Olen kahden miehen nainen

Anonyymi-ap

Olen ollut vapusta asti kahden miehen nainen.
Nyt kuulin siskoni olevan seksittömässä liitossa.
Kerroin siskolleni että voimme olla 2N ja 2M

328

9042

1Äänestä

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Minulla on tiedote miehelleni ja Markulle.
      Kerron heille yhtäaikaa kun olemme yhdessä.

      Siskoni soitti ja oli hieman allapäin ja kertoi että hänen mies ei ole ollut halukas seksiin tässä koko kuussa viimekuussa olivat olleet kerran.
      Hän kysyi mitä minä tykkäisin jos hän tulee kimppaan mukaan.
      Kerroin että minulle sopii ihan hyvin.
      Siskoni tiedusteli jos hän tulee kuitenkin katumuspäälle eikä halua olla Markun kanssa.
      Kerroin että hänellä on oikeus perua jos siltä tuntuu.
      Kerroin myös että jos Markku tuntuu vielä liian vieraalta niin voit olla mieheni kanssa.
      Tästä siskoni hämmästyi ja innostui eli ainakin mieheni saa siskoni petikumppaniksi.
      Päivää hän ei osannut sanoa milloin tavataan mutta Kerroin meille sopivan myös lyhyellä varoitusajalla.

    • Anonyymi

      Nyt on selvinnyt sen verran että Markku ja mieheni saa kaksi naista yhden sijasta.
      Olemme kaksoset ja siskoni tulee lauantaina meille yöksi ja vietetään "tyttöjen iltaa".
      Nyt täytyy kertoa Markulle ja miehelleni siskoltani.
      Saa nähdä mitkä ovat reaktiot.

      • Anonyymi

        Sovimme siskoni kanssa että hän tulee aamusta meille ja mennään Markun luokse ja Markku saa kahta naista vaikka ei tiedä sitä vielä.
        Ilmoitin Markulle että tulen kasin jälkeen kun olen vienyt lapset tarhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovimme siskoni kanssa että hän tulee aamusta meille ja mennään Markun luokse ja Markku saa kahta naista vaikka ei tiedä sitä vielä.
        Ilmoitin Markulle että tulen kasin jälkeen kun olen vienyt lapset tarhaan.

        Ei varmaan Markku vastusta! Toivottavasti jaksaa panna kahta kyyltymatöntä naista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan Markku vastusta! Toivottavasti jaksaa panna kahta kyyltymatöntä naista!

        Jään vaikka itse avustamaan tänään kun siskollani on ollut köyhä seksielämä jo pitkään.
        On tärkeä nostaa siskoni tunnetaso eikä Markku varmaan pety oletan siskoltani tulevan kiimaisen naisen kun pääsee alkuun.
        Eikä enää suostu seksittömään suhteeseen.
        Kerroin myös miehelleni että siskoni tulee lauantaina yöksi ja n pääsee vihdoin panemaan siskoani ettei tarvitse enää kuolaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jään vaikka itse avustamaan tänään kun siskollani on ollut köyhä seksielämä jo pitkään.
        On tärkeä nostaa siskoni tunnetaso eikä Markku varmaan pety oletan siskoltani tulevan kiimaisen naisen kun pääsee alkuun.
        Eikä enää suostu seksittömään suhteeseen.
        Kerroin myös miehelleni että siskoni tulee lauantaina yöksi ja n pääsee vihdoin panemaan siskoani ettei tarvitse enää kuolaa.

        Ehtiikö Markku muuta tekemäänkään kun pitää kahta naista tyydytettynä ja tyytyväisenä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jään vaikka itse avustamaan tänään kun siskollani on ollut köyhä seksielämä jo pitkään.
        On tärkeä nostaa siskoni tunnetaso eikä Markku varmaan pety oletan siskoltani tulevan kiimaisen naisen kun pääsee alkuun.
        Eikä enää suostu seksittömään suhteeseen.
        Kerroin myös miehelleni että siskoni tulee lauantaina yöksi ja n pääsee vihdoin panemaan siskoani ettei tarvitse enää kuolaa.

        Kerroin myös että mennään Markun luokse heti kun olen vienyt lapset tarhaan niin Markku saa panna siskoani ja jos hän ehtii töistä ennen kuin siskoni täytyy lähteä nii saat jo tänään siskoni seksikaveriksi.
        Mies sanoi soittavansa töihinsä ja sanoo olevansa sairas, kysyin onko sairaus kiima vaimon siskoon niin oli kuulemma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehtiikö Markku muuta tekemäänkään kun pitää kahta naista tyydytettynä ja tyytyväisenä!

        Ei varmaankaan.
        Viemme kuitenkin jotain kaupasta että hänen ei tarvitse tehdä muuta kuin pitää meitä hyvänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaankaan.
        Viemme kuitenkin jotain kaupasta että hänen ei tarvitse tehdä muuta kuin pitää meitä hyvänä.

        Onko loma rentouttanut sinua niin, että jaksat panna päivittäin niin intensiivisesti kuin tapahtuu!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko loma rentouttanut sinua niin, että jaksat panna päivittäin niin intensiivisesti kuin tapahtuu!?

        Tykkään kun saan näin runsaasti seksiä.
        En tiedä onko tämä ensihuumaa ja into laskee jossain vaihteessa.
        Toivon ettei ole pelkkää ohimenevää ilmiötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin myös että mennään Markun luokse heti kun olen vienyt lapset tarhaan niin Markku saa panna siskoani ja jos hän ehtii töistä ennen kuin siskoni täytyy lähteä nii saat jo tänään siskoni seksikaveriksi.
        Mies sanoi soittavansa töihinsä ja sanoo olevansa sairas, kysyin onko sairaus kiima vaimon siskoon niin oli kuulemma.

        Oletteko kaikki neljä Markun luona ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehtiikö Markku muuta tekemäänkään kun pitää kahta naista tyydytettynä ja tyytyväisenä!

        Markku kestää varmasti yhden kiireisen tiukan päivän kahden naisen ritarin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko kaikki neljä Markun luona ?

        Mieheni on töissä olen siskoni kanssa menossa Markulle.
        Markku ei tiedä saavansa 2 siskosta samalla rahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jään vaikka itse avustamaan tänään kun siskollani on ollut köyhä seksielämä jo pitkään.
        On tärkeä nostaa siskoni tunnetaso eikä Markku varmaan pety oletan siskoltani tulevan kiimaisen naisen kun pääsee alkuun.
        Eikä enää suostu seksittömään suhteeseen.
        Kerroin myös miehelleni että siskoni tulee lauantaina yöksi ja n pääsee vihdoin panemaan siskoani ettei tarvitse enää kuolaa.

        Siskostani on tullut miesten suosikki eikä häntä enää sureta oman miehensä haluttomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehtiikö Markku muuta tekemäänkään kun pitää kahta naista tyydytettynä ja tyytyväisenä!

        Tuo on kyllä ihan mielekästä kiirettä!


    • Anonyymi

      aloittajalle kysymys! Pystyisitkö aikuisena ihmisenä koskemaan omaan sisareesi esim. nuolemaan?
      Pystyisitkö ottamaan sellaisen munan sisääsi (pilluun tai suuhun) joka on ollut sisaresi pillussa tai suussa?

      Mä olen kuullut että pentuna voi tapahtua kaikkea, mutta aikuisena asiat muuttuu!

      • Anonyymi

        En ole bi mutta kyllä voisin nuolla siskoni pillua ja imeä kullia joka on pannut siskoani.
        Otan seksileluja mukaan niin saadaan tiiviinpää tunnelmaa.
        Nyt lähdetään viemään lapset tarhaan ja kaupan kautta Markun luo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole bi mutta kyllä voisin nuolla siskoni pillua ja imeä kullia joka on pannut siskoani.
        Otan seksileluja mukaan niin saadaan tiiviinpää tunnelmaa.
        Nyt lähdetään viemään lapset tarhaan ja kaupan kautta Markun luo.

        Antautuiko sisaresi Markulle ensin? Vai näytitkö mallia hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole bi mutta kyllä voisin nuolla siskoni pillua ja imeä kullia joka on pannut siskoani.
        Otan seksileluja mukaan niin saadaan tiiviinpää tunnelmaa.
        Nyt lähdetään viemään lapset tarhaan ja kaupan kautta Markun luo.

        2023-06-30 07:25:36 Kommentin kirjoittanut kommentoi!

        Todellisuudessa et pysty aikuisena perheellisenä tekemään tuota mitä vastaukseeni kommentoit! Asia olisi eri jos olisit omassa nuoruudessasi tai lapsuudessasi harrastanut seksiä liki omaikäisen tytön tai vaikka siskosi kanssa!

        Tiedän tapauksia tästä ja mitä siitä on seurannut! Tiedän myös pariskuntien kimppajuttuja!

        Tässä on kyllä ilkikurisen spede kommentin paikka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antautuiko sisaresi Markulle ensin? Vai näytitkö mallia hänelle?

        Markku sai siskoni heti nuoli ensin pillua ja pani anaalitapin siskolleni ja kaukosäätimen minulle.
        Säätelin vibraa kun Markku pani siskoni nautti tilanteesta.
        Nyt siskoni sai seksiä Markulta ja minä käytin dildoa siskoni klitorista hieroen ja anaalitappi surisi pyllyssä.
        Hieroen ja suuhoidolla Markku sai seisokin ja siskoni orgasmin.
        Olin keittänyt kahvit tällä välin ja tehnyt voileipiä kun Markku siskoni kanssa kävi suihkussa.
        Kun pääsimme meille niin miehenikin ehti paikalle.
        Jätin mieheni ja Markun panemaan siskoani kun lähdin hakemaan lapsiani tarhasta.
        Sovimme että he soittavat kun ovat saaneet homman hoidettua me olimme leikkipuistossa lasten kanssa sillä aikaa.


    • Anonyymi

      Onpa hienoa, että löytyi noin hyvä ratkaisu siskosi ongelmaan. En yhtään ihmettele, jos miehesi on kuolannut siskosi perään. Kun olette kaksosia, niin uteliaisuus rakastella hänen kanssa on varmasti miehesi suunnasta suurta. Jotain niin tuttua, mutta siitä huolimatta erilaista. Hauskaa viikonloppua!

      • Anonyymi

        Siinä pääsi siskoni ja mieheni kokeilemaan miltä toinen tuntuu. Mieheni kiitti minua että sai panna siskoani.
        Sanoin että kiitä siskoani se oli hän joka sinulle pillua antoi vai etkö huomannut?


    • Anonyymi

      Paniko miehesi myös Markkua tai toisinpäin ?

    • Löytäisinpä tuollaisen naisen (pari-)suhteeseen kanssani 🥰🥰

    • Anonyymi

      Ai että, tuollainen tilanne, että pääsisi sänkyyn kaksossiskojen kanssa olisi kyllä aivan unelma. Olisin niin kiinnostunut näkemään, että kuinka samanlaiset pimpat teillä on, kun niitä vertailisi vierekkäin. Ulkonäkö, maku, tuntuma ja reagointi - pääsisinpä tutkimaan! Naisten pimpat noin yleisesti ottaen ovat niin erilaisia toisiinsa verrattuna, ei ole kahta samanlaista. Mutta tuossa teidän tapauksessa.. kiehtovaa!

      • Anonyymi

        Nyt pääsi kaksi miestä tekemään testin.


      • Anonyymi

        Siskoni oli jopa kiimaisempi kuin minä mutta Siskoni oli ollut puutteessa.


      • Anonyymi

        Mitähän mieheni sanoisi jos tutkisit meidän pimppiä suurennuslasilla.
        Siskoni voisi hyvin suostua tutkittavaksi ja voisi suostua seksiin nyt kun on kiima herätetty.


    • Anonyymi

      Kun siskoni lähti hän sanoi nauttineensa täysin ja kiitti päivästä ja sanoi että tavataan lauantaina.

    • Anonyymi

      Siskoni lähdettyä alkoi vaimonkin pimppa kelpaamaan ja oli kiimainen kyyti.

    • Anonyymi

      Ihanaa!!

    • Anonyymi

      Oletteko lauantaina koolla samalla kokoonpanolla? Mitä olette jo sopineet ohjelmaksi keskenänne? Mitä erityistä sinä toivot?

      • Anonyymi

        Sama kokoonpano mieheni ja Markku ja minä sekä siskoni.
        Toiveessa on että saamme kummaltakin mieheltä seksiä.
        Lapsetkin heräsi ja aamutoimet ja aamupala ensimmäisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokoonpano mieheni ja Markku ja minä sekä siskoni.
        Toiveessa on että saamme kummaltakin mieheltä seksiä.
        Lapsetkin heräsi ja aamutoimet ja aamupala ensimmäisenä.

        Ovatko lapset kotona kun olette yhdessä panemassa? Kai te sanotte myös...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko lapset kotona kun olette yhdessä panemassa? Kai te sanotte myös...

        Saunotte....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko lapset kotona kun olette yhdessä panemassa? Kai te sanotte myös...

        Sama kokoonpano mieheni ja Markku ja minä sekä siskoni.
        Toiveessa on että saamme kummaltakin mieheltä seksiä.
        Lapsetkin heräsi ja aamutoimet ja aamupala ensimmäisenä.
        Mieheni vie kyllä lapset vanhemmilleen ennen kun mennään sänkyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokoonpano mieheni ja Markku ja minä sekä siskoni.
        Toiveessa on että saamme kummaltakin mieheltä seksiä.
        Lapsetkin heräsi ja aamutoimet ja aamupala ensimmäisenä.
        Mieheni vie kyllä lapset vanhemmilleen ennen kun mennään sänkyyn.

        Tykkäätkö rajummista otteista pannessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö rajummista otteista pannessa?

        Tykkään kun mies/miehet panee kunnolla niin että tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään kun mies/miehet panee kunnolla niin että tuntuu.

        Rohkenetko nyt kokeilla kahta kalua yhtaikaa...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkenetko nyt kokeilla kahta kalua yhtaikaa...?

        Rohkenen kokeilla ja olen sen sanonut jo miehille.
        Pyysin myös miehet panemaan siskoani niin että on kaksi kalua pillussa yhtä aikaa katson itse sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkenen kokeilla ja olen sen sanonut jo miehille.
        Pyysin myös miehet panemaan siskoani niin että on kaksi kalua pillussa yhtä aikaa katson itse sivusta.

        Onko jotain kinkyä, jota uneksit, muttet ole saanut toivetta esitettyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jotain kinkyä, jota uneksit, muttet ole saanut toivetta esitettyä?

        Onko miehillä ollut erikoisia panotoiveita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jotain kinkyä, jota uneksit, muttet ole saanut toivetta esitettyä?

        Haluaisin että miehet panisivat minua vaikka kieltäisin.
        Tämä kuitenkin ilman satuttanista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko miehillä ollut erikoisia panotoiveita?

        Ei ole ollut erikoisia mutta paljon haluavat pitää kätemme päänpäällä ja panna takaapäin.
        Luulen sen osoittavan halusta sitoa meidän kädet ja ottaa nainen vastustelusta huolimatta.
        Itsellä vähän samanlaisia haluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään kun mies/miehet panee kunnolla niin että tuntuu.

        Huomenta aamukahvilla! K-Suomes sataa jumalattomasti vettä.Tänään lähdetään Turun suntaa ajelee asuntoautolla ainaki 4vk retki.
        Tuossa kysymyksiä tykkäätkö rajuimmista otteista, kun mies / miehet panee kunnolla.
        Olen Rva 51v isohko pyllynen , rehevä Rva Miehet pitää minusta,nyt kyllä pidän rajuista otteista. Kyllä oli joskus menneisyydessä,että jännitin pelkäsi,jopa olen itkenykkin pyytäny armoo miesten käsittelyssä, kun tuli mustelmia tulin kipeäksi oli vaikee kävelläkki.
        Mutta se aika on historiaa, ainakin 25v olen ollut ja halunnut sitä, olen ollut maannut miesten,miesporukoitte kanssa, olen joutunut sidotuksi, rajusti otettavaksi,kuritettavaksi jynkytettäväksi. Olen ollut mustelmilla veri naarmuilla.Miehet on humala päissään hakannut jynkyttäny,ja aivan varmaa. Olenko tuhma naine,tai en,mutta tästä pidän haluan että miehet ottaa rajusti voimia käyttäen hakkaavat kun nussivat panevat.Haluan tunnen sen tarpeen, tätä ei oma mieheni pysty minulle antamaa,että nussisi panisi minut tyytyväiseksi ,tähän pitä olla niitä tuhtia miehiä,jotka osaa väkivalta sexiä tehdä naiselle,tälläselle aikaiselle 51v Rvl.
        Nyt on osat vaihtuneet minä nautin siitä kun miehet kurittaa panee nai,ja mieheni pelkää kun meillä käy miehiä ja kuulee ja on nähny kui miehet kurittaa hakkaa kyrpää sisääni,siitä kieltämättä tulee tosi pahoja ääniä huutamista jopa rääkymistä.
        Mieheni on saanut tämä ymmärtää, että tehdään töitä eikä sääliä mitää, mieheni on saanut siitä sen nauttia,että kosteus pyyhkeillä pyyhki reitei haarojeni välit häpylihat vittuni haarat miesten limasta mikä vitustani valuu,ja pyyhkii myös miesten kyrvät,. Mieheni on kätevä käsistää ,remontti hommissa viimmeiksi noi 2kk sitten uusi sänkyymme uudet jalat,että uudet sängy pohja levyt,levyjen runko rimat.tapetoi makkari seinät sänkypääty hakkaa seinän tapetit,että uusittiin makkari lattia,sänkynjalat hinkannu lattiat pahoi rikki. Siis kaikki ja paljo muuta on miehet vittuani ottamalla jyystämällä jynkyttämällä nämä aikaan saanut,nautin vitustani,mieste kyrvästä,
        Tämä on totuus, nautin siitäkin että mieheni tottelee mitä minä haluan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö rajummista otteista pannessa?

        Voi luoja mitä juttuja täällä lukee pankaa samaan reikään. Varmasti tekee parempaa.
        Eikä tunnu vain kivalta vaan extrahalut extrapanot takaa ja alta. Yks tyttö viriili kauan kyrpää kaivannut tuplapanot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rohkenetko nyt kokeilla kahta kalua yhtaikaa...?

        Kun ei oma anna niin voishan sitä jonain aikaa koplata miltä se tuntuisi?
        Rohkenisin kyllä jos vain paikka löytyy? Ja aikaa panolle tuplapanolle.
        Väliin kävis suuhun panemassa. Jos olisi sitä aikaa joku viikko ilman että mies on kotona.
        Taikka jomman kumman kotona tuplapanoilla.


    • Anonyymi

      Kerroin Markulle että siskoni haluaisi myös pikaseksiä kauppareissulla käydessään.
      Markusta on hyvä ajatus ja hän antoi siskolleni puhelinnumeron ja pyysi soittamaan.
      Markku vei siskoni sänkyyn ja hymyillen siskoni lähti Markun mukaan.
      Jäin itse odottamaan mieheni tuloa ja siskoni kaipaa kunnon seksiä jota tiedän hänen Markulta saavan.
      Olen itse Markun kanssa kun mieheni panee siskoani.

      • Anonyymi

        Siskollasi on patoutumeita haluja valtavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siskollasi on patoutumeita haluja valtavasti.

        Olen huomannut.
        Siskoni sanoi minun mieheni ja Markun panneensa enempi kuin hänen oma mies koko tämän vuoden aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siskollasi on patoutumeita haluja valtavasti.

        Kyllä siskoni patoumat ovat jo valuneet pois.
        Miehet saa jo ihan vapaasti panna rouvaa ja osaa nauttia miehistä.


    • Anonyymi

      Iloa iltaan ja yöhön!

    • Anonyymi

      Onko sinulla tullut mieleen vartaassaolo, toinen kulli pillussa, toinen pepussa

      • Anonyymi

        Itse en tykkää anaaliseksistä mutta jos meidän miehet haluaisi voisin myös peppuni heille antaa.
        Siskoni mielipidettä en tiedä.


    • Anonyymi

      Onko ollut tyydyttävää miesten kanssa?
      Millaista toimintaa teillä on ollut?

    • Anonyymi

      Oletko kertonut muille, että kirjoitat kokemuksistasi täällä?
      Jos olet, niin mitä kommenttia on tullut?

      • Anonyymi

        En ole kertonut muille kuin siskolleni ja hän sanoi minua kunnon nartuksi kun tarjoan miehille itseäni häpeämättömästi.


    • Anonyymi

      Oletko saanut kahta kullia pilluun yhtaikaa?

      • Anonyymi

        Saatiin molemmat pilluun runsaalla liukkarilla mutta itse paneminen ei oikein onnistunut.
        Annoin miehillemme peppuni pantavaksi kuten ovat saaneet myös siskoni pepun jo aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatiin molemmat pilluun runsaalla liukkarilla mutta itse paneminen ei oikein onnistunut.
        Annoin miehillemme peppuni pantavaksi kuten ovat saaneet myös siskoni pepun jo aiemmin.

        Oliko ällö kokemus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko ällö kokemus?

        Olisi ollut nautinto jos Olisi onnistunut pano.
        Hyvältä pientä kipua oli kun saatiin kaksi pilluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ollut nautinto jos Olisi onnistunut pano.
        Hyvältä pientä kipua oli kun saatiin kaksi pilluun.

        Entä peppupanot? Nautitko yhtään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä peppupanot? Nautitko yhtään?

        Minä annoin Markulle peppua ja siskoni antoi miehelleni peppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ollut nautinto jos Olisi onnistunut pano.
        Hyvältä pientä kipua oli kun saatiin kaksi pilluun.

        Jos eka kerran ottaisi harjoitteluna, niin seuraavat kerrat voisivat sujua tyydyttävämmin. Ei saa lannistua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos eka kerran ottaisi harjoitteluna, niin seuraavat kerrat voisivat sujua tyydyttävämmin. Ei saa lannistua!

        Täytyy suunnitella tekniikkaa paremmin.
        Ja kokeillaan joka kerta joskus se onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy suunnitella tekniikkaa paremmin.
        Ja kokeillaan joka kerta joskus se onnistuu.

        Kaksi kalua samaan reikään?
        Tällainen keskustelu on tässä ketjussa. Ehkä siitä virikkeitä!


      • Onko pantu tuplapanona samaan paikkaan nimeltä pillu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ollut nautinto jos Olisi onnistunut pano.
        Hyvältä pientä kipua oli kun saatiin kaksi pilluun.

        Harmi se varmasti olisi ollut melko iso orgasmi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä peppupanot? Nautitko yhtään?

        Voishan sitä kokeilla joskus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy suunnitella tekniikkaa paremmin.
        Ja kokeillaan joka kerta joskus se onnistuu.

        Hyvä että yritätte tuplapanoa samaan reikään eli pilluun.


      • sari446 kirjoitti:

        Hyvä että yritätte tuplapanoa samaan reikään eli pilluun.

        No kyllä se vielä onnistuu toinen menee naisen alle painaa kalullaan sisään pitää paikallaan.
        Kun toinen mies työntää hitaasti kaluaan sisään odota paikallasi. Kunnes hän on saanut kalunsa juurta myöten sisään voit hilata edestakaisin. Takaa sisään työntynyt työntää vuorotellen. Varmasti naiselle tulee exstraorgasmi.


    • Anonyymi

      Kun olette kaksoset, onko teidän vartaloissa eroa? Minä olen saanut siskosia, tosin he olivat eri ikäisiä, 41 ja 50. He olivat tosi erilaisia. Vanhempi oli urheilullinen hoikka ja pienehköt häpyhuulet. Nuorempi taas oli hieman pyöreä, leveä lanteinen ja tosi isot häpyhuulet. Pieni tissisiä molemmat. Kasvoissa oli samaa, mutta vartalot olivat tosi erilaiset.

      • Anonyymi

        Sanotaan näin jos mieheni silmät sidottaisiin ja hän yrittäisi käsin tunnistaa meitä niin menisi arvaukseksi vaikka olisimme alasti.


      • Anonyymi

        Olemme hoikkia molemmat vartalot ainakin vielä hyvässä kunnossa.
        Kehdataan näyttäytyä vielä naturistirannalla.


    • Anonyymi

      Menin kylpyhuoneeseen pesulle ja vierashuoneen ovi oli auki ja näin kun mieheni pani siskoani ja siskoni oli ristinyt säärensä mieheni vyötärölle ja äänteli hiljaa kuin nautinnossa ja lippikset huuliaan jaa pylly pyöri kuin onnenpyörä tulin itsekkin kiimaan ja menin Markun tykö ja otin kullin suuhun herättäen hänet ja sain haluamani panon vatsallani maaten Markun pitäessä käsiäni pääni yläpuolella.
      Nukuin Markun kanssa ja rakastelimme ja siskoni on ollut mieheni kanssa koko yön eilisen saunan jälkeen menimme eri huoneisiin.

    • Anonyymi

      Siskoni on oikein kiimainen narttu mutta taidan itsekkin olla samanlainen.

    • Anonyymi

      Oletko koskenut panon aikana siskoasi? Esim. rintoja tai kokeillut häpyhuulia kun kalu uppoaa häneen.

      • Anonyymi

        Olen imenyt ja hieronut siskoni rinttoja kun olimme kyljellämme mein sängyssä ja mieheni pani siskoani takaapäin siskoni hieroi minun rintoja puuttui vain Markku takaani täydellisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen imenyt ja hieronut siskoni rinttoja kun olimme kyljellämme mein sängyssä ja mieheni pani siskoani takaapäin siskoni hieroi minun rintoja puuttui vain Markku takaani täydellisyydestä.

        Onko nyt seksin suhteen kylläinen olo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nyt seksin suhteen kylläinen olo?

        Minä olen tyytyväinen kun saan omalta mieheltäni seksiä.
        Siskollani on hankalampi kun oma mies ei halua seksiä.
        Siskoni kysyi minun mielipidettä siihen jos hän käy Markun luona.
        Kerroin etten todellakaan tykkää huonoa, en myöskään vaikka hän olisi miehenikin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tyytyväinen kun saan omalta mieheltäni seksiä.
        Siskollani on hankalampi kun oma mies ei halua seksiä.
        Siskoni kysyi minun mielipidettä siihen jos hän käy Markun luona.
        Kerroin etten todellakaan tykkää huonoa, en myöskään vaikka hän olisi miehenikin kanssa.

        Oletteko sopineet miten mloma-aikana olette keskenämme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko sopineet miten mloma-aikana olette keskenämme?

        Lähdemme mökille viikoksi Markku tulee mukaan ja siskoni yrittää järjestää että pääsis mukaan.
        Saunassa siskoni alkaa käymään meillä viikonloppuna useimmiten lauantaina ja keskiviikkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdemme mökille viikoksi Markku tulee mukaan ja siskoni yrittää järjestää että pääsis mukaan.
        Saunassa siskoni alkaa käymään meillä viikonloppuna useimmiten lauantaina ja keskiviikkona.

        Ihastuiko siskosikin Markkuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuiko siskosikin Markkuun?

        Luulen siskoni haluavan vain seksiä ja Markku tykkää panna meitä rouvia.
        Olen huomannut että miehet ovat kiimaisempia kun kuulevat että nainen on aviossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen siskoni haluavan vain seksiä ja Markku tykkää panna meitä rouvia.
        Olen huomannut että miehet ovat kiimaisempia kun kuulevat että nainen on aviossa.

        Onko nyt lepopäivät seksistä ennen keskiviikkoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdemme mökille viikoksi Markku tulee mukaan ja siskoni yrittää järjestää että pääsis mukaan.
        Saunassa siskoni alkaa käymään meillä viikonloppuna useimmiten lauantaina ja keskiviikkona.

        Meidän mökkiviikonloppu taitaa peruuntua.
        Markulle tulee 2 sukulaismiestä kylään kotiseudulta eikä hän voi heitä jättää keskenään.
        Ei ole myöskään hauskaa olla 2N ja 1M.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän mökkiviikonloppu taitaa peruuntua.
        Markulle tulee 2 sukulaismiestä kylään kotiseudulta eikä hän voi heitä jättää keskenään.
        Ei ole myöskään hauskaa olla 2N ja 1M.

        Mieheni teki ehdotuksen mökkiviikkoa koskien.
        Mieheni sanoi jos rouvien persamus ķestää viikon neljää miestä niin saisimme Markun ja hänen kaksi vierasta mökille viikoksi meidän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni teki ehdotuksen mökkiviikkoa koskien.
        Mieheni sanoi jos rouvien persamus ķestää viikon neljää miestä niin saisimme Markun ja hänen kaksi vierasta mökille viikoksi meidän kanssa.

        Kestääkö persamuksenne ...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestääkö persamuksenne ...?

        Siskoni sanoi että pärjätään neljän miehen kanssa viikko ainakin.
        Eli sanoin miehelleni että kyllä meidän perse kestää jos hänellä luonto antaa periksi että vaimoakin panee kolme vierasta tai oikeastaan kaksi uutta miestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siskoni sanoi että pärjätään neljän miehen kanssa viikko ainakin.
        Eli sanoin miehelleni että kyllä meidän perse kestää jos hänellä luonto antaa periksi että vaimoakin panee kolme vierasta tai oikeastaan kaksi uutta miestä.

        Mitä mies vastasi?


      • Anonyymi
        Salomaat kirjoitti:

        Mitä mies vastasi?

        Mies sanoi soittavansa Markulle lupaavansa Markun sukulaisille rouvat seksikumppaneiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies sanoi soittavansa Markulle lupaavansa Markun sukulaisille rouvat seksikumppaneiksi.

        Ovatko lapset mukana mökillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko lapset mukana mökillä?

        Lapset ovat muutaman päivän meidän mukana kunnes kyllästyvät sitten viemme lapset mummolaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies sanoi soittavansa Markulle lupaavansa Markun sukulaisille rouvat seksikumppaneiksi.

        Kutkuttaako jo sen odottaminen, mitä mökillä voi tapahtua...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies sanoi soittavansa Markulle lupaavansa Markun sukulaisille rouvat seksikumppaneiksi.

        Kuulimme Markun "sukulaismiesten" olevan todella nuoria miehiä.
        Ovat 18v kun kuitenkin ovat autolla liikkeellä.
        Eihän tuollaiset 18 vuotiaat miehen alut edes kiinnostu 26-vuotiaista rouvista.
        Ikäero tuossa iässä on valtava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulimme Markun "sukulaismiesten" olevan todella nuoria miehiä.
        Ovat 18v kun kuitenkin ovat autolla liikkeellä.
        Eihän tuollaiset 18 vuotiaat miehen alut edes kiinnostu 26-vuotiaista rouvista.
        Ikäero tuossa iässä on valtava.

        Kyllä nuoria miehiä varmasti kiinnostaa! Intoa tulee olemaan ja kestävyyttä alun jännityksen jälkeen.


    • Anonyymi

      Teminologiaa:

      Rakastelu Sopii parhaimmin rakastavan parin touhujen kuvauksiin
      Yhdyntä Salonkikelpoinen sana, mutta kovin kuiva
      Parittelu Tuo mieleen eläinten tohut, mutta sopineen myös ihmisille
      Naiminen Hyvä ja kiihottava ilmaisu, paras tai toiseksi paras kaikista
      Nussiminen Hyvä kansantajuinen ja naturalistinen, toiseksi paras ellei paras kaikista
      Paneminen Brutaali ja ilmaisee touhun kuin kyse olisi aktiivinen/passiivinen pari

      Tämä kuvaus kaksosten ja heidän miestensä keskinäsestä toiminnasta on loistavan hyvä ja kiihottava. Me lukijat olemme innostuneita kuulemaan lisää mainiosta touhustanne niinpljon kuin vain kerrotte.

      • Anonyymi

        Meillä on oma "Markku" joka on paljon meillä ja vaimoni on meidän yhteinen kimppanainen.
        Hän saa panna vaimoani kun en ole paikalla.
        Vaimoni on vähän nymfomaani ja yksi mies ei oikein riitä.
        Kaikki olisi helpompaa kun olisi 3 miestä niin voitaisiin vuorotella miesten kesken kuka tai ketkä panee vaimoani.


    • Anonyymi

      Luin vaimon kanssa illalla tätä ketjua ja se kiihotti häntä selvästi. Ensin sanoi että on jo myöhä anna tulla vaan, mutta kohta ynisi ja sanoi vielä vielä hetki ja sitten tuntui lypsäminen ja kuti lähti.

      • Anonyymi

        Voisitko itse suoda vaimolleni siskosten tilanteet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko itse suoda vaimolleni siskosten tilanteet?

        Kone korjaa kirjoituksia eikä sitä aina huomaa.
        Voisitko itse suoda vaimollesi siskosten vapauden seksin saralla?
        Toinen naisista on vapaassa suhteessa.
        Markku saa kuitenkin panna meko vapaasti rouvan kanssa.


    • Anonyymi

      Minkä ikäisiä rouvat on.

      • Anonyymi

        Olemme 26-vuotiaita ja siskoni taitaa erota miehestään.
        Sanoin hänelle että voi tulla meille asumaan jos tulee ero.
        Olen sitä mieltä että jos liitossa ei ole muuta kuin kimppakämppäniin ei kannata jatkaa yhdessä.
        26-vuotiaana ei tarvitse vielä luopua seksistä.


    • Anonyymi

      Kuinka usein olet sängyssä. Olet nuori niin ilmeisesti lähes joka päivä. Minä ja vaimo ollaan jo yli viisikymppisiä, mutta seksiä on 5-6 päivänä viikossa. Joskus harvemmin kun vaimon paikat ei kestä kuten nuorempana.

      • Anonyymi

        Ollaan joka päivä ainakin kerran päivässä ja jos on ylimääräistä kiihoketta niin ollaan useammin.
        Kimppaseksin jälkeen kun puhumme siitä niin voimme olla 6 kertaa sängyssä ja tämä lasten nukkuessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan joka päivä ainakin kerran päivässä ja jos on ylimääräistä kiihoketta niin ollaan useammin.
        Kimppaseksin jälkeen kun puhumme siitä niin voimme olla 6 kertaa sängyssä ja tämä lasten nukkuessa.

        Sinulla on virallinen mies! Ja osaat pitää häntä hyvänä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on virallinen mies! Ja osaat pitää häntä hyvänä!

        Vitaalinen...


    • Anonyymi

      Vaimo herätti ennen töihin lähtöä ja sai näin aikaisin aamulla ennen töihin lähtöä. Hänen siskonsa on käymässä ja mene tämän jälkeen hänen viereen kun käyn ensin pesulla. Vaimo antoi pusun lähtiessä sanoi että olkaa kunnolla ja naurahti. Hänen vanhempi sksko käy silloin tällöin yökylässä ihan sovitusti.

    • Anonyymi

      Siskoni tuli jo heti yhdeksän jälkeen tänä aamuna.
      Nyt odotetaan kun Markun nuoret sukulaispojat tulee esittäytymään meille siskoksille.
      Markku ja mieheni jättää meidät nelistään pariksi tunniksi että tietäisimme tulevatko pojat (nuoret miehet) mökille.

      • Anonyymi

        Olivatko nuoret miehet innokkaita ja kehityskelpoisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olivatko nuoret miehet innokkaita ja kehityskelpoisia!

        Olivat tosi innokkaita ja pystyviä.
        Ensimmäisellä kerralla tuli melkein heti mutta sitten kesti huomattavasti pidempään.
        Toisen kerran jälkeen käytiin pesulla ja vaihdettiin poikia sain kahdesti myös toiselta kun ensimmäisen kerran jälkeen suuseksillä autoin erektion.
        Pojat saivat neljät siemensyöksyt ennen kuin mieheni ja Markku tuli.
        Mieheni ja Markku vei siskoni vierashuoneeseen me mentiin meidän huoneeseen ja keskusteltiin mitä jatkossa.
        Pojat haluaisivat olla kaksistaan meidän kanssa eli 1N ja 2nuorta miestä ja 1N ja 2 vanhempaa miestä.
        Pojat olivat puhki kun joutuivat meidän kanssa sänkyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olivat tosi innokkaita ja pystyviä.
        Ensimmäisellä kerralla tuli melkein heti mutta sitten kesti huomattavasti pidempään.
        Toisen kerran jälkeen käytiin pesulla ja vaihdettiin poikia sain kahdesti myös toiselta kun ensimmäisen kerran jälkeen suuseksillä autoin erektion.
        Pojat saivat neljät siemensyöksyt ennen kuin mieheni ja Markku tuli.
        Mieheni ja Markku vei siskoni vierashuoneeseen me mentiin meidän huoneeseen ja keskusteltiin mitä jatkossa.
        Pojat haluaisivat olla kaksistaan meidän kanssa eli 1N ja 2nuorta miestä ja 1N ja 2 vanhempaa miestä.
        Pojat olivat puhki kun joutuivat meidän kanssa sänkyyn.

        Turhaa pelkäsit, että olette liian vanhoja nuorille miehille! Nuoret arvostavat kokemusta ja luontevuutta seksissä!
        Eikö vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa pelkäsit, että olette liian vanhoja nuorille miehille! Nuoret arvostavat kokemusta ja luontevuutta seksissä!
        Eikö vain?

        Totta!

        Nuoret miehet olivat tosi innoissaan kun saivat riisua meidät ja näkivät kaksi alastonta naista ja saivat panna meitä ilman kortsuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta!

        Nuoret miehet olivat tosi innoissaan kun saivat riisua meidät ja näkivät kaksi alastonta naista ja saivat panna meitä ilman kortsuja.

        Ovatko nuoret miehet seurananne vielä ennen mökille menoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko nuoret miehet seurananne vielä ennen mökille menoa?

        Todennäköisesti.
        Luulen heidän haluavan lisää seksiä kun pääsivät alkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti.
        Luulen heidän haluavan lisää seksiä kun pääsivät alkuun.

        Mikä nuorissa miehissä viehättää kypsän naisen silmissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä nuorissa miehissä viehättää kypsän naisen silmissä?

        Markku ei olisi päässyt meidän mukaan mökkireissulle jos nuoret miehet eivät olisi voineet tulla mukaan.
        Pienessä mökissä jos vain oltaisiin siskoni mieheni kanssa ja minä Markun kanssa niin ei olisi mahdollisuutta harrastaa seksiä, siksi nuoret miehet otetaan myös mukaan seksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markku ei olisi päässyt meidän mukaan mökkireissulle jos nuoret miehet eivät olisi voineet tulla mukaan.
        Pienessä mökissä jos vain oltaisiin siskoni mieheni kanssa ja minä Markun kanssa niin ei olisi mahdollisuutta harrastaa seksiä, siksi nuoret miehet otetaan myös mukaan seksiin.

        Markku tulee minulle unikaveriksi yhdeksän aikoihin.
        Miehelläni on siskoni sängyn lämmittäjänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markku tulee minulle unikaveriksi yhdeksän aikoihin.
        Miehelläni on siskoni sängyn lämmittäjänä.

        Taidat tosiaan tykätä Markusta, kokonaisvaltaisesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat tosiaan tykätä Markusta, kokonaisvaltaisesti!

        Markku saa minut tuntemaan itseni halutuksi ja himoituksi naiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markku saa minut tuntemaan itseni halutuksi ja himoituksi naiseksi.

        Entä miehesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markku saa minut tuntemaan itseni halutuksi ja himoituksi naiseksi.

        Oletteko ajatelleet, että Markku voisi olla kolmannen lapsesi todellinen isä, vaikka perheesi pysyy ennallaan?
        Tämmöinen kuvio ei ole ihan outo asia Suomessamme...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat tosiaan tykätä Markusta, kokonaisvaltaisesti!

        Minusta on hyvä kun siskoni panee mieheni kanssa niin itse saan olla Markun pantavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on hyvä kun siskoni panee mieheni kanssa niin itse saan olla Markun pantavana.

        Onko Markun panemisessa mielestäsi jotain erityistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä miehesi?

        Meillä on hyvin asiat tykätään vain parinvaihdosta ja kimppaseksistä.
        Mieheni halusi pitkään saada siskoani mukaan ei oikein haluttu sekoittaa heidän välejä.
        Nyt on vaakalaudalla siskoni avioliitto niin mieheni sai siskostani mieleisen seksikumppanin.
        Minä taas sain Markusta mieleisen petikaverin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko ajatelleet, että Markku voisi olla kolmannen lapsesi todellinen isä, vaikka perheesi pysyy ennallaan?
        Tämmöinen kuvio ei ole ihan outo asia Suomessamme...

        En aio Markulle mitään lasta tehdä ainakaan tarkoituksella.
        En myöskään aio aporttia tehdä jos raskaaksi tulen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Markun panemisessa mielestäsi jotain erityistä?

        On uutuuden viehätystä ja kaareva penis tuntuu hyvältä.
        Onhan sekin jännää kun saa luvan kanssa olla "vieraan" miehen kanssa.
        Välistä pillun pesulla tulee oma mies vastaan kullinpesulle.
        Emmekä ole olleet seksihommissa keskenämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On uutuuden viehätystä ja kaareva penis tuntuu hyvältä.
        Onhan sekin jännää kun saa luvan kanssa olla "vieraan" miehen kanssa.
        Välistä pillun pesulla tulee oma mies vastaan kullinpesulle.
        Emmekä ole olleet seksihommissa keskenämme.

        Onpa kiva kuulla että kaareva kalu on hyvä joistain.


    • Anonyymi

      Ihan kysyn kun on noin useampi mies niin pesettekö välillä spermat pois? On varmasti jo turhankin liukasta vaikka kolmen lastin jälkeen. Tuleeko sinulla muuten samalla kun tunnet miehen laukeavan? Minulla oli naisystävä joka nytkyi ja rasvisteli aivan hulluna kun laukesin ja tunsi kalun nytkimisen. Sellainen on tosi ihana tapa laueta. Täytyy pitää oikein kiinni että kalu pysyy naisen sisällä.

      • Anonyymi

        Meidän varustukseen kuuluu useita kylpypyyhkeitä ja talouspaperirulla.
        Kylpypyyhkeitä pidetään pyllyn alla että on helppo vaihtaa kun tulee spermaiseksi ettei tarvitse niin paljoa lakanapyykkiä pestä.
        Kortsut olisi helpompi mutta kukaan ei halua niitä.
        Talouspaperi on miehiä varten johon saavat kuivata omat spermansa pimppistä seuraavaa varten (nautin myös tästä vaiheesta).
        Pesulla käydään kun porukka malttaa pitää taukoa yleensä kun kaikki ovat saaneet 2-3 kertaa ja aina pesun yhteydessä ollaan pidetty pieni tauko.


      • Anonyymi

        Harvoin ollaan tultu yhtäaikaa Markku jatkaa kuitenkin vaikka tulisikin kerran ja kestää sen jälkeen pidempään jolloin ehdin itsekkin mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvoin ollaan tultu yhtäaikaa Markku jatkaa kuitenkin vaikka tulisikin kerran ja kestää sen jälkeen pidempään jolloin ehdin itsekkin mukaan.

        Markku on herrasmies kun ottaa naisensa tarpeet huomioon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvoin ollaan tultu yhtäaikaa Markku jatkaa kuitenkin vaikka tulisikin kerran ja kestää sen jälkeen pidempään jolloin ehdin itsekkin mukaan.

        Miten on nuorten miesten kanssa. Malttavatko he panna sinua niin että ehdit sinäkin saada?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten on nuorten miesten kanssa. Malttavatko he panna sinua niin että ehdit sinäkin saada?

        Markku ja mieheni tuli niin odottelin seksikumppaniani niin Markku oli laittanut pojat kaupan kautta hänen kotiin ja tuli itse nuorukaisen tilalle taisi olla vähän mustis tai erityisen kiimainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markku ja mieheni tuli niin odottelin seksikumppaniani niin Markku oli laittanut pojat kaupan kautta hänen kotiin ja tuli itse nuorukaisen tilalle taisi olla vähän mustis tai erityisen kiimainen

        Tarttuuko Markun kiima sinuun...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarttuuko Markun kiima sinuun...?

        Enempikin Markun into tarttuu minuun.
        Minusta tuntuu että Markkua kiihoittaa kun hän panee kaverin vaimoa.
        Markulle ei ole sitä samaa kipinää siskoni kanssa ja seuraa miestäni ja minua kun olemme panneet.


    • Anonyymi

      Kun Markun käyrä penis on sinusta erityisen kiihottava niin onko siskollasi jotain sellaista ominaisuutta joka kiihottaa miestäsi? Minä olen saanut vaimon kaverilta ja hänen isot häpyhuulet ja klitoris sai minut tosi kiimaan kun oli niin erilaiset kuin vaimolla. Vaihtelu virkistää.

      • Anonyymi

        On varmasti.
        Mieheni kiihoke taitaa olla kun on vaimon sisko.


    • Anonyymi

      Oletko ollut nuorten miesten kanssa uudelleen?

      • Anonyymi

        En ole nyt kun Markku laittoi pojat kotiin ja tuli itse tilalle.
        Markku on halunnut tosi usein nyt jə tosi kovaa panna.


    • Anonyymi

      Mitä toivot mökkilomalta seksimielessä?

      • Anonyymi

        Meidän m
        Mökki on rauhallisella paikalla tien pääsä ja olemme ottaneet alasti aurinkoa jota jatkamme edelleen.
        Siskoni kanssa olemme neljän miehen yhteisiä naisia.
        Toivomme vapaata seksiä meidän porukassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän m
        Mökki on rauhallisella paikalla tien pääsä ja olemme ottaneet alasti aurinkoa jota jatkamme edelleen.
        Siskoni kanssa olemme neljän miehen yhteisiä naisia.
        Toivomme vapaata seksiä meidän porukassa.

        Teillä on siis luonnossa tilaa kadota panemaan privaatisti ja poissa lasten silmistä! Ja käydä sitten saunassa pesulla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on siis luonnossa tilaa kadota panemaan privaatisti ja poissa lasten silmistä! Ja käydä sitten saunassa pesulla...

        Olisi teemme kuitenkin sillai että jos seksi halutaan päivällä niin lasten päiväunien aikaan tai rantasaunalla vuorotellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi teemme kuitenkin sillai että jos seksi halutaan päivällä niin lasten päiväunien aikaan tai rantasaunalla vuorotellen.

        Kummasta tavasta tykkäät enemmän vai annatko kiiman viedä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasta tavasta tykkäät enemmän vai annatko kiiman viedä...

        Himo saa viedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Himo saa viedä.

        Joko olette mökillä?


    • Anonyymi

      Mitenkä viikonloppu on alkanut? Joko olette molemmat saaneet kaikilta miehiltä? Entä onko teillä naisten välistä, vaikka onkin sisko?

      • Anonyymi

        Ollaan.
        On nämä meidän miehet niin ahkeria.(kaikki)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan.
        On nämä meidän miehet niin ahkeria.(kaikki)

        Kuka miellyttää tänään eniten otteillaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka miellyttää tänään eniten otteillaan?

        Yllättävää kyllä mutta oma mieheni.
        Hän tietää mistä tykkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävää kyllä mutta oma mieheni.
        Hän tietää mistä tykkään.

        Ovatko nuoret miehet kehittyneet ja oppineet malttia naisen kanssa pannessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävää kyllä mutta oma mieheni.
        Hän tietää mistä tykkään.

        Onko siskosi ollut tyytyväinen kun lähti mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siskosi ollut tyytyväinen kun lähti mukaan?

        Siskoni on nauttinut täysin kun on ollut haluttu.
        Hän tulee meille asumaan reissumme jälkeen.
        Kyllä mieheni on innostunut kun pääsee asumaan kahden naisen kanssa ja saa seksiä molemmilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko nuoret miehet kehittyneet ja oppineet malttia naisen kanssa pannessa?

        Nuorista miehistä kehittyy naisten suosikkeja ja heidän kanssa on nautinto olla.
        Kuten myös vanhempien miesten.


    • Anonyymi

      Onko käynyt niin että sinua on halunnut panna useampi miehistä? Miten olet ratkaissut kuka pääsee ensin pukille. Vai ottaako joku siskosi sillä välin? Ja tietysti myös toiste päin, jos siskollesi sattuu useampi halukas.

      • Anonyymi

        Ollaan oltu usein 1n ja 2m ja kyllä ovat sovussa olleet kun tietää molempien pääsevän panemaan.
        Yleensä panevat useita kertoja peräkkäin molemmat.
        Usein olemme saaneet siskoni kanssa
        kaikkia neljää miestä illan ja yön aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan oltu usein 1n ja 2m ja kyllä ovat sovussa olleet kun tietää molempien pääsevän panemaan.
        Yleensä panevat useita kertoja peräkkäin molemmat.
        Usein olemme saaneet siskoni kanssa
        kaikkia neljää miestä illan ja yön aikana.

        Oliko riittävästi...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko riittävästi...?

        Saadaan ihan kiitetvästi miestä emmekä kaipaa seksileluja lisäksi.


    • Anonyymi

      Joko lapset on viety mummolaan?

      • Anonyymi

        Mieheni käy tänään illalla viemässä.
        Minä jään siskoni ja kolmen miehen kanssa mökille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni käy tänään illalla viemässä.
        Minä jään siskoni ja kolmen miehen kanssa mökille.

        Sittenhän voit saunapolulla vaikka nostaa mekon helmaa, laskea pikkareita, kumartua ja ottaa vastaan mitä takaapäin annetaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän voit saunapolulla vaikka nostaa mekon helmaa, laskea pikkareita, kumartua ja ottaa vastaan mitä takaapäin annetaan...

        Ei ole ollut pikkareita eikä rintsikoita koko mökkireissun aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut pikkareita eikä rintsikoita koko mökkireissun aikana.

        Vielä helpompaa siis! Voiko nyt paljastella vapaammin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä helpompaa siis! Voiko nyt paljastella vapaammin?

        Onko kahden kullin panotoive toteutunut vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän voit saunapolulla vaikka nostaa mekon helmaa, laskea pikkareita, kumartua ja ottaa vastaan mitä takaapäin annetaan...

        Saunapolkua mennään sekä tullaan vain pyyhe olalla ollaan tie päässä ja harvoin tänne eksyy ketään.
        Käymme uimassa alasti omassa rannassa.
        Joskus joku veneilijä osunut paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kahden kullin panotoive toteutunut vielä?

        Nyt ollaan onnistuttu jollain tapaa mutta kehitellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä helpompaa siis! Voiko nyt paljastella vapaammin?

        Melko avoimia ollaan oltu tähänkin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ollaan onnistuttu jollain tapaa mutta kehitellään.

        Täytyykö pillu silloin äärimmilleen?
        Sattuuko toimenpide?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyykö pillu silloin äärimmilleen?
        Sattuuko toimenpide?

        Ei suoranaisesti satu mutta täydeltä ja ahtaalta tuntuu.
        Jännä tunne kun 2 kullia pillussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suoranaisesti satu mutta täydeltä ja ahtaalta tuntuu.
        Jännä tunne kun 2 kullia pillussa.

        Onko nuorilla miehillä isot kullia? Kellä isoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nuorilla miehillä isot kullia? Kellä isoin?

        Ihan arviolta yhdellä nuorista on hieman paksumpi kuin muilla ja hieman pidempi mutta kaikilla on ihan nautinnolliset kullit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan arviolta yhdellä nuorista on hieman paksumpi kuin muilla ja hieman pidempi mutta kaikilla on ihan nautinnolliset kullit.

        Mikä on raisuin panokuvio tällä reissulla ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan arviolta yhdellä nuorista on hieman paksumpi kuin muilla ja hieman pidempi mutta kaikilla on ihan nautinnolliset kullit.

        Vanha sanonta kuuluu, että taidolla sitä naidaan eikä isolla kakulla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on raisuin panokuvio tällä reissulla ollut?

        Ei ole ollut kovin rajua kuviota.
        Ehkä semmoinen kun olin 69 asennossa yhden miehen kanssa ja toinen näki ja tuli minuun takaapäin ja miehet vaihtoi usein paikkaa keskenään.
        Pesulta tultuani päädyin selälleni sängylle toisen miehen keskittyessä pimpin käsittelyyn ja toisen rintoihin ja kun olimme naineet niin neljän miehen käsittelyn jälkeen pesulle.
        Sen jälkeen kaipasin kainalossa oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha sanonta kuuluu, että taidolla sitä naidaan eikä isolla kakulla...

        Niinpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha sanonta kuuluu, että taidolla sitä naidaan eikä isolla kakulla...

        Kalun ei tarvitse olla isompi kun saa vain painetta klitorista vasten eli pari senttiä voi laukaista orgaasmin.
        Miehen etusormi on melko yleinen orgasmin tuoja ja tämä on yksi syy olla useamman miehen kanssa yhtäaikaa.


    • Anonyymi

      Maalla monesti koneet yhteis omistuksessa naapurin kanssa, ajetaan kumpi enemmän puutteessa, huolletaan yhdessä rasvaukset kummallakin omat rasva tuupit🤣😂😅

      • Anonyymi

        Onko maalla emännät koneisiin lukeutuvia.
        Ajetaan vuorotellen rasvataan kimpassa ja huolletaan yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko maalla emännät koneisiin lukeutuvia.
        Ajetaan vuorotellen rasvataan kimpassa ja huolletaan yhdessä.

        Oletteko siskon kanssa pitäneet toisianne hyvänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko siskon kanssa pitäneet toisianne hyvänä?

        Ei muuten kuin halaamalla.
        Meillä on neljä kiimaista miestä jotka haluaa seksiä kummaltakin niin ei ehdi olla naisten välistä.
        Sovimme kun tultiin mökille että miesten eikä naisten tarvitse pyytää seksiä tällä viikolla.
        Sen takia siskollani ja minulla on ollut vain minihame ja toppi ilman pikkareita ja rintsikoita.
        Olemme vapaaseksi alueella kun olemme mökillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten kuin halaamalla.
        Meillä on neljä kiimaista miestä jotka haluaa seksiä kummaltakin niin ei ehdi olla naisten välistä.
        Sovimme kun tultiin mökille että miesten eikä naisten tarvitse pyytää seksiä tällä viikolla.
        Sen takia siskollani ja minulla on ollut vain minihame ja toppi ilman pikkareita ja rintsikoita.
        Olemme vapaaseksi alueella kun olemme mökillä.

        Oletko malttanut olla pyytämättä seksiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko malttanut olla pyytämättä seksiä...

        Olen jopa tahtonut miehiä seksiin viimeksi eilen kun mieheni lähti viemään lapsia mummolaan.
        Mieheni tulikin vasta pari tuntia sitten takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jopa tahtonut miehiä seksiin viimeksi eilen kun mieheni lähti viemään lapsia mummolaan.
        Mieheni tulikin vasta pari tuntia sitten takaisin.

        Onko siskosi puhunut mieleen jääneestä panokokemuksesta sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siskosi puhunut mieleen jääneestä panokokemuksesta sinulle?

        Siskoni mielestä oli kun hän oli laiturilla ottamassa aurinkoa ja mieheni ja Markku olivat ottaneet hänet laiturilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siskoni mielestä oli kun hän oli laiturilla ottamassa aurinkoa ja mieheni ja Markku olivat ottaneet hänet laiturilla.

        Miten se tapahtui? Doggy vai lähäri vai. ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko malttanut olla pyytämättä seksiä...

        Nukun aina alasti ja niin nukkuu kanssani oleva mies/miehet.
        Pyllyvaossa tahtoo kiehnätä penis kunnes päästän panemaan.
        Markku tykkää jättää kullin pilluun panon jälkeen, usein se pysyy useita tunteja ennen kuin luiskahtaa ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko malttanut olla pyytämättä seksiä...

        Lasten lähdettyä mummolaan kiersimme hameen vyötäröltä viitisen senttiä saadaksemme helmaa ylemmäs nyt on pillumme puolet näkyvissä.
        Olemme saaneet miesten huomion ja kiinnostuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se tapahtui? Doggy vai lähäri vai. ...

        Doggy toinen takaa pannen ja toinen edestä suuhun.


    • Anonyymi

      Voi hitto kun kuulostaa hyvältä. Kerran olen saanut toteuttaa itseäni erään naisen kanssa. Hän sai yhdeksät spermat sisäänsä perjantai illasta sunnuntai aamuun. Ei taida kerrat kumminkaan riittää teidän meininkiin. Nykyisen kanssa ei millään saa niinnpaljon kuin haluaisi. Pitäisi löytää varavaimo panokaveriksi, joka haluaa ja tarvitsee reilusti munaa. Ei ole helppoa löytää salarakasta vaikken seinästä reväisty olekaan.

      • Anonyymi

        Jos jäisi seksilomalla kaheksan-kymmeneen kertaan vuorokausi niin kävisimme naapurissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jäisi seksilomalla kaheksan-kymmeneen kertaan vuorokausi niin kävisimme naapurissakin.

        Tai ainakin naistenvälistä pitäisi touhuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ainakin naistenvälistä pitäisi touhuta.

        Miten siskosi on kommentoinut tätä nettikeskustelua? Onko se kiihottanut häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten siskosi on kommentoinut tätä nettikeskustelua? Onko se kiihottanut häntä?

        Ilmeisesti kiihoittaa.
        Lukee kyllä muttei olla kerrottu kellekkään.


      • Anonyymi

        Varmasti löydät halukkaita naisia jotka ovat valmiit seksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti kiihoittaa.
        Lukee kyllä muttei olla kerrottu kellekkään.

        Voisiko siskon vastailla. kysymyksiin ja kommentteihin...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko siskon vastailla. kysymyksiin ja kommentteihin...?

        Voin kysyä.
        Olen näyttänyt yksittäisiä viestejä siskolleni tähän mennessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kysyä.
        Olen näyttänyt yksittäisiä viestejä siskolleni tähän mennessä.

        Hyvä että hän on saanut naisellisen itsetuntonsa kohdilleen loman aikana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että hän on saanut naisellisen itsetuntonsa kohdilleen loman aikana!

        Saatteko hetkenkään rauhaa kun teillä on mini-minihame yllä...? Kaipaatteko sitä edes?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatteko hetkenkään rauhaa kun teillä on mini-minihame yllä...? Kaipaatteko sitä edes?

        Olisi ollut sama vaikka oltaisiin oltu täysin ilman hametta.
        Oltiin kyllä miehille tarkoituksella erittäin tyrkyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että hän on saanut naisellisen itsetuntonsa kohdilleen loman aikana!

        On saanut ja kietonut miehet pikkusormensa ympärille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko siskon vastailla. kysymyksiin ja kommentteihin...?

        Mitä haluaisit tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluaisit tietää?

        Oletko lomaasi tyytyväinen? Miten koet neljä innokasta miestä pyrkimässä helmasi alle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lomaasi tyytyväinen? Miten koet neljä innokasta miestä pyrkimässä helmasi alle?

        Olen imartele ja mielissäni seksittömän liittoni loppumisesta.
        26-vuotiaana ei olla valmiita luopumaan seksistä vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen imartele ja mielissäni seksittömän liittoni loppumisesta.
        26-vuotiaana ei olla valmiita luopumaan seksistä vielä.

        Aion olla sinkkuna ja nauttia elämästä kun olen alkuun päässyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aion olla sinkkuna ja nauttia elämästä kun olen alkuun päässyt.

        Kiitos!
        Aiemmassa keskustelussa on monia kysymyksiä joihin voit omalta kannaltasi vastailla myös... maun mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos!
        Aiemmassa keskustelussa on monia kysymyksiä joihin voit omalta kannaltasi vastailla myös... maun mukaan?

        Mistä kysymyksestä on kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kysymyksestä on kyse?

        Oletko pyytänyt seksiä mökillä vai onko sopivasti ehdotettu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko pyytänyt seksiä mökillä vai onko sopivasti ehdotettu...

        Olen pyytänyt aamuisin
        Tykkään aamuseksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pyytänyt aamuisin
        Tykkään aamuseksistä.

        Mitkä ovat parhaita asentoja mielestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko pyytänyt seksiä mökillä vai onko sopivasti ehdotettu...

        En ole pyytänyt vaan olen istunut syliin ja ottanut kullista kiinni kädellä ja jos se ei auta niin suuhoidon annettua on yleensä yksi kalu suussa ja toinen panee takaapäin eikä välttämättä tiedä kuka takana touhuaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole pyytänyt vaan olen istunut syliin ja ottanut kullista kiinni kädellä ja jos se ei auta niin suuhoidon annettua on yleensä yksi kalu suussa ja toinen panee takaapäin eikä välttämättä tiedä kuka takana touhuaa.

        Miten panokuvionne jatkuu kotona loman jälkeen lasten kanssa ja kolmen aikuisen välillä?


      • Anonyymi

        Kestävä ja ahkera mies luo mainetta naisten keskuudessa.
        Kun nainen tapaa hyvän rakastajaansa niin sana leviää ja naisia on tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestävä ja ahkera mies luo mainetta naisten keskuudessa.
        Kun nainen tapaa hyvän rakastajaansa niin sana leviää ja naisia on tarjolla.

        Nythän sinulla on niitä neljä!
        Onnen tyttö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestävä ja ahkera mies luo mainetta naisten keskuudessa.
        Kun nainen tapaa hyvän rakastajaansa niin sana leviää ja naisia on tarjolla.

        Olen kerran päässyt pukille kolmen kaveruksen kanssa. He olivat erään seuran naisia kaikki jonka jäsen olin ja olimme muutenkin kaikki aktiivi toimijoita. Varmasti olivat jutelleet keskenään. Ekaa nuorempaa kortsulla ja kahta vanhempaa paljaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän sinulla on niitä neljä!
        Onnen tyttö!

        Niin olen ja kiitos siskoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten panokuvionne jatkuu kotona loman jälkeen lasten kanssa ja kolmen aikuisen välillä?

        Onhan meillä kaksi miestä vaikka Markku ei asukkaan kanssamme niin luulen hänen haluavan vielä siskosten "hellään huomaan".
        Haluamme myös kumpikin molempia miehiä ja molemmat miehet haluaa meitä molempia joten ei ilmeisesti tule ongelmia.
        Tulemme ehkä olemaan kuin yksi perhe 2N & 2M vapaa suhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten panokuvionne jatkuu kotona loman jälkeen lasten kanssa ja kolmen aikuisen välillä?

        Seksiä voidaan harrastaa lasten nukkuessa suurimmaksi osaksi.
        Nyt on ollut tajuton alkukiima joka tulee tasoittumaan kun saamme alkuun arkielämän.
        Onhan aina sekin vaihtoehto että vuorotellen viemme lapsia leikkipuisto reissulle.
        Meillä neljällä on kuitenkin helpompaa kuin normaali pareilla, me pystymme vuorottelemaan normiparit ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä ovat parhaita asentoja mielestäsi?

        Takaapäin vatsallani ollen ja doggy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takaapäin vatsallani ollen ja doggy.

        Onko sulla takapillu ....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takaapäin vatsallani ollen ja doggy.

        Kuinka masturboit nautinnollisimmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka masturboit nautinnollisimmin?

        Klitorista stimuloiden dildon päällä.
        Ei tarvitse työntää dildoa sisääni.
        Sain lahjaksi jätti dildon jota en ole vielä uskaltanut sisääni pistää, täytyy yrittää joskus kun on saanut kunnon orgasmin ja paikat on rentoutuneet niin menee ehkä sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klitorista stimuloiden dildon päällä.
        Ei tarvitse työntää dildoa sisääni.
        Sain lahjaksi jätti dildon jota en ole vielä uskaltanut sisääni pistää, täytyy yrittää joskus kun on saanut kunnon orgasmin ja paikat on rentoutuneet niin menee ehkä sisään.

        Minkä kokoinen dildo on mitoiltaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kokoinen dildo on mitoiltaan?

        Pituus on 29cm ja halkaisija 96mm
        Olen päällä stimuloinut klitorista.
        Se on mieletön dildo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pituus on 29cm ja halkaisija 96mm
        Olen päällä stimuloinut klitorista.
        Se on mieletön dildo!

        Voisiko toinen autella pilluun asettamisessa...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko toinen autella pilluun asettamisessa...?

        Niin kuin kerroin niin täytyy kokeilla kunnon orgasmin jälkeen niin paikat ovat rentona ja toinen voi kokeilla kunnon liukastemäärän avulla dildoa sisään kun myös spermat ovat sisälläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin kerroin niin täytyy kokeilla kunnon orgasmin jälkeen niin paikat ovat rentona ja toinen voi kokeilla kunnon liukastemäärän avulla dildoa sisään kun myös spermat ovat sisälläni.

        Mikä on siskon nautinnollisin tapa masturboida?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on siskon nautinnollisin tapa masturboida?

        Jos pitää masturboida niin klitoris kiihoitin kaukosäätimellä ja ulos kaupungille ja säädin toisen käsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pitää masturboida niin klitoris kiihoitin kaukosäätimellä ja ulos kaupungille ja säädin toisen käsiin.

        Eikö siinä kiihotus ja paljastuminen mahdollisuus ole kova juttu! Miten laukeamisen kanssa? Hävettääkö julkinen laukeaminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö siinä kiihotus ja paljastuminen mahdollisuus ole kova juttu! Miten laukeamisen kanssa? Hävettääkö julkinen laukeaminen?

        Pitää näytellä ettei mitään ole tapahtunut.
        Ei aina aivan pysty peittää tapahtumaa jos orgasmin sattuu saamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lomaasi tyytyväinen? Miten koet neljä innokasta miestä pyrkimässä helmasi alle?

        Minä nautin kun neljä kiimaista miestä riisui minut ja panivat siskon myhäillessä taustalla.
        Seurasin siskoni ilmettä kun hänen mies alkoi naimaan minua.
        Näytti kuin hän olisi halunnut heti vaihtaa paikkaa kanssani.
        Pääsin levätessäni katsomaan kun miehet käsitteli siskoani ja oli kiihoittavaa katsoa.Minä nautin kun neljä kiimaista miestä riisui minut ja panivat siskon myhäillessä taustalla.
        Seurasin siskoni ilmettä kun hänen mies alkoi naimaan minua.
        Näytti kuin hän olisi halunnut heti vaihtaa paikkaa kanssani.
        Pääsin levätessäni katsomaan kun miehet käsitteli siskoani ja oli kiihoittavaa katsoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää näytellä ettei mitään ole tapahtunut.
        Ei aina aivan pysty peittää tapahtumaa jos orgasmin sattuu saamaan.

        Amerikkalaisissa youtube-videoissa supermarketissa olevan naisen jalat menevät ristiin ja vartalo kaksin kerroin ja hän kieltää miestä jatkamasta ...
        Ja naista nolottaa jos joku sattuisi näkemään...
        Kysyin aiemmin, että oletteko takapilluja kun tykkäätte takaa saada kullia. Miten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikkalaisissa youtube-videoissa supermarketissa olevan naisen jalat menevät ristiin ja vartalo kaksin kerroin ja hän kieltää miestä jatkamasta ...
        Ja naista nolottaa jos joku sattuisi näkemään...
        Kysyin aiemmin, että oletteko takapilluja kun tykkäätte takaa saada kullia. Miten on?

        Kerroin aiemmin jo että kyllä pilluni on ihan normi kohdalla.
        Tykkään myös olla lusikassa yöllä ja kalu jos ei pillussa niin pyllyvaossa eikä miehet ole tästä kovin pahoillaan.
        Eli normaali on värkkini!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin aiemmin jo että kyllä pilluni on ihan normi kohdalla.
        Tykkään myös olla lusikassa yöllä ja kalu jos ei pillussa niin pyllyvaossa eikä miehet ole tästä kovin pahoillaan.
        Eli normaali on värkkini!

        Kiitos kun vastailet ja kerrot aristelematta! Tätä keskusteluketjua ovat tosi monet alkaneet seurata!
        Onko sellaista, mitä haluat kertoa ja mitä ei ole hoksattu kysyä?


    • Anonyymi

      Nuoret miehet ovat lähdössä tänä iltana jatkamaan matkaansa.
      Jäämme mieheni jaa Markun kanssa vielä viikonlopun yli.

      • Anonyymi

        Arkeen on vielä aikaa...


      • Anonyymi

        Annettiin siskoni kanssa nuorille miehille viimeiset muistot mökki reissusta.
        Käytiin alapään pesulla eikä viitsitty pukea kun mentiin ylös mökille.
        Mieheni ja Markku oli hämmästyneet kun tulimme sisään ilman mitään paikkojen peittoa.
        Siskoni meni Markun kainaloon ja minä hänen miehensä viereen.
        Siskoni kertoi poikien lähteneen tyytyväisinä jatkamaan matkaa.
        Siskoni mies alkoi heti rintojani kanssa ja sama homma näytti olevan Markun mielessä.
        Seksiä halusivat nämäkin miehet.

        Nyt miehet ovat saunan lämmityksessä ja me käytiin alapään pesulla jälleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annettiin siskoni kanssa nuorille miehille viimeiset muistot mökki reissusta.
        Käytiin alapään pesulla eikä viitsitty pukea kun mentiin ylös mökille.
        Mieheni ja Markku oli hämmästyneet kun tulimme sisään ilman mitään paikkojen peittoa.
        Siskoni meni Markun kainaloon ja minä hänen miehensä viereen.
        Siskoni kertoi poikien lähteneen tyytyväisinä jatkamaan matkaa.
        Siskoni mies alkoi heti rintojani kanssa ja sama homma näytti olevan Markun mielessä.
        Seksiä halusivat nämäkin miehet.

        Nyt miehet ovat saunan lämmityksessä ja me käytiin alapään pesulla jälleen.

        Joko teitä on pidetty hyvänä tänä aamuna? Ja päinvastoin...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annettiin siskoni kanssa nuorille miehille viimeiset muistot mökki reissusta.
        Käytiin alapään pesulla eikä viitsitty pukea kun mentiin ylös mökille.
        Mieheni ja Markku oli hämmästyneet kun tulimme sisään ilman mitään paikkojen peittoa.
        Siskoni meni Markun kainaloon ja minä hänen miehensä viereen.
        Siskoni kertoi poikien lähteneen tyytyväisinä jatkamaan matkaa.
        Siskoni mies alkoi heti rintojani kanssa ja sama homma näytti olevan Markun mielessä.
        Seksiä halusivat nämäkin miehet.

        Nyt miehet ovat saunan lämmityksessä ja me käytiin alapään pesulla jälleen.

        Onko jotain sattunut kun keskustelu on hiljentynyt...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jotain sattunut kun keskustelu on hiljentynyt...?

        Minun s-posti :ni oli kieltolistalle joutunut enkä pystynyt kommentoimaan ketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun s-posti :ni oli kieltolistalle joutunut enkä pystynyt kommentoimaan ketjussa.

        Toivottavasti saamme kuulla uudesta yhteiselämästä edelleenkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jotain sattunut kun keskustelu on hiljentynyt...?

        Mökki viikko on takana ja siskoni asuu meillä.
        Markku käy usein meillä ja me olemme myös vierailtu Markun luona siskoni kanssa vuorotellen.
        Oma mieheni toi Markun minun elämään ja minä puolestani kutsuin siskoni mieheni iloksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saamme kuulla uudesta yhteiselämästä edelleenkin!

        Meillä ainakin tulee jatkumaan kimppa kun mieheni haluaa Markun panevan vaimoaan ja haluaa itse panna vaimonsa kaksoissisarta.
        Eikä näytä siskoni pistävän pahaksi vaikka kaksi miestä vuorottelee hänen kanssa.
        Siskoni ero on ainakin alkanut ilman suurempia tunne heilahteluja.


    • Anonyymi

      Parinvaihto & Kolmenkimppa.
      Tällaisen ilmoituksen pari vaikuttaa teidän sukulaissieliiltanne ...
      Ilmoitus on tässä samassa ryhmässä.

      • Anonyymi

        Täytyy katsoa tuo ketju jossain välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy katsoa tuo ketju jossain välissä.

        Onko teillä ollut puhetta laajentaa partnerien kimppapiiriä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä ollut puhetta laajentaa partnerien kimppapiiriä?

        Joskus on tullut puheeksi kokeilla isommalla porukalla mutta vain puheen alueella.
        Markun sukulaispojat toivat piristyksen omalta osaltaan eikä miehet tykänneet pahaa vaikka nuoret sai meiltä huomiota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on tullut puheeksi kokeilla isommalla porukalla mutta vain puheen alueella.
        Markun sukulaispojat toivat piristyksen omalta osaltaan eikä miehet tykänneet pahaa vaikka nuoret sai meiltä huomiota

        Sallisitko miehellesi muitakin naisia kuin siskosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sallisitko miehellesi muitakin naisia kuin siskosi?

        En osaa sanoa vielä.
        En ole ajatellut mutta jos minä kerran olen/saan olla muiden miesten kanssa niin täytyy minunkin suoda hänelle muita naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy katsoa tuo ketju jossain välissä.

        Mitä tiimit tästä ketjusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tiimit tästä ketjusta?

        Mitä tuumit tästä ketjusta?


    • Anonyymi

      Minäkin sain taas vaimon vanhempaa siskoa ihan luvalla kun on kylässä. Yön vietin hänen kanssaan ja nyt aamukahvilla. Kaksi kertaa ilalla ja kerta aamulla. Mepä olemmekin jo vanhempia kuin ketjun aloittaja.

      • Anonyymi

        Kuinka kauan tätä onnea on kestänyt?


      • Anonyymi

        Tuntuu varmasti hienolta.


    • Anonyymi

      On jo yli kymmenen vuotta. Harvakseltaan kun on tilaisuus.

      • Anonyymi

        Asutteko etäällä toisistamme vai onko vaimon sisko naimisissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asutteko etäällä toisistamme vai onko vaimon sisko naimisissa?

        On välimatkaa ja eronnut on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On välimatkaa ja eronnut on.

        Miten vaimosi on suonut tällaisen tapahtuvaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten vaimosi on suonut tällaisen tapahtuvaksi?

        Ehkä heillä on vähän erikoinen suhde. Parikymppisenä olen ollut molempien kanssa sängyssä kun tiet vei eri suuntiin. Nyt olemme jo yli 60 v jokainen. Viriliteettiä tuntuu rittävän kaikilla.


    • Anonyymi

      Olen kahden miehen nainen mutta Markku on kanssani useammin kuin oma mies.

      • Anonyymi

        Mitä olet oppinut Markun kanssa?


      • Anonyymi

        Oletteko päivisin Markun kanssa vapaita tapaamaan toisianne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko päivisin Markun kanssa vapaita tapaamaan toisianne?

        Ollaan tapailtu vuorotellen Markun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olet oppinut Markun kanssa?

        Vapaan seksin avioliiton ulkopuolisen miehen kanssa.


      • Anonyymi

        Paneeli miehesi enemmän siskoasi kuin sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paneeli miehesi enemmän siskoasi kuin sinua?

        Paneeko...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paneeko...

        Kyllä mieheni panee siskoani enempi kuin minua.
        On ilmeisesti vähän uutuuden viehätystä kuten Markku minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mieheni panee siskoani enempi kuin minua.
        On ilmeisesti vähän uutuuden viehätystä kuten Markku minulle.

        Onko sisko kommentoinut miesten kykyjä...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mieheni panee siskoani enempi kuin minua.
        On ilmeisesti vähän uutuuden viehätystä kuten Markku minulle.

        Oletkos tänään avannut paratiisin porttisi Markulle yhteiseksi nautinnoksenne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos tänään avannut paratiisin porttisi Markulle yhteiseksi nautinnoksenne?

        Olen ollut Markun nainen tänään.
        Mieheni vei lapset päiväkotiin ja viihdyttää miestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut Markun nainen tänään.
        Mieheni vei lapset päiväkotiin ja viihdyttää miestäni.

        Automaattinen korjaus tekee omia korjauksia.

        Mieheni vei lapset päiväkotiin ja viihdyttää siskoani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sisko kommentoinut miesten kykyjä...?

        Siskoni kysyi miten minä olen halunnut vierasta miestä kun omani on niin innokas seksiin.
        Kerroin siskolleni että satuin kuulemaan mieheni ja Markun suunnitelman täksi vapuksi saada minut kimppanaiseksi.
        Kerroin kiihoittuneeni ajatuksesta ja nyt olen tiukassa koukussa useampaan mieheen.
        Kerroin myös mieheni halusta ottaa mukaan useampi mies jossain vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siskoni kysyi miten minä olen halunnut vierasta miestä kun omani on niin innokas seksiin.
        Kerroin siskolleni että satuin kuulemaan mieheni ja Markun suunnitelman täksi vapuksi saada minut kimppanaiseksi.
        Kerroin kiihoittuneeni ajatuksesta ja nyt olen tiukassa koukussa useampaan mieheen.
        Kerroin myös mieheni halusta ottaa mukaan useampi mies jossain vaiheessa.

        Millaiset asiat kiihottavat sinua ja saavat sinut märäksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut Markun nainen tänään.
        Mieheni vei lapset päiväkotiin ja viihdyttää miestäni.

        Millaista seksiä teillä on ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut Markun nainen tänään.
        Mieheni vei lapset päiväkotiin ja viihdyttää miestäni.

        Oletko ollut Markun luona vai kotona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ollut Markun luona vai kotona?

        Olen tänään ollut Markun luona eikä ole ollut mitään päällelaitettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista seksiä teillä on ollut?

        Tänään ollaan vain rakasteltu Mikan kanssa ensimmäistä kertaa.
        Aiemmin on ollut enempi kiimapano kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset asiat kiihottavat sinua ja saavat sinut märäksi?

        Minä kostun herkästi miesten koskettelusta.
        Nautin kun kädet vaeltaa vaativasti vartaloani pitkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään ollaan vain rakasteltu Mikan kanssa ensimmäistä kertaa.
        Aiemmin on ollut enempi kiimapano kyseessä.

        Kuka on Mika...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Mika...?

        Täällä näyttää olevan joku häirikkö mukana vastailemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tänään ollut Markun luona eikä ole ollut mitään päällelaitettavaa.

        Markku ottaa edelleen melko kiihkeästi minut.
        En tiedä kiihoitanko minä häntä vai kiihoittaako häntä kun on päässyt kaverin vaimoa panemaan.
        Miestäni kuulemma kiihoittaa kun saa panna vaimon siskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markku ottaa edelleen melko kiihkeästi minut.
        En tiedä kiihoitanko minä häntä vai kiihoittaako häntä kun on päässyt kaverin vaimoa panemaan.
        Miestäni kuulemma kiihoittaa kun saa panna vaimon siskoa.

        Montako kertaa Markku jaksoi panna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kertaa Markku jaksoi panna?

        Luulen että jotain kuusi kertaa ja kahdesti suuseksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että jotain kuusi kertaa ja kahdesti suuseksiä.

        Annoitko sinä myös suuseksiä...?


      • Anonyymi
        Salomaat kirjoitti:

        Annoitko sinä myös suuseksiä...?

        Annoin.
        Tykkään vastaanottaa ja antaa suuseksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tänään ollut Markun luona eikä ole ollut mitään päällelaitettavaa.

        Sinussa taitaa olla pieni paljastelija!
        Oletko julkisesti vilautellut sulojasi...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinussa taitaa olla pieni paljastelija!
        Oletko julkisesti vilautellut sulojasi...?

        Se oli meidän juttu alussa jaa siitä siirryttiin Markkuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko päivisin Markun kanssa vapaita tapaamaan toisianne?

        Mieheni on luvannut että saamme Markun kanssa kaksistaan panna halutessamme vaikka mieheni ei ole paikalla.
        Ei minulla ole lupaa panna muiden kuin Markun kanssa ilman mieheni suostumusta, nuoret miehet oli erikois tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni on luvannut että saamme Markun kanssa kaksistaan panna halutessamme vaikka mieheni ei ole paikalla.
        Ei minulla ole lupaa panna muiden kuin Markun kanssa ilman mieheni suostumusta, nuoret miehet oli erikois tapaus.

        Tuntuuko, että kiihkeässä seksielämässä on joskus liikaakin seksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markku ottaa edelleen melko kiihkeästi minut.
        En tiedä kiihoitanko minä häntä vai kiihoittaako häntä kun on päässyt kaverin vaimoa panemaan.
        Miestäni kuulemma kiihoittaa kun saa panna vaimon siskoa.

        Miten toivot Markun ottavan sinut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni on luvannut että saamme Markun kanssa kaksistaan panna halutessamme vaikka mieheni ei ole paikalla.
        Ei minulla ole lupaa panna muiden kuin Markun kanssa ilman mieheni suostumusta, nuoret miehet oli erikois tapaus.

        Onko naiseuden huippua saada orkku ja ylösnoustessa tuntea nesteiden valuvan pitkin sääriä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko naiseuden huippua saada orkku ja ylösnoustessa tuntea nesteiden valuvan pitkin sääriä?

        Minä käytän talouspaperia haaroissa kun olen liikkeellä spermat pillussa.
        Päällisin puolin voi vedellä huuhdella mutta ei vettä voi laskea emättimeen sisälle tulehdus vaaran takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten toivot Markun ottavan sinut?

        Tykkään kun hän panee minua kiihkeästi mutta haluan myös jossain vaiheessa hänen rakastelevan kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuuko, että kiihkeässä seksielämässä on joskus liikaakin seksiä?

        Ei ole ollut liikaa vielä ainakaan.
        Olen kyllä valmis kun kumpi tahansa haluaa seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos tänään avannut paratiisin porttisi Markulle yhteiseksi nautinnoksenne?

        Markulle on avain minun paratiisin porttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markulle on avain minun paratiisin porttiin.

        Voitteko viettää Markun kanssa kahden esim viikonlopun perjantaista maanantaiaamuun? Tai käydä kahdestaan risteilyllä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut liikaa vielä ainakaan.
        Olen kyllä valmis kun kumpi tahansa haluaa seksiä.

        Onko siskon samanlainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään kun hän panee minua kiihkeästi mutta haluan myös jossain vaiheessa hänen rakastelevan kanssani.

        Mitä sinun mielestä kuuluu rakasteluun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käytän talouspaperia haaroissa kun olen liikkeellä spermat pillussa.
        Päällisin puolin voi vedellä huuhdella mutta ei vettä voi laskea emättimeen sisälle tulehdus vaaran takia.

        Onko sperman valumisen uhka kiusallista kun olet liikkeellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni on luvannut että saamme Markun kanssa kaksistaan panna halutessamme vaikka mieheni ei ole paikalla.
        Ei minulla ole lupaa panna muiden kuin Markun kanssa ilman mieheni suostumusta, nuoret miehet oli erikois tapaus.

        Saitko neljää miestä peräkkäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoin.
        Tykkään vastaanottaa ja antaa suuseksiä.

        Tykkäätkö ottaa isoa kalua suihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko neljää miestä peräkkäin?

        Saatiin silloin kun Markun sukulaispojat olivat mökillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö ottaa isoa kalua suihin?

        Kyllä kait jos suuni aukeaa riittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatiin silloin kun Markun sukulaispojat olivat mökillä.

        Miltä se tuntui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sperman valumisen uhka kiusallista kun olet liikkeellä?

        Ulkona liikkuessa voi käyttää pikkuhousunsuojaa niin ei valu joka paikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkona liikkuessa voi käyttää pikkuhousunsuojaa niin ei valu joka paikkaan.

        Peittääkö se sperman hajun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siskon samanlainen?

        Siskoni on ollut useita kuukausia ilman seksiä niin hän ei kyllä kieltäydy miehiemme seksitarjonnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinun mielestä kuuluu rakasteluun?

        Rakastelussa on tunteet mukana. Panoon riittää kiima.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastelussa on tunteet mukana. Panoon riittää kiima.

        Onko sinulla tunteita Markkua kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä se tuntui?

        Nautin kun sain pitkään yhtämittaisesti useaa miestä.
        Olen sinut jo usean miehen kanssa kun kerran oma mies haluaa vaimonsa antavan myös muille miehille.
        Avioliittoni aikana olen ollut kolmen vieraan miehen seksikumppani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla tunteita Markkua kohtaan?

        Kyllä minulle on tullut jo silloin jonkinlaisia kun kuulin vahingossa heidän suunnitelmansa minut houkutella kimppaan.
        Olin katsellut Markkua jo aiemmin mutta en kuvitellut että me olisimme koskaan sängyssä keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peittääkö se sperman hajun?

        Ei se hajua peitä.
        Tarkka nenäinen haittaisi että ollaan pantu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinun mielestä kuuluu rakasteluun?

        Pitkä esileikkiä ilman kiirettä, hyväilyä silittelyä nautinnollista rajastelua pitkän ajan kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ulkona liikkuessa voi käyttää pikkuhousunsuojaa niin ei valu joka paikkaan.

        Ne kerrat kun olen vieraissa käynyt ja on ollut tuo sperman valumisen riski tiedostettuna, on suuhun laskeminen ylivoimaisen paras keino välttää se ja naiselle pienempi riski jäädä kotona nalkkiin. Perse toinen. Joskin ihanahan se pilluun on tulla. Vieraissa naiset on aina riettaampia ja tekevät asioita mitä miehelleen ei tekisi. Keskustelgiinkin tästä yhden naisen kanssa ja mietittiin, miksi oman miehen mällejä ei voi niellä, mutta vieraalle miehelle annetaan joka luukkua ja saa lataa mällit nieluun. Kiima? Kosto? Uuden kokeilu?


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Ne kerrat kun olen vieraissa käynyt ja on ollut tuo sperman valumisen riski tiedostettuna, on suuhun laskeminen ylivoimaisen paras keino välttää se ja naiselle pienempi riski jäädä kotona nalkkiin. Perse toinen. Joskin ihanahan se pilluun on tulla. Vieraissa naiset on aina riettaampia ja tekevät asioita mitä miehelleen ei tekisi. Keskustelgiinkin tästä yhden naisen kanssa ja mietittiin, miksi oman miehen mällejä ei voi niellä, mutta vieraalle miehelle annetaan joka luukkua ja saa lataa mällit nieluun. Kiima? Kosto? Uuden kokeilu?

        Minulla ei ole riskiä kiinnijäämisestä kun omalle miehelle kerron aina kun olen antanut Markulle seksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole riskiä kiinnijäämisestä kun omalle miehelle kerron aina kun olen antanut Markulle seksiä.

        Ah, no sitten 😅 itse en ole noihin kimppoihin sotkeutunut. Joskus aikanaan kyllä varattujen kanssa peuhannug ja on niin parasta siementää toisen oma. Pilluun perseeseen, suuhun ja pistää kotiin miehensä luo. Kiihottaa kovasti. Se että olla jonossa toisena ei ole kiinnostanut, paitsi yhden ystävä kanssa ollaan aiheesta puhuttu (nainen) haluaisi minut naimaan toiset mällit hänen naituun pilluun heti toisen miehen perään. Itseasiassa haluaisi että pannaan kummastakin suunnasta vuoron perään ja spermataan pillu huolella. No jos se häntä kiinnostaa, olisin valmis


    • Anonyymi

      Minäkin haluaisin kokeilla siskosten panemista.
      Olisiko mahdollista saada siskot petiin pantavaksi?

      • Anonyymi

        Minun siskoni on vapaa .muihinkin miehiin kun ei seurustele kenenkään kanssa, minun avioliitossa miehelleni luvattu uskollisuus on minulle tärkeä.
        Markku kuten hänen nuoret sukulaiset olivat mieheni pyynnöstä minun kanssa ja oma mieheni haluaa minun olevan Markulle aina valmiina ja houkuttelevan häntä seksiin.
        En pidä pettäväni miestäni ollessani mieheni halusta muiden miesten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun siskoni on vapaa .muihinkin miehiin kun ei seurustele kenenkään kanssa, minun avioliitossa miehelleni luvattu uskollisuus on minulle tärkeä.
        Markku kuten hänen nuoret sukulaiset olivat mieheni pyynnöstä minun kanssa ja oma mieheni haluaa minun olevan Markulle aina valmiina ja houkuttelevan häntä seksiin.
        En pidä pettäväni miestäni ollessani mieheni halusta muiden miesten kanssa.

        Onko arki jo koittanut lomailun jälkeen? Vai voiko panna päivisinkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko arki jo koittanut lomailun jälkeen? Vai voiko panna päivisinkin?

        Loma jatkuu vielä.
        Vein lapset tarhaan aamulla.
        Sen jälkeen herätettiin mieheni siskoni kanssa.
        Saimme hänet hämmästymään kun kumpikin oli kullissa kiinni ja imettiin vuorotellen.
        Siskoni pääsi ensin pantavaksi ja sai lastin sisäänsä.
        Siskoni pitäessä kiveksiä hyvänä minun imiessä sain eloa kulliin ja oman panon. Tunsin Siskoni käden kun piti kalusta kiinni kun mieheni pani minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loma jatkuu vielä.
        Vein lapset tarhaan aamulla.
        Sen jälkeen herätettiin mieheni siskoni kanssa.
        Saimme hänet hämmästymään kun kumpikin oli kullissa kiinni ja imettiin vuorotellen.
        Siskoni pääsi ensin pantavaksi ja sai lastin sisäänsä.
        Siskoni pitäessä kiveksiä hyvänä minun imiessä sain eloa kulliin ja oman panon. Tunsin Siskoni käden kun piti kalusta kiinni kun mieheni pani minua.

        Pitikö miehesi teitä hyvänä panojen jälkeen?


    • Anonyymi

      Mainitsit joskus Markun käyrän kalun joka viehättää sinua. Minua miehenä viehättää naisen isot sisemmät häpyhuulet ja iso klitoris, jollaista vaimollani ei ole vaikka hän on kaunis ja kurvikas. Hänen kaverillaan taas on ja saan kokea kahta erilaista pillua ja eri kokoisia rintoja sekä muutenkin eri kokoisia naisia.

      • Anonyymi

        Sinulla on enemmän vaihtelua kuin meidän miehillä.
        Olemme melkein samankokoiset melko saman näköiset.
        En tiedä tietääkö mieheni aina kumpaa on panemassa.
        No kyllä hän tietää.
        En ole kysynyt koskaan tunnummeko me erilaisilta kun meitä naidaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on enemmän vaihtelua kuin meidän miehillä.
        Olemme melkein samankokoiset melko saman näköiset.
        En tiedä tietääkö mieheni aina kumpaa on panemassa.
        No kyllä hän tietää.
        En ole kysynyt koskaan tunnummeko me erilaisilta kun meitä naidaan.

        Voitteko viettää Markun kanssa kahden esim viikonlopun perjantaista sunnuntaihin? Tai esim käydä kahdestaan risteilyllä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitteko viettää Markun kanssa kahden esim viikonlopun perjantaista sunnuntaihin? Tai esim käydä kahdestaan risteilyllä?

        Luulen että voitaisiin kun sopisimme mieheni kanssa.
        Hän ei ole mustasukkainen Markulle ei minusta eikä siskostani.
        Siitä olin hämmästynyt kun Markun sukulaiset tuli niin pyysi meitä viemään heidät heti sänkyyn ja pitämään tyytyväisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että voitaisiin kun sopisimme mieheni kanssa.
        Hän ei ole mustasukkainen Markulle ei minusta eikä siskostani.
        Siitä olin hämmästynyt kun Markun sukulaiset tuli niin pyysi meitä viemään heidät heti sänkyyn ja pitämään tyytyväisinä.

        Mistä hyvä pidosta Markun sukulaispojat erityisesti pitivät?


    Ketjusta on poistettu 422 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe