Pulit ja virtsankatku

Anonyymi-ap

Puliukot kun on kaupassa ostamassa kaljaa, niin niistä lähtee aina hirveä kusen katku. Onkohan noilla aina kuset housussa ja eivät taida paljon vaatteita vaihtaa

35

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienostunut aromi 🥰

    • Anonyymi

      Kukkeat tuoksut terävöittävät aistit!

      • Anonyymi

        Kuselle haisee s marketin edessä oleva penkki jossa on kaaret siinä juoppoja istuu ja kusevat pensaikkoon


    • Anonyymi

      Puhumattakaan siitä, että pidetään hihatonta paitaa ja käydään suihkussa vain suurimpina juhlapyhinä. Se hien katku kirvelee silmiä koko hyllyvälin.

      • Anonyymi

        Taitaa olla se oma ahnusvakosi mikä lemuaa. Käy vaikka uimassa, jospa pahimmat runtut lähtisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla se oma ahnusvakosi mikä lemuaa. Käy vaikka uimassa, jospa pahimmat runtut lähtisi...

        😵‍💫 No niinpä oli, oma vakoni kärysi 🤢


    • Anonyymi

      Puliukot ja naiset olivat ryyppäämässä oluitaan uimalaitoksella onko lapsilla rauhaa jos eivät vanhemmat valvo ja ovat ilman valvontaa katsomassa humalaisia nainen nosteli helmojaa paljas perse näkyi on melkoista käytöstä yleisellä uimarannalla

    • Anonyymi

      Siinähän se tulikin.

    • Anonyymi

      Siksi joka kauppaan ihan oma maahantulijainen haisemaan voimakkaasti hajusteilla,että ei pissa eikä kakka haisisi!

    • Anonyymi

      Pulit ja muut työttömät repivät jo uusia kukkaistutuksia halpisolut päissään. Ovat suuttuneet koska joutuvat hakemaan töitä neljä kertaa TE-toimistosta muuten karenssi

      • Anonyymi

        Olen cirtsannut kukkaistutukseen bio dynaamista lannoitusta 🧛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen cirtsannut kukkaistutukseen bio dynaamista lannoitusta 🧛

        Vahvaa osaamista 🙋‍♂️


      • Anonyymi

        Siis syöt hamppua.LOL. Polttoo sitä pittää tai no hamppoleivoset ok.


    • Anonyymi

      Lehti kertoo että Turussa on niin kuivaa että viljelijä joutuu pumppaamaan vettä pellolle. Miten paljon Suomessa on työttömiä jotka voisi mennä virtsaamaan pellolle jos viljelijä vain tarjoaisi Pirkka oluet? Dynaamisia ratkaisuja energisiin ongelmiin.

    • Anonyymi

      TE-toimistossa vapaana Kusijan paikka.

      • Anonyymi

        9e päivä ja pirkat pitää maksaa itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9e päivä ja pirkat pitää maksaa itse

        Ei pysty kun itkettää 😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pysty kun itkettää 😭

        Pirkka olut tuo hymyn huulille!🥰


      • Anonyymi

        Voisi olla aika kuiva olo 8 tunnin työpäivän jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisi olla aika kuiva olo 8 tunnin työpäivän jälkeen.

        Työpäivän jälkeen lähdettäisiin kunnolla ryyppäämään.


      • Anonyymi

        Kusijan paikka palkataan 9 eurolla/päivä. palkkatuki pitää lakkauttaa työllistämisehto ei täyty ja samalla eläkekertymät. on huonopalkkaista työtä 25 tuntia viikossa ihan vitun hanttihommia


    • Anonyymi

      x-tra olut 80 senttii 4.3%

      • Anonyymi

        Elämässä pitää olla vähän x traa🧛


      • Anonyymi

        Ei voi olla noin halpaa, et laskenut panttia mukaan?


    • Anonyymi

      voi olla etten viime penneistä kahtonu, ies merkkii näytti halavalta

    • Anonyymi

      Yhellä pulilla oli housut kusesta märkänä niin joku kysy että ,onko sulla vuotanu vähän hana?Ei kun minä duoda istuin tuossa räystästipun alla äsken.

    • Anonyymi

      Kukaan ei ikinä halua lieksaan

    • Anonyymi

      Pirkkaolut ei pärjänny IS:n testissä. Punainen Lidli voitti 1,19€ pulijuomaa sokkarilta ilmanko kusi tippuu

    • Anonyymi

      ON HYVÄ KUN PULI PENKIT KÄYTÖSSÄ PAPEROSSI PALAA HAMPPARIN KÄYRÄ PAISTUU SANTTU MAISTUU MUTTA KUSE MITÄ KUSET VIIMENEN TIPPA ON HOUSUSSA JA RUOHIKOT PALANU KUSESTA KELTASEKS.

    • Anonyymi

      Haluaisin ostaa oikeen kusiset pikkarit.

      • Anonyymi

        Tummelipikkareita saa varmaan helpommin.


    • Anonyymi

      Kuljen kommandona! 👩‍🦳

      T Savotan Sanna

    • Anonyymi

      Cittarin aulassa kyllä on välillä katku

      • Anonyymi

        Mulla on housussa katku ja lisäksi kutka


      • Anonyymi

        Tietenkin sain 🥰🦀


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe