Miehinen mies

Anonyymi-ap

Olen pitkään kaivannut yli 60v miehen runkku ja imu seuraa.... haastavaa löytää täältä pääkaupunki seudulta.... itse siisti terve 52v

52

1466

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­N­­y­m­­­f­o­­­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17907243g

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Iskurista löytyy parhaiten.

    • Anonyymi

      Olen Hyvinkäällä ukm 66v terveys kunnossa, imen ja imetän myös pannakin annan kun sovitaan ennen tapaamista.

      • Anonyymi

        Miten saan yhteyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saan yhteyden?

        Tänne tietoja voi laittaa! Voidaan sopii missä tavataan, ilman velvoitteita näin aluksi ja luottamushan itsestään selvää. Itsellä mielessä pidempi tuttavuus ei kerta nautinto. Ukm 66v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saan yhteyden?

        Niuvanniemen suljetulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulta

        Juu siellähän sä spede oot suihin oton mestarina.


    • Anonyymi
    • Etsin myös 60+ miestä vakituiseksi seuraksi ja imisin mielelläni kullia ja antaisin muutakin suuhoitoa.
      Löytyykö ?

      • Anonyymi

        Vaikkapa kimpassa 52v täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikkapa kimpassa 52v täällä

        Kimppakin kävis jos kemiat ja luotto kohdillaan. Ukm 66v


      • Anonyymi

        Löytyy! Ukm 66v


      • Anonyymi

        En käytä spostia valitettavasti. Tavata haluisin kyllä .. Ukm 66v ps. Viikonloppuja jään kuulolle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En käytä spostia valitettavasti. Tavata haluisin kyllä .. Ukm 66v ps. Viikonloppuja jään kuulolle.

        Moi,ok. Ehdota jotain muuta tapaa yhteydenottoon tai tapaamiseen ?


      • Anonyymi
        imutteluthki kirjoitti:

        Moi,ok. Ehdota jotain muuta tapaa yhteydenottoon tai tapaamiseen ?

        Huomenta! Onko sulla auto käytössä? Voitais tavata vaikka Nurmijärven liepeillä. Ukm 66v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta! Onko sulla auto käytössä? Voitais tavata vaikka Nurmijärven liepeillä. Ukm 66v

        On auto. Sopii vasta 14.7 jälkeen. Lomareissussa.


      • Anonyymi
        imutteluthki kirjoitti:

        On auto. Sopii vasta 14.7 jälkeen. Lomareissussa.

        Lähdemme lomalle 17.7 Itä- Suomeen, tuumme pois Elokuun toka päivä. Ukm 66v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähdemme lomalle 17.7 Itä- Suomeen, tuumme pois Elokuun toka päivä. Ukm 66v

        Ok. Elokuun toka päivän jälkeen sopii👍


      • Anonyymi
        imutteluthki kirjoitti:

        Ok. Elokuun toka päivän jälkeen sopii👍

        Sovittu🫡


      • Anonyymi
        imutteluthki kirjoitti:

        On auto. Sopii vasta 14.7 jälkeen. Lomareissussa.

        Mietin tunnut luotettavalta voisin vastata työ sähkön kautta ekaksi sitten jatkaa normi puh. viestein, helppo pyyhkii viestit poies ei vahigossa puoliso näe. Ukm 66v


    • Anonyymi

      Samaa kaivannut pirkanmaalta, 60v ukm.

      • Sama homma. Toisen miehen kulli kädessä ja suussa tuntuu vain niin luonnolliselta ja oikealta. Harmitonta nautintoa miesten kesken. Kik Joonas47


      • Anonyymi

        Tavattaisko vaikka Hml: ssa. Ukm 66v


      • Anonyymi
        JoneTampereelta kirjoitti:

        Sama homma. Toisen miehen kulli kädessä ja suussa tuntuu vain niin luonnolliselta ja oikealta. Harmitonta nautintoa miesten kesken. Kik Joonas47

        "Harmitonta nautintoa miesten kesken. "

        Niin, ja tauteja ei ole edes olemassa, harmitonta ja huoletonta ...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näyttäis olette löytäny toisenne, vanhempi kulli hyvä imee. Semmppiä teille!

    • Anonyymi

      68 Ukm. Hki. Hakee miestä kaikkeen kivaan.

      • Anonyymi

        Tuntuu vaikeelta sopii tapaaminen vaikka itse hakee tosissaan. Ukm 66v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu vaikeelta sopii tapaaminen vaikka itse hakee tosissaan. Ukm 66v

        Pitää olla paikka. Auto ja metsä eikä käy.68V


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla paikka. Auto ja metsä eikä käy.68V

        Tapaamisen jälkeen voitais siirtyä kotiani kun puoliso on töissä, suoraan tänne osoitetta voi antaa. Ukm66v


      • Miten sais yhteyden suhun 68v ukm ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapaamisen jälkeen voitais siirtyä kotiani kun puoliso on töissä, suoraan tänne osoitetta voi antaa. Ukm66v

        Minäkin haluaisin ottaa suuhuni kivan kullin ja imeskellä sitä kunnes se luovuttaisi sperman kielelleni jonka nielisin onnistuneesti, saisit myös paneskella minua olen neitsytpeppu kokematon tyttöpoika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu vaikeelta sopii tapaaminen vaikka itse hakee tosissaan. Ukm 66v

        Samoin ajattelen. On hankalaa löytää sopiva mies ja paikka missä ukkomies saisi nokea miltä toisen miehen muna suussa tuntuisi.
        M54 Hki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ajattelen. On hankalaa löytää sopiva mies ja paikka missä ukkomies saisi nokea miltä toisen miehen muna suussa tuntuisi.
        M54 Hki.

