Moikka!
Vaikean taloustilanteen ja pitkän harkinnan jälkeen ajattelin laittaa ilmoituksen tänne, jospa löytäisin täältä mukavan herrasmiehen, jonka kanssa voisi sopia molempia tyydytävän sokerisuhteen. Myös kertaluontoiset tapaamieset sekä yhden illan/yön jutut onnistuu. Pohjois-Pohjainmaan alueella. Olen itse Oulussa tällä hetkelllä, mutta käyn suht usein pk-seudulla, ja mahdollisuus liikkua joskus myös toisiin kaupunkeihin mutta hienoa olisi, jos Oulun lähettyviltä löytyisit.
Toivon sinulta, että olet itsestäsi huolta pitävä, mukava ja muita kunnioittava mukava mies. Toivon, että ikäsi ei ole ainakaan kovin paljoa yli 50-vuotta. Minusta voit vaikkapa illallisseuraa, viiniseuraa, matkustusseuraa, läheisyyttä, seksiä, festariseuraa, tai muuten vain jonkinlaista piristystä arkeesi. Vain taivas on rajana! En etsi pelkkää juttuseraa, enkä vastaa pelkkiin "moi" viesteihin, sillä en halua tuhlata kummankaan aikaa. Esittele viestissä itsesi, ja kerro millaista seuraa olet vailla!
Olen itse 25v tummatukkainien, katseenkestävä, naisellinen, hieman muodokas, ystävällinen huuumorintajuinen nainen, joka kaipaa seikkailua elämään. 🤍
Pistä viestiä ja katsotaan mihin se vie, olen avoin lähes kaikille ehdotuksille :)
Kik: Sandraoulu98
Sugardaddy etsinnässä
Anonyymi-ap
5
1540
Vastaukset
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa kainaloon tollasen epätoivosen reppanan
- Anonyymi
Oletko trolli vai oikeasti vajakki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko trolli vai oikeasti vajakki?
Taitaapi olla sekäettä eli molempia kun ei edes älyä vastata viesteihinkään💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaapi olla sekäettä eli molempia kun ei edes älyä vastata viesteihinkään💩
Spede niuvanniemestä vaan vedättää buaahaa
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/F0i2G2
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2074506Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t963259Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881777Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131377Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181336Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241203- 521138
Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101131Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2481129- 511046