saavu paikalle jospa olenkin kuollut , haloo haloo tuut tuut tuut....
Kuntouttavan ohjaaja varmaan kummastelee jos en
13
351
Vastaukset
- Anonyymi
Hän määrää sinut karenssiin eli kuntouttaa viemällä leivän suustasi tai asunnon altasi. Se on Suomessa kuntouttavaa. Oikeusvaltio Suomessa. Eikä kukaan välitä vaikka virka olisi OIkeusministeriössä.
- Anonyymi
Kumman valitset: Kuntouttavan työtoiminnan vai viran oikeusministeriöstä?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17909385Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Karensi tulee jos ei mene tuohon. Oma valinta ? Työsuhdehan tuo ei ole joten ei ole potkuistakaan haittaa ?
- Anonyymi
Jos olisi perehtynyt edes pintapuolisesti lakiin kuntouttavasta työtoiminnasta, niin olisi voinut kertoa aktivointisuunnitelmassa suunnittelevansa yritystoiminnan aloittamista, jolloin olisi välttynyt kuntouttavalta työtoiminnalta:
https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2022/20220591
- Anonyymi
Hyppää rekan tai junan eteen, Fatso.
- Anonyymi
Kuntouttavan ohjaaja ei varmaan äimistele kuka lyönyt vajakin hampaat kurkkuun koska hänellä itsellä myös käynyt
- Anonyymi
Vähäjärkinen banaanilaatikkoinsinööri
- Anonyymi
Vähäjärkisisä työttömiä pitää valvoa ja tehokkaasti että elämänhallinta saadaan hallintaan
- Anonyymi
Avohoitopotilailta kuten aloittaja pitäisi kieltää nettiin pääsy kuolemanrangaistuksen uhalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avohoitopotilailta kuten aloittaja pitäisi kieltää nettiin pääsy kuolemanrangaistuksen uhalla.
Same to you
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Same to you
Vatipää älähti kun kalikka kolahti. Petalast, mulkero?
- Anonyymi
On todella outoa,että rahaa löytyy hoitajien maailmalta hankkimiseen.
Ei mitään halpaa touhua ja vielä jäävätkö edes.
Eikö olisi järkevää kouluttaa omia hoitajia.
Nyt hoitajat eivät saa palkkaa edes harjoittelu ajalta.
Kieli ei pelkästään takaa,että ymmärtävät maan asioita potilaan näkökulmasta
Ehdotan,että oppisopimuskoulutusta lisätään kaikille halukkaille. Niin saadaan kotimainen hoitajakoulutus kunnolla käyntiin. Satsataan omaan maan hoitajiin varma valintaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559