Napanderia Dacistit napanderia

Anonyymi-ap

Eikös olisi aika ottaa pienet napanderit Dacian kunniaksi. Mulla Sandero joka on toiminunna moitteetta. Aamulla ajan kylille ja käyn ostamassa halpaa makkaraa, ööliä ja lissää napanderia. Kait sitä pullo tahi kaksi tarttuu Tapiota mukaan. Kommentteja.

11

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korjaussarja käytössä jo aamuyöllä. Älä vaan lähde itse ajamaan tuossa kunnossa.

• Anonyymi

Et sinä kyllä ainakaan ole korjaamassa Suomalaisten viinamies mainetta, kunnia asiana näytät pitävän sen.

• Anonyymi

En ostaisi Daciaa enää, kun 60 000 tuli täyteen alkoi vikoja ilmestyä jatkuvasti pajalla.
      Paska merkki en suosittele

• Anonyymi

Ostin sitte Toyotan keskusteltuani mekaanikon kanssa pajalla. Sanoi että osta Toyota jos haluat varman pelin. Kaikki muut on pajalla jatkuvasti WW,Audi,Mersu,Dacia,skoda.pööppeli, YMS
        Enkä ole katunut ei mitään vikaa koskaan Toyotassa. Vanha sanonta on että jos menet aavikolle
        Jonkun näistä automerkeistä kanssa ota Toyota mukaan että pääset poiskin.
        Tällä hetkellä kieroksessa uusi RAV 4

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostin sitte Toyotan keskusteltuani mekaanikon kanssa pajalla. Sanoi että osta Toyota jos haluat varman pelin. Kaikki muut on pajalla jatkuvasti WW,Audi,Mersu,Dacia,skoda.pööppeli, YMS
        Enkä ole katunut ei mitään vikaa koskaan Toyotassa. Vanha sanonta on että jos menet aavikolle
        Jonkun näistä automerkeistä kanssa ota Toyota mukaan että pääset poiskin.
        Tällä hetkellä kieroksessa uusi RAV 4

Omapoika ihan liekeissä ja taas mielikuvitus lentää kuin ripuli ruoste Toyotan pohjasta.
        Mikä tuo YMS, en tunne?

• Anonyymi

Britanniassa saa uuden sanderon todella edullisesti, käyttöön!🍓

• Anonyymi

Briteissä Dacia valittiin "eniten vastinetta rahalle" automerkiksi.

• Anonyymi

Olkoot sitten vastinetta heidän mielestään, mutta minulle 60tkm ei ole tarpeeksi vastinetta.

• Anonyymi

Jahans. Mulla Sandero toiminut hyvin. Aina olen päässyt juomani hakemaan. Tänään Tapiota, laageria unohtamatta halpaa makkaraa. Mites teillä dacia on toiminut. Oletteko olleet tyytyväisiä autoonne. Kommentteja.

• Anonyymi

Hik. Nyt lähti Tapio-pullosta ilot irti. Hik. Aamulla pitää siis startata Sandero ja käydä hakemassa Tapsat, ja ehkä vähän laageria. Kommentteja. Hik.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      84
      1746
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1389
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      119
      1180
    4. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      279
      1115
    5. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      84
      1115
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      63
      942
    7. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      56
      932
    8. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      900
    9. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      39
      865
    10. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      844
    Aihe