Seksiä muiden kanssa?

Anonyymi-ap

Olen pitkässä parisuhteessa ja välillä miettinyt että millaista se seksi olisi joidenkin muiden kuin oman puolison kanssa?
Kannattaako asiasta ottaa selvää?
N44v

19

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisit kokeillut ennen parisuhdetta, niin ei olis nyt tuota ongelmaa.
      Sinällään voin hyvin kuvitella, että yhden ja saman ihmisen kanssa naiminen kymmeniä vuosia parisuhteessa voi köydä happamax. ..

      Tsemppiä.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­N­­­y­­­m­f­o­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17908446j

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Missäpäin N 44 olis ?

      • Anonyymi

        Olen pohjois-savosta.


    • Anonyymi

      Menin nuoruuden rakkauden kanssa naimisiin aikoinaan olimme molempien ensimmäiset.
      Lopulta 22 vuotiaana hän päätti että haluaa kokeilla millaista on olla muiden kanssa ja erosimme.

      • Anonyymi

        Puolivuotta myöhemmin hän laski ystävälleen monenko miehen kanssa on ollut ja loppui kahden käden sormet kesken 🤷‍♂️


    • Anonyymi

      Samaa pohdin aikoinani. Uteliaisuus vei voiton.

    • Anonyymi

      Kannattaa jos mietit! Pitkäsuhde kuin vanha auto jos vielä huonosti hoidettu. Monihan käy ainaskin koe ajamassa uudempia, nauttii ajusta ja yrittää laittaa vanhaa kuntoon.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kokeile ihmeessä. Varaudu myös pettymyksiin

    • Kannattaa ehdottomasti kokeilla, voi kyllä tulla pettymyksiä mutta voi myös löytää itsestään aivan uusia juttuja. M58 pohjois-savo

      • Anonyymi

        Ehkäpä sitä voisi varovasti kokeilla.
        N44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä sitä voisi varovasti kokeilla.
        N44

        Mietin pitkään itsekkin kunnes uskaltauduin lomalla, tyylikäs mies varattu kuten itsekkin.
        Ihanaa seksiä koko yö, tapaillaan vieläkin muutaman kerran vuodessa. T. Anja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä sitä voisi varovasti kokeilla.
        N44

        Kyllä vois kokeilla olen etelä Savosta 50 mies joka ollut yli 30v vaimon Kaa alkaisi vaihtelua kiinnostaa t.mies50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vois kokeilla olen etelä Savosta 50 mies joka ollut yli 30v vaimon Kaa alkaisi vaihtelua kiinnostaa t.mies50

        Melkein yhtäpitkä liitto takana, intohimo toisiinsa vain laantuu, vaikkakin suhteessa ei riidellä. Joteski sitä kaipaa toisen ihaliua ja eroottista kihelmöintiä joka syntyy vieraan kansssa. Ystäväni kyllä sanoi jään koukkuun ekan kerran jälkeen jos hyvä kokemus. Aluksi iski morkkis muutamaksi päiväksi, aloimme viestitellä ja soitella, saatiin molemmat valoa arkeen. Seksi joka tapaamisella sanoin kuvaamattoman täydellistä. T. Anja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein yhtäpitkä liitto takana, intohimo toisiinsa vain laantuu, vaikkakin suhteessa ei riidellä. Joteski sitä kaipaa toisen ihaliua ja eroottista kihelmöintiä joka syntyy vieraan kansssa. Ystäväni kyllä sanoi jään koukkuun ekan kerran jälkeen jos hyvä kokemus. Aluksi iski morkkis muutamaksi päiväksi, aloimme viestitellä ja soitella, saatiin molemmat valoa arkeen. Seksi joka tapaamisella sanoin kuvaamattoman täydellistä. T. Anja

        Kuulostaa mukavalta voikin löytäisin tuollaisen nais seuralaisen vaikka pitkässä liitossa on sekasiäkin mut alkaa vaihtelua tehdä mieli ja vaimo kun ei lämpene parin vaihtoon niin pitää itselle etsiä salakivaa t.mies50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa mukavalta voikin löytäisin tuollaisen nais seuralaisen vaikka pitkässä liitossa on sekasiäkin mut alkaa vaihtelua tehdä mieli ja vaimo kun ei lämpene parin vaihtoon niin pitää itselle etsiä salakivaa t.mies50

        Meillä mieheni aluksi vihjaili parin vaihdosta, aloin keskustelee tosissani voisi piristää kotona kaksin oloa. Ilmeisesti ollut asian kanssa sinut kuiteskaan kun puheet asiasta loppuivat. Vaihde vuodet lisänneet seksi haluja itselläni kun kuukautiset loppuivat, lääkärini suositteli kierukan poistoa jonka teinkin. Aloin nauttimaan ja tuntemaan miehen sisässäni aivan eri tapaa myös orgasmin saanti herkistyi, jolloin mieskin nauttii ilman paineita. T. Anja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä mieheni aluksi vihjaili parin vaihdosta, aloin keskustelee tosissani voisi piristää kotona kaksin oloa. Ilmeisesti ollut asian kanssa sinut kuiteskaan kun puheet asiasta loppuivat. Vaihde vuodet lisänneet seksi haluja itselläni kun kuukautiset loppuivat, lääkärini suositteli kierukan poistoa jonka teinkin. Aloin nauttimaan ja tuntemaan miehen sisässäni aivan eri tapaa myös orgasmin saanti herkistyi, jolloin mieskin nauttii ilman paineita. T. Anja

        Oletko Anja mistä päin t.mies50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Anja mistä päin t.mies50

        Hollolassa asumme jäin kanssasi viestittelee oli tarkoitus vastata rouvalle joka keskustelun laittanut. Ymmärän tunteen hänen, pidemmän päälle syö sisältä kun miettii syrjä hyppyä vieraan kanssa. Itselläni kävi viimein päivittäin mielessä, kerroin hyvälle ystävälleni joka selkeytti ajatuksiani. Lomalle lähtiessäni tiesin tulen toteuttaa jos sopiva mies tulee vastaan, onneksi tulikin heti loman alussa. T. Anja


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe