Wanha Kanala Loimaa

Anonyymi-ap

Mitä ihmettä, facepäivityksessä ilmoitetaan, että lauletaan yhdessä peruutettu koko kesäksi ja taas toisessa ilmoituksessa jatkuu! Eikä leipomuksia voi tilata?
Mikä on homman nimi nyt? On sekavaa ilmoittelua.
Ja nyt ilmoitetaan, että paikan vetäjä isäntä itse

7

1141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko se paikka viel auki?
      On kyllä sekavia päivityksiä facessa, mihin nyt voi uskoa?

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­­N­y­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17911059C

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ymmärsin että "pääkana" on ollut leikkauksessa, ehkä sädehoidoissakin, joten jotain syöpäjuttua luulen aika varmasti. Ihan nämä heidän uutisistaan ja facesta katsoin, ei mitään salaista juttua, enkä sellaisia tiedäkään.

      • Anonyymi

        Mäkin katsoin ja näin just oli Facessa ja löytyy kun scrollaa sivua alaspäin. En mä löytäny mitään sekavuutta, tosin paikka on täysin vieras (en ole lavistyyppi likimainkaan!) enkä tunne käytäntöjä, kun en naamakirjasta viitsinyt ruveta "opiskeleen". Eikö siellä lue, että yhteislaulut on tauolla mutta mm. iltatanssit jatkuu toistaiseksi. Tsemppiä ja paljon hyvää tuuria "kanalle"!

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin katsoin ja näin just oli Facessa ja löytyy kun scrollaa sivua alaspäin. En mä löytäny mitään sekavuutta, tosin paikka on täysin vieras (en ole lavistyyppi likimainkaan!) enkä tunne käytäntöjä, kun en naamakirjasta viitsinyt ruveta "opiskeleen". Eikö siellä lue, että yhteislaulut on tauolla mutta mm. iltatanssit jatkuu toistaiseksi. Tsemppiä ja paljon hyvää tuuria "kanalle"!

        lajijasuris

        Niin elikkä vielä selvennykseksi, että tämä emäntä, onko kenties laulutatoinen ja siksi vetänyt noita yhteislaulua...? Muutenhan vaikka isäntä tai jotku muut voi hoitaa homman oheistöineen niinku näissä artistiesiintymisissä

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin elikkä vielä selvennykseksi, että tämä emäntä, onko kenties laulutatoinen ja siksi vetänyt noita yhteislaulua...? Muutenhan vaikka isäntä tai jotku muut voi hoitaa homman oheistöineen niinku näissä artistiesiintymisissä

        lajijasuris

        Siellä vaihtunut emäntä. Isäntä hoitaa nyt koko puulaakin. Näin on ollut facebookissa viikonloppuna ilmoitus Loimaan puskaradiossa. Siellä nyt uudet tuulet ja hyvin menee kyllä.
        Väkeä riittää. menkää tanssimaan ja laulamaan, mukava paikka ja erittäin mukava isäntä ja hänen uusi , fiksu nainen.


    • Anonyymi

      Sinne vaan laulamaan ja tanssimaan. Isäntä itse on mukava mies siellä asikkaille.
      Kannattakaa pientä yksityistä toimijaa!
      Hienoa yrittäjyyttä Makelältä, rakentanut viihdekeskuksen keskelle, ei mitään.
      Iso peukku!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2850
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      111
      2096
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe