Näitähän alkaa Suomessakin olemaan jo aika lailla. Ja aivan pirun seksikkäitä ovatkin. Sitten joukossa on tämä yksi kummajainen. Viisikymppinen ukko, joka kertoo tilaajiensa olevan miehiä. Eli äijä kuvaa sinne jotain gay-touhua. Kuka hemmetti maksaa jostain Lotikan gay-kuvista yhtään mitään??
Suomalaiset Only fans- esiintyjät
21
4410
Vastaukset
- Anonyymi
Sinua kiinnostaa todella tuo Lothar. Olet kirjoitellut hänestä jo aikaisemminkin. Rohkeasti vain tilaamaan OnlyFans -sivustonsa.
- Anonyymi
"Lotikka" - voi miten suloista, olet antanut hänelle lempinimenkin.
- Anonyymi
Karvaturri varmaan ainakin tilaajien joukossa? Menee aika kinky-osastoon jo, kun viisikymppinen lyhyenläntä äijä kuvaa gay-matskua.
- Anonyymi
Ihan hetero meininkiä näyttää Mr Lotharin Onlyfans sivuilla olevan, viiskymppinen kalju panee kauniita nuoria naisia. Kateeksi käy.
- Anonyymi
Kysy Lotikalta, jos pääsisit alle. Mieskatsojat varmaan olisivat innoissaan!
- Anonyymi
Kaljupää liki 60 vuotias tänkin spämmäs ihan itse tähänkin ketjuun.
- Anonyymi
Tuleeko tänään uutta gay-pätkää saataville?
- Anonyymi
Mitä sitten vaikka olisi 100 vuotias jos on kovassa kunnossa ja saa nuoria naisia.
- Anonyymi
Näyttää Tiina jylhältä ilman peruukkia
- Anonyymi
Minä maksan, onko siinä jotain valittamista?
- Anonyymi
No kylläpäs avaajaa asia kovasti kiinnostaa. Rohkeasti vain maksamaan niin näkee enemmän. 😉
- Anonyymi
En uskalla ostaa sikaa säkissä. Ilmeisesti miesten välistä siellä touhutaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskalla ostaa sikaa säkissä. Ilmeisesti miesten välistä siellä touhutaan?
Ei ollut miesten välistä, Lothar puikotti videoissa ainakin kymmentä eri naista.
- Anonyymi
Esiintyykö Karvaturri myös näillä videoilla?
- Anonyymi
Vieläkö lotikka pumppaa temminsä siniseksi sillä pumpulla mitä se käytti että näyttää isommalta
- Anonyymi
Esko Eerikäinen manboobsit -show on hitti.
- Anonyymi
14:50 No niin tietenkin, ei hetkeäkään ettet ajattelisi Eskoa (tai Martinaa)
- Anonyymi
Vastenmielistä ihmisiä , jotka tekevät seksistä kauppatavaran, sen tiesi jo käärme paratiisissa.
- Anonyymi
Aatteleppa miten maan talous lähtee nousuun kun nää satoja tuhansia tienaavat OF naiset alkaa maksaa tuloistaan veroa! Wau, näähän on siis hyväntekijöitä, eikös vaan.
- Anonyymi
Mr Lothar ei teen gay materiaalia, hänen Onlyfans sivuilla näkee kymmeniä eri naisia harrastamassa seksiä Lotharin kanssa.
- Anonyymi
Voi kuule. Moni maksaa. Ja hyvä niin. Kaikki kukat kukkikoon. Minäkin ajattelin mennä k.o paikkaan vaikka olen lihava ja en niin kaunis.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972