Toyota on todella suurissa vaikeuksissa

Anonyymi-ap

83

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottakai tottakai siellä sinun muumimaailmassasi .... mielisairaalassa.

      • Anonyymi

        Menikö ihon alle noin pahasti, että pitää alkaa hakkumaan tuntematonta joka laittoi linkin Toyotan julkaisemiin ongelmakohtiin?


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­­N­y­m­­­f­o­­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#179137101

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Onhan se vaikeukisissa kun sen pitää yksin valmistaa kaikki maailman autot kun muut eivät osaa.

      • Anonyymi

        Toyotalla on koko suunnittelu resurssit menneet säästöjen ja heikennysten keksimiseen ja kehittelyyn ja siksi jääneet jälkeen muista todella paljon.
        Sieltä Toyotan pitää nyt yrittää ponnistaa, mutta kun tuotanto perustuu liikaa vanhaan tekniikkaan ja halpismalleihin, niin sen tuominen tähän päivään on kallista ja vaivalloista ja kun kassakin on lehtitietojen kuiva ja ovat anoneet jo valtiotakin pelastusapuun, niin ei tuo ihan ruusuiseelta näytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotalla on koko suunnittelu resurssit menneet säästöjen ja heikennysten keksimiseen ja kehittelyyn ja siksi jääneet jälkeen muista todella paljon.
        Sieltä Toyotan pitää nyt yrittää ponnistaa, mutta kun tuotanto perustuu liikaa vanhaan tekniikkaan ja halpismalleihin, niin sen tuominen tähän päivään on kallista ja vaivalloista ja kun kassakin on lehtitietojen kuiva ja ovat anoneet jo valtiotakin pelastusapuun, niin ei tuo ihan ruusuiseelta näytä.

        Se on todella vaikea tehdä mittavia investointeja, jos vanhaa velkaa on jo roimasti kertynyt.
        Ongelmaksi voi äkkiä tulla se velan maksaminen jos myynti putoaa vauhdilla tulevaisuudessa. Valitettavasti siltä tulevaisuus näyttää.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Maanantaina taas ongelmia koska Traficom.
      Harmi kun sekin instituutti julkaisee joka kuukausi halutuimman auton.

      • Anonyymi

        Eniten myyty ei ole halutuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eniten myyty ei ole halutuin.

        Tuo on totta. Halutuin olisi hieman toisessa luokassa kuin tuon listan kärkipäässä olevat autot, eli ne löytyy lista toisesta päästä ja ovat hintaluokaltaan ihan toisia.
        Mutta VW Ag on joka tapauksessa aina eniten rekisteriin päätyneistä autoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eniten myyty ei ole halutuin.

        Ei kai sitä ostettais jos ei haluttais? Vikavagen ei enää kelpaa. Syykin on tiedossa. Ei osteta kun ei haluta ostaa vika- ja huijausominaisuuksia. Huomenna Trafi saattaa masentaa enemmän.


    • Anonyymi

      Toyota on aina halutuin, myydyin ja kaunein, sen kertoo meille huomenna trafi, ties monennenko kerran...

      • Anonyymi

        Olet aika yksin tuon mielipiteesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aika yksin tuon mielipiteesi kanssa.

        Eiköhän Kauppalehti huomenna kerro mikä auto oli kesäkuun halutuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän Kauppalehti huomenna kerro mikä auto oli kesäkuun halutuin.

        Nykyään fiksut ajaa sähköautoilla ja ne ei niin fiksut Tojotalla.


    • Anonyymi

      Täytyy olla aika pahasti aivopesty jos Toyotan erehtyy ostamaan.

      • Anonyymi

        Ei tartte aivopestä kun osaa ajatella ihan ite, ja siksi just Toyota, murheet auton kanssa loppui siihen kun Toyotaan siirryin!


    • Anonyymi

      Olisiko bz4x parhaiten myynyt tohlo kesäkuussa. Hihihihihiihhi. Mitäs tero tähän sanoo. Hihiii buhahahahaha

      • Anonyymi

        Kyllä se palstalla hehkutettu surkeus varmasti on se myydyin auto.
        Montas veikkaat et on myyty kuukaudessa+


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se palstalla hehkutettu surkeus varmasti on se myydyin auto.
        Montas veikkaat et on myyty kuukaudessa

        Eiköhän jälleen puolet enemmän kuin hippokakkosta, vw:tä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän jälleen puolet enemmän kuin hippokakkosta, vw:tä.

        Kerro toki montaks söhköautoa Toyota myi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki montaks söhköautoa Toyota myi?

        Luottomyyjä sanoi että bz4x on viety heillä käsistä ja tilauksia pukkaa, etenkin nuoret lapsiperheet.


    • Anonyymi

      Montaks autoa Toyota myi ja pelastuuko Toyota vaikka on todella suurissa vaikeuksissa?

    • Anonyymi

      Tpyotan hybridi on ollut susi jo syntyessään. Ei niitä saa edes Toyotan takaisinkutsut toimimaan.

      • Anonyymi

        Montako sinulla on ollut?

        Huomaathan että kaksi maailman eniten myytyä automallia (Corolla ja RAV4) on Toyotan hybridejä. Tuskin ne myisivät niin hyvin jos olisivat kovin huonoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako sinulla on ollut?

        Huomaathan että kaksi maailman eniten myytyä automallia (Corolla ja RAV4) on Toyotan hybridejä. Tuskin ne myisivät niin hyvin jos olisivat kovin huonoja.

        Miksi ihminen juo Coca Colaa ja syö epäterveellistä ruokaa, no kun muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako sinulla on ollut?

        Huomaathan että kaksi maailman eniten myytyä automallia (Corolla ja RAV4) on Toyotan hybridejä. Tuskin ne myisivät niin hyvin jos olisivat kovin huonoja.

        Olet varmaan jo kuullut, että tämän vuoden eniten myyty automalli maailmalla on ollut Tesla model Y. Nuo Toyotan saavutukset ovat jo historiaa, kuten T=Fordin ja Kuplan saavutukset.


    • Anonyymi

      Vaikeuksia riittää Toyotan kehityksessä.

      • Anonyymi

        Osaatko kertoa tarkemmin mitä tekevät väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko kertoa tarkemmin mitä tekevät väärin?

        Jäivät jälkeen sähköautojen kehityksessä ja liialliset säästöt romautti laadun ja luotettavuuden. Eikö tuossa ole jo ihan tarpeeksi ongelmaa ja väärää taktiikkaa.
        Onhan Toyota myös taloudellisesti kusessa kun joutuvat myymään sitä vanhentunutta tekniikkaa halvalla ja kassa ammottaa tyhjyyttään ja huutavat Japanin valtiolta hätäapua rahoitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko kertoa tarkemmin mitä tekevät väärin?

        Ainakin säästävät liikaa tuotantokustannuksissa ja siksi autojen laatu on kuraa.
        Ruostesuojauksen ja äänierityksen pois jättäminen kuuluu heti ja lukuisat viat viime vuosina on anteeksiantamattoman kalliita autolijalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin säästävät liikaa tuotantokustannuