Lidl aurinkokennovalaisin 0385503

Ostin otsikon halpoja aurinkokennovalaisimia 2 pakettia lokakuussa 2022. Ne toimivat tasan yhden päivän. Oli halpoja ja tutkin niitä. Ulkona oli satanut vettä, niin useasta tuli vettä sisältä kun otin ne sisälle. Kuivatin ne ja yritin tiivistää silikonilla aurinkokennon reunoja, kun minusta mitään muuta kautta ei vesi voi päästä sisälle. Ei toimi kuin ehkä 10 sekuntia hämärän tullessa. Olen ladanut niitä ikkunan takana suunnattuna koko päivän aurinkoon. Ei auta.

Nyt keräsin vimmani ja laitoin palautteen lidliin. Ei kuulemma ole takuuta kun ole itse korjannut tuotetta. Ymmärrän kommentin hyvin, mutta nämä on kyllä niin kuraa kuin mikään voi olla.

Olen ostanut lidlistä vaikka mitä sähkötyökoneita ja ne ovat edelleenkin minulla käytössä. Yleensä sieltä saa kohtuullisen hyvää laatua. Nyt ihmettelen kun yksikään noista 10:stä ei toimi.

Tämän tuotteen jälkeen alan taas miettimään että halvalla ei tosiaan saa muuta kuin harmia.

Onko muilla ollut ongelmia noiden kanssa?

6

2998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ostin sieltä kyllä myös chili kasvatuspaketin ja pari pussia yrttejä/salaattia. Mikään noista ei lähtenyt kasvamaan vaikka laitoin yrttimultaan jossa kissanruoho (prismasta) kasvaa ihan hulluna.

En ole ammattivalittaja, mutta näistä kaikista yhdessä kasvoi suuri mielipaha.
      Kasvien osalta en ole saanut vielä vastausta lidliltä.

Aina ei voi voittaa :)

• Anonyymi

Miksi kerroit että itse tiibistut ei se lidlen kassa tiedä että tiibistut itse
      Yritä uudeleen

• Anonyymi

Mitä balitaa jos kerran on laitaa rahaa yurhuuksiin
      Liden romu on kuiyenkin parasta mitä saa .

• Anonyymi

Itse ostin lidletä led putki valaisimen uden hyvin on toiminut ainakin vieläkin

• Anonyymi

Joo ostin itsekki Lidlistä aurinkokenno valosarjan kesäkuussa ja toimii tasan 10 sekuntia pimeässä, joten aukaisin itsekki sen ja vaihdoin isompi tehoisen patterin mut ei auttanut.. Takaisin en sitä voinut viedä ku kuitti jo kadoksissa, joten oli se ja sama vaikka sen aukaisi. Susi mikä susi.

• Anonyymi

Ei kuitin puuttuminen olisi ollut takuu palautukselle este.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      227
      17985
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      69
      10272
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      310
      6724
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      22
      4509
    5. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      48
      3667
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      74
      3204
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      113
      2903
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      89
      2390
    9. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      20
      1567
    10. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      18
      1396
    Aihe