Seksiä muiden kanssa?

Anonyymi-ap

Olen pitkässä parisuhteessa ja välillä miettinyt että millaista se seksi olisi joidenkin muiden kuin oman puolison kanssa?
Kannattaako asiasta ottaa selvää?
N44v

19

703

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisit kokeillut ennen parisuhdetta, niin ei olis nyt tuota ongelmaa.
      Sinällään voin hyvin kuvitella, että yhden ja saman ihmisen kanssa naiminen kymmeniä vuosia parisuhteessa voi köydä happamax. ..

      Tsemppiä.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­N­­­y­­­m­f­o­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17908446j

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Missäpäin N 44 olis ?

      • Anonyymi

        Olen pohjois-savosta.


    • Anonyymi

      Menin nuoruuden rakkauden kanssa naimisiin aikoinaan olimme molempien ensimmäiset.
      Lopulta 22 vuotiaana hän päätti että haluaa kokeilla millaista on olla muiden kanssa ja erosimme.

      • Anonyymi

        Puolivuotta myöhemmin hän laski ystävälleen monenko miehen kanssa on ollut ja loppui kahden käden sormet kesken 🤷‍♂️


    • Anonyymi

      Samaa pohdin aikoinani. Uteliaisuus vei voiton.

    • Anonyymi

      Kannattaa jos mietit! Pitkäsuhde kuin vanha auto jos vielä huonosti hoidettu. Monihan käy ainaskin koe ajamassa uudempia, nauttii ajusta ja yrittää laittaa vanhaa kuntoon.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kokeile ihmeessä. Varaudu myös pettymyksiin

    • Kannattaa ehdottomasti kokeilla, voi kyllä tulla pettymyksiä mutta voi myös löytää itsestään aivan uusia juttuja. M58 pohjois-savo

      • Anonyymi

        Ehkäpä sitä voisi varovasti kokeilla.
        N44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä sitä voisi varovasti kokeilla.
        N44

        Mietin pitkään itsekkin kunnes uskaltauduin lomalla, tyylikäs mies varattu kuten itsekkin.
        Ihanaa seksiä koko yö, tapaillaan vieläkin muutaman kerran vuodessa. T. Anja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä sitä voisi varovasti kokeilla.
        N44

        Kyllä vois kokeilla olen etelä Savosta 50 mies joka ollut yli 30v vaimon Kaa alkaisi vaihtelua kiinnostaa t.mies50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vois kokeilla olen etelä Savosta 50 mies joka ollut yli 30v vaimon Kaa alkaisi vaihtelua kiinnostaa t.mies50

        Melkein yhtäpitkä liitto takana, intohimo toisiinsa vain laantuu, vaikkakin suhteessa ei riidellä. Joteski sitä kaipaa toisen ihaliua ja eroottista kihelmöintiä joka syntyy vieraan kansssa. Ystäväni kyllä sanoi jään koukkuun ekan kerran jälkeen jos hyvä kokemus. Aluksi iski morkkis muutamaksi päiväksi, aloimme viestitellä ja soitella, saatiin molemmat valoa arkeen. Seksi joka tapaamisella sanoin kuvaamattoman täydellistä. T. Anja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein yhtäpitkä liitto takana, intohimo toisiinsa vain laantuu, vaikkakin suhteessa ei riidellä. Joteski sitä kaipaa toisen ihaliua ja eroottista kihelmöintiä joka syntyy vieraan kansssa. Ystäväni kyllä sanoi jään koukkuun ekan kerran jälkeen jos hyvä kokemus. Aluksi iski morkkis muutamaksi päiväksi, aloimme viestitellä ja soitella, saatiin molemmat valoa arkeen. Seksi joka tapaamisella sanoin kuvaamattoman täydellistä. T. Anja

        Kuulostaa mukavalta voikin löytäisin tuollaisen nais seuralaisen vaikka pitkässä liitossa on sekasiäkin mut alkaa vaihtelua tehdä mieli ja vaimo kun ei lämpene parin vaihtoon niin pitää itselle etsiä salakivaa t.mies50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa mukavalta voikin löytäisin tuollaisen nais seuralaisen vaikka pitkässä liitossa on sekasiäkin mut alkaa vaihtelua tehdä mieli ja vaimo kun ei lämpene parin vaihtoon niin pitää itselle etsiä salakivaa t.mies50

        Meillä mieheni aluksi vihjaili parin vaihdosta, aloin keskustelee tosissani voisi piristää kotona kaksin oloa. Ilmeisesti ollut asian kanssa sinut kuiteskaan kun puheet asiasta loppuivat. Vaihde vuodet lisänneet seksi haluja itselläni kun kuukautiset loppuivat, lääkärini suositteli kierukan poistoa jonka teinkin. Aloin nauttimaan ja tuntemaan miehen sisässäni aivan eri tapaa myös orgasmin saanti herkistyi, jolloin mieskin nauttii ilman paineita. T. Anja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä mieheni aluksi vihjaili parin vaihdosta, aloin keskustelee tosissani voisi piristää kotona kaksin oloa. Ilmeisesti ollut asian kanssa sinut kuiteskaan kun puheet asiasta loppuivat. Vaihde vuodet lisänneet seksi haluja itselläni kun kuukautiset loppuivat, lääkärini suositteli kierukan poistoa jonka teinkin. Aloin nauttimaan ja tuntemaan miehen sisässäni aivan eri tapaa myös orgasmin saanti herkistyi, jolloin mieskin nauttii ilman paineita. T. Anja

        Oletko Anja mistä päin t.mies50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Anja mistä päin t.mies50

        Hollolassa asumme jäin kanssasi viestittelee oli tarkoitus vastata rouvalle joka keskustelun laittanut. Ymmärän tunteen hänen, pidemmän päälle syö sisältä kun miettii syrjä hyppyä vieraan kanssa. Itselläni kävi viimein päivittäin mielessä, kerroin hyvälle ystävälleni joka selkeytti ajatuksiani. Lomalle lähtiessäni tiesin tulen toteuttaa jos sopiva mies tulee vastaan, onneksi tulikin heti loman alussa. T. Anja


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1684
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      901
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      833
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      792
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      783
    Aihe