Puliukot kun on kaupassa ostamassa kaljaa, niin niistä lähtee aina hirveä kusen katku. Onkohan noilla aina kuset housussa ja eivät taida paljon vaatteita vaihtaa
Pulit ja virtsankatku
36
533
Vastaukset
- Anonyymi
Hienostunut aromi 🥰
- Anonyymi
Kukkeat tuoksut terävöittävät aistit!
- Anonyymi
Kuselle haisee s marketin edessä oleva penkki jossa on kaaret siinä juoppoja istuu ja kusevat pensaikkoon
- Anonyymi
Puhumattakaan siitä, että pidetään hihatonta paitaa ja käydään suihkussa vain suurimpina juhlapyhinä. Se hien katku kirvelee silmiä koko hyllyvälin.
- Anonyymi
Taitaa olla se oma ahnusvakosi mikä lemuaa. Käy vaikka uimassa, jospa pahimmat runtut lähtisi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla se oma ahnusvakosi mikä lemuaa. Käy vaikka uimassa, jospa pahimmat runtut lähtisi...
😵💫 No niinpä oli, oma vakoni kärysi 🤢
- Anonyymi
Puliukot ja naiset olivat ryyppäämässä oluitaan uimalaitoksella onko lapsilla rauhaa jos eivät vanhemmat valvo ja ovat ilman valvontaa katsomassa humalaisia nainen nosteli helmojaa paljas perse näkyi on melkoista käytöstä yleisellä uimarannalla
- Anonyymi
Siinähän se tulikin.
- Anonyymi
Siksi joka kauppaan ihan oma maahantulijainen haisemaan voimakkaasti hajusteilla,että ei pissa eikä kakka haisisi!
- Anonyymi
Pulit ja muut työttömät repivät jo uusia kukkaistutuksia halpisolut päissään. Ovat suuttuneet koska joutuvat hakemaan töitä neljä kertaa TE-toimistosta muuten karenssi
- Anonyymi
Olen cirtsannut kukkaistutukseen bio dynaamista lannoitusta 🧛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen cirtsannut kukkaistutukseen bio dynaamista lannoitusta 🧛
Vahvaa osaamista 🙋♂️
- Anonyymi
Siis syöt hamppua.LOL. Polttoo sitä pittää tai no hamppoleivoset ok.
- Anonyymi
Lehti kertoo että Turussa on niin kuivaa että viljelijä joutuu pumppaamaan vettä pellolle. Miten paljon Suomessa on työttömiä jotka voisi mennä virtsaamaan pellolle jos viljelijä vain tarjoaisi Pirkka oluet? Dynaamisia ratkaisuja energisiin ongelmiin.
- Anonyymi
TE-toimistossa vapaana Kusijan paikka.
- Anonyymi
9e päivä ja pirkat pitää maksaa itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9e päivä ja pirkat pitää maksaa itse
Ei pysty kun itkettää 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pysty kun itkettää 😭
Pirkka olut tuo hymyn huulille!🥰
- Anonyymi
Voisi olla aika kuiva olo 8 tunnin työpäivän jälkeen.
Anonyymi kirjoitti:
Voisi olla aika kuiva olo 8 tunnin työpäivän jälkeen.
Työpäivän jälkeen lähdettäisiin kunnolla ryyppäämään.
- Anonyymi
Kusijan paikka palkataan 9 eurolla/päivä. palkkatuki pitää lakkauttaa työllistämisehto ei täyty ja samalla eläkekertymät. on huonopalkkaista työtä 25 tuntia viikossa ihan vitun hanttihommia
- Anonyymi
x-tra olut 80 senttii 4.3%
- Anonyymi
Elämässä pitää olla vähän x traa🧛
- Anonyymi
Ei voi olla noin halpaa, et laskenut panttia mukaan?
- Anonyymi
voi olla etten viime penneistä kahtonu, ies merkkii näytti halavalta
- Anonyymi
Yhellä pulilla oli housut kusesta märkänä niin joku kysy että ,onko sulla vuotanu vähän hana?Ei kun minä duoda istuin tuossa räystästipun alla äsken.
- Anonyymi
Kukaan ei ikinä halua lieksaan
- Anonyymi
Pirkkaolut ei pärjänny IS:n testissä. Punainen Lidli voitti 1,19€ pulijuomaa sokkarilta ilmanko kusi tippuu
- Anonyymi
ON HYVÄ KUN PULI PENKIT KÄYTÖSSÄ PAPEROSSI PALAA HAMPPARIN KÄYRÄ PAISTUU SANTTU MAISTUU MUTTA KUSE MITÄ KUSET VIIMENEN TIPPA ON HOUSUSSA JA RUOHIKOT PALANU KUSESTA KELTASEKS.
- Anonyymi
Haluaisin ostaa oikeen kusiset pikkarit.
- Anonyymi
Tummelipikkareita saa varmaan helpommin.
- Anonyymi
Kuljen kommandona! 👩🦳
T Savotan Sanna - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017908347xr
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Cittarin aulassa kyllä on välillä katku
- Anonyymi
Mulla on housussa katku ja lisäksi kutka
- Anonyymi
Tietenkin sain 🥰🦀
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125