Mikä huijaus 0 euron Fiber netti?

Anonyymi-ap

Joka paikassa mainoksia, Lieksan lehden etusivulla myös, liittyminen 0 euroa paitsi ei ole 0 vaan 150 euroa ja käyttökustannuksia ei edes kerrota. Mikä on tämä Fiber netti?

16

5276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko taas näitä kaupungin lainoittamia valokuitu mainoksia. Nyt eri nimellä. Toivottavasti vanhuksia ei huijata valokuituun.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei ole näköjään yhtään edullisempi kuin operaattorien taivasverkot. Lisäksi saa vielä maksaa kalliin liittymismaksun. Samanlaisen paketin saa ostettua myös operaattoreilla samanlaiseen hintaan. 0 euroa on vain silmänlumetta jotta näyttäisi kovin edulliselta. Ihan sama jos Citymarket kehuisi että kauppaan saa tulla ilmaiseksi.

• Anonyymi

Jos et nyt ottanut niin ens vuonna se kaapelin auraus kadulta talolle on suunnilleen 1200€.

• Anonyymi

Huomattavasti halvempi vaihtoehto kun esim. valokuitunen. Sopimusta kun tutkin niin ei mitään piilokuluja vaan tuo 150,00 rakennuskustannus. 100/100 mbit nopeus 29,90€/kk. tämän lisäksi vielä sitoutuu käyttämään yhteyttä heidän kautta vaan 24kk jonka jälkeen verkko vapaa eli voi kilpailuttaa ja käyttää mitä tahansa operaattoria

• Anonyymi

Näin se menee Fiibernet on avoin ja näinollen paras.

• Anonyymi

Olen syönyt kuitua.

• Anonyymi

Upper level.

• Anonyymi

Itse olen tehnyt kyseistä kuitua.

• Anonyymi

Fipernetin urakoitsijana toimii ociusnet ja sen firman pressa on Filippiineillä joten taitaa kuntien ja yksityisten raha mennä vero paratiisiin

• Anonyymi

Lieksan kaupunki oli mainittu uutisissa, että on antanut luvan kaivaa fibernet kuitu vain 30 cm syvyyteen. Eli ongelmia tiedossa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8505
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3692
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe