Lämpöä on vain 22 ja koko kroppa ihan hiessä, jos vähänkin tekee jotain. Ainoat paikat mitkä ei hikoa on kainalot ja jalkaterät. Eniten häiritsee pimpslooran ja nivusten hikoilu, kun saa koko ajan olla pesemässä paikkoja ja vaihtamassa alushousuja. Naamaa pitkin valuu hiki silmiin ja hiukset hikiset. Halusin nyt avautua millaista on läskin kesä. Oispa laiha.
Onko tämä enää normaalia
16
322
Vastaukset
- Anonyymi
Sori vain, väärä kuppikoko 😆. Ei hikoiluta eikä haittaa.
- Anonyymi
Onnea. Tissihiki on myös paha. Rintaliivejäkin saa vaihtaa pari kertaa päivässä. Keksikää mulle joku apukeino. Ei huvittais hölvätä koko kroppaa antiperspirantilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea. Tissihiki on myös paha. Rintaliivejäkin saa vaihtaa pari kertaa päivässä. Keksikää mulle joku apukeino. Ei huvittais hölvätä koko kroppaa antiperspirantilla.
Ainut vaihtoehto varmaan muuttaa jonnekin, missä lämpötila pysyy ympäri vuoden tarpeeksi alhaisena. Oisko Siperia mitään? No okei, ehkä se painon pudotus ois se toinen vaihtoehto, mutta sittenhän sitä vasta hiota saiskin. T. Toinen asian kanssa painiva nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talkki on parempaa poimuille kuin antti p.
- Anonyymi
Kaikkea löytyy tihi, pihi, nihi, pehi, sehi, hihi, nahi.
- Anonyymi
Ukkosen ollessa lähellä sää on hiostava!
- Anonyymi
Jaa vaikeeta sanoa. Outoa, että kainalot eivät hikoa. Ehkä vaihdevuosioireita, tai kilpirauhasen liikatoimintaa.
- Anonyymi
En ole lihava, mutta salilla ollessa olen se hemmetin vesitynnyri. Lätäköitä lattialla yms. Muut ei hikoile laisinkaan vaikka ovat jopa ylipainoisia. Hävettää olla ainoa hikoileva nainen koko salilla.
- Anonyymi
Mulla taas on kylmä, kun ehdin jo tottua lämpimiin keleihin.
- Anonyymi
Saako täällä nyrkillä silmään, jos muistelee vanhaa sananlaskua:
Hiki laiskan syödessä vilu työtä tehdessä! - Anonyymi
Palelee, täällä sisällä on jotain 28. Olen ehkä tulossa kipeäksi.
- Anonyymi
Ylipainokaan ei välttämättä vaikuta niin paljon kuin esim. alkoholin käyttö. Jos juo olutta tai lonkkua joka viikonloppu niin sitä hikoilee kuin sika. Sitten kun pitää taukoa niin hien tulo vähenee.
- Anonyymi
Nojoo alkoholin käytön jälkeen tuo on toki vielä ihan eri asia. Mutta toisaalta jotkut kyllä vaan hikoilee herkemmin kuin toiset muutenkin. Ja joillain voi olla myös ihan oikeaa liikahikoilua.
- Anonyymi
Niinkuin joku jo mainitsikin, ukkosta ilmassa, tai sitten mulla on miesten vaihdevuodet ja rapula.
- Anonyymi
Täälläkin jyräytti kerran ja sitten meni ohi. Tosin itse veikkaan tällä hetkellä itseni kohdalla ihan vaan sitä krapulaa. Sivusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803