Pulit ja virtsankatku

Anonyymi-ap

Puliukot kun on kaupassa ostamassa kaljaa, niin niistä lähtee aina hirveä kusen katku. Onkohan noilla aina kuset housussa ja eivät taida paljon vaatteita vaihtaa

35

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienostunut aromi 🥰

    • Anonyymi

      Kukkeat tuoksut terävöittävät aistit!

      • Anonyymi

        Kuselle haisee s marketin edessä oleva penkki jossa on kaaret siinä juoppoja istuu ja kusevat pensaikkoon


    • Anonyymi

      Puhumattakaan siitä, että pidetään hihatonta paitaa ja käydään suihkussa vain suurimpina juhlapyhinä. Se hien katku kirvelee silmiä koko hyllyvälin.

      • Anonyymi

        Taitaa olla se oma ahnusvakosi mikä lemuaa. Käy vaikka uimassa, jospa pahimmat runtut lähtisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla se oma ahnusvakosi mikä lemuaa. Käy vaikka uimassa, jospa pahimmat runtut lähtisi...

        😵‍💫 No niinpä oli, oma vakoni kärysi 🤢


    • Anonyymi

      Puliukot ja naiset olivat ryyppäämässä oluitaan uimalaitoksella onko lapsilla rauhaa jos eivät vanhemmat valvo ja ovat ilman valvontaa katsomassa humalaisia nainen nosteli helmojaa paljas perse näkyi on melkoista käytöstä yleisellä uimarannalla

    • Anonyymi

      Siinähän se tulikin.

    • Anonyymi

      Siksi joka kauppaan ihan oma maahantulijainen haisemaan voimakkaasti hajusteilla,että ei pissa eikä kakka haisisi!

    • Anonyymi

      Pulit ja muut työttömät repivät jo uusia kukkaistutuksia halpisolut päissään. Ovat suuttuneet koska joutuvat hakemaan töitä neljä kertaa TE-toimistosta muuten karenssi

      • Anonyymi

        Olen cirtsannut kukkaistutukseen bio dynaamista lannoitusta 🧛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen cirtsannut kukkaistutukseen bio dynaamista lannoitusta 🧛

        Vahvaa osaamista 🙋‍♂️


      • Anonyymi

        Siis syöt hamppua.LOL. Polttoo sitä pittää tai no hamppoleivoset ok.


    • Anonyymi

      Lehti kertoo että Turussa on niin kuivaa että viljelijä joutuu pumppaamaan vettä pellolle. Miten paljon Suomessa on työttömiä jotka voisi mennä virtsaamaan pellolle jos viljelijä vain tarjoaisi Pirkka oluet? Dynaamisia ratkaisuja energisiin ongelmiin.

    • Anonyymi

      TE-toimistossa vapaana Kusijan paikka.

      • Anonyymi

        9e päivä ja pirkat pitää maksaa itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9e päivä ja pirkat pitää maksaa itse

        Ei pysty kun itkettää 😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pysty kun itkettää 😭

        Pirkka olut tuo hymyn huulille!🥰


      • Anonyymi

        Voisi olla aika kuiva olo 8 tunnin työpäivän jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisi olla aika kuiva olo 8 tunnin työpäivän jälkeen.

        Työpäivän jälkeen lähdettäisiin kunnolla ryyppäämään.


      • Anonyymi

        Kusijan paikka palkataan 9 eurolla/päivä. palkkatuki pitää lakkauttaa työllistämisehto ei täyty ja samalla eläkekertymät. on huonopalkkaista työtä 25 tuntia viikossa ihan vitun hanttihommia


    • Anonyymi

      x-tra olut 80 senttii 4.3%

      • Anonyymi

        Elämässä pitää olla vähän x traa🧛


      • Anonyymi

        Ei voi olla noin halpaa, et laskenut panttia mukaan?


    • Anonyymi

      voi olla etten viime penneistä kahtonu, ies merkkii näytti halavalta

    • Anonyymi

      Yhellä pulilla oli housut kusesta märkänä niin joku kysy että ,onko sulla vuotanu vähän hana?Ei kun minä duoda istuin tuossa räystästipun alla äsken.

    • Anonyymi

      Kukaan ei ikinä halua lieksaan

    • Anonyymi

      Pirkkaolut ei pärjänny IS:n testissä. Punainen Lidli voitti 1,19€ pulijuomaa sokkarilta ilmanko kusi tippuu

    • Anonyymi

      ON HYVÄ KUN PULI PENKIT KÄYTÖSSÄ PAPEROSSI PALAA HAMPPARIN KÄYRÄ PAISTUU SANTTU MAISTUU MUTTA KUSE MITÄ KUSET VIIMENEN TIPPA ON HOUSUSSA JA RUOHIKOT PALANU KUSESTA KELTASEKS.

    • Anonyymi

      Haluaisin ostaa oikeen kusiset pikkarit.

      • Anonyymi

        Tummelipikkareita saa varmaan helpommin.


    • Anonyymi

      Kuljen kommandona! 👩‍🦳

      T Savotan Sanna

    • Anonyymi

      Cittarin aulassa kyllä on välillä katku

      • Anonyymi

        Mulla on housussa katku ja lisäksi kutka


      • Anonyymi

        Tietenkin sain 🥰🦀


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe