HAHAHAHAHA!!!

Anonyymi-ap

Pride kulkueeseen osallistui kaikki kynnelle kykenevät LGBT pellet lapsineen -> uusi ennätys osallistujien määrässä -> niitä ei ole todellisuudessa enempää kuin 100 000.

!!!Se on 1,8% Suomen väestöstä!!!

Ev. Lut. kirkkoon kuuluu 67,8% Suomen väestöstä. Tosiasioiden valossa nämä pride pellet on todellakin vähemmistö, alle 2 prosenttia suomalaisista, mutta saavat valtamediassa jatkuvasti täysin yliammuttua huomiota, jolla yritetään antaa vaikutelma että tämä sirkus nauttisi suurempaakin kannatusta. Todellisuudessa juuri ketään ei kiinnosta, muutamaa poseeraajaa lukuunottamatta.

Miksi alle kahden prosentin takia pitäisi viettää kokonainen kuukausi, ottaen huomioon että meillä on vain yksi itsenäisyyspäivä, kaksi joulupäivää ja yksi uudenvuoden päivä?
Pride sirkuspellet helposti maailman suurimpia huomiohuoria.

ALLE KAKSI PROSENTTIA :DDDDD

165

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Säälittävää katsottavaa oli kun olivat kuin jono helvettiin…

• Anonyymi

Hieno marssi eikä minkäänlaista häiriöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliisit pitivät siitä huolen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tätä homoutta pitää julistaa ja tuputtaa kaikille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tätä homoutta pitää julistaa ja tuputtaa kaikille?

Homous on nykyään muotia.
        On kuulemma muodikasta olla homo.

Ällöttää tää homouden tunkeminen kaikkialle kaiken aikaan.

Enpä arvosta tälläistä väkisin tyrkyttämistä.

• Anonyymi

Ai että oikein vaivaudut katsoma , kova on kiinnostus ressukalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muodon vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian vähän poliiseja ja resursseja. Siveettömyyttäkin pitäisi valvoa, kun se on kerran lakiinkin kirjattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homous on nykyään muotia.
        On kuulemma muodikasta olla homo.

Ällöttää tää homouden tunkeminen kaikkialle kaiken aikaan.

Enpä arvosta tälläistä väkisin tyrkyttämistä.

Ei ole mikään muotivirtaus olla seksuaalisesti erilainen , näin on ollut aina niin kauan kun ihmisiä on ollut maan päällä ,
        Ero on vaan tänään että he saavat olla osa yhteiskuntaa kutenkaikki yksinkertaiset juntitkin saavat olla.
        Joten jätä se vainoaminen, ei sinulle kukaan mitään tyrkytä, annetaan heidän pitää vuosittainen pride että saavat juhlia vapauttaan olemalla sellaisia miksi ovat syntyneet.
        Sillä ei ole muodin kanssa mitään tekemistä .
        Sillä seksuaalisuus ei koskaan ole muotia, se on jokaisella ihmisellä sellaisena kun on syntynyt. Sinullakin junttien muotia, halveksia ihmisiä jotka eivät ole sinun peilikuvaksi syntyneet, ja kun oikein ajattelee niin kelaappa taaksepäin omaa elämäsi, voi olla että olet unohtanut jotain oleellista,
        Anna arvo ihmisille ihmisinä, se kun yrität alentaa vähemmistöryhmiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian vähän poliiseja ja resursseja. Siveettömyyttäkin pitäisi valvoa, kun se on kerran lakiinkin kirjattu.

Siveettömyytttä ?
        Hahhaa hahhaa siinäkin paras siveellisyyden julistaja 😂😂😂😂😂😂
        Kun tietää asioita niin ei voi kun nauraa tälle ”siveelliselle ” ressukalle.
        Tainnut vissiin jäädä unholaan eräitä asioita.

• Anonyymi

Homot kiinnostaa sinua kun pitää niitä käydä katsomassa ja täällä niistä kirjoitella!

Minua homot eivät kiinnosta vähääkään enkä ole tuollainen piilohomo joka ei muusta osaa täällä jahkata kuin vain muista homoista!

Tunnusta että itse olet homo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homot kiinnostaa sinua kun pitää niitä käydä katsomassa ja täällä niistä kirjoitella!

Minua homot eivät kiinnosta vähääkään enkä ole tuollainen piilohomo joka ei muusta osaa täällä jahkata kuin vain muista homoista!

Tunnusta että itse olet homo!

Olet ilmeisesti itse?

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 ­­­N­­y­m­f­­­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17913614L

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Eivät ressut itsekään tienneet miksi siellä olivat.

• Joku haastateltu jannu keksi, että nyt pitää taistelua saavutettujen oikeuksien puolesta. 😸

• Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

Joku haastateltu jannu keksi, että nyt pitää taistelua saavutettujen oikeuksien puolesta. 😸

Hienosti sanottu nuorelta mieheltä.

• Anonyymi

Tiesivät varmaan enemmän kuin sinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hienosti sanottu nuorelta mieheltä.

Minusta tosi tyhmästi. 😺

• Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

Minusta tosi tyhmästi. 😺

No katso peiliin.

• Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

Minusta tosi tyhmästi. 😺

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Moni nuori ei tiedä. Pitää vain osallistua ajankuluksi kavereiden kanssa, kun on joku iso tapahtuma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni nuori ei tiedä. Pitää vain osallistua ajankuluksi kavereiden kanssa, kun on joku iso tapahtuma

Nuoret tänään ovat valistuneempi se kun mitä sinä koskaan tulet olemaan .
        Kyllä he tietävät asiat ja eivät alistu vanhempiensa ennakkoluuloistani asioiden muhimiseen
        Joten älä aliarvioi nuoria heissä on tulevaisuus jossa ennakkoluulot on historiaa, ja estyneiden ihmisten elämän tavat ei periinny mitenkään

• Anonyymi

Paljonko teitä aitolaisia on? Hellareita on 50 tuhatta. Siellä majaa pidätte enimmäksee mutta eihän kaikki hellarit ole aitolaisia. Onko teitä edes 5 tuhatta?

• Anonyymi

Eiköhän valtaosa maailman ihmisistä kanssa miehen ja naisen välistä avioliitoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totta. Ehdoton enemmistö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ne kaikkiko vastustaa homojen oikeuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan kannattavan heteroiden oikeuksia.
        Vastustaako sitten Pride heteroiden oikeuksia??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki oma elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki oma elämä.

Sekö edellyttää homoksi alkamista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

💩💩💩💩👹👹👹👹

• Anonyymi

Ei todellakaan ole aitolaisia edes 5000. Joku ehkä 100 jos edes sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile.

Teitkö sinä niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homoksi ei aleta, luulisi tuon verran tietävän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä 99,9% on ihan miehen ja naisen aviossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hellanlettas sentään mitä tekopyhiä höppänöitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä homojen oikeuksia vastustetaan? 🙀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teitkö sinä niin?

Älä ole utelias, hanki oma elämä ja lakkaa kurkkimasta verhojen takaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole utelias, hanki oma elämä ja lakkaa kurkkimasta verhojen takaa.

Mutta entä sinä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän Pride marssiin toiset menevät mukaan median huomion takia, on niin trendikästä. Heterot ajetaan nykyään nurkkaan , aika omituista. Suomessa tämä prideväki ,koska ovat niin median lellikkejä,marssia joskus vaikka hyvän vanhushoidon puolesta, eläinten, lasten,nuorten ongelmien, sairaiden lasten jne. vuoksi.He voisi julistaa jo muutakin kuin omaa seksuaalista suuntautumistaan. Tämä asia ei vuosien mittaan ole jäänyt kenellekään epäselväksi. Toimikaa ja huutakaa muidenkin oikeasti kärsivien puolesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän Pride marssiin toiset menevät mukaan median huomion takia, on niin trendikästä. Heterot ajetaan nykyään nurkkaan , aika omituista. Suomessa tämä prideväki ,koska ovat niin median lellikkejä,marssia joskus vaikka hyvän vanhushoidon puolesta, eläinten, lasten,nuorten ongelmien, sairaiden lasten jne. vuoksi.He voisi julistaa jo muutakin kuin omaa seksuaalista suuntautumistaan. Tämä asia ei vuosien mittaan ole jäänyt kenellekään epäselväksi. Toimikaa ja huutakaa muidenkin oikeasti kärsivien puolesta.

Hyvin kirjoitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka on syntynyt homona kannattaa tietysti avioliittoa toisen homon kanssa. Joten jokainen sen mukaan miksikä on syntynyt.
        Joten ei tämä asia ole mikään kilpailu kannattamisen kanssa, ainoastaa tavallista elävien
        Ihmisten oikeus elää kuten kullekkin sopii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla on samat oikeudet joten se siitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka on syntynyt homona kannattaa tietysti avioliittoa toisen homon kanssa. Joten jokainen sen mukaan miksikä on syntynyt.
        Joten ei tämä asia ole mikään kilpailu kannattamisen kanssa, ainoastaa tavallista elävien

Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin kirjoitat.

Kompoaan vielä kerran itseäni 😹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homoksi ei aleta siihen synnytään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen.

Yleensä lapset ovat tulos vanhempien geeneistä , se siitä luomisesta

• Anonyymi kirjoitti:

Onko pedofiili syntynyt pedofiiliksi ? Onko eläimiin sekaantuja syntynyt eläimiin sekaantujaksi ? Onko pyromaani syntynyt pyromaaniksi ? Onko varas syntynyt varkaaksi ? Onko murhaaja syntynyt murhaajaksi ? Onko pettäjä syntynyt pettäjäksi ?

Pyromaanikin voisi sanoa poltettuaan jotain, minä olen syntynyt sellaiseksi, en minä sille voi mitään. Teidän täytyy ymmärtää minua. Minä olen syntynyt sellaiseksi ja minä en voi sille mitään, että minä nautin siitä, että saan polttaa taloja. Yrittäkää ymmärtää minua.

Samoin pedofiili voi sanoa, että hän on syntynyt sellaiseksi, ettei hän voi itselleen mitään, että hän tuntee vetoa nuoriin tyttöihin tai poikiin. Minä olen syntynyt sellaiseksi, teidän täytyy ymmärtää minua. Ei se ole minun vikani, että olen tällainen. Minä olen syntynyt tällaiseksi, ei se ole minun vikani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä lapset ovat tulos vanhempien geeneistä , se siitä luomisesta

Mistä se ensimmäinen ihminen tuli?

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

Onko pedofiili syntynyt pedofiiliksi ? Onko eläimiin sekaantuja syntynyt eläimiin sekaantujaksi ? Onko pyromaani syntynyt pyromaaniksi ? Onko varas syntynyt varkaaksi ? Onko murhaaja syntynyt murhaajaksi ? Onko pettäjä syntynyt pettäjäksi ?

Pyromaanikin voisi sanoa poltettuaan jotain, minä olen syntynyt sellaiseksi, en minä sille voi mitään. Teidän täytyy ymmärtää minua. Minä olen syntynyt sellaiseksi ja minä en voi sille mitään, että minä nautin siitä, että saan polttaa taloja. Yrittäkää ymmärtää minua.

Samoin pedofiili voi sanoa, että hän on syntynyt sellaiseksi, ettei hän voi itselleen mitään, että hän tuntee vetoa nuoriin tyttöihin tai poikiin. Minä olen syntynyt sellaiseksi, teidän täytyy ymmärtää minua. Ei se ole minun vikani, että olen tällainen. Minä olen syntynyt tällaiseksi, ei se ole minun vikani.

Hyvää päättelyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homoksi ei aleta siihen synnytään

Kukaan vauva ei ole homo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä oikeuksia ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten aitolaisuuden määrität

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan niin valtaosa on heteroliittoja, mutta se ei tarkoita ettei homoseksuaalisia liittoja ole , jotenkeskity ajattelemaan etteivät kaikki ole heteroita eikä tarvitsekaan ola. Suomalainen mentaliteetti on kautta aikojen ollut outo, muistan kun vielä 60 luvulla perheet piiloittelivat kehitysvammaista lastaan, heti jos vieraita tuli taloon niin pieni viaton tyttö laitettiin peräkamarin oven taakse ja ovi lukittiin. Tytön rikos oli Down syndrooma , jolle hän ei voinut mitään, muuten iloinen ja kiltti tytttö jota omat vanhemmat häpesivät.
        Joten erilaisuuksia on maassa aina kammoksuu, se kun muualla maailmassa on sivistys sillä tasolla että ihminen , syntyi millaisena hyvänsä sai ihmisarvon . Uusi sukupolvi on pelastus ihmisoikeuksilla heillä on enenmmän kapasiteettia ymmärtää että ihmiset syntyvät varustettuina erilaisuuksilla jolle eivät voi mitään .
        Se kun juntit jauhaa omaa mantransa ikuisesti niin kauan kun elävät , eivät ole kehityskelpoisia

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

Luonteenpiirteet saa jokainen syntyessään ,joten jos ne ovat rikollisia niin niitä ei hyväksytä.
        Eri asia kun kaksi aikuista ihmistä samaa sukupuolta yhdessä päättävät että haluavat elää elämänsä toistensa kanssa, se ei ole rikos mitenkään olla erilainen
        Mutta jos sekaannutaan eläimien kai lapsiin niin se on rikos sen tietää pedofiilit ja eläimiin sekaantuvat , ja moni pesofiili on hakeutunut hoitoonkin kun on huomannut taipuvaisuutensa vääriin kohtiin , enne kun edes on vahingoittanut ketään lasta. Joten kaikki mitä olemme, on peritty esi isiltä . Sitten miten elämme asioden kanssa, niin niihinkin on omat lakinsa . Joten ihminen on kumma kapistus sinänsä kun toiset ovat sivistyneitä ja elävät lakien mukaan , kun taas toisen jauhaa omiaan koko elämän ymmärtämättä oikein mitään asioista mistä pauhaavat.
        Joten aina on hyvä ottaa selville asiat ennkö möläyttelee mitä sattuu

• Anonyymi kirjoitti:

Luonteenpiirteet saa jokainen syntyessään ,joten jos ne ovat rikollisia niin niitä ei hyväksytä.
        Eri asia kun kaksi aikuista ihmistä samaa sukupuolta yhdessä päättävät että haluavat elää elämänsä toistensa kanssa, se ei ole rikos mitenkään olla erilainen
        Mutta jos sekaannutaan eläimien kai lapsiin niin se on rikos sen tietää pedofiilit ja eläimiin sekaantuvat , ja moni pesofiili on hakeutunut hoitoonkin kun on huomannut taipuvaisuutensa vääriin kohtiin , enne kun edes on vahingoittanut ketään lasta. Joten kaikki mitä olemme, on peritty esi isiltä . Sitten miten elämme asioden kanssa, niin niihinkin on omat lakinsa . Joten ihminen on kumma kapistus sinänsä kun toiset ovat sivistyneitä ja elävät lakien mukaan , kun taas toisen jauhaa omiaan koko elämän ymmärtämättä oikein mitään asioista mistä pauhaavat.
        Joten aina on hyvä ottaa selville asiat ennkö möläyttelee mitä sattuu

Minä halusin kirjoituksessani kysyä niiltä, jotka sanovat, että homous on geeneissä, voiko esim. pedofiili syyttää geenejään.

Minä en usko siihen, että ihminen saa rikollisia luonteenpiirteitä vanhemmiltaan. Vaikka isä olisi ollut murhamies, ei välttämättä lapsista tule murhaajaa. Minunkin esi-isäni ja -äitini yhdessä murhasivat miehen, mutta ei tullut yhdestäkään lapsesta murhaajaa, vaikka heillä kaikilla olikin vaikea lapsuus. Nuorin lapsista oli 4 vuotta vanha ja vanhin 18 vuotta, kun vanhemmat mestattiin. On se laki muuttunut, nykyään ei heitä Suomessa mestattaisi.

Olen sitä mieltä, että kasvatuksella on isompi merkitys siihen, miten ihminen aikuisena elää.

Paljon riippuu maan laista, mitkä asiat ovat rikoksia ja mitkä eivät. Tanskassa esim. ei ole rikos, jos sekaantuu eläimiin. Jossain joku meni naimisiin alligaattorin kanssa ja kertoi, kuinka he rakastavat toisiaan. Epäilen kovasti, pystyykö alligaattori rakastamaan ihmistä. Taitaa katsella häntä vain ateriana. Mutta niin vain se mies meni naimisiin alligaattorin kanssa ja oli niiiiin rakastunut siihen. Oli morsiamella hääpukukin yllään. Olisi mukava tietää, kuinka yhteiselo sujuu.

Homouden harjoittaminen on Jumalan sanassa syntiä, niin kuin huoruus, varastaminen, murha, valehteleminen, juoruilu, pahan puhuminen, pahoinpitely, kiusaaminen ja niin edelleen.

• Anonyymi

Kyllä olette tosi typerää sakkia. Omassa hyvyydessänne ette ymmärrä mitään mistään. Eriarvoisuus on tosi asia ja sen puolesta marssikoon kuka haluaa. Ei se ole teiltä pois. Löysätkää nutturaa ja antakaa ihmisten marssia rauhan ja eriarvoisuuden puolesta. 100 000 ihmistä oli marssimassa ja suurin osa nuoria. Ottakaa heistä oppia tiukkapipot.

• Anonyymi

Hieno nähdä nuorten suvaitsevuus.

• Anonyymi

Eikö saa kommentoida?

• Anonyymi

Ja muualla maailmassa on ollut miljoona marssijaa. Joten te tekopyhät pysykää verhojen takana jos harmittaa joku marssi tai lippu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö saa kommentoida?

Kuka on kieltänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja muualla maailmassa on ollut miljoona marssijaa. Joten te tekopyhät pysykää verhojen takana jos harmittaa joku marssi tai lippu.

Edelleen valtaosa ei marssi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on kieltänyt.

Suhtaudut hyvin nihkeesti kommentteihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu se onkin tosi suvaitsevaista canceloida kaikki jotka ei suostu tukemaan pride sirkusta. Jenkeissä tuo cancelointi on mennyt niin pitkälle että isotkin brändit joutuvat puun ja kuoren väliin kuten kävi Bud Light oluen kanssa, kun toisaalta pitää myydä ja markkinoida konservatiiveille mutta pride sirkusta ei saa suututtaa myöskään. Lopulta siinä sitten kävi niin että pride painostuksen takia mainoksiin laitettiin joku transu ja heti seuraavaksi Kid Rock laittoi nettiin videon jossa ampui Bud Light tölkkejä.
        https://youtu.be/vpK0ZVh-PGU

Eli tämä pride suvaitsevaisuus on hyvinkin valikoivaa ja tarvittaessahan ne lähtee vaikka sisällissotaan konservatiiveja vastaan, kun eivät suvaitse konservatiiveja lainkaan. Mafia touhuahan tuo on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhtaudut hyvin nihkeesti kommentteihin.

En, vaan nihilisteihin jotka ei hyväksy mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En, vaan nihilisteihin jotka ei hyväksy mitään.

Mitään????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa homoista ja transihmisistä ovat hylänneet Priden juurikin sen suvaitsemattomuuden vuoksi. Ota selvää mitä suvaitsevaisuus pitää sisällään.

• Tämä on nyt ilmeisesti jokin oma lohdutus ketjusi.

• Anonyymi

Jos sait siitä lohtua niin hyvä.

• Anonyymi

Hankkikaa oma elämä niin ei tarvi urmuttaa kenenkään muun elämästä.

• Anonyymi

Kenen elämä sitten voi olla jos ei oma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elä se sitten arvostelematta muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elä se sitten arvostelematta muita.

Ethän sinäkään niin elä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinäkään niin elä.

Arvostelen suvaitsemattomuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MO ettehän muuta tee kunjauhatte sateenkaari väestä koko ajan, siksi olis kiva jos vaikka hankkieåtte ihan oman elämän ja huomasitte jotain muutakin maailmassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se muka suvaitsevaisuutta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suvaitsevaisuus on juurikin eri mieltä olevien suvaitsemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumma elämä sinänsä kun se eletään ainoastaan toisia oarjaamalla .

• Jaha. Nytkö taas kaikki porttokirkkoon kuuluvat - 68 prosenttia - ovatkin sitten aitolaisia? Ynnä seuraavassa aloituksessa sitten manataan sitä, kuinka vähän tosiuskovaisia eli funduja tässä maassa oikein on.

Taivaaseen heistä ei pääse kuin kourallinen. Tuohon joukkoon kuuluvat kaikki tämän palstan - siis nämä kolme - aitoa fundua. Odotamme että järjestävä heteropride tapahtuman, joka oli tässä muutama vuosi sitten..

https://www.youtube.com/watch?v=AbNLvj3KZjs

• Anonyymi

Mikä tänään on ongelmasi?

• Anonyymi

Tämä iski minunkin silmään. Numerot muuttuvat päivittäin agendan mukaan aitolaisilla. Ja kun lisätään, että vuoden 2023 alussa 65,1 % kuului kirkkoon niin olemme välehtelun lähteellä jo siinä. Noh. Eikös ne kuuluisat Saatanan palvojat rakasta valehtelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä iski minunkin silmään. Numerot muuttuvat päivittäin agendan mukaan aitolaisilla. Ja kun lisätään, että vuoden 2023 alussa 65,1 % kuului kirkkoon niin olemme välehtelun lähteellä jo siinä. Noh. Eikös ne kuuluisat Saatanan palvojat rakasta valehtelua.

Kirkon jäsenmäärä tosiaan elää koko ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ja hiilihanko kädessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tänään on ongelmasi?

Hän itse on se ongelma.

• Anonyymi kirjoitti:

Hän itse on se ongelma.

Minä olen ihan mielelläni teidän fundujen "ongelma". Itse asiassa olen hyvin ylpeä siitä tittelistä. Nimittäin se kertoo siitä, että jos te hihhulit nousisitte valtaan, niin meikäläinen plus muut teidän "ongelmat" passittettaisiin keskitysleiriin "uudelleenkoulutukseen." Tämä olisi teidän käsitys sananvapaudesta...

• Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

Minä olen ihan mielelläni teidän fundujen "ongelma". Itse asiassa olen hyvin ylpeä siitä tittelistä. Nimittäin se kertoo siitä, että jos te hihhulit nousisitte valtaan, niin meikäläinen plus muut teidän "ongelmat" passittettaisiin keskitysleiriin "uudelleenkoulutukseen." Tämä olisi teidän käsitys sananvapaudesta...

Olet itsellesi ongelma. Olet varmaan kylillä kaikkien inhokki?

• Anonyymi kirjoitti:

Olet itsellesi ongelma. Olet varmaan kylillä kaikkien inhokki?

Ihan mielelläni minä olen teidän kaikkien palstalle kirjoitellevien fundujen - siis kaikkien kolmen inhokki. Olen suorastaan ylpeä siitä. Ja kuten edellä sanoin, jos joskus käy niin että teidän hihhuliporukka pääsisi joskus valtaan niin tänne tulisi Putinin systeemi.

Tehän jaatte hänen kanssaan samat arvot. Silloin meitä "toisinajattelijoita" vietäisiin kiireen vilkkaan keskitysleireille uudelleenkoulutukseen ja osa vietäisiin varmasti sairaalaan "tiputukseen". Siis seiskakerroksen ikkunasta alas, kun "kompastui" tuolijalkaan.

• Anonyymi

Ihan mielelläni minä olen teidän kaikkien palstalle kirjoitellevien fundujen - siis kaikkien kolmen inhokki. Olen suorastaan ylpeä siitä. Ja kuten edellä sanoin, jos joskus käy niin että teidän hihhuliporukka pääsisi joskus valtaan niin tänne tulisi Putinin systeemi.

Tehän jaatte hänen kanssaan samat arvot. Silloin meitä "toisinajattelijoita" vietäisiin kiireen vilkkaan keskitysleireille uudelleenkoulutukseen ja osa vietäisiin varmasti sairaalaan "tiputukseen". Siis seiskakerroksen ikkunasta alas, kun "kompastui" tuolijalkaan.

Putinkin on ylpeä kun häntä inhotaan. Sekin teillä on yhteistä.

• Anonyymi

Seta on vihervasemmistolaisten omima järjestö. Vihervassari haluavat Suomeen näitä muslimimaista tulevia jostakin ihmeen syystä...Sitten aikanaan kun näitä on täällä riittävästi niin homot sekä lesbot joutuvat menemään takaisin kaappiin.. Eräskin imaani sanoi että homoudesta pitää saada kuolemantuomio eli ei näytä vähemmistöön kuuluvien tulevaisuus turvatulta...
        SS

• Anonyymi

Pääsi on melkoisen sekaisin.

• Anonyymi

Ei ollut kuin puolet tuosta ilmoitetusta osallistujamäärästä korkeintaan.Miks pitää joka vuosi ilmoittaa aina suurempi osallistujamäärä kuin todellisuudessa on.

• Anonyymi

Kysy polliisilta. Se ne ilmoittelee.

• Anonyymi

Kävitkö laskemassa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävitkö laskemassa ?

Kävin ja niitä oli tasan 100 005 henkilöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin ja niitä oli tasan 100 005 henkilöä.

Laskit varmaan pelkät sukupuolet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laskit varmaan pelkät sukupuolet.

Heillä oli vaatteet päällä joten sukupuolia en nähnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävitkö laskemassa ?

Tottakai hän kävi laskemassa, kas kun kiinnostus on kova tällä ihmisellä mäistä asioista, se on kun Liisa ihme maassa uuden harrastuksensa kanssa joka on sukupuoliseen asioiden mitettimistä aamulla ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi .
        Se kun normaali ihminen ei tunne tarvetta jauhamaan näistä asioista aillä silloin kun arvostaa ihmisiä ihmisinä ei haukuta vähemmistö ryhmiä .

• Anonyymi

Suomessa on siis noin 100000 ihmistä jotka elävät pride-perheissä ja muutama heidän tukijansa.

• Anonyymi

Ei kun lisäksi oli 10000 Suviseuroissa. Ja 2000 provinssirokissa.

• Anonyymi

Kyllä sivistynyt ihminen tukee toisia ihmisiä, mutta nämä hörhöt ei kuulu siihen ryhmään, heillä on yliluonnollinen kiinnostus toisten sukupuolielämään , se on kaikki, ihan kun se olisi pääasia jotenkin.
        Joten elämän kovan koululaisen oppimisen ovat aika rajoittuneita

• No, enemmän kuitenkin kuin Suomen kristittyjen lahkojen suurimpiin kesäjuhliin kuuluvassa vanhoillislestadiolaisten suviseuroissa, joissa väkeä noin 70 - 80 000.

• Anonyymi

Olitko marssilla?

• Anonyymi

Onko se joku mittari?

• Anonyymi

Ja silti kristityt ovat kaikkein vainotuin vähemmistö. Eivätkä esim. prideväki.

• Anonyymi

Sielläpä sitä jälkipolvea onkin tuleville pridemarsseille.

• Anonyymi kirjoitti:

Olitko marssilla?

No en, mutta olen ollut vanhoillislestadiolaisten suviseuroissa elämäni 18 ensimmäistä vuoden aikana. Sen jälkeen 31 vuotta on ollut ilman niitä.

• Anonyymi
        Stronghist kirjoitti:

No en, mutta olen ollut vanhoillislestadiolaisten suviseuroissa elämäni 18 ensimmäistä vuoden aikana. Sen jälkeen 31 vuotta on ollut ilman niitä.

Sekavaa, kuten sönkötyksesi aina.

• Anonyymi kirjoitti:

No on varmasti saatanan sekavaa, jos 18+31 vuotta on kognitiivisesti liian vaikea laskea yhteen ja päätyä johtopäätökseen, että minä olen 49 vuotias 1974 syntynyt ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta kommentoija vastasi sinulle hyvin selvästi, joten lopeta sössötyksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta kommentoija vastasi sinulle hyvin selvästi, joten lopeta sössötyksesi.

Et edes ymmärtänyt mitään mutta homotat . 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Mahtavaa, aitolaisille taas puheenaihetta loppuvuodeksi. He kun eivät saa homoista tarpeekseen eivät sitten millään. Pride, pride!!!

• Anonyymi

Näytät olevan tosiaan kyltymätön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytät olevan tosiaan kyltymätön.

Olet ymmärtänyt väärin. Kirjoitin aitolaisista, en itsestäni. Vamuudeksi toistan: aitolaiset eivät saa tarpeekseen homoista. Aloitus toisensa jälkeen homoista.

Milloin teet taas aloituksen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ymmärtänyt väärin. Kirjoitin aitolaisista, en itsestäni. Vamuudeksi toistan: aitolaiset eivät saa tarpeekseen homoista. Aloitus toisensa jälkeen homoista.

Milloin teet taas aloituksen?

Sinusta puhtaan, sinusta!

• Anonyymi

Eivät ole mitenkään sanoneetkaan että olisivat enemmistö.
      Kunhan tietäisit miten monta naurua kirjoituksesi saa aikaan.
      Kummia kysymyksiä sentään latelet.
      Nämä ihmiset ovat olleet vainottujen aina, joten hyvä että saavat juhlia vapauttaan kerran vuodessa. Äse ei ole sinulta pois mitenkään.
      Vai sinunko mielestäsi heidän pitäisi olla heteroja. Vaikka eivät sitä ole.ämiksi niin kova kiinnostus näitä asioita kohtaan . Taitaa taas stemmaa sanonta siitä puhe mistä puute. Kas kun noin kovasti kiinnostaa.

• Anonyymi

Yritätkö sanoa ettei pridesirkus kerjäämällä kerjää huomiota? Näköjään menee sateenkaaripelleillä heti tunteisiin jos joku sitten kiinnittää niihin huomiota? Eikö se ole tämän kuukauden tarkoitus, että huomioidaan? No nyt ollaan huomioitu ja todettu että säälittävää on. Miksi sen pitää olla kokonainen kuukausi, eikö yksi päivä riitä, kuten muillekin riittää? Mieti jos saamelaisilla, romaneilla, pakolaisilla, yksinhuoltajilla, vammaisilla, lapsilla, köyhillä, veteraaneilla, ruotsinkielisillä, muslimeilla, eläimillä, buddhalaisilla, kristityillä jne olisi kaikilla omat juhlakuukaudet, jotkut jäisi nopeasti ilman ja sehän olisi syrjintää…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritätkö sanoa ettei pridesirkus kerjäämällä kerjää huomiota? Näköjään menee sateenkaaripelleillä heti tunteisiin jos joku sitten kiinnittää niihin huomiota? Eikö se ole tämän kuukauden tarkoitus, että huomioidaan? No nyt ollaan huomioitu ja todettu että säälittävää on. Miksi sen pitää olla kokonainen kuukausi, eikö yksi päivä riitä, kuten muillekin riittää? Mieti jos saamelaisilla, romaneilla, pakolaisilla, yksinhuoltajilla, vammaisilla, lapsilla, köyhillä, veteraaneilla, ruotsinkielisillä, muslimeilla, eläimillä, buddhalaisilla, kristityillä jne olisi kaikilla omat juhlakuukaudet, jotkut jäisi nopeasti ilman ja sehän olisi syrjintää…

On ne sairasta porukkaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muillekkin riittää ?
        Miten oikein ajattelet, vai oletko siinäkin määräilemässä miten kukin saa olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ne sairasta porukkaa!

Sairaudesta kertoo sinun kommenttisi , koska tuomitsee ihmisiä. Se nyt vaan on niin että meitä on monenlaista tallaajaa tässä maailmassa ja luulisi kaikille olevan tilaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaudesta kertoo sinun kommenttisi , koska tuomitsee ihmisiä. Se nyt vaan on niin että meitä on monenlaista tallaajaa tässä maailmassa ja luulisi kaikille olevan tilaa

Eikö sairasta saa sanoa sairaaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seta ja Pride eivät edusta aidosti suvaitsevaisuutta

• Anonyymi

Kyylääjät.,.🤤🤤🤤

• Anonyymi

Eikun tosi kyylääjät. Sitä se on kun oma elämä on tylsää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän täällä kyyläät!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet sellainen.

• Anonyymi

Kyllä naurattaakin.

• Anonyymi

Pervojen bileet.

• Anonyymi

En ole niin seurannut eli missä kohtaa suomea ovat menossa ?
      Joko ovat pian konnevetellä ?

• Anonyymi

Kolmannen polven homot kaiketi kantaa isien kuvia kuten itän puolella on tapana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmannen polven homot kaiketi kantaa isien kuvia kuten itän puolella on tapana.

Mistä ne enää tietää vanhempansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä ne enää tietää vanhempansa?

Koeputkia no1, 2, 3, jne

• Anonyymi

Onko laskettua aikaa koska saapuvat Utsjoelle?

• Anonyymi

Senaatintori - Kaivopuisto 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Just marssivat Soinin ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos huonosti menee, niin ensivuonna pridekulkuetta johtaa Tasavallan Presidentti P Haavisto ja taas Suomi pääse maailmanlehdistöön ehkä jopa etusivuille...
        SS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos huonosti menee, niin ensivuonna pridekulkuetta johtaa Tasavallan Presidentti P Haavisto ja taas Suomi pääse maailmanlehdistöön ehkä jopa etusivuille...
        SS

Ai kauheeta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri leiriytyivät pellollemme,
        Hiijjalanhhiijjalahei vaan soi.

-piippolanvaari-

• Anonyymi

tämä satatuhatta taisi olla samanlainen kuin se kuusimiljoonaakin 🤣

• Anonyymi

Ei todellakaan!

• Anonyymi

Helsingin 100.000;n marssijan lisäksi Suomessa järjestettiin 50:llä eri paikkakunnalla omat erilliset kulkueet. Kaikki yhteenlaskettuna se on suuri luku.

• Anonyymi

Älä valehtele!

• Anonyymi

Pridet on yksi Suomen historian riskialttein asia. Sillä kaikki se loukkaan muslimeja, heidän lapsiaan ja Koraania.

Muslimit on ryhmä, jonka "pata" kuumenee koko ajan. Ja kun se alkaan kiehumaan yli on Pridet aika riskialtista ja kaikkea on odotettavissa...

On vain ajastat kyse.

• Anonyymi

Muslimit ihailee väkivaltaa ja elämän hävittämistä.
        Muslimius = hävitys, tuho, kuolo.

• Anonyymi

Sairautta on kaikenlaista.

• Anonyymi

Todellakin on.

• Anonyymi

Kyllähän tämä naurattaa.

• Anonyymi

Suurin osa oli heteroita. Mutta sellaisia jotka ei pilkkaa ja tuomitse muita.

• Anonyymi

Eikö siellä pilkattu Räsästä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö siellä pilkattu Räsästä?

Seta ja Pride eivät tätänykyä edusta suvaitsevaisuutta, vaan jyrkkää ideologiaa, jonka mukaan tulee sopia tiettyyn muottiin ollakseen hyväksytty ja kunnioituksen arvoinen.

• Anonyymi

Helsingin 100.000 marssijan lisäksi Suomessa oli 50:llä eri paikkakunnalla omat Privet-marssit.

• No onhan se eri hienoa , että saat revittyä tästä elämääsi jotakin . Hyvin kurjaahan se muuten varmaan on siellä kaapissa. Ei sieltä paljoa marssille lähdetä , eikä muutenkaan.
      Siellä nökötät yksinäsi esittäen muuta kuin olet mutta täällä palstalla olet sairaalloisen kiinnostunut joka ikisen homon liikahduksesta. Helsinki Pride saa viimeistään pois sinut tolaltasi ja usko pois se myös viimeiseksi sinut paljastaa 🥱ei kukaan oikeasti hetero jaksa olla noin läpeensä kiinnostunut homojen hommista. Ei edes silloin vaikka olisi noita marsseja , sen ohittaa pelkkänä uutisena, että kas vain oli tällainen. Ei siihen tunnetta saa mukaan koska miksi ihmeessä hetero miettisi homojen hommia ja jos nyt väität käytöstäsi normaaliksi niin näytä ihmeessä se homo joka miettii jatkuvasti heteroiden hommia.

• Anonyymi

Älä taas tyrkytä sitä kaappielömääsi muille.
        🥱😵😴

• Anonyymi

Niin, miksi sinä olet jokaisessa homoketjussa?

• Anonyymi

Eipä todella uskoisi tämän palstan kirjoittavien olevan todella uskovia Luterilaisia. Niin tuolla ylhäällä otsikossa lukee. Ette näytä lainkaan ymmärtävän että olette yhtä vajavaisia ja syntisiä kuin suuresti parjaamanne ja tuomitsemanne homoseksuaalit/ lesbot eli vähemmistöryhmien edustajat. Kuvitteletteko todella olevanne muita parempia? Samalla tavalla ryyppäätte, poltatte, kiroilette, varastatte, olette vilpillisiä, harjoitatte luvatonta seksiä pettäen aviopuolisoitanne ja muita paheita tukku kaupan päälle rikkoen Jumalan käskyjä.
      Suurin osa teistä on pelkkiä tuomitsevia nimikristittyjä, joilla on vain uskovan leima. Ei mitään muuta. Uskonne ei ole edes elävää uskoa. Sen osoittaa tuomitseva asenteenne. Olette kuin Jeesuksen ajan tekopyhät uskonnolliset johtajat....aina valmiina tuomitsemaan toiset.

En tarkoita edellä kirjoittamassani sitä, että jotenkin puolustaisin seksuaalisiin vähemmistöryhmiin kuuluvien, siis homojen ja lesbojen elämäntapaa, joka Raamatussa selvästi tuomitaan syntinä. Kahden miehen ja kahden naisen välinen seksi on moraalittomuutta. Näin Jumala sanoo sanassaan. Siinä ei ole minkäänlaista tulkinnan ja selittelyn mahdollisuutta. Sellaiset eivät Paavalin mukaan ole kelvollisia Jumalan Valtakuntaan jotka harjoittavat moraalittomuutta, johon homoseksuaaliset teot sekä hetero suhteissa avioliiton ulkopuoliset syrjähypyt luetaan kuuluviksi. Jos yksilö ei tee korjausliikettä muuttuakseen ja puhdistuakseen Jumalan sanan mukaisesti moraalilta puhtaaseen elämäntapaan, häntä odottaa sama tuomio kuin jokaista syntistä tässä aikakaudessa. On hyvä muistaa että pelastukseen johtava tie oli Jeesuksen opetuksen mukaan kapea ja harvat sen löytävät. Kysymys on ihmisen moraalista. Voit toki tehdä mitä haluat elämässäsi. Olet siihen vapaa ihmisenä. Mutta Jumalalla on Luojana oikeus asettaa ihmiselle moraali rajat kuinka elää. Jos rikot ne siitä ei hyvää seuraa.
      Joten....kuten totesin en puolusta mitenkään sitä elämäntapaa, joka kuuluu homoseksuaalisuuteen.

Mutta se mitä ajan takaa on se, ettei teidän ns. uskovien tehtävä ole tuomita toinen toisianne. Oletan siis että olette Luterilaisina uskovia, koska ettehän te muuten keskustelisi asioista tässä palstalla, jonka otsikko on Krisinusko/ Luterilaisuus.
      On oikeutettua tuomita moraaliton käytös, joka on vastoin Jumalan säätämää moraalia koskevaa perustaa, jossa seksi kuuluu ainoastaan avioliitossa olevan miehen ja naisen välille, kaikki tuon ylittävä johtaa huonoon lopputulokseen.....mutta EI ole oikein tuomita missään tilanteessa toisia ihmisiä seksuaalisen suuntauksen takia.
      Jättäkää tuominta mielummin Jeesukselle Kristukselle. Osoittakaa sen sijaan rakkautta ja armoa ihmisille, jotka kuuluvat vähemmistö ryhmiin. Kertokaa heille pelastukseen johtavasta armon evankeliumista. Milloin olet viimeksi kertonut lähimmäisillesi Jeesuksesta?

• Anonyymi

Kyllä se myönnetään.

• Anonyymi

Toki koska niin se on.

• Anonyymi

No, Eihön noista nauramatta voi katsella.

• Anonyymi

Olet tosiaan sairas kaappihomo. Ketään aitoa heteroa tuo ei ahdista.

• Anonyymi

Tosi heteroa ei se hetkauta mitenkään. Moni hetero oli mukana marssimassa tasavertaisuuden puolustajana.

• Anonyymi

jos janottaa paljon voi juoda vettä taivaasta sateella, taivaasta tulee vettä suuhun, ja oikeasti niin voi toimia ne vesipisarat myös kosteusvoiteenakin, sitten.

• Anonyymi

Onkin syytä nauraa.

• Anonyymi

Sanos muuta

• Anonyymi

Säälittävintä pridessa ja koko ilmiössä on, että näiden ihmisten identiteetti, persoonallisuus ja itsetunto, perustuu seksuaaliseen suuntautumiseen ja sen korostamiseen. Silloin ihmisen elämä on melko kevyellä pohjalla. Itse olen keski-ikäinen valkoinen suomalainen heteromies. En ole koskaan korostanut heterouttani, sukupuoltani, ikääni tai kansalaisuuttani tehdäkseni itsestäni muita parempaa. Miksi prideväki haluaa polkea väestön alas tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo yritetään saavuttaa alentamalla toiset omalle tasolle? Eikö tasa-arvoon pitäisi pyrkiä nostamalla omaa rimaa muiden tasolle?

• Anonyymi

Rietasta menoa.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3402
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      2011
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1919
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1476
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1401
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1328
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1306
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1247
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1025
    Aihe