Moikka!
Vaikean taloustilanteen ja pitkän harkinnan jälkeen ajattelin laittaa ilmoituksen tänne, jospa löytäisin täältä mukavan herrasmiehen, jonka kanssa voisi sopia molempia tyydytävän sokerisuhteen. Myös kertaluontoiset tapaamieset sekä yhden illan/yön jutut onnistuu. Pohjois-Pohjainmaan alueella. Olen itse Oulussa tällä hetkelllä, mutta käyn suht usein pk-seudulla, ja mahdollisuus liikkua joskus myös toisiin kaupunkeihin mutta hienoa olisi, jos Oulun lähettyviltä löytyisit.
Toivon sinulta, että olet itsestäsi huolta pitävä, mukava ja muita kunnioittava mukava mies. Toivon, että ikäsi ei ole ainakaan kovin paljoa yli 50-vuotta. Minusta voit vaikkapa illallisseuraa, viiniseuraa, matkustusseuraa, läheisyyttä, seksiä, festariseuraa, tai muuten vain jonkinlaista piristystä arkeesi. Vain taivas on rajana! En etsi pelkkää juttuseraa, enkä vastaa pelkkiin "moi" viesteihin, sillä en halua tuhlata kummankaan aikaa. Esittele viestissä itsesi, ja kerro millaista seuraa olet vailla!
Olen itse 25v tummatukkainien, katseenkestävä, naisellinen, hieman muodokas, ystävällinen huuumorintajuinen nainen, joka kaipaa seikkailua elämään. 🤍
Pistä viestiä ja katsotaan mihin se vie, olen avoin lähes kaikille ehdotuksille :)
Kik: Sandraoulu98
Sugardaddy etsinnässä
Anonyymi-ap
5
1487
Vastaukset
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa kainaloon tollasen epätoivosen reppanan
- Anonyymi
Oletko trolli vai oikeasti vajakki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko trolli vai oikeasti vajakki?
Taitaapi olla sekäettä eli molempia kun ei edes älyä vastata viesteihinkään💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaapi olla sekäettä eli molempia kun ei edes älyä vastata viesteihinkään💩
Spede niuvanniemestä vaan vedättää buaahaa
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/F0i2G2
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.1028147Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m907421Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,875587Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot785572Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1144775Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1232548Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys572439Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e71401Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71394Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa461240