa.


    • Anonyymi

      Ihanaa, Suomen kesä ja tanssit!

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Miten paljon tämäkin on tilastoharha. Jossain Rönnillä oli väkeä vaikka kuinka kun siellä oli kaikkea muutakin ohjelmaa kuin tanssia. Itse lava oli melkein tyhjä ja siellä tanssi vain muutama tanssikurssilainen.

      • Anonyymi

        Tanssijat sen tilaston tekevät, läsnäolleena kolmena iltana eri lkesälavalla voin kertoa että oli TÄYTTÄ !! Aivan mahtavaa, pessimistit pettyivät jälleen kerran :DD


      • Anonyymi

        "Miten paljon tämäkin on tilastoharha"

        - mietipä uudelleen missä se harha on..

        ps. katoppa peiliin.. :DD


    • Anonyymi

      Kyllä niillä lavoilla tavan kansa enimmäkseen rellestää juhannuksena eikä tanssiväki teryleenipaidoissaan.

    • Anonyymi

      Katoavaa kansanperinnettä

      • Anonyymi

        Joo älkää nuoret herrantähden ottako noitten nuorisoryntäysjuttuja todesta nimittäin ne on tuulellakäyviä ja puhuu nuorina kaikista niistä, jotka on syntyneet samana vuonna kuin he eikä heitä siis enää kovin kauaa tilastojenkaan mukaan oo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo älkää nuoret herrantähden ottako noitten nuorisoryntäysjuttuja todesta nimittäin ne on tuulellakäyviä ja puhuu nuorina kaikista niistä, jotka on syntyneet samana vuonna kuin he eikä heitä siis enää kovin kauaa tilastojenkaan mukaan oo..

        Nuoret tykkää välillä juoda viinaa hampunpolttelun vaihteluksi tai ohella.


    • Anonyymi

      Paljon oli nuorta väkeä Riutalla torstaina. Lämmin tunnelma, nam. Kesän parhaat tanssit ja hikisimmät myös olivat ne ;DD

    • Anonyymi

      Tämä kesä mennään näin mutta vauhti kiihtyy ja alaspäin.
      Jäljelle jää kymmentä paria liikuttavat papat ja minihamevarikset.

      • Anonyymi

        On pakkko kommentoida. Meno etelän paikoissa voi ollakin tuollaista, Jouduin Kainuuseen töihin ja olen pari kertaa käynyt Naapurinvaaran Huvikeskuksessa. Väkeä noin 500 molempina iltoina (2.9. ja 9.9.), vaikka esiintyjät eivät mun mielestä niiitä suosituimpia olleet. Siisti paikka, ystävällinen henkilökunta ja tanssimaan muualtakin tullut sinkkunainen pääsi. Sisäänpäin lämpiämistä ei ollut havaittavissa ja nuoriakin oli. Heitä houkuteltiin alle 25-vuotiaille edullisella lipun hinnalla ja ilmeisen onnistuneesti. Ennen tansseja oli ilmainen tanssikurssi 9.9. Siinä mallia tanssien järjestäjlle hyvästä ja hyvin hoidetusta tanssipaikasta! Niin ja karaoke näköalaravintolasssa. Mahtava paikka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On pakkko kommentoida. Meno etelän paikoissa voi ollakin tuollaista, Jouduin Kainuuseen töihin ja olen pari kertaa käynyt Naapurinvaaran Huvikeskuksessa. Väkeä noin 500 molempina iltoina (2.9. ja 9.9.), vaikka esiintyjät eivät mun mielestä niiitä suosituimpia olleet. Siisti paikka, ystävällinen henkilökunta ja tanssimaan muualtakin tullut sinkkunainen pääsi. Sisäänpäin lämpiämistä ei ollut havaittavissa ja nuoriakin oli. Heitä houkuteltiin alle 25-vuotiaille edullisella lipun hinnalla ja ilmeisen onnistuneesti. Ennen tansseja oli ilmainen tanssikurssi 9.9. Siinä mallia tanssien järjestäjlle hyvästä ja hyvin hoidetusta tanssipaikasta! Niin ja karaoke näköalaravintolasssa. Mahtava paikka!

        Miksi tollaset paikat ovat jossain helevetin jeerassa? Tekevät muuten joka tansseista videon. Kanattaa katsoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tollaset paikat ovat jossain helevetin jeerassa? Tekevät muuten joka tansseista videon. Kanattaa katsoa.

        No siellä pohjoisempana niitä tanssilavoja ei edes ole niin tiheässä kuin etelässä, siksi siellä väkeä piisaakin ja bussikuljetuskin toimii Naapurivaaralle. Ei muuta kuin Vuokattiin yöpymään ja sieltä tanssibussilla humpalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siellä pohjoisempana niitä tanssilavoja ei edes ole niin tiheässä kuin etelässä, siksi siellä väkeä piisaakin ja bussikuljetuskin toimii Naapurivaaralle. Ei muuta kuin Vuokattiin yöpymään ja sieltä tanssibussilla humpalle.

        Kaikenlaista juttua tietävät kertoa tuostakin paikasta. Suurin osa liene hölötäpölöpätä-tarinaa. Esimerkiksi politiikkajutut. Hyvät maisemat, siisti paikat, hyvät esiintyjät ja kaikinpuolin ammattitaidolla hoidettu homma. Suosittelen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe