Eikä nämä ongelmat ole katoamassa mihinkään.
Lisätietoa. https://youtu.be/PmTgcYBcgGo
Toyota on todella suurissa vaikeuksissa
83
811
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai tottakai siellä sinun muumimaailmassasi .... mielisairaalassa.
- Anonyymi
Menikö ihon alle noin pahasti, että pitää alkaa hakkumaan tuntematonta joka laittoi linkin Toyotan julkaisemiin ongelmakohtiin?
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179137101
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Onhan se vaikeukisissa kun sen pitää yksin valmistaa kaikki maailman autot kun muut eivät osaa.
- Anonyymi
Totiuus satuttaa eniten.
https://static.seekingalpha.com/uploads/2023/5/9/37628986-16836785738565001_origin.png - Anonyymi
Toyotalla on koko suunnittelu resurssit menneet säästöjen ja heikennysten keksimiseen ja kehittelyyn ja siksi jääneet jälkeen muista todella paljon.
Sieltä Toyotan pitää nyt yrittää ponnistaa, mutta kun tuotanto perustuu liikaa vanhaan tekniikkaan ja halpismalleihin, niin sen tuominen tähän päivään on kallista ja vaivalloista ja kun kassakin on lehtitietojen kuiva ja ovat anoneet jo valtiotakin pelastusapuun, niin ei tuo ihan ruusuiseelta näytä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotalla on koko suunnittelu resurssit menneet säästöjen ja heikennysten keksimiseen ja kehittelyyn ja siksi jääneet jälkeen muista todella paljon.
Sieltä Toyotan pitää nyt yrittää ponnistaa, mutta kun tuotanto perustuu liikaa vanhaan tekniikkaan ja halpismalleihin, niin sen tuominen tähän päivään on kallista ja vaivalloista ja kun kassakin on lehtitietojen kuiva ja ovat anoneet jo valtiotakin pelastusapuun, niin ei tuo ihan ruusuiseelta näytä.Se on todella vaikea tehdä mittavia investointeja, jos vanhaa velkaa on jo roimasti kertynyt.
Ongelmaksi voi äkkiä tulla se velan maksaminen jos myynti putoaa vauhdilla tulevaisuudessa. Valitettavasti siltä tulevaisuus näyttää.
- Anonyymi
Sähköautolla pärjää parhaiten talvella.
https://youtu.be/LheQYmbClpA - Anonyymi
Maanantaina taas ongelmia koska Traficom.
Harmi kun sekin instituutti julkaisee joka kuukausi halutuimman auton.- Anonyymi
Eniten myyty ei ole halutuin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eniten myyty ei ole halutuin.
Tuo on totta. Halutuin olisi hieman toisessa luokassa kuin tuon listan kärkipäässä olevat autot, eli ne löytyy lista toisesta päästä ja ovat hintaluokaltaan ihan toisia.
Mutta VW Ag on joka tapauksessa aina eniten rekisteriin päätyneistä autoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eniten myyty ei ole halutuin.
Ei kai sitä ostettais jos ei haluttais? Vikavagen ei enää kelpaa. Syykin on tiedossa. Ei osteta kun ei haluta ostaa vika- ja huijausominaisuuksia. Huomenna Trafi saattaa masentaa enemmän.
- Anonyymi
Toyota on aina halutuin, myydyin ja kaunein, sen kertoo meille huomenna trafi, ties monennenko kerran...
- Anonyymi
Olet aika yksin tuon mielipiteesi kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet aika yksin tuon mielipiteesi kanssa.
Eiköhän Kauppalehti huomenna kerro mikä auto oli kesäkuun halutuin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän Kauppalehti huomenna kerro mikä auto oli kesäkuun halutuin.
Nykyään fiksut ajaa sähköautoilla ja ne ei niin fiksut Tojotalla.
- Anonyymi
Täytyy olla aika pahasti aivopesty jos Toyotan erehtyy ostamaan.
- Anonyymi
Ei tartte aivopestä kun osaa ajatella ihan ite, ja siksi just Toyota, murheet auton kanssa loppui siihen kun Toyotaan siirryin!
- Anonyymi
Olisiko bz4x parhaiten myynyt tohlo kesäkuussa. Hihihihihiihhi. Mitäs tero tähän sanoo. Hihiii buhahahahaha
- Anonyymi
Kyllä se palstalla hehkutettu surkeus varmasti on se myydyin auto.
Montas veikkaat et on myyty kuukaudessa+ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se palstalla hehkutettu surkeus varmasti on se myydyin auto.
Montas veikkaat et on myyty kuukaudessaEiköhän jälleen puolet enemmän kuin hippokakkosta, vw:tä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän jälleen puolet enemmän kuin hippokakkosta, vw:tä.
Kerro toki montaks söhköautoa Toyota myi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki montaks söhköautoa Toyota myi?
Luottomyyjä sanoi että bz4x on viety heillä käsistä ja tilauksia pukkaa, etenkin nuoret lapsiperheet.
- Anonyymi
Montaks autoa Toyota myi ja pelastuuko Toyota vaikka on todella suurissa vaikeuksissa?
- Anonyymi
Tpyotan hybridi on ollut susi jo syntyessään. Ei niitä saa edes Toyotan takaisinkutsut toimimaan.
- Anonyymi
Montako sinulla on ollut?
Huomaathan että kaksi maailman eniten myytyä automallia (Corolla ja RAV4) on Toyotan hybridejä. Tuskin ne myisivät niin hyvin jos olisivat kovin huonoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako sinulla on ollut?
Huomaathan että kaksi maailman eniten myytyä automallia (Corolla ja RAV4) on Toyotan hybridejä. Tuskin ne myisivät niin hyvin jos olisivat kovin huonoja.Miksi ihminen juo Coca Colaa ja syö epäterveellistä ruokaa, no kun muutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako sinulla on ollut?
Huomaathan että kaksi maailman eniten myytyä automallia (Corolla ja RAV4) on Toyotan hybridejä. Tuskin ne myisivät niin hyvin jos olisivat kovin huonoja.Olet varmaan jo kuullut, että tämän vuoden eniten myyty automalli maailmalla on ollut Tesla model Y. Nuo Toyotan saavutukset ovat jo historiaa, kuten T=Fordin ja Kuplan saavutukset.
- Anonyymi
Vaikeuksia riittää Toyotan kehityksessä.
- Anonyymi
Osaatko kertoa tarkemmin mitä tekevät väärin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko kertoa tarkemmin mitä tekevät väärin?
Jäivät jälkeen sähköautojen kehityksessä ja liialliset säästöt romautti laadun ja luotettavuuden. Eikö tuossa ole jo ihan tarpeeksi ongelmaa ja väärää taktiikkaa.
Onhan Toyota myös taloudellisesti kusessa kun joutuvat myymään sitä vanhentunutta tekniikkaa halvalla ja kassa ammottaa tyhjyyttään ja huutavat Japanin valtiolta hätäapua rahoitukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko kertoa tarkemmin mitä tekevät väärin?
Ainakin säästävät liikaa tuotantokustannuksissa ja siksi autojen laatu on kuraa.
Ruostesuojauksen ja äänierityksen pois jättäminen kuuluu heti ja lukuisat viat viime vuosina on anteeksiantamattoman kalliita autolijalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin säästävät liikaa tuotantokustannuksissa ja siksi autojen laatu on kuraa.
Ruostesuojauksen ja äänierityksen pois jättäminen kuuluu heti ja lukuisat viat viime vuosina on anteeksiantamattoman kalliita autolijalle.Nämä valmistusviat tai virhebvastuun piiriin kuuluvat viat jää valitettavasti Toyotalta korjaamatta. Miten se sitten on muka luotettava auto? Tätä sopii ihmetellä.
- Anonyymi
Itselatautuvuus herättää yhä suurempaa kateutta.
- Anonyymi
Tuo termi aiheuttaa lähinnä myötähäpeää. Sehän kertoo suoraan sen käyttäjän tietämättömyydestä. Mainoksen uhri, kaikki uppoaa faktat unohtaen.
- Anonyymi
Toyotan ongelmat vain kasvaa ja luvataan kaikenlaista, mutta toutaamaiminen tulee jälkijunassa.
- Anonyymi
Toyotan kelkka ei nyt vain käänny tarpeeksi nopeastri ja velkaa on aivan liikaa.
Koko Japani on sellainen velkapommi ettei moni edes ymmärrä. - Anonyymi
Toyotan velka kasvaa räjähdysmäisesti jatkuvasti. Hybridien myynti vähenee globaalisti rajusti tulevina vuosina. Sähköautoja Toyota ei myy kuin murusia verrattuna muihin menestyjiin.
- Anonyymi
Pitkä tie on Toyotalla menestykseen ja kivireki on todella painava vaikka Japanin taloudellinen tuki on mittavaa. Se on kuitenkin turhaa, koska se ei auta mitään.
Muut valmistajat paukuttaa sähköautoja jo miljoonatahdilla ja vauhti vain kiihtyy jatkuvasti. - Anonyymi
Asiantuntijat tietää mistä puhuvat.
- Anonyymi
Tesla syö Toyotan ja VW:n markkinat.
- Anonyymi
Tesla ja BYD mutta on muitakin isosti sähköautoihin panostavia firmoja.
- Anonyymi
Toyotan velka vain kasvaa eikä siihen auta Japanin valtion tuki yhtään.
- Anonyymi
On siinä hyvä unelma, et Toyota olis hyvä auto.
- Anonyymi
Toyota on Japanin Persu.
- Anonyymi
Velkaa on Toyotalla huimasti ja halpuutus vie luotettavuuden.
Vain lupauksia muka uusista teknisistö kehittämisestä mutta ei mitään todellista tuoda markkinoille. On se aika naurettavaa. - Anonyymi
Ei tulevaisuus näytä kovin ruusuiselta Toyotan kannalta.
- Anonyymi
Toyotan insinöörit on niin shokissa etteivät saa kunnollista sähköautoa markkinoille vielä pariinvuosikymmeneen. Eihän ne saanu edes pyöriä pysymään kiinni ensimmäisestä virityksestä.
- Anonyymi
Kummallisesti ne vaikeudet vain tuntuu lisääntyvän Toyotan kaikissa malleissa.
- Anonyymi
Kamalia vaikeuksia.
Virallinen tieto löytyy Trafin ja Kauppalehden sivuilta:
Kesäkuussa kultapokaaliaan kiillottaa japanilainen Toyota. Ensirekisteröidyin autonvalmistaja myi lähes 600 autoa enemmän kuin hopeasijalle yltänyt Škoda.
Ihan tärisyttää.- Anonyymi
Minusta tuon tuskissaan kieriskelevän vikawagentrollin ongelmat alkaa olemaan jo sillä tasolla että valkotakkiset ovat jo tulossa hakemaan elleivät jo ole sitä tehneet. Kuinka voi jokin automerkki aiheuttaa noin rajun tunnepurkauksen ja äänet päässä reaktion? On ihan kuin olisi potkittu pois lusmuilemasta merkin leivistä ja nyt katkerana vuodattamassa tuntojaan kun on lapsella paha olo.
Ei kukaan täyspäinen pidä näin pitkiä monologeja ja vastaile itselleen jos ei jokin asia järkytä pientä sairasta mieltä. Minusta on aivan sama, mitä merkkiä kansa ostaa eniten. Ehkä sen verran antaa vinkkiä että ei enemmistö osta koskaan mitään ongelmamerkkiä, niin miksi sellaiseen sotkeutuisin minäkään? Varoittava esimerkki lienee tuo saksalainen kansanauto jossa tuota kalliin puoleista ongelmaa ja murhetta on piisannut jo useita vuosia. Lohdullista tosin on ollut seurata kun ei koske omaa autoa. Onkoha jokin ylimääräinem vaisto kun on oppinut väistelemäämään nuo onjelmamerkit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuon tuskissaan kieriskelevän vikawagentrollin ongelmat alkaa olemaan jo sillä tasolla että valkotakkiset ovat jo tulossa hakemaan elleivät jo ole sitä tehneet. Kuinka voi jokin automerkki aiheuttaa noin rajun tunnepurkauksen ja äänet päässä reaktion? On ihan kuin olisi potkittu pois lusmuilemasta merkin leivistä ja nyt katkerana vuodattamassa tuntojaan kun on lapsella paha olo.
Ei kukaan täyspäinen pidä näin pitkiä monologeja ja vastaile itselleen jos ei jokin asia järkytä pientä sairasta mieltä. Minusta on aivan sama, mitä merkkiä kansa ostaa eniten. Ehkä sen verran antaa vinkkiä että ei enemmistö osta koskaan mitään ongelmamerkkiä, niin miksi sellaiseen sotkeutuisin minäkään? Varoittava esimerkki lienee tuo saksalainen kansanauto jossa tuota kalliin puoleista ongelmaa ja murhetta on piisannut jo useita vuosia. Lohdullista tosin on ollut seurata kun ei koske omaa autoa. Onkoha jokin ylimääräinem vaisto kun on oppinut väistelemäämään nuo onjelmamerkit?Hauskuus on siinä et Toyotan ongelmat on vasta alkaneet.
Ne vain pahenevat tulevaisuudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuon tuskissaan kieriskelevän vikawagentrollin ongelmat alkaa olemaan jo sillä tasolla että valkotakkiset ovat jo tulossa hakemaan elleivät jo ole sitä tehneet. Kuinka voi jokin automerkki aiheuttaa noin rajun tunnepurkauksen ja äänet päässä reaktion? On ihan kuin olisi potkittu pois lusmuilemasta merkin leivistä ja nyt katkerana vuodattamassa tuntojaan kun on lapsella paha olo.
Ei kukaan täyspäinen pidä näin pitkiä monologeja ja vastaile itselleen jos ei jokin asia järkytä pientä sairasta mieltä. Minusta on aivan sama, mitä merkkiä kansa ostaa eniten. Ehkä sen verran antaa vinkkiä että ei enemmistö osta koskaan mitään ongelmamerkkiä, niin miksi sellaiseen sotkeutuisin minäkään? Varoittava esimerkki lienee tuo saksalainen kansanauto jossa tuota kalliin puoleista ongelmaa ja murhetta on piisannut jo useita vuosia. Lohdullista tosin on ollut seurata kun ei koske omaa autoa. Onkoha jokin ylimääräinem vaisto kun on oppinut väistelemäämään nuo onjelmamerkit?Aika pitkä yksinpuhe tähän aiheeseen ja siitä mistä se sinun mielestä johtuu.
Saat olla ihan mitä mieltä haluat, siitä et mitä enemmistö ostaa.
Voin helposti todistaa et olet väärässä.
Hävittyään ryhmäkanteen Toyotan on korvattava ostajille 17,5 %:n arvon aleneminen 264 170 viallisella dieselpakokaasun jälkikäsittelyjärjestelmällä (DPF-järjestelmä) myydystä autosta. Toyotan korvauslasku yli 2 miljardia dollaria.
Aika monta asiakasta on ostanut paskasti tehdyn Toyotan tekemän auton, tietysti pieni määrä autoja jos valmistaja tekee samaa pashaa todella monta vuodessa.
Mutta voit varmasti kertoa montako prosenttia on viallisia vuosittain? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pitkä yksinpuhe tähän aiheeseen ja siitä mistä se sinun mielestä johtuu.
Saat olla ihan mitä mieltä haluat, siitä et mitä enemmistö ostaa.
Voin helposti todistaa et olet väärässä.
Hävittyään ryhmäkanteen Toyotan on korvattava ostajille 17,5 %:n arvon aleneminen 264 170 viallisella dieselpakokaasun jälkikäsittelyjärjestelmällä (DPF-järjestelmä) myydystä autosta. Toyotan korvauslasku yli 2 miljardia dollaria.
Aika monta asiakasta on ostanut paskasti tehdyn Toyotan tekemän auton, tietysti pieni määrä autoja jos valmistaja tekee samaa pashaa todella monta vuodessa.
Mutta voit varmasti kertoa montako prosenttia on viallisia vuosittain?Ja 36 miljardia dollaria maksoi kun pick-upien rungot ruostuvat poikki. Lujaa laatua Toyota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja 36 miljardia dollaria maksoi kun pick-upien rungot ruostuvat poikki. Lujaa laatua Toyota.
Tuliko nyt pilkkuvirhe, vai valehteletko tarkoituksella niinkuin idolisikin?
- Anonyymi
taas Toyota loisti testissä!
Toinen näistä on auto ja se ei ole Toyota mikä on auto.
https://tekniikanmaailma.fi/tm-video-talviauto-2023-vertailun-nissan-ja-toyota-kitkaeromaessa-nain-autot-lahtevat-eri-suuntiin/ - Anonyymi
Ei voi muuta sanoa kuin hyvää päivää ja hyvää jatkoa Toyota!
- Anonyymi
Ongelmia näyttää riittävän koska useita malleja ei myydä hatkossa useissa maissa.
- Anonyymi
Toyota kelpaa halpamaissa ja sivistyksessä hyljitään.
- Anonyymi
tarkoitat kai kehitysmaissa?
- Anonyymi
Toyota ollut vuosikymmeniä USA:n myydyin merkki. USA on maailman suurin talous, ylivoimainen tieteissä ja myös suurin sotilasmahti. Mitä muuta haluat?
- Anonyymi
Toyota jälkeenjännyttä tekniikkaa sähköautoissa!
- Anonyymi
Toyota tietää nykyisten akkujen kestävyyden ja ympäristölle aiheuttamat ongelmat. Siksi haluaa tulla isolla voluumilla sähköautomarkkinoille vasta kun kehitystyö on valmis ja tekniikka oikeasti testattu.
- Anonyymi
Tottakai kun sinä niin sanot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai kun sinä niin sanot?
On tämä jo ihan selvä peli Toyota keskittyy n miljoonan auton tekemiseen vuodessa ja myyt alkaa myydä useita miljoonia sähköautoja vuodessa.
https://youtu.be/DK7MjajHMAY - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota tietää nykyisten akkujen kestävyyden ja ympäristölle aiheuttamat ongelmat. Siksi haluaa tulla isolla voluumilla sähköautomarkkinoille vasta kun kehitystyö on valmis ja tekniikka oikeasti testattu.
Yritti kovasti jo tulla mutta 10v myöhässä ja aivan onnettomalla tuotteella. Nyt aivan älytön kiire kokeilla jotain kehittää markkinoille eikä olisi aivan onnetonta kuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritti kovasti jo tulla mutta 10v myöhässä ja aivan onnettomalla tuotteella. Nyt aivan älytön kiire kokeilla jotain kehittää markkinoille eikä olisi aivan onnetonta kuraa.
Itselataava hybridi-Toyota en edelleen kaikkein paras valinta tavalliselle ihmiselle yleiskäyttöön.
- Anonyymi
Vaikeudet vain kasvaa tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Toyotan vaikeudet vain kasvaa kasvamistaan ja laatu heikkenee jatkuvasti.
- Anonyymi
Kyllä on surkeata Toyotan yritykset selvitä velasta mikä on maailman suurin.
Siinä on iso hätä löytää lisää rahaa sijoittajilta et sais sähköautoihin tarpeeksi paukkuja.
Toyota on täysin jälkeenjäänyt polttisten ja hybridien kanssa. Valmistusmäärät ei riitä voiton tekemiseen. Sähköautoista nyt puhutaan. Kukaan ei osta enään hybridejä eikä polttiksia. Koska vain sähköautot on halpoja käyttää ja huoltokulut olemattomat polttiksiin verrattuna. - Anonyymi
Sukeltaa myynti Suomessakin muutos on vain hitaampi Suomessa.
Etujen ymmärtäminen ei mene kaikkien Suomalaosten puupäiden lahonneisiin aivoihin ihan äkkiä.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/2312ff41-1e94-4fc5-ad09-b4d303422523 - Anonyymi
Toyota on jo tähän aikaan vuodesta myynyt yli 3000 enemmän kuin muut et se siitä sitten.
- Anonyymi
Missä? Ei ainakaan sähköautoja!
Hieman faktaa tähän väliin syytä laittaa taas tojotrollin opettamiseksi.
Yrityksen Model Y voitti Toyotan Corolla-sedanin ja RAV4-kompakti SUV:n myymällä maailmanlaajuisesti arviolta 267 200 yksikköä. Corollan ja RAV4:n myynti oli 256 400 ja RAV4 214 700 kappaletta.
Tesla oli listan kärjessä valtavasta hintaerosta huolimatta – Model Y alkaa 47 490 dollarista, mikä on yli kaksi kertaa Corollan hinta ja lähes 75 prosenttia enemmän kuin RAV4:n hinta.
Tämä on ensimmäinen kerta, kun sähköauto on maailmanlaajuisesti myydyimpien ajoneuvojen listan kärjessä. Kiinan kysyntä oli avaintekijä Teslalle. Jaton tietoihin viitaten Reuters sanoi, että Elon Muskin johtama yritys myi Keski-Britanniassa noin 94 500 Model Y -mallia, mikä on enemmän kuin Yhdysvalloissa myydyt 83 700 ja Euroopassa 71 115.
Yhdysvallat pysyi kuitenkin Teslan suurimpana markkina-alueena ja päinvastoin: kotimaassa Tesla ylittää kaikki 17 sähköauton kilpailijaa yhteensä. Yhtiö teki äskettäin myös sopimuksen, joka antaa Fordin sähköautojen omistajille mahdollisuuden käyttää omaa latausverkkoaan.
Ehkä syytä kääntää katseet oikeille automarkkinoille. Eikä puhua jostain 3000 auton myynneistä mitkä ei kiinnosta yhtään ketään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä? Ei ainakaan sähköautoja!
Hieman faktaa tähän väliin syytä laittaa taas tojotrollin opettamiseksi.
Yrityksen Model Y voitti Toyotan Corolla-sedanin ja RAV4-kompakti SUV:n myymällä maailmanlaajuisesti arviolta 267 200 yksikköä. Corollan ja RAV4:n myynti oli 256 400 ja RAV4 214 700 kappaletta.
Tesla oli listan kärjessä valtavasta hintaerosta huolimatta – Model Y alkaa 47 490 dollarista, mikä on yli kaksi kertaa Corollan hinta ja lähes 75 prosenttia enemmän kuin RAV4:n hinta.
Tämä on ensimmäinen kerta, kun sähköauto on maailmanlaajuisesti myydyimpien ajoneuvojen listan kärjessä. Kiinan kysyntä oli avaintekijä Teslalle. Jaton tietoihin viitaten Reuters sanoi, että Elon Muskin johtama yritys myi Keski-Britanniassa noin 94 500 Model Y -mallia, mikä on enemmän kuin Yhdysvalloissa myydyt 83 700 ja Euroopassa 71 115.
Yhdysvallat pysyi kuitenkin Teslan suurimpana markkina-alueena ja päinvastoin: kotimaassa Tesla ylittää kaikki 17 sähköauton kilpailijaa yhteensä. Yhtiö teki äskettäin myös sopimuksen, joka antaa Fordin sähköautojen omistajille mahdollisuuden käyttää omaa latausverkkoaan.
Ehkä syytä kääntää katseet oikeille automarkkinoille. Eikä puhua jostain 3000 auton myynneistä mitkä ei kiinnosta yhtään ketään.Näyttäähän tuo kiinnostavan kaaranpoikia koska vw on reilusti perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä? Ei ainakaan sähköautoja!
Hieman faktaa tähän väliin syytä laittaa taas tojotrollin opettamiseksi.
Yrityksen Model Y voitti Toyotan Corolla-sedanin ja RAV4-kompakti SUV:n myymällä maailmanlaajuisesti arviolta 267 200 yksikköä. Corollan ja RAV4:n myynti oli 256 400 ja RAV4 214 700 kappaletta.
Tesla oli listan kärjessä valtavasta hintaerosta huolimatta – Model Y alkaa 47 490 dollarista, mikä on yli kaksi kertaa Corollan hinta ja lähes 75 prosenttia enemmän kuin RAV4:n hinta.
Tämä on ensimmäinen kerta, kun sähköauto on maailmanlaajuisesti myydyimpien ajoneuvojen listan kärjessä. Kiinan kysyntä oli avaintekijä Teslalle. Jaton tietoihin viitaten Reuters sanoi, että Elon Muskin johtama yritys myi Keski-Britanniassa noin 94 500 Model Y -mallia, mikä on enemmän kuin Yhdysvalloissa myydyt 83 700 ja Euroopassa 71 115.
Yhdysvallat pysyi kuitenkin Teslan suurimpana markkina-alueena ja päinvastoin: kotimaassa Tesla ylittää kaikki 17 sähköauton kilpailijaa yhteensä. Yhtiö teki äskettäin myös sopimuksen, joka antaa Fordin sähköautojen omistajille mahdollisuuden käyttää omaa latausverkkoaan.
Ehkä syytä kääntää katseet oikeille automarkkinoille. Eikä puhua jostain 3000 auton myynneistä mitkä ei kiinnosta yhtään ketään.Näyttäähän tuo kiinnostavan kaaranpoikia koska vw on reilusti perässä.
Sekin ihmetyttää että jotkut maksavat teslasta noinkin paljon vaikka laatu on tavattoman heikkoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttäähän tuo kiinnostavan kaaranpoikia koska vw on reilusti perässä.
Sekin ihmetyttää että jotkut maksavat teslasta noinkin paljon vaikka laatu on tavattoman heikkoa.Mistä puhut? Tesla Model Y menestyi parhaiten kaikista täyssähköautoista hiljattain Kiinassa tehdyssä laatu- ja luotettavuustutkimuksessa. Vaikka Tesla Model 3 ei tullut toiselle sijalle, se oli omistajien mukaan myös lähellä sähköautojen pitkän listan kärkeä sen todellisen luotettavuuden perusteella.
https://insideevs.com/news/618119/tesla-model-y-tops-reliability-survey-china/
- Anonyymi
Nämä vaikeudet on sellainen vuori Toyotalle ettei siitä kiivetä yli edes 10v aikana.
- Anonyymi
Ja miten Tojon tilanteen tai VW vastaavan tilanteen pitäisi vaikuttaa autoni toimintaan?
Miksi tehtaan busines näkymien pitäisi vaikuttaa minun autoni toimintaan?
- Anonyymi
Onneksi minun ei tarvitse välittää tuosta. Ajan Tojolla mutta minulla ei ole yhtään Tojotan osaketta joten miksi vaivaisin päätäni.
Sama pätee VWn tilanteeseen mikä on kastrofaalinen pääjohtajan mukaan "firman katto tulessa". Jos minulla olisi VW, en silti huolehtisi tuosta asiasta. Ei se vaikuttais autoni toimintaa mitenkää. Voisi vaikuttaa uusien mallien tulemiseen mutta se on sitten joskus.
Kertokaahan miksi autotehtaan business näkymät on teille niin herkkä asia? - Anonyymi
Toyotan myynti putosi 25% maailman isoimilla markkinoilla.
Lisäksi uutuusmalli vedettiin pois markkinoilta. Ovet ei pysy kiinni tai pysyvät kiinni onnettomuustilanteessa niin ettei autosta pääse pois ollenkaan. Kiva tilanne jos auto on tulessa.
Merkillisen paljon tuntuu olevan ongelmia Toyotan tekemissä autoissa. - Anonyymi
Vaikeata näyttää olevan Toyotan saada kasassa pysyvää sähköautoa markkinoille.
Onneksi Toyota osti Tesla ja alkaa kopioimaan sitä. - Anonyymi
Vaikealta siis todella vaikealta näyttää Toyotan autojen valmistus! Eivät pysy edes kasassa. Hajoilevat osiin kesken ajamisen!
- Anonyymi
Toyotan vaikeudet ei tunnu helpottaban ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803