Kuulemma pettymys. Lipun hinta ensinnäkin liikaa, musiikki huonoa, mitään syötävää ei ollut myynnissä, ja niinhän siinä käsi, että puolilta öin porukka alkoi jo valua keskustaan.
Ehkä se on just tää uus ihme queerkulttuuri, jossa lesboihin lasketaan tyyliin kaikki ja jota kukaan ei tunne omakseen.
Eiliset naistenbileet Kaivarissa
10
632
Vastaukset
- Anonyymi
Toi queer on nyt trendiä, että kaikki on vaan queer, mikä voi tarkoittaa periaattees mitä tahansa ja herättää mielikuvia että kaikki sateenkaarevat olis samaa massaa ja ett kaikkia pitäs kiinnostaa kaikenlaiset naiset/oletetut/ non-biranyt/ei-naiset-mut lesbot(?!),transit/ei-heterot/femboit/demigirlit/girldickit
No, mä käytän lesbosanaa ihan mielelläni tietys seuras, siinä on hyvää voimaa :D- Anonyymi
Lisään. Mulla ei ole oikeastaan sen enempää yhteistä monogamiaa suosivana lesbona jonkun poly-pan-bisse-miehiä-preferoivan-ja äänekkäästi-kuolaavan-mut-naisia-kevyysuhteilevan/paneskelevan binaisen kanssa kuin esim heteroiden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään. Mulla ei ole oikeastaan sen enempää yhteistä monogamiaa suosivana lesbona jonkun poly-pan-bisse-miehiä-preferoivan-ja äänekkäästi-kuolaavan-mut-naisia-kevyysuhteilevan/paneskelevan binaisen kanssa kuin esim heteroiden.
No sitä just tarkoitan. Jos mä sanon, että oon lesbo, mulle se on aika paljon tarkempi määritelmä kuin ei-hetero-ei-mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitä just tarkoitan. Jos mä sanon, että oon lesbo, mulle se on aika paljon tarkempi määritelmä kuin ei-hetero-ei-mies.
Jees. Musta olis hyvä että ihmiset miettis hiukan termejä ja logiikka niiden takana, omalla päällään eikä vain setan materiaalien perusteella. Tuntuu että monet identiteettikategoriat on menettämässä täysin mielekkyytensä ja pohjansa trendikkäiden trans/queer/muusuilujen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jees. Musta olis hyvä että ihmiset miettis hiukan termejä ja logiikka niiden takana, omalla päällään eikä vain setan materiaalien perusteella. Tuntuu että monet identiteettikategoriat on menettämässä täysin mielekkyytensä ja pohjansa trendikkäiden trans/queer/muusuilujen takia.
Trans- ja muunsukupuolisuus on sukupuoli-identiteetti eikä kerro mitään suuntautumisesta. Voitais me vanhan liiton lesbot kuitenkin lukaista ne setan materiaalit läpi että tiedetään mistä nuoriso puhuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trans- ja muunsukupuolisuus on sukupuoli-identiteetti eikä kerro mitään suuntautumisesta. Voitais me vanhan liiton lesbot kuitenkin lukaista ne setan materiaalit läpi että tiedetään mistä nuoriso puhuu.
Kehitys kehittyy automaattisesti, niinkö? Termisillisalaatti ei palvele ketään, saa pahimmillaan vain hullumman kuvan ihmisestä. Joku konsensus olisi hyvä olla. Vai mitä mieltä olette ihmisestä joka ei ole mies eikä nainen ja uhoaa somessa että hän voi identifioitua vaikka semikukkakaaliksi jos hän haluaa ja kaikkien täytyy kunnioittaa hänen kokemustaan?
Lopulta ilmiöistä ei voida sanoa mitään, ja sana lesbo ei merkitse myöskään mitään helposti ymmärrettävää kun termejä käytetään mielivaltaisesti ja täysin ristiin ilman järjen haisuakaan.
Ihan vain yhtenä esimerkkinä, mikä logiikka ja oikeus vaikkapa bi/pan naisilla on käyttää itsestään sanaa lesbo, jos se ei pidä paikkaansa käytännössä? Esimerkiksi deittiäpeissä näkyy ko. porukkaa. Turhaan vain sekoittavat asioita.
- Anonyymi
Bileet oli ihan mahtavat ja porukka oli aamuun asti aivan messissä! En tiedä mistä sinä olet tuollaista kuullut :D. Mitä syötävää klubeilla pitäisi olla? Ei tietääkseni siellä syödä.
- Anonyymi
Samaa ihmettelin tuosta syömisjutusta :D
- Anonyymi
Aivan parhaat naisten bileet missä oltu. Turvallinen tila, jota järjestäjät vielä jonossa olleille tiedottivat. Club U-Haul ihan paras. Ihana nähdä monimuotoista porukkaa. Tuli turvallinen ja nähty olo. Niin ei aina ole ollut naisten bileissä.
- Anonyymi
Missä yökerhoissa/bileissä on tarjolla syötävää..? Kaikesta ei toki tarvitse tykätä, eikä sitten jatkossa mennä jos ei pidä, mutta kummallisia oletuksia kyllä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812