        Miettinyt jos pitkään fantasioinut imemisestä tai imettämisestä miksi tapaaminen niin vaikeaa.
        Sovittu rauhallinen paikka ilman velvotteita aluksi, jutustelua aiheesta avoimesti jos toinen tai alkaa aristaa, entä sitten sanoo suoraan en valmis. Itselläkin ekalla kerralla tuli aristus, onneksi kaveri kokenut, riisui housut itseltään sanoi runkaan jutellessa. Kiihotuin riisuin itsekkin, kaveri otti kaluni alkoi hiljalleen vetelee, samoin tein hänelle kunnes hän kyykistyi imaisi kaluni suuhunssa. Estot poissa nautimme kunnolla, molemmat laukesimme toistemme suuhun. Ukm 66v


      • Anonyymi
        imutteluthki kirjoitti:

        Miten sais yhteyden suhun 68v ukm ?

        Mistä päin olet jos sulla on paikka. Sähköpostilla muhun saa yhteyden.Ukm 68v hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet jos sulla on paikka. Sähköpostilla muhun saa yhteyden.Ukm 68v hki

        Hyvinkäällä oon. M 66v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettinyt jos pitkään fantasioinut imemisestä tai imettämisestä miksi tapaaminen niin vaikeaa.
        Sovittu rauhallinen paikka ilman velvotteita aluksi, jutustelua aiheesta avoimesti jos toinen tai alkaa aristaa, entä sitten sanoo suoraan en valmis. Itselläkin ekalla kerralla tuli aristus, onneksi kaveri kokenut, riisui housut itseltään sanoi runkaan jutellessa. Kiihotuin riisuin itsekkin, kaveri otti kaluni alkoi hiljalleen vetelee, samoin tein hänelle kunnes hän kyykistyi imaisi kaluni suuhunssa. Estot poissa nautimme kunnolla, molemmat laukesimme toistemme suuhun. Ukm 66v

        Noin sen pitäisi mennä.
        Haluaisitko opastaa neitsyt imijää. Nyt muna kovana pelkästä ajatuksesta
        M54hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin sen pitäisi mennä.
        Haluaisitko opastaa neitsyt imijää. Nyt muna kovana pelkästä ajatuksesta
        M54hki

        Hyvä kun reakoi noin hyvin..ottaisin suuhuni saisit samalla seurata ja nauttia miten käsittelen herkkuasi. M 66v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun reakoi noin hyvin..ottaisin suuhuni saisit samalla seurata ja nauttia miten käsittelen herkkuasi. M 66v

        Oi se tuntuisi tosi hyvältä. Olisin myös sinua niin, että et enää kestäisi ja laukeaisit suuhuni
        M54


    • Anonyymi
    • Pääkaupunkiseudulta 60+ miestä?
      Olen itse 50+ ja etsin hyvän vanhemman
      miehen kullia suuhuni. Ota yhteyttä.

      • Anonyymi

        Odotan että tapaamme, kullini kuumana et pääsee suuhusi. Ukm 66v


      • Anonyymi

        Miten loma edistyy? Huomaan olet myös kiimassa lomallakin, sama täällä kun vaimosta kiiman poistoon oikein ole enää. Ukm 66v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten loma edistyy? Huomaan olet myös kiimassa lomallakin, sama täällä kun vaimosta kiiman poistoon oikein ole enää. Ukm 66v

        Naiset eivät pysty tarjoamaan terskaa imettäväksi......52v ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset eivät pysty tarjoamaan terskaa imettäväksi......52v ukm

        Totta..on se vaan hyvää sileä terska huulien välissä. Nam..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta..on se vaan hyvää sileä terska huulien välissä. Nam..

        Kyllä ja jos vielä 69ssä. .. huh huh 52v ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja jos vielä 69ssä. .. huh huh 52v ukm

        Oi joi oisin alla, imisin ja nuolisin terskaa sit kaverin kiima purkautuis, panisi suuhuni kunnolla, lauetessa pitäis kalun syvällä nielussani, henkittäisin nennän kautta, yskisin kun vaikeeta niellä koko lasti, silti kaveri kommentaisi niele kaikki, eikä antaisi periksi ennen kuin spermat suusta poissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi joi oisin alla, imisin ja nuolisin terskaa sit kaverin kiima purkautuis, panisi suuhuni kunnolla, lauetessa pitäis kalun syvällä nielussani, henkittäisin nennän kautta, yskisin kun vaikeeta niellä koko lasti, silti kaveri kommentaisi niele kaikki, eikä antaisi periksi ennen kuin spermat suusta poissa.

        Tuon kun saisin kokea onkohan pääkaupungissa yhtään halukasta imiää
        M54v.


      • Anonyymi
        Vaeltaja70 kirjoitti:

        Tuon kun saisin kokea onkohan pääkaupungissa yhtään halukasta imiää
        M54v.

        Täällä yx 52v ukm


    • Anonyymi

      He­i! Ku­­­ts­­um­me sinut kä­ym­­­ään u­ude­­­ss­a cha­tis­­sa! Mei­­tä on yl­­­i miljo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B7x3O7

    • Anonyymi

      H­e­­i! Kuts­­umme sinu­­t kä­­­ymään u­­­ude­­ss­­a chatis­­­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­jo­­­ona! 👉 http://antikbutik.com/H/Y9h9I0

    Ketjusta on poistettu 97 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      1977
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1356
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1105
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      62
      1025
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      1006
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      82
      952
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      818
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      82
      810
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      739
    10. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      734
    Aihe