Moikka! Ollaan mietitty kanin ja marsun väliltä jo tosi kauan. Itse olen enemmän ”kani-ihmisiä”, joten haluaisin kanin todella paljon! Olemme miettineet enemmän lähiaikoina marsua, koska sellaisia on ollut netissä, somessa jne, että marsut olisivat helpompia ja/tai halvempia (niinkuin eläinlääkärikuluissa ja näin).
Muuten voisimme todennäköisesti ottaa kanin, mutta pelkona on ollut että kanille voisi tulla yhtäkkiä todella kallis sairaus. Mitä tässä yritän kysellä on, että pystyttekö kertomaan omia kokemuksianne kanin eläinlääkärikuluista, eli juuri minkä hintaisia esim perustarkastus tai rokotuskäynnit ovat ja jos jollain on tietoa ja pystyy kertoa kuinka kalliiksi se tuli ja kannattaako kanien äkkinäisiä sairauksia pelätä? (Kysyn täällä, koska tälläisiä on vaikea etsiä)
Plussana osaisiko joku kertoa Espoosta jotain eläinlääkäreitä, missä on kani osaavia.😊
Kanien eläinlääkärikulut ja muut kulut
Anonyymi-ap
1
478
Vastaukset
- Anonyymi
Mun toinen kani kuoli vajaa vuosi sitten. Se lopetettiin eläinlääkärissä siinä oli niinkuin tarkstus ja lopetus taisi olla jotain 80e luokkaa.
Ja rokotukset esim RHD kannattaa ottaa joukkorokotusten aikaan silloin halvempia ja rokota kanisi RHD ja myksomatoosia vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116