Alle 2000€ ihan hyvä ,mutta paksussa ruohossa 70cm korkeaa piti ajaa 3 kertaa että kelpasi ei tarkkuusajoon .Peruutettavissa terän pyöritys kytkettävä pois ettei sammu ja sitten kun lähdetään eteenpäin kytkeä se päälle .Kaikki tarvittava on mukana paitsi bensa ja purku puukehikosta tuuma koon hylsy ,tai tavallinen hylsy 6,5mm ei ollut pikku lukitus pihteillä avattiin ruuvit ainakin 24kpl ei lahtenyt kehikosta ajamalla eikä vetämälläkään oikein.
Mtd smart rf 125 päältäajettava ruohonleikkuri
Anonyymi-ap
6
609
Vastaukset
- Anonyymi
Aloituksen pointti ?
- Anonyymi
Öljyksi valvoline stou.
- Anonyymi
Pointti oli se että Sinä pöljä pääset taas kirjoittamaan pääsi sekaisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pointti oli se että Sinä pöljä pääset taas kirjoittamaan pääsi sekaisuudesta.
Mitä yrität sanoa?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17906828Z
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ja aloittaja päässyt kertomaan ettei Mdt- leikkurista olekaan niittokoneeksi....
Mitä seuraavaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984