Heilläkin on sellainen ala päässä!
Naiset omistavat myös perä reikän
28
443
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään viettää nimipäivää PekkaPerseenVasara, PerseKarvan Kääntelijä !
- Anonyymi
Niin on.
- Anonyymi
Näinkö on?nyt menee jännäksi.
- Anonyymi
Olen nähnyt
- Anonyymi
Entä sitten?
- Anonyymi
Menehän lapsi toisille sivuille.
- Anonyymi
1 sitä käyttöä varten.
- Anonyymi
Olen Muumimamma, ainakin muodoista päätellen😅
- Anonyymi
Oho, ope kertoi vai huomasitko sen peilaillessasi?
Vai luulitko että baarista lähti joku viallinen kappale mukaan? - Anonyymi
Sen takiahan edellinen pääministeri kaupan kassa oli ihan perseestä.
- Anonyymi
Outoo miten toiset ihmiset haluaa alentaa akatiimisen hallintotieteiden maisterin tutkinnon saaneen kaupan kassaks.
Vissiin samaa et kun itse epäonnistunut niin juoruilulla ylittää alentaa kateudenkohteitaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoo miten toiset ihmiset haluaa alentaa akatiimisen hallintotieteiden maisterin tutkinnon saaneen kaupan kassaks.
Vissiin samaa et kun itse epäonnistunut niin juoruilulla ylittää alentaa kateudenkohteitaanRiikka Purra oli töissä Tampereen Mäkkärillä. Yksinkertiasempaa hommaa, kun tuotevalikoima pienempi.
- Anonyymi
Olen asunut Alapäässä, mutta ei siellä mitään Perä Reikää ollut. Mätäoja ja meijeri kyllä.
- Anonyymi
Kalle 6 vee lukenu biologian kirjaa
- Anonyymi
Naiset vääntävät myös kääretorttua usein. Valitettavasti.
- Anonyymi
Ätmi on varmaan 50n ja päästään ihan laho! Järki jäässä! Kirjoittelloo kaikkea paskaa, ei mitää moraalia tol ätmi miehel!
- Anonyymi
No shit..
- Anonyymi
Onhan se tietysti tieteellisesti melko merkittävä läpimurto, että tämäkin saatiin selville! Joko olet kirjoittanut aiheesta merkittäviin tieteellisiin julkaisuihin?
- Anonyymi
Ai että, on vai? Sitä voi vaihdella niin ei tule tylsää 💩🌞🔥🌞💩🌞💩
Peruskoulu taitaa vielä olla kesken. Hyvä kuitenkin, että olet jotain oppinut.
randombypasser kirjoitti:
Vai ehkä kuitenkin joko perskoulu tai peräkoulu? 🤔
Totta :) Jostain se on anatomian opiskelu on aloitettava. Voi vaikka olla tuleva lääkäri.
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Totta :) Jostain se on anatomian opiskelu on aloitettava. Voi vaikka olla tuleva lääkäri.
Tai gyne/urologi, luultavammin 😂
randombypasser kirjoitti:
Tai gyne/urologi, luultavammin 😂
No erikoistuneita lääkäreitä hekin.
EmpressOfTheLight kirjoitti:
No erikoistuneita lääkäreitä hekin.
Kylläpä vain, vaikka olisi hauskempaa ajatella, että eivät olisi.
- Anonyymi
Kynekoloki en uo, mutta suotanpahan tuo vilikasta.
- Anonyymi
Älä nyt järkyty, mut on olemassa niitäkin naisia, jotka suoltaa alapään tavaraa myös yläpäästä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904393
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583032Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132321- 402013
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki691777Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608