tapahtui jotain hassua, kreisiiiii, outooo, käsittämätöntä.
Kolmannen ja kuudennen asteen yhteyttä,
outoa lähentymistä,
käsittämätöntä vuorovaikutusta!
Teeskentelemätöntä yhdessäoloa!
Viime yönä
8
685
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ei, kyllä sun yhteys ny pätkii. Taajuus oli nimittäin kuudennen ja yhdeksännen asteen 😉
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17910441Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
👍aamuyö is Best, aamukaste ja kaikki🔥
- Anonyymi
Vai niin. Nautit siis, kun saat mustasukkaiseksi. Prkle!!
- Anonyymi
Et ole ainoa hänelle
- Anonyymi
Uuuuuuuuuh, naminaminaminami!
- Anonyymi
Sulla on vähän rajua toi rakastaminen, vai mitä? Toivot jonkun kuolevan. Se tuli tänään ilmi, kun katsottiin muutamia sinunkin laittamia viestejä tänne. Se kpp lyhennyt, niin just se. Siinä toivot sitä. Mitä sulla on sanottavaa tähän vai löytyykö sanoja laisinkaan???????
Sä trollaat nyt jokapuolella.
Mä kuitenkin, valitettavasti uskon mieluummin tonttuihin ja Joulun pukkiin
kuin
nettiTrollipeikkoihin.
PS. Tiedoksesi
Virke alkaa isolla alkukirjaimella ja
loppuu yhteen pisteeseen, kysymysmerkkiin tai huutomerkkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983