Itseäni kiinnostaa auringonotto ja muut yhtä vapaamieliset ihmiset. Kertokaa mulle missä on hyviä paikkoja, jossa porukkaa!
Missä porukka ottaa aurinkoa alasti Pirkanmaalla?
8
1863
Vastaukset
- Anonyymi
Lavajärven leiriranta
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17906371E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sääksmäen kallioilla
- Anonyymi
Itse otan aurinkoa aina alasti rannalla kuin rannalla, sekä lähes joka paikassa muuallakin. Esim puisto tms.
Mieheni pitää shortsit jalassa muualla kuin rannalla. Naisena en ole saanut negatiivista kommentointia missään. Mieheni taas on saanut. - Anonyymi
Ei sellaisia kokonntumispaikkoja varmaan oikein ole, ihmiset on omissa oloissaan mökeillään. Ja sitten on varmaan niitä omia piilopaikkoja, missä haluavat olla rauhassa, eivätkä kaipaa tuntemattomien seuraa. Mutta aina sä voit etsiä sen oman metsäisen rannan ja toivoa, että esimerkkisi saa muitakin paikalle. Yleensä ihmiset vaan tuppaa jättämään naku-uimarit rauhaan, koska oletus on, että haluavat olla omissa oloissaan.
- Anonyymi
Tuomikallio, Tampereen Kaupissa
- Anonyymi
Hyppää Tammerkoskeen hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyppää Tammerkoskeen hönö
Miksi hönö et ole jo hypännyt buaahaa
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195264- 503038
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332822Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312651Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭232039En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111827- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231475Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101448- 971417