Napanderia Dacistit napanderia

Anonyymi-ap

Eikös olisi aika ottaa pienet napanderit Dacian kunniaksi. Mulla Sandero joka on toiminunna moitteetta. Aamulla ajan kylille ja käyn ostamassa halpaa makkaraa, ööliä ja lissää napanderia. Kait sitä pullo tahi kaksi tarttuu Tapiota mukaan. Kommentteja.

11

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korjaussarja käytössä jo aamuyöllä. Älä vaan lähde itse ajamaan tuossa kunnossa.

• Anonyymi

Et sinä kyllä ainakaan ole korjaamassa Suomalaisten viinamies mainetta, kunnia asiana näytät pitävän sen.

• Anonyymi

En ostaisi Daciaa enää, kun 60 000 tuli täyteen alkoi vikoja ilmestyä jatkuvasti pajalla.
      Paska merkki en suosittele

• Anonyymi

Ostin sitte Toyotan keskusteltuani mekaanikon kanssa pajalla. Sanoi että osta Toyota jos haluat varman pelin. Kaikki muut on pajalla jatkuvasti WW,Audi,Mersu,Dacia,skoda.pööppeli, YMS
        Enkä ole katunut ei mitään vikaa koskaan Toyotassa. Vanha sanonta on että jos menet aavikolle
        Jonkun näistä automerkeistä kanssa ota Toyota mukaan että pääset poiskin.
        Tällä hetkellä kieroksessa uusi RAV 4

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostin sitte Toyotan keskusteltuani mekaanikon kanssa pajalla. Sanoi että osta Toyota jos haluat varman pelin. Kaikki muut on pajalla jatkuvasti WW,Audi,Mersu,Dacia,skoda.pööppeli, YMS
        Enkä ole katunut ei mitään vikaa koskaan Toyotassa. Vanha sanonta on että jos menet aavikolle
        Jonkun näistä automerkeistä kanssa ota Toyota mukaan että pääset poiskin.
        Tällä hetkellä kieroksessa uusi RAV 4

Omapoika ihan liekeissä ja taas mielikuvitus lentää kuin ripuli ruoste Toyotan pohjasta.
        Mikä tuo YMS, en tunne?

• Anonyymi

Britanniassa saa uuden sanderon todella edullisesti, käyttöön!🍓

• Anonyymi

Briteissä Dacia valittiin "eniten vastinetta rahalle" automerkiksi.

• Anonyymi

Olkoot sitten vastinetta heidän mielestään, mutta minulle 60tkm ei ole tarpeeksi vastinetta.

• Anonyymi

Jahans. Mulla Sandero toiminut hyvin. Aina olen päässyt juomani hakemaan. Tänään Tapiota, laageria unohtamatta halpaa makkaraa. Mites teillä dacia on toiminut. Oletteko olleet tyytyväisiä autoonne. Kommentteja.

• Anonyymi

Hik. Nyt lähti Tapio-pullosta ilot irti. Hik. Aamulla pitää siis startata Sandero ja käydä hakemassa Tapsat, ja ehkä vähän laageria. Kommentteja. Hik.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5607
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe