Onko mitään järkeä körötellä henkensä kaupalla muun liikenteen seassa (joka painaa menemään 50-65km/h) sähköscotarilla max. 45km/h? Ei ainakaan minun mielestäni, pelko perseessä koko ajan törkeiden ohitusten takia..... Miksei mopoille sallittaisi rakenteellista max, nopeutta 60km/h, uusilla vehkeillä rakenteet kyllä kestävät sen. Ei muuta kuin kansalaisaloite etenemään. Kuka lähtee mukaan!
Mopon nopeusrajoituksen tulisi olla 60km/h
5
441
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17912157B
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Mutta teinipoikien taidot ei kestä.
- Anonyymi
Mutta ilman autokoulua ja ajokoetta saa ajaa traktorimönkijällä 60km/h, miten siinä teinipoikien taidot kestää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ilman autokoulua ja ajokoetta saa ajaa traktorimönkijällä 60km/h, miten siinä teinipoikien taidot kestää?
Riittääkö oikeasti?
- Anonyymi
Ihan jees juttu jos samaan aikaan rakenteen muuttamisesta annettaisiin kovemmat sanktiot. Saataisiin mopot kulkemaan vähän hitaammin, hiljaisemmalla äänitasolla ja pysyisivät käynnissäkin ilman kaasun runkkaamista liikennevaloissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833298
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352659Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732259- 612258
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512191Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191937- 621914
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201909- 861642