Katselija vaan

Anonyymi-ap

Onko joku muu vierestä katsellut kun vaimoa nussitaan❓Mä oon kerran kännissä nähnyt,oli kiihottavaa katsella ja runkata vieressä.

9

1754

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parikymmentä vuotta sitten pääsin katselemaan kun vaimon pomo nussi sitä auton takapenkillä.

    • Anonyymi

      Ollaan käytetty sauvoja ja muuten pillua esitelty muille miehille mutta ei kolmen kimppaan vielä ruvettu.

    • Anonyymi

      Minua kiihoittaa katsoa kun vaimon pillussa seilaa kunnon kulli.
      Vaimoni tykkää kun pillua venytetään sillein että se tuottaa jopa vähän kipua.

    • Anonyymi

      Oon katsellut ainakin kymmenen kertaa, onhan se kiihottavaa.

      • Anonyymi

        Sen kerran kun pääsin katsomaan,kännissä vähän mopo karkasi. Kaveri hehkutti vaimoa,ja saunasta se lähti. Sänkyyn päädyttiin,vaimo kikatteli ja heitti saunatakin pois. Silitteli posliini pillua ja ja hoki tekiskö poikien mieli..Kaverin kyrpä täysin pystyssä,niin omakin,vaimo runkkas kaverin kyrpää,outo kiilto silmissä,oli kiihottavaa katsella runkkausta,näin että vaimo oli poikkeuksellisen märkä,pillu kiilteli limasta,sitten kaveri asetti kyrvän pillunhuulille,ja lähti upottamaan kyrpää pilluun. Oli kiihottavaa katsella kun kaverin kyrpä aivan märkänä tuli ulos,Olisin halunnut ottaa kyrvästä kiinni,mutta en kehdannut.Vaimo oli aivan kiimassa kun kaveri pani kunnolla,ja mä runkkasin ja vaimo katsoi mua silmät suurina....


    • Anonyymi

      Olen kyllä.

    • Anonyymi

      Useasti olen katsellut kun vaimoni harrastaa seksiä toisen miehen kanssa. Useimmiten yhden, joskus kahden ja toistaiseksi kerran isomman ryhmän kanssa. Hän on seksuaalisesti aktiivinen, enkä tunne että se olisi minulta pois. Tuo ilta viiden miehen kanssa oli aika hieno, vaimoni oli koko illan käytettävissä, milloin oli sängyssä yhden, milloin kolmen kanssa yhtä aikaa. Yhdynnät tapahtuivat ilman kumia, spermat sai laskea sisään tai vartalolle. Joitain taukoja lukuunottamatta vaimoni rakasteli liki kuusi tuntia noiden miesten kanssa. Minä olin läsnä katselemassa ja varmistin ettei mitään ylilyöntejä pääse tulemaan. Välistä kultani hoiteli seisokit pois suulla ja käsillä, kun alapäätä piti lepuuttaa. Kaikkiaan hän sai sisäänsä toistakymmentä satsia, rinnoille toiset mokomat. Miehet olivat todella huomaavaisia ja vaimonikin sai useamman orgasmin. Pääasia oli kuitenkin tämä ns. joukkopano. Todennäköisesti otamme joskus uudestaan ja siihen kutsumme pari miestä lisää.
      -Pasi-

      • Anonyymi

        Yritä helvetin kusipää tajuta tämä seuraava lause:

        "Älä vastaa tuolle idiootille ikinä mitään."

        Mieti nyt tarkkaan mitä tuo lause tarkoittaa:

        "Älä vastaa tuolle mielisairaalle pellelle ikinä mitään."

        Onko tuossa lauseessa sinun mielestäsi jotain vaikeita sanoja joita sinulle ei ole koskaan opetettu? Jos sinä vitun kuupo et ymmärrä suomenkieltä, pyydä sieltä vammaispalvelusta joku viisaampi värittämään se sinulle, vaikka värikynillä, ok?

        Sen sijaan että sinä täytät näitä palstoja tuon mielisairaan kanssa väittelyyn, sinä voisit ilmoittaa häirikön viestit poistettavaksi, niinkuin kaikki muut järkevät ja terveet ihmiset tekevät. Osaat kai sinä helvetin runkkunaama sen tehdä?

        Ymmärrätkö? Minä ilmoitan myös sinut ylläpidolle jatkuvasta häiriköinnistä palstoilla, koska sinä olet näköjään yhtä vitun tyhmä tuon palstahäirikön kanssa kun et kerran näytä ymmärtävän selvää suomea!


    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­­­tsum­­­me sinu­t käym­ään u­­­ude­­ss­a chatis­sa! Mei­­tä on yl­i mil­­­jo­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D6n6O2

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe