Annikalle ei riittänyt yksi vaan piti ottaa toinen vaikka Francisko oli jo.
Annika sitten alkoi toisen kanssa oleen
17
706
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä edes ilmoittanut, toinen tuli turhaa tapaan. Melkoinen epeli.
- Anonyymi
Kalliita kukkiakin oli ostanut hänelle.😢
- Anonyymi
Ai sinä, en muistanutkaan että olin maajussi ohjelmassa.
- Anonyymi
Kiva tulla Suomeen tapaan mimmiä ja huomata, ai täällä onkin jo joku pukilla.
- Anonyymi
vaimo materiaalia.
- Anonyymi
Ei siis ole.
- Anonyymi
Kuka Annika ja Fransisko
- Anonyymi
Jotain turhia julkkiksia, miten liittyy Koskiin😂
- Anonyymi
Vappu Pimiä olisi voinut haastatella Annikaa niin olisi asian todellinen laita selvinnyt hänellekin. Kukaan maajussi ei onnistunut pitämään morsiantaan/sulhastaan. Sekös harmitti Pimiää niin, että piti ohjelmaan saada joku raflaava huomiota herättävä asia ilman todellisuuspohjaa. Eikös tämä Francisko kaupannut ohjelmalla vain omia tuotteitaan - että sillä lailla - sekö olikin ohjelman tarkoitus.
- Anonyymi
Eikös se Annika Valkeakoskelta ole. Maajussille morsian ulkomaa ohjelma. Vapun paritusohjelma.
- Anonyymi
Onko iso vai vähäpuolelta?
- Anonyymi
Mikä Annikan sukunimi, vai onko jälleen ”yllätys” eikä sitä tiedetä😀
- Anonyymi
Ei ole kerrottu ede siinä tv ohjelmassa, ehkä joku tuntee?
- Anonyymi
Kuuma kissa oli kyllä ohjelmassa.
- Anonyymi
Mitä tekee työkseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923884Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922009Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871813- 1441692
- 1671531
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1051530Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861307