Eikös olisi aika ottaa pienet napanderit Dacian kunniaksi. Mulla Sandero joka on toiminunna moitteetta. Aamulla ajan kylille ja käyn ostamassa halpaa makkaraa, ööliä ja lissää napanderia. Kait sitä pullo tahi kaksi tarttuu Tapiota mukaan. Kommentteja.
Napanderia Dacistit napanderia
11
290
Vastaukset
- Anonyymi
Korjaussarja käytössä jo aamuyöllä. Älä vaan lähde itse ajamaan tuossa kunnossa.
- Anonyymi
Et sinä kyllä ainakaan ole korjaamassa Suomalaisten viinamies mainetta, kunnia asiana näytät pitävän sen.
- Anonyymi
En ostaisi Daciaa enää, kun 60 000 tuli täyteen alkoi vikoja ilmestyä jatkuvasti pajalla.
Paska merkki en suosittele- Anonyymi
Ostin sitte Toyotan keskusteltuani mekaanikon kanssa pajalla. Sanoi että osta Toyota jos haluat varman pelin. Kaikki muut on pajalla jatkuvasti WW,Audi,Mersu,Dacia,skoda.pööppeli, YMS
Enkä ole katunut ei mitään vikaa koskaan Toyotassa. Vanha sanonta on että jos menet aavikolle
Jonkun näistä automerkeistä kanssa ota Toyota mukaan että pääset poiskin.
Tällä hetkellä kieroksessa uusi RAV 4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin sitte Toyotan keskusteltuani mekaanikon kanssa pajalla. Sanoi että osta Toyota jos haluat varman pelin. Kaikki muut on pajalla jatkuvasti WW,Audi,Mersu,Dacia,skoda.pööppeli, YMS
Enkä ole katunut ei mitään vikaa koskaan Toyotassa. Vanha sanonta on että jos menet aavikolle
Jonkun näistä automerkeistä kanssa ota Toyota mukaan että pääset poiskin.
Tällä hetkellä kieroksessa uusi RAV 4Omapoika ihan liekeissä ja taas mielikuvitus lentää kuin ripuli ruoste Toyotan pohjasta.
Mikä tuo YMS, en tunne?
- Anonyymi
Britanniassa saa uuden sanderon todella edullisesti, käyttöön!🍓
- Anonyymi
Briteissä Dacia valittiin "eniten vastinetta rahalle" automerkiksi.
- Anonyymi
Olkoot sitten vastinetta heidän mielestään, mutta minulle 60tkm ei ole tarpeeksi vastinetta.
- Anonyymi
Jahans. Mulla Sandero toiminut hyvin. Aina olen päässyt juomani hakemaan. Tänään Tapiota, laageria unohtamatta halpaa makkaraa. Mites teillä dacia on toiminut. Oletteko olleet tyytyväisiä autoonne. Kommentteja.
- Anonyymi
Hik. Nyt lähti Tapio-pullosta ilot irti. Hik. Aamulla pitää siis startata Sandero ja käydä hakemassa Tapsat, ja ehkä vähän laageria. Kommentteja. Hik.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844