Ostarin parkkipaikalla pakkaili tavaroita polkupyöräänsä keski-ikäinen nainen tiukassa trikoossaan.
Sanoin hänelle että onpa sinulla kaunis beba,.. johtunee pyöräilystä?
Leveä hymy levisi kasvoilleen ja kiitti kohteliaisuudesta.
Kassalla palveli asiakkaita todella kaunis nuori nainen.
Hänelle sanoin etten ole aikoihin nähnyt kauniimpaa naista!
Sain palkakseni loistavan hymyn ja kiitokset.
Parkkiksen laidalla oli maahanmuuttaja-yrittäjä pystyttänyt katoksen jossa myyntituotteina oli pääasiassa hirveän hintaisia marjoja.
Häneltä kysyin josko olisi myynnissä kannabista. Vastaus oli nauraen kieltävä.
Sanoin että joskus ennen sienet ja marjat olivat kurjaliston ruokaa, nyt ne ovat varakkaiden herkkua....
Harrastin tänään sukupuolista häirintää jota nyt julkisesti pahoittelen.
10
254
Vastaukset
- Anonyymi
Hyi helvetti, että keski-ikäinen.
Miksi katsella vanhoja kurppia kun nuorempiakin on tarjolla?- Anonyymi
Monetkin keski-ikäiset naiset ovat paljon kauniinpia, tyylikkäämpiä, seksikkäämpiä kuin jotkut kehittymättömät pikkutytöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monetkin keski-ikäiset naiset ovat paljon kauniinpia, tyylikkäämpiä, seksikkäämpiä kuin jotkut kehittymättömät pikkutytöt.
Mutta ne haisee vanhalle.
- Anonyymi
Treella on karmivaa kun miehet (ja naiset) jatkuvasti kumartelevat takamus pitkällä kaupan hyllyllä ja ulkona pyörää etc. Tulee mieleen miten karmea näky olisi ilman vaatteita. En tiedä miten itsekään pääsen alahyllylle nopeasti, se on hyvin kiusallista ja kipeänä kaikilta ei onnistu. Sitten pitäisi vielä ohittaa nämä takamus pitkällä olevat lähieteisyydeltä, koko ajan menee pahemmaksi. Lisäksi hyllyvälit ahtaita ohittaessa.
- Anonyymi
Vika on sinussa.
Kannattaisiko olla jossain muualla kuin Tampereella? Onhan se parempi kuin Turku mutta ei sillä pitkälle mennä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vika on sinussa.
Kannattaisiko olla jossain muualla kuin Tampereella? Onhan se parempi kuin Turku mutta ei sillä pitkälle mennä.Paljon reissanneena voin sanoa että ei ne takapuolet naisilla paljoa toisistaan poikkea.
Näin yhden nätin pyllyn jopa Seinäjoella. - Anonyymi
Eipä kukaan täysipäinen ole tuollaista käytöstä havainnut sen enempää Tampereella kuin muuallakaan.
Tamperse on paska paikka ja tamperelaiset hyökkäävät heti kimppuun jos kaupunkia edes hiukan arvostelee.
Oululaiset taas kehuvat kaupunkiasn sanomalla Oulun olevan "paska kaupunni"
Pidän Oululaisten tapaa muualta katsottuna huomattavasti fiksumpana huumoria.
Tamperelaiset on seipään nielleitä kusipäitä, ne kannattaa jättää omaan arvoonsa kehumaan toisiaan omalle paikkakunnalleen.
Kun Tampereella ei ole kansainvälistä lentokenttää eikä laiva satamaa voi paikkakunnan helposti ohittaa junalla parin minuutin pysähdyksellä.
Junassa voi sitten pitää tamperelaisten kiusaksi päällä vaikka TPS tai Kärppien joukkueen fanipaitaa 😅- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Tamperse on paska paikka ja tamperelaiset hyökkäävät heti kimppuun jos kaupunkia edes hiukan arvostelee.
Oululaiset taas kehuvat kaupunkiasn sanomalla Oulun olevan "paska kaupunni"
Pidän Oululaisten tapaa muualta katsottuna huomattavasti fiksumpana huumoria.
Tamperelaiset on seipään nielleitä kusipäitä, ne kannattaa jättää omaan arvoonsa kehumaan toisiaan omalle paikkakunnalleen.
Kun Tampereella ei ole kansainvälistä lentokenttää eikä laiva satamaa voi paikkakunnan helposti ohittaa junalla parin minuutin pysähdyksellä.
Junassa voi sitten pitää tamperelaisten kiusaksi päällä vaikka TPS tai Kärppien joukkueen fanipaitaa 😅Jep. Sinun kannattaakin ohittaa Tampere nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Sinun kannattaakin ohittaa Tampere nopeasti.
Sanovat että Tampereen paras ovat kiskot jotka vievät Stadiin.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568