Luin tuossa erään tutkimuksen jossa sanottiin että valtaosalle naisista sopiva mulkku on 15-18cm. Itse olen saanut haukkuja nuoruudessani pienestä kullistani ja mittasin tässä yks päivä että se on 14cm ja jotain päälle. Oon ollut näiden nuoruuden huonojen kokemusten takia ilman pillua koko elämäni. En kehtaa naisia enää lähestyä vaikka huomaisin jonkun olevan kiinnostunut, harmittaa jos ne pitää mua kusipäänä sen takia mutta en halua tuottaa pettymystä kenellekkään. Haluaisin kuitenkin olla hyvä kumppani jollekin joka osaa tyydyttää naisensa. En tarkaa ikääni kerro mutta yli 30 ja alle 40
Tutkimuksen mukaan
5
930
Vastaukset
- Anonyymi
Ankeaa, että tuollaisella suomalaisen miehen keskimittaisella kalulla varustettu saa asiasta niin huonon itsetunnon, että ei voi naisia lähestyä.
Jos saman analogian siirtää muihin elämän alueisiin, niin keskimääräinen palkka, keskimääräinen asuinpaikka ja keskimääräinen paino/pituus voisivat aiheuttaa saman. - Anonyymi
Tottakai se sopiva mitta on vaikka metri, kunhan käyttää vain hieman päätä. Mutta kyllä se lyhyempikin riittää, kunhan vain uskaltaa sietää läheisyyttä riittävästi. Jos haluaa etäyhteyden, niin kannattaa etsiä sitten tosi pitkää kalua.
- Anonyymi
Jos metri on sopiva niin sehän se lohduttavaa onkin. Taitaapa siis elinikänen selibaatti odottaa, täytyy ettiä joku incel surkimusten ryhmä mihin liittyä
- Anonyymi
Itellä noin 19cm ja suht paksu. Naiset sanoneet pieneksi et yli kakskyt senttinen on iso, sellainen mitä haluavat. On sitä isoksi myös sanottu mutta kaveri joka pitää miehistä. Eipä tuolle enää ollut aikoihin muuta käyttöä kuin oma käsi. 54M
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302229- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510