Vaimoni imetti meidän poikaa ja kaverini katseli ja tuumasi että tuo taitaa maistua hyvältä.
Pyysin vaimoa antamaan kaverin maistaa rintamaitoa.
Kun poika oli ruokaillut Vaimoni sanoi kaverille että tule nyt maistamaan kun kioski on vielä auki.
Vaimon maidon tuotanto on runsasta ja joutuu lypsämään kun poika ei jaksa niin paljoa kuin tuotanto on ja rintoja särkee jos ei lypsä.
Illalla kaveri oli lähdössä niin pyysin jäämään yöksi.
Kun aloimme nukkumaan niin kaveri kysyi missä hän nukkuu niin sanoimme että mahdumme samaan sänkyyn kaikki.
Vaimo riisui itsensä alasti j tuli sänkyyn.
Kaveri tuli Vaimoni toiselle puolelle ja itse toiselle.
Aloin silitellä vaimoani ja vinkkasin kaverin mukaan.
Vaimo otti kaverin kalun käsittelyyn ruokatunnilla vähän ja otti kalun suuhunsa.
Ystävämme sai rintamaitoa ja panna rouvan kanssa.
Kaveri oli hämillään mutta pani innokkaasti kaverin vaimoa.
Rintamaito
2
868
Vastaukset
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Olen ollu hulluna maitorintoihin siitä saakka kun näin kaverin tyttöystävän imettävän. Sillä kastui paita kun toinen rinta rupesi vuotamaan myös maitoa. Vauva nukahti ja kaveri vei vauvan nukkumaan. Tyttöystävä jäi istumaan sohvalle toinen rinta paljaana. Maito vain jatkoi valumistaan paljaasta rinnasta. Toisen rinnan kohdalla oli paidassa iso märkä läntti. Hän näki kuinka katsoin rintoja himoiten. Hän hymyili, sipaisi maitoa paljaalta rinnalta ja nuolaisi sormea. Sitten hän veti paidan rintojen peitoksi ja lähti vaihtamaan vaatteita. Tästä on vuosia, mutta muisto ei haalistu.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848