Hävetkää koirien taluttajat!

Anonyymi-ap

Nytki perjantai illalla Hiekkasärkkien lankkupolulla oli useita koirien sontaläjiä. Kyllä on nuo koirien taluttajat kelvottomia ihmisiä.

67

1190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakkien ulkoiluttaminen tuollasilla poluila pitäs kieltää kokonaa.

    • Anonyymi

      Entäs moottorikelkan omistajat.

      • Anonyymi

        Paskooko nekin pitkospuille?


    • Anonyymi

      Minä näin kerran kuinka yksi Särkillä vakituisesti asuva henkilö kyykyssä ulosti lankkupolun viereen. Voi siis olla ihmisjätöskin.

      • Anonyymi

        Sehän oli fiksu kun teki lankkupolun viereen. Mutta noi koiranpaskat oli todellakin lankkupolulla lankkujen päällä. Tosi törkeitä on noi rakki-ihmiset.


      • Anonyymi

        Ai sää näit. No minähän se olin. Valitettavasti minulla ei ollut pottaa mukana.
        Kävin jonkin ajan perästä mönkijällä hakemassa jätöstä, mutta sitä ei enää löytynyt.
        Ilmeisesti joku koiranomistaja oli ottanut sen talteen.


      • Anonyymi

        En yhtään ihmettele, noin käyttäytyy pesunkestävä särkkä-juntti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yhtään ihmettele, noin käyttäytyy pesunkestävä särkkä-juntti

        Miksi sinä pelkäät särkkiä, juntteja ja voimaloita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä pelkäät särkkiä, juntteja ja voimaloita?

        Sehän oli vain toteamus. Särkillä asuu juntteja, se on fakta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän oli vain toteamus. Särkillä asuu juntteja, se on fakta

        Ei ollut, ei ole .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut, ei ole .

        Kyllä oli, kyllä on .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oli, kyllä on .

        Juppeja ne silloin oli kun lomaosake kauppa alkoi, mikäs niistä nykyään juntteja tekee. Vai onko se sinusta vain mukava sana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juppeja ne silloin oli kun lomaosake kauppa alkoi, mikäs niistä nykyään juntteja tekee. Vai onko se sinusta vain mukava sana.

        Kaikki jupit on juntteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki jupit on juntteja.

        Mitäs juntit sitten on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs juntit sitten on

        Kaikki jupit on juntteja, mutta kaikki juntit ei ole juppeja


    • Anonyymi

      Ei paljon naurata nämä koiran jätökset Kuka korvaa jos joku kompastuu näihin jätöksiin?Taitaaolla koiranomistajille rahanmenoja

      • Anonyymi

        Varatkaa enempi aikaa kuntosalilla käyntiin. Ilmeisesti tunti stepperillä ei riitä kakkankikkareen ylipääsemiseen.


      • Anonyymi

        Kompastuu? On kyllä piskillä ollut tosi kovalla vatsa. Hahhahhaa.. Kannattais sun kysyä kunnalta, et paljonko maksaisvat paskanlaskijahommista? Olisko euro vai kaks per paska hyvä summa?


    • Anonyymi

      entäs vapaana kulkevat kissat jotka käy sontimassa lasten hiekkalaatikot

      • Anonyymi

        Vaikkei olis kissoja yhtään, niin kyllä niihin hiekkalaatikoihin paskaa tulee (linnut, hiiret, rusakot ym, mitä pihoissa liikkuu). Siksi onkin aina suositeltavaa, että hiekkalaatikot peitetään. Ei luulisi oleva vaikea tajuta noin yksinkertaista asiaa ja pressuja (kevyt) saa muutamalla eurolla, jotta sen hiekkalaatikon saa peitettyä.
        Jaksan aina vain ihmetellä, että asioita itketään joka saakelin nettisivuilla, mutta ei ymmärretä/osata edes ajatella, että asioille voi itsekin tehdä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikkei olis kissoja yhtään, niin kyllä niihin hiekkalaatikoihin paskaa tulee (linnut, hiiret, rusakot ym, mitä pihoissa liikkuu). Siksi onkin aina suositeltavaa, että hiekkalaatikot peitetään. Ei luulisi oleva vaikea tajuta noin yksinkertaista asiaa ja pressuja (kevyt) saa muutamalla eurolla, jotta sen hiekkalaatikon saa peitettyä.
        Jaksan aina vain ihmetellä, että asioita itketään joka saakelin nettisivuilla, mutta ei ymmärretä/osata edes ajatella, että asioille voi itsekin tehdä jotain.

        Kissat kiinni.


    • Anonyymi

      Kalajoela pitäs olla sellanen laki jotta rakkeja saa ulkoiluttaa vain sielä rakkipuistosa kun kerran semmonen kaupungin rahoila tehtiin.

    • Anonyymi

      Ei kapisten koirien paikka ole missään lankkupolulla päästelemässä matopaskoja ihmisten kulkureitille

    • Anonyymi

      Voi tätä ihmisen kurjuutta. Kohta on liittymät tukittu lumella, pyöräteille laitettu sepelliä ettei kelkka luista ja koirapuiston valot ottaa silmiin.

    • Anonyymi

      Kertoo kaiken koiraihmisistä. Metsästys ja opaskoirat ymmärrän, muut on tietynlaisten ihmisten rääkkäyksen kohteena.

      • Anonyymi

        Olet täysin oikeessa. Tunnen pari naista, joila on koira. Kyllä koira saa komentoa varsinki sillon, kun on luulo, että muut ei sitä nää. Ei ihme, että noila naisilla ei miestä oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet täysin oikeessa. Tunnen pari naista, joila on koira. Kyllä koira saa komentoa varsinki sillon, kun on luulo, että muut ei sitä nää. Ei ihme, että noila naisilla ei miestä oo.

        Käyhän tarjoamassa heille itseäsi, varsinkin aamutuimaan, jos sinulla sattuu olemaan luu housuissa. Saat molemmat hyvälle tuulelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyhän tarjoamassa heille itseäsi, varsinkin aamutuimaan, jos sinulla sattuu olemaan luu housuissa. Saat molemmat hyvälle tuulelle.

        Voi kuules kun minä olen aivan tavallinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuules kun minä olen aivan tavallinen nainen.

        Tavallinen nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuules kun minä olen aivan tavallinen nainen.

        No voihan se koira antaa sulle luun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuules kun minä olen aivan tavallinen nainen.

        Koirantaluttaja voi olla hyvinkin kiinnostunut sinusta - kokeile ihmeessä onneasi...


    • Anonyymi

      On hyvin ikävää tuo koiraihmisten toiminta. Ilkivallaksikin sitä voisi nimittää. Särkillä on paljon lapsiperheitä lomailemassa ja he kulkevat tuota ihanaa lankkupolkuakin. Lapset on usein aivan innoissaan. Ei pienet lapset osaa varoa noita koirien kakkaläjiä. Sotkevat niihin itsensä. Millaisen kuva Kalajoki jättää itsestään matkailijoille?

      • Anonyymi

        Alkuun lankkupolut haukuttiin aivan lyttyyn. Nyt koirankakka on tehnyt niistä ihanan.
        Kiitos koiranomistajille.


      • Anonyymi

        Kiva, kun koiraihmiset tulevat spuudelinsa kanssa jalkapallokentän laidalle.
        Mukavahan siinä on pelata jalkapalloa koiranpaskojen kanssa... on pallo, nappikset ja vaatteet koiranpaskassa - vois joskus pikkuisen miettiä!


      • Anonyymi

        Paikallisilla on jo "kuva Kalajoesta!" - yritetään Putinin malliin pitää lavasteet kasassa "lintukodossa"


    • Anonyymi

      Voikohan lankkupolulla enään edes kävellä Onko siellä koiranpaskaa jo niin paljon että liukastuu niihin?

      • Anonyymi

        Eikös lähdetä talkoilla siivoamaan kakat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös lähdetä talkoilla siivoamaan kakat pois.

        Tuo on hyvä ajatus, mutta sen pitänee koskee vain koiran omistajia. Toisaalta kyllä kakat sieltä häviää itsekseen kenkien alle ja sateeseen. Mutta olisi kyllä parempi, että koiraihmiset olisivat kunnollisia ihmisiä myös. Viime kesänä useamman kerran tuolla hietikkoalueilla kävelin. Kaksi kertaa näin aika läheltä, kun koira sai kakkia sinne hietikolle vapaasti. Toinen oli leirintäalueen hietikolla ja toinen siinä yleisellä hietikolla. Siellä ihmiset avojaloin kulkee ja makaileekin auringossa. Ei liene mukavaa, jos sieltä koiran kakkaa mukaan tarttuu. Eihän se toki myrkkyy ole, mut silti. Ei kyllä suurta kunnioitusta nuo koiraihmiset ansaitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hyvä ajatus, mutta sen pitänee koskee vain koiran omistajia. Toisaalta kyllä kakat sieltä häviää itsekseen kenkien alle ja sateeseen. Mutta olisi kyllä parempi, että koiraihmiset olisivat kunnollisia ihmisiä myös. Viime kesänä useamman kerran tuolla hietikkoalueilla kävelin. Kaksi kertaa näin aika läheltä, kun koira sai kakkia sinne hietikolle vapaasti. Toinen oli leirintäalueen hietikolla ja toinen siinä yleisellä hietikolla. Siellä ihmiset avojaloin kulkee ja makaileekin auringossa. Ei liene mukavaa, jos sieltä koiran kakkaa mukaan tarttuu. Eihän se toki myrkkyy ole, mut silti. Ei kyllä suurta kunnioitusta nuo koiraihmiset ansaitse.

        Kävin jokisuulla uimassa ja nyt on uikkarit nivalalaisten paskassa.
        Mutta eihän 2200 tonnia nivalalaisten jätöksiä ole mitään verrattuna särkkäin koiranpaskojen määrään, vai onko.
        https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/kaupunginhallitus-tukisti-ja-nivalan-vesihuolto-tunnusti-etta-viestinta-jatevesivuodosta-epaonnistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin jokisuulla uimassa ja nyt on uikkarit nivalalaisten paskassa.
        Mutta eihän 2200 tonnia nivalalaisten jätöksiä ole mitään verrattuna särkkäin koiranpaskojen määrään, vai onko.
        https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/kaupunginhallitus-tukisti-ja-nivalan-vesihuolto-tunnusti-etta-viestinta-jatevesivuodosta-epaonnistu

        Eiköhän ne nivalan paskat ole pidisjärvessä. Justiin samalla lailla sitä ylijuoksutettiin kalajoellakin vanhan puhdistamon aikaan. Näitä vain joskus sattuu kun pissataan ja kakataan.


    • Anonyymi

      Jos asuu rivarissa, ja naapurillasi on tapana antaa rakkinsa paskoa mihin sattuu ja milloin sattuu, eikä kerää matopaskoja edes pois, niin ainahan löytyy vastaiskuun mahdollisuus. Kyttäät sopivaa hetkeä milloin m****u naapurisi lähtee huutavine penskoineen, ruman akkansa ja sen kuution paskaläjiä paskovan rakkinsa kanssa jonnekin, ja käyt tylysti heidän pihallaan itse paskalla? Toinen hyvä tapa on palauttaa ne rakin keräämättömät paskat naapurin postilaatikkoon. Voi miten iloiseksi hän tuleekaan kun huomaa jonkun palauttaneen jo hukkaamiksi luulemansa paskat...

    • Anonyymi

      Tää on surullista luettavaa. Näin se vaan on että tämmösiä koiranomistajia on muutamia, että antavat koiransa sotkee paikkoja ja eivät kerää niitä pois. Meilläkin on koira, mutta yritetään sen kanssa olla siististi. Olen muutaman kerran yrittänyt neuvoa noita häiriötä aiheuttavia, mutta ei se auta, saatapeetä tulee. Koiranpito pitäsi kieltää jos ei eläintä kunnolla hoideta.

    • Anonyymi

      Koira on ihmisen paras ystävä.

      • Anonyymi

        O n sulla ystävät aika vähissä Mene vaikka johonkin kerhoon jos sieltä löytys ystäviä Kun et mene mihinkään koirakerhoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        O n sulla ystävät aika vähissä Mene vaikka johonkin kerhoon jos sieltä löytys ystäviä Kun et mene mihinkään koirakerhoon

        Kirjoitustyylistäsi päätellen olet ilmeisesti AA-kerhossa. Onko siellä koiraihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitustyylistäsi päätellen olet ilmeisesti AA-kerhossa. Onko siellä koiraihmisiä.

        Miksi et kysy itse kun kerta käyt siellä itsekkin? Vai kuulutko koirinesi ja kaltaistesi kanssa johonkin sodomia- klubiin tms?


      • Anonyymi

        Jo aika kauan sitten aikamiehet tiesi, että nainen on ihmisen paras ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et kysy itse kun kerta käyt siellä itsekkin? Vai kuulutko koirinesi ja kaltaistesi kanssa johonkin sodomia- klubiin tms?

        Ai sinä tiedät. Pääsisinkö sinun kyytillä sinne kun minulla ei ole kyytiä.
        Voisin ottaa koirankuljetus kopan mukaan. Halutessasi voisin hankkia sinulle Kennelliiton jäsenkirjan. Mitäs sanot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo aika kauan sitten aikamiehet tiesi, että nainen on ihmisen paras ystävä.

        Tää aika on menny sellaseksi, että tota viisautta pittää tarkentaa. Nainen, jolla ei ole koiraa.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Minä kierrän kaukaa kaikki kapiset koirat ja koiranomistajat kun ne saapuvat vastaan Kapisetkoirat ja koiranomistajat tuntee siitä että kummatkin kynsivät itseään

    • Anonyymi

      Älkää hirveesti haukkuko noita koiraihmisiä. Monen sellaisen tilanne on oikeesti hyvin surullinen. He ovat totaalisen yksinäisiä ja onnettomia ihmisiä. Ainoa kaveri ja kumppani on se koira. Tietysti aika paljo on syytä heissä itsessään. Aika monet heistä on hyvinkin hankalia ja ikäviä persoonallisuuksia. Mutta silti heilläkin pitäsi olla käytöstavat niiden koiriensa kanssa.

    • Anonyymi

      Ihanko totta?

    • Anonyymi

      Ei ne koirat jokapaikkaa sotke. Viikko taaksepäin hiekkasärkkäin vessassa jollakin oli ollut niin kiire ettei ollut kantta ehtinyt nostaa ja siihen kannenpäälle vaan istunut ja litistelly tuotoksen osa levinnyt myös lattialle. On siinä siisti mies palannut majapaikkaan tuon jälkeen.

      • Anonyymi

        Oliko asialla joku koiraihminen vai miten tämä koiriin liittyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko asialla joku koiraihminen vai miten tämä koiriin liittyy?

        Särkkä-juntti selkeästi asialla, niitä saa hävetä jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko asialla joku koiraihminen vai miten tämä koiriin liittyy?

        Luultavasti, paskoo samalla tavalla mihin sattuu mitä koiransakin, eikä siivoa jätöksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti, paskoo samalla tavalla mihin sattuu mitä koiransakin, eikä siivoa jätöksiä?

        Sattui tässä yks päivä, kun olin ollut nuohomassa kokopäivän ja kotia ajellessa alkoi vääntämään vatsasta melkoisesti.
        Ajattelin, että pakko ajaa tien sivuun ja kyykylle. Vilkaisin taustapeilistä näkyykö ketään ja samalla huomasin, että naamani oli aivan noessa.
        Ei varmaan kukaan tunne minua.
        No eiköhän kun olen kyykyllä, niin vanhempi rouva tulee rollaattorilla koiran kanssa ja pysähtyy ja ei aikaakaan kun hän pyyhkii pyllyni. Joillakin on sydän tallella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattui tässä yks päivä, kun olin ollut nuohomassa kokopäivän ja kotia ajellessa alkoi vääntämään vatsasta melkoisesti.
        Ajattelin, että pakko ajaa tien sivuun ja kyykylle. Vilkaisin taustapeilistä näkyykö ketään ja samalla huomasin, että naamani oli aivan noessa.
        Ei varmaan kukaan tunne minua.
        No eiköhän kun olen kyykyllä, niin vanhempi rouva tulee rollaattorilla koiran kanssa ja pysähtyy ja ei aikaakaan kun hän pyyhkii pyllyni. Joillakin on sydän tallella.

        Luuli sinun olevan kotoisin Somaliasta


    • Anonyymi

      Nyt on rakit jo lapsen päälle hyökänneet Kalajoella. Nuo rakki-ihmiset on näköjään täysin vastuuttomia. Ne ei välitä mistää mittää. Se minun rakki saa tehä mitä vaan.

    • Anonyymi

      Missähän nämä rakit nyt on? Pitäs lenkillekkin lähteä

      • Anonyymi

        Suosittelen koiratutkan laittoa.


    • Anonyymi

      Vieläkö ne mahtaa juosta irrallaan?

    • Anonyymi

      Särkillä on irti rakkikoiria, jotka muistuttavat junttituristeja tai paikallisia kantakalajokisia känniääliöitä. Osa heistä ulostaa tielle suoraan, osa tekee tarpeensa housuihinsa.

    • Anonyymi

      Nytpä on ollut mukavasti sateita ja lienee nuo rakkien jätökset huuhtoutuneet pois. Ei tarvinnu niitä kenenkään putsata.

    • Anonyymi

      Paska sulaa luonnossa kaikki elävä baskoo.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe