Harrastin tänään sukupuolista häirintää jota nyt julkisesti pahoittelen.

Anonyymi-ap

Ostarin parkkipaikalla pakkaili tavaroita polkupyöräänsä keski-ikäinen nainen tiukassa trikoossaan.
Sanoin hänelle että onpa sinulla kaunis beba,.. johtunee pyöräilystä?
Leveä hymy levisi kasvoilleen ja kiitti kohteliaisuudesta.

Kassalla palveli asiakkaita todella kaunis nuori nainen.
Hänelle sanoin etten ole aikoihin nähnyt kauniimpaa naista!
Sain palkakseni loistavan hymyn ja kiitokset.

Parkkiksen laidalla oli maahanmuuttaja-yrittäjä pystyttänyt katoksen jossa myyntituotteina oli pääasiassa hirveän hintaisia marjoja.
Häneltä kysyin josko olisi myynnissä kannabista. Vastaus oli nauraen kieltävä.
Sanoin että joskus ennen sienet ja marjat olivat kurjaliston ruokaa, nyt ne ovat varakkaiden herkkua....

10

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyi helvetti, että keski-ikäinen.

      Miksi katsella vanhoja kurppia kun nuorempiakin on tarjolla?

      • Anonyymi

        Monetkin keski-ikäiset naiset ovat paljon kauniinpia, tyylikkäämpiä, seksikkäämpiä kuin jotkut kehittymättömät pikkutytöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monetkin keski-ikäiset naiset ovat paljon kauniinpia, tyylikkäämpiä, seksikkäämpiä kuin jotkut kehittymättömät pikkutytöt.

        Mutta ne haisee vanhalle.


    • Anonyymi

      Treella on karmivaa kun miehet (ja naiset) jatkuvasti kumartelevat takamus pitkällä kaupan hyllyllä ja ulkona pyörää etc. Tulee mieleen miten karmea näky olisi ilman vaatteita. En tiedä miten itsekään pääsen alahyllylle nopeasti, se on hyvin kiusallista ja kipeänä kaikilta ei onnistu. Sitten pitäisi vielä ohittaa nämä takamus pitkällä olevat lähieteisyydeltä, koko ajan menee pahemmaksi. Lisäksi hyllyvälit ahtaita ohittaessa.

      • Anonyymi

        Vika on sinussa.

        Kannattaisiko olla jossain muualla kuin Tampereella? Onhan se parempi kuin Turku mutta ei sillä pitkälle mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vika on sinussa.

        Kannattaisiko olla jossain muualla kuin Tampereella? Onhan se parempi kuin Turku mutta ei sillä pitkälle mennä.

        Paljon reissanneena voin sanoa että ei ne takapuolet naisilla paljoa toisistaan poikkea.
        Näin yhden nätin pyllyn jopa Seinäjoella.


      • Anonyymi

        Eipä kukaan täysipäinen ole tuollaista käytöstä havainnut sen enempää Tampereella kuin muuallakaan.


      • Tamperse on paska paikka ja tamperelaiset hyökkäävät heti kimppuun jos kaupunkia edes hiukan arvostelee.

        Oululaiset taas kehuvat kaupunkiasn sanomalla Oulun olevan "paska kaupunni"

        Pidän Oululaisten tapaa muualta katsottuna huomattavasti fiksumpana huumoria.

        Tamperelaiset on seipään nielleitä kusipäitä, ne kannattaa jättää omaan arvoonsa kehumaan toisiaan omalle paikkakunnalleen.

        Kun Tampereella ei ole kansainvälistä lentokenttää eikä laiva satamaa voi paikkakunnan helposti ohittaa junalla parin minuutin pysähdyksellä.

        Junassa voi sitten pitää tamperelaisten kiusaksi päällä vaikka TPS tai Kärppien joukkueen fanipaitaa 😅


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        Tamperse on paska paikka ja tamperelaiset hyökkäävät heti kimppuun jos kaupunkia edes hiukan arvostelee.

        Oululaiset taas kehuvat kaupunkiasn sanomalla Oulun olevan "paska kaupunni"

        Pidän Oululaisten tapaa muualta katsottuna huomattavasti fiksumpana huumoria.

        Tamperelaiset on seipään nielleitä kusipäitä, ne kannattaa jättää omaan arvoonsa kehumaan toisiaan omalle paikkakunnalleen.

        Kun Tampereella ei ole kansainvälistä lentokenttää eikä laiva satamaa voi paikkakunnan helposti ohittaa junalla parin minuutin pysähdyksellä.

        Junassa voi sitten pitää tamperelaisten kiusaksi päällä vaikka TPS tai Kärppien joukkueen fanipaitaa 😅

        Jep. Sinun kannattaakin ohittaa Tampere nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Sinun kannattaakin ohittaa Tampere nopeasti.

        Sanovat että Tampereen paras ovat kiskot jotka vievät Stadiin.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe