AndroPenis

nimetön

http://www.fastiron.fi/suurentaminen.php?id=14

onko kukaan käyttänyt kyseistä laitetta, onko tullut tuloksia? mitä te muut luulette voiko tuo menetelmä käytännössä toimia peniksen suurentuvuuteen? näkyykö farkkujen alta? ajattelin kesätyörahoilla tilata.

31

9716

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimetön

      laitetaan vielä nämä, 13pitkä 3cmleveä.

    • venyttäjä

      Toimii, joskaan en ole aivan samaa laitetta käyttänyt. Tuloksia tuli mulla melko nopeesti, erektiopituus oli ennen 15 cm, nyt karvan alle 18 cm.
      Löysänä oli ennen aivan onneton, en edes mitannut, nyt siinä on enemmän tavaraa ja rupee näyttää aika normaalilta.

      Ihmetyttää että miksi yleisesti luullaan ettei munaa voi pidentää, ainakin omalla kohdallani se kävi yllättävänkin helposti.

      • nimetön

        alan minäkin olla jo vakuuttunut laitteen toiminnasta. mites, mulla on esinahan alla tosi arka terska. koskettaminen sattuu, saati sitten alushousujen pistäminen päälle. onko kenelläkään ollut vastaavaa? pistänkö vaan kylmästi housut päälle vai alanko rasvaamaan sitä kotikonstein käsirasvalla ym?

        venyttäjä: miten nopeasti alkoi tulla tuloksia?


      • venyttäjä
        nimetön kirjoitti:

        alan minäkin olla jo vakuuttunut laitteen toiminnasta. mites, mulla on esinahan alla tosi arka terska. koskettaminen sattuu, saati sitten alushousujen pistäminen päälle. onko kenelläkään ollut vastaavaa? pistänkö vaan kylmästi housut päälle vai alanko rasvaamaan sitä kotikonstein käsirasvalla ym?

        venyttäjä: miten nopeasti alkoi tulla tuloksia?

        Velttoon munaan alkoi tuloksia tulla jo noin viikon venytyksen jälkeen. Mun munalla oli taipumus hävitä lähes kokonaan näkyvistä. Venytyksen ansiosta se ei enää löysänä vetäytynyt, ja se jäi vähän niinkuin ennen olisi ollut puoliveltto, siis sama koko, vaikka ei enää paisuntakammioissa verta ollut.
        Nyt on housussa selvästi pattia, ennen lähinnä syylä, tämä olisi riittänyt mulle jo oikein hyvin. Tulokset velttoon motivoivat niin että jatkoin innoissani venyttelyä, kunnes...
        noin kuukausi meni ja mulla oli kova aamupysty, vedin peiton pois päältä, katoin munaa, ja voi vittu! Se oli vähän käyristynyt vasemmalle, ja tyvessä oli jo selvää jatkoa, mieleni teki kiljua riemusta!


      • nimetön
        venyttäjä kirjoitti:

        Velttoon munaan alkoi tuloksia tulla jo noin viikon venytyksen jälkeen. Mun munalla oli taipumus hävitä lähes kokonaan näkyvistä. Venytyksen ansiosta se ei enää löysänä vetäytynyt, ja se jäi vähän niinkuin ennen olisi ollut puoliveltto, siis sama koko, vaikka ei enää paisuntakammioissa verta ollut.
        Nyt on housussa selvästi pattia, ennen lähinnä syylä, tämä olisi riittänyt mulle jo oikein hyvin. Tulokset velttoon motivoivat niin että jatkoin innoissani venyttelyä, kunnes...
        noin kuukausi meni ja mulla oli kova aamupysty, vedin peiton pois päältä, katoin munaa, ja voi vittu! Se oli vähän käyristynyt vasemmalle, ja tyvessä oli jo selvää jatkoa, mieleni teki kiljua riemusta!

        minkä nimistä laitetta käytit? paljonko maksaa ja mistä saa tilattua? kiitti kaikille vastauksista, kyselen myöhemmin taas lisää jos tulee jotain.


    • "tukkijätkä"

      Täytyy sanoa, että tuossa on kyllä rauta ja silikoni saatu jalostettua melko hintavaksi...

      Vaikka toisaalta voishan sitä maksaa runsaat 100€ per lisäsentti :D

    • suurentaja

      Itselläni on menossa juuri 53. päivä venytyksessä. Vielä ei juurikaan tuloksia, mutta olen lukenut, että useimmilla tulokset alkavat näkyä 400-500 tunnin jälkeen, ja itselläni on kasassa vasta hieman yli 400. Keskivertovenyttäjälle luvataan neljässä kuukaudessa pari senttiä lisää. Itse en ehdi useinkaan pitää laitetta päivässä kuin 7-8 tuntia, mikä hidastanee hieman kehitystä. Luottavaisena mennään kuitenkin eteenpäin. Jos oman nysän (15 cm) saisi sinne 18-20 senttiin olisin tyytyväinen.

      Venytys ei muuten ole mitään maailman mukavinta hommaa eli todella suuri motivaatio pitää olla, että haluaa suuremman peniksen. Rasittavinta on joka tunnin välein ottaa penis pois laitteesta ja lepuuttaa ja taas laittaa venytykseen. Jatkuvaa kellon tarkkailua ja asettamista päivästä toiseen. Useimmilla ei ole aikaa tunnin välein poistua asettelemaan laitetta tai edes pitää sitä 9 tuntia päivässä. Itsekin pääsen juuri ja juuri siihen 7-8 tuntiin. Kannattaa ennen laitteen ostamista miettiä juuri aikaongelmaa ja oman motivaation laatua: onko aikaa ja onko todella suurta halua sille suuremmalle penikselle. Kehitys ei nimittäin tule todellakaan ilmaiseksi vaan siihen vaaditaan kärsivällisyyttä - suurta sellaista.

      Laitetta ei lisäksi kannata ostaa Suomesta, koska sen saa ulkomailta puoleen hintaan.

      • suurentaja

        Vielä sen verran lisäisin, että vasta kahden kuukauden jälkeen laitteella päästään maksimivenytykseen, koska sitä ennen on "totuttelukausi", mikä tarkoittaa, että joka viikko lisätään laitteeseen venytysvoimaa asteittain. Sekin siis vaatii kärsivällisyyttä, että ei liian nopeasti lyö laitteeseen maksimitehoa ja riko penistään. Kahden kuukauden käytön jälkeen päästään venyttelemään täydellä teholla ja tulosten pitäisi alkaa näkyä nopeasti. Itse olen siis vielä sillä tottuttelujaksolla.


      • hmm
        suurentaja kirjoitti:

        Vielä sen verran lisäisin, että vasta kahden kuukauden jälkeen laitteella päästään maksimivenytykseen, koska sitä ennen on "totuttelukausi", mikä tarkoittaa, että joka viikko lisätään laitteeseen venytysvoimaa asteittain. Sekin siis vaatii kärsivällisyyttä, että ei liian nopeasti lyö laitteeseen maksimitehoa ja riko penistään. Kahden kuukauden käytön jälkeen päästään venyttelemään täydellä teholla ja tulosten pitäisi alkaa näkyä nopeasti. Itse olen siis vielä sillä tottuttelujaksolla.

        Hei, kerrohan mistä se kannattaisi tilata? Ei ainakaan usasta, koska voisi jäädä tulliin. Entä jos Saksasta tilaa niin ei kai tule mitään tulli-ongelmia tai jotain muita postitukseen liittyviä? Tuntemattomana kai nuo paketit tulee?


      • suurentaja
        hmm kirjoitti:

        Hei, kerrohan mistä se kannattaisi tilata? Ei ainakaan usasta, koska voisi jäädä tulliin. Entä jos Saksasta tilaa niin ei kai tule mitään tulli-ongelmia tai jotain muita postitukseen liittyviä? Tuntemattomana kai nuo paketit tulee?

        Itse tilasin sen Suomesta ja maksoin siis ylisuuren hinnan. Vasta ostoksen jälkeen aloin vertailemaan hintoja ja huomasin, että Euroopasta tilattuna sen olisi saanut ainakin hintaan 199 euroa. Jos jaksaa googlettaa, saattaa löytää halvemmallakin. Eipä tuolla laitteella pitäisi tulla mitään tulliongelmia. Ja tunnistamattomana se tulee ainakin Suomesta, joten miksei myös ulkomailtakin. Ulkomailta tilattaessa kannattaa olla tarkkana, että ostaa aidon alkuperäisen eikä jotain halpaa kopiota, joka ei välttämättä kestä käytössä.

        Markkinoilla on myös toinen vastaavanlainen laite, joka kuulemma toimii. Nimi on Jes-Extender. Toimintaperiaate on täsmälleen sama, mutta pakkaus on karsitumpi ja sisältää hieman vähemmän varaosia. Andro-Penis on lisäksi ainoa peniksenpidennyslaite, joka on luokiteltu virallisesti lääketieteelliseksi välineeksi Euroopan unionin terveysviranomaisten toimesta ja se on kestävää laatua.


    • nimetön

      kun päästään 7-9 tuntiin niin eikö sitä voisi pitää öisin? vai onko juuri se ongelma että pitää taputella penistä tietyin aikavälein?

      • suurentaja

        Ongelma on juuri siinä, että laite pitää ottaa pois 1-1,5 tunnin välein verenkierron ja kudosten rasittumisen takia. Alussa pienemmällä teholla pystyin pitämään laitetta parikin tuntia, mutta nyt yleensä viimeistään puolentoista tunnin jälkeen tekee mieli ottaa se pois ja pitää tauko, yleensä 5-15 minuuttia. Lisäksi nukkuessa saattaisi kääntyä makaamaan laitteen päälle. Nukkuessa usein myös tulee helpommin seisokkeja, mikä ei sinällään ole vaarallista, mutta melko epämukavaa laitteen puristuessa tiukemmin penikseen.


    • heksaa

      Onko tuon laitteen kanssa ihan ehdoton alkoholinkäyttökielto? Luin tuolta nettisivuilta semmosta. Saako alkoholia käyttää sillon kun tuo laite ei ole peeniksessä kiinni vai onko kaikkien niiden kuukausien aikana tarpeen ehdoton absolutismilinja?

      Miten tuon hormonohoidon kanssa sitten? Onko joku käyttänyt niitäkin? Mitä maksaa ja auttaako paljon?

      • suurentaja

        Alkoholia ei suositella käytettäväksi sen takia, koska päihtyneenä voi unohtaa peniksen lepuuttamisen. Kännissä ei kehon omat kipuaistimukset toimi ja luonnollinen epämukavuuden tunne ei pakota pitämään taukoa. Sama juttu kipulääkkeiden kanssa, joita ei myöskään suositella. Muutoin voi ryypätä niin paljon kuin tahtoo.

        Hormonihoidosta en tiedä, mutta oletettavasti hormonit toimivat samasta syystä kuin bodareilla eli kudos saa lisää massaa nopeammin. Tuskin kannattaa kuitenkaan käyttää, koska aina on olemassa vaara sivuvaikutuksille ja tuloksia pitäisi tulla muutenkin.


      • heksa vielä
        suurentaja kirjoitti:

        Alkoholia ei suositella käytettäväksi sen takia, koska päihtyneenä voi unohtaa peniksen lepuuttamisen. Kännissä ei kehon omat kipuaistimukset toimi ja luonnollinen epämukavuuden tunne ei pakota pitämään taukoa. Sama juttu kipulääkkeiden kanssa, joita ei myöskään suositella. Muutoin voi ryypätä niin paljon kuin tahtoo.

        Hormonihoidosta en tiedä, mutta oletettavasti hormonit toimivat samasta syystä kuin bodareilla eli kudos saa lisää massaa nopeammin. Tuskin kannattaa kuitenkaan käyttää, koska aina on olemassa vaara sivuvaikutuksille ja tuloksia pitäisi tulla muutenkin.

        Saakohan sillä hormonihoidalla sitten ENEMMÄN massaa verrattuna pelkkään andropenistelyyn? Ja mitähän se kuuri mahtaa maksaa? Olen niin epätoivoinen tapaus että käytän kaikki keinot rahatilanteeni niin salliessa... :(


      • suurentaja
        heksa vielä kirjoitti:

        Saakohan sillä hormonihoidalla sitten ENEMMÄN massaa verrattuna pelkkään andropenistelyyn? Ja mitähän se kuuri mahtaa maksaa? Olen niin epätoivoinen tapaus että käytän kaikki keinot rahatilanteeni niin salliessa... :(

        Kyllä sillä pitäisi kaiken järjen mukaan saada enemmän massaa ja nopeammin. Tuskin maksaa kovinkaan paljoa ja siitä saa varmaan kela-korvauksetkin pois. Samalla kannattaa käydä kuntosalillakin, jolloin tulokset lihasten kasvussakin nousevat nopeammin. Hormonihoidossa on se huono puoli, että joudut käymään lääkärin vastaanotolla, jotta saat reseptin. Reseptiä tuskin kirjoitetaan muille kuin todella pienipeniksisille, mutta jos tilanteesi on se, niin sitten homma onnistuu.


      • onko
        suurentaja kirjoitti:

        Kyllä sillä pitäisi kaiken järjen mukaan saada enemmän massaa ja nopeammin. Tuskin maksaa kovinkaan paljoa ja siitä saa varmaan kela-korvauksetkin pois. Samalla kannattaa käydä kuntosalillakin, jolloin tulokset lihasten kasvussakin nousevat nopeammin. Hormonihoidossa on se huono puoli, että joudut käymään lääkärin vastaanotolla, jotta saat reseptin. Reseptiä tuskin kirjoitetaan muille kuin todella pienipeniksisille, mutta jos tilanteesi on se, niin sitten homma onnistuu.

        Jos on löysänä alle 7 cm, silloin on mikropenis.
        Luultavasti saa?


      • suurentaja
        onko kirjoitti:

        Jos on löysänä alle 7 cm, silloin on mikropenis.
        Luultavasti saa?

        Tuohan on vielä normaali löysän mitta. Mikropenis on erektiossa alle 7 cm. Kannattaa kysellä lääkäriltä. Veikkaisin, että alle 10 cm erektiossa oleviin saa jo helposti hormonihoidon.


      • onko
        suurentaja kirjoitti:

        Tuohan on vielä normaali löysän mitta. Mikropenis on erektiossa alle 7 cm. Kannattaa kysellä lääkäriltä. Veikkaisin, että alle 10 cm erektiossa oleviin saa jo helposti hormonihoidon.

        "Tutkimusten mukaan siitin on pieni silloin, jos sen pituusmitta veltossa asennossa on alle 7 cm."

        Oulun proffan mukaan.


      • suurentaja
        onko kirjoitti:

        "Tutkimusten mukaan siitin on pieni silloin, jos sen pituusmitta veltossa asennossa on alle 7 cm."

        Oulun proffan mukaan.

        Onhan se pieni, mutta ei sentään mikropenis, joka tarkoittaa peniksen kehityshäiriötä eli runsaasti keskimittaa pienempää. Kannattaa laittaa viestiä sille Oulun proffalle ja kysellä hormonihoidosta lisää.


      • kiitti
        suurentaja kirjoitti:

        Onhan se pieni, mutta ei sentään mikropenis, joka tarkoittaa peniksen kehityshäiriötä eli runsaasti keskimittaa pienempää. Kannattaa laittaa viestiä sille Oulun proffalle ja kysellä hormonihoidosta lisää.

        JOo kiitoksia vaan. Täytynee ostaa tuollainen laite itselle niin saisi tähän elämään jotain järkeä...


    • pätkä

      Saksasta saa tilattua "Penimaster" laitteen (www.penis.de/English/) 139 eurolla, vastaa varmaan tuota Andropenissysteemiä, mutta aika paljon halvempi

      • realisti.

        Aika erikoisesti markkinoivat laitetta. Lupaavat rahat takaisin, jos kolmessa kuukaudessa ei ole tullut yhtä tuumaa (2,5 cm)lisää pituutta. Kuitenkin esittävät toisella sivulla tutkimustuloksina, että kolmessa kuukaudessa tulee keskimäärin 1,5 cm lisää pituutta. Aikamoinen ristiriita.


      • mutta
        realisti. kirjoitti:

        Aika erikoisesti markkinoivat laitetta. Lupaavat rahat takaisin, jos kolmessa kuukaudessa ei ole tullut yhtä tuumaa (2,5 cm)lisää pituutta. Kuitenkin esittävät toisella sivulla tutkimustuloksina, että kolmessa kuukaudessa tulee keskimäärin 1,5 cm lisää pituutta. Aikamoinen ristiriita.

        1,5 cm lisää on 1,5 kiloa kultaa:)


    • on.

      Olen käyttänyt nyt AndroPenistä kohta neljä kuukautta, enkä ole saanut mitään tuloksia. Voi olla, että minä olen niitä joille tuo ei tuo lisää mittaa tai sitten tuosta laitteesta luvataan liikoja. Ei siis kannata odottaa liikoja. Pettymys voi olla kova kun mitään ei tapahdukaan. Ja tosiaan motivaatiota tuo vaatii, ja työssäkäyvälle jolla on vielä muutakin sosiaalista elämää tuo yhdeksän tuntia päivittäin on vaikeaa järjestää. Vehje köytetään niin kovin kiinni tuohon laitteeseen, että muutaman kerran on ollut veikka aika hellänä.

    • kyselevä

      Minua on mietityttänyt, että miltä sen laitteen käyttö mahtaa tuntua peniksen tyven seudussa. Kun kerran kumilenkin avulla saadaan aikaan veto, niin miltä tuo mahtaa tuntua laitteen tyvessä. Puutuuko iho ja esiintyykö verenkiertohäiriöitä peniksen tyven seudussa? Käyttääkö kukaan pehmusteita ja miten ne mahdollisesti vaikuttavat? Entä miltä laite tuntuu terskan alueella? Ja pysyykö kumilenkki kunnolla kiinni vai onko jollain käyttö tyssännyt pysymättömyyteen jo heti alussa? Joku laitetta käyttänyt voisi vastata!

      • kyselevälle

        Tyvessä ei minulla ole ollut mitään ongelmia. Kohta johon kiristys tulee on tullut kyllä kipeäksi, niin että yhdynnät tekevät välillä melko kipeää. Silikoniletku on kiristettävä niin kovin, että se aiheuttaa verenkierron estymistä terskassa ja se tuntuu melko epämiellyttävältä. Välillä myös vaikeuksia saada pysymään kiristyslenkki terskan takana. Lisäksi tuo lenkki tuntuu käytössä kuluvan siitä kohtaa mistä se lukitaan kiinni, joten tahtoo välillä aueta helposti. Jollain tiivistämisellähän siitä pääsis. Ei ole tosiaan miellyttävä käyttää, enkä ole vielä melkein neljän kuukauden käytöllä saanut mitään toivottua vaikutusta. Alkuun vaivasi myös nikkeliallergia, kunnes peitin metalliosat niin, ettei ne pääse kosketuksiin ihon kanssa.


    • voi muuta

      sanoa, kun että, pojat on poikia.
      Isot miehet täällä lapsenlakki päässä pölhöilee todella typerien asioiden kanssa.

    • juippi

      On kyllä laatulaitteen oloinen...

      Oon aina ajatellutkin että tuollatavalla venyttämällä se onnistuisi, mutta ettei voi pitää kaikkia päiviä sormia kalussa.

      niin... tässä alkupäivien perusteella parantaa jo alkumetreillä erektion kivikovaksi (siis ilman laitetta ;) ... ja kuseminen sujuu lujempaa.

      Vaikkei senttejä hirveesti kertyis (3 cm tarttisin 15cm lisää) ... niin onhan tossa jo hyviä puolia.

      Mutta kärsivällisyys tarvitaan ja mulla on sitä poikkeuksellisen paljon. Kyllähän eka päivä oli yhtä sähläämistä, mut ny laite alkaa oleen hallinnassa.

    • pilivili

      Onko pääkaupunkiseudulla vastaavia klinikoita, joista voisi kysellä leikkauksia ja hormoonihoitoja tuon venyttimen kanssa?

    • Anonyymi

      Voiko andropenistä käyttää miten halua

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe