Annikalle ei riittänyt yksi vaan piti ottaa toinen vaikka Francisko oli jo.
Annika sitten alkoi toisen kanssa oleen
17
763
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä edes ilmoittanut, toinen tuli turhaa tapaan. Melkoinen epeli.
- Anonyymi
Kalliita kukkiakin oli ostanut hänelle.😢
- Anonyymi
Ai sinä, en muistanutkaan että olin maajussi ohjelmassa.
- Anonyymi
Kiva tulla Suomeen tapaan mimmiä ja huomata, ai täällä onkin jo joku pukilla.
- Anonyymi
vaimo materiaalia.
- Anonyymi
Ei siis ole.
- Anonyymi
Kuka Annika ja Fransisko
- Anonyymi
Jotain turhia julkkiksia, miten liittyy Koskiin😂
- Anonyymi
Vappu Pimiä olisi voinut haastatella Annikaa niin olisi asian todellinen laita selvinnyt hänellekin. Kukaan maajussi ei onnistunut pitämään morsiantaan/sulhastaan. Sekös harmitti Pimiää niin, että piti ohjelmaan saada joku raflaava huomiota herättävä asia ilman todellisuuspohjaa. Eikös tämä Francisko kaupannut ohjelmalla vain omia tuotteitaan - että sillä lailla - sekö olikin ohjelman tarkoitus.
- Anonyymi
Eikös se Annika Valkeakoskelta ole. Maajussille morsian ulkomaa ohjelma. Vapun paritusohjelma.
- Anonyymi
Onko iso vai vähäpuolelta?
- Anonyymi
Mikä Annikan sukunimi, vai onko jälleen ”yllätys” eikä sitä tiedetä😀
- Anonyymi
Ei ole kerrottu ede siinä tv ohjelmassa, ehkä joku tuntee?
- Anonyymi
Kuuma kissa oli kyllä ohjelmassa.
- Anonyymi
Mitä tekee työkseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998