Joka paikassa mainoksia, Lieksan lehden etusivulla myös, liittyminen 0 euroa paitsi ei ole 0 vaan 150 euroa ja käyttökustannuksia ei edes kerrota. Mikä on tämä Fiber netti?
Mikä huijaus 0 euron Fiber netti?
16
5276
Vastaukset
- Anonyymi
Onko taas näitä kaupungin lainoittamia valokuitu mainoksia. Nyt eri nimellä. Toivottavasti vanhuksia ei huijata valokuituun.
- Anonyymi
Tässä mainos
https://fibernet.fi/- Anonyymi
Ei ole näköjään yhtään edullisempi kuin operaattorien taivasverkot. Lisäksi saa vielä maksaa kalliin liittymismaksun. Samanlaisen paketin saa ostettua myös operaattoreilla samanlaiseen hintaan. 0 euroa on vain silmänlumetta jotta näyttäisi kovin edulliselta. Ihan sama jos Citymarket kehuisi että kauppaan saa tulla ilmaiseksi.
- Anonyymi
Jos et nyt ottanut niin ens vuonna se kaapelin auraus kadulta talolle on suunnilleen 1200€.
- Anonyymi
Huomattavasti halvempi vaihtoehto kun esim. valokuitunen. Sopimusta kun tutkin niin ei mitään piilokuluja vaan tuo 150,00 rakennuskustannus. 100/100 mbit nopeus 29,90€/kk. tämän lisäksi vielä sitoutuu käyttämään yhteyttä heidän kautta vaan 24kk jonka jälkeen verkko vapaa eli voi kilpailuttaa ja käyttää mitä tahansa operaattoria
- Anonyymi
Näin se menee Fiibernet on avoin ja näinollen paras.
- Anonyymi
Olen syönyt kuitua.
- Anonyymi
Upper level.
- Anonyymi
Itse olen tehnyt kyseistä kuitua.
- Anonyymi
Fipernetin urakoitsijana toimii ociusnet ja sen firman pressa on Filippiineillä joten taitaa kuntien ja yksityisten raha mennä vero paratiisiin
- Anonyymi
Lieksan kaupunki oli mainittu uutisissa, että on antanut luvan kaivaa fibernet kuitu vain 30 cm syvyyteen. Eli ongelmia tiedossa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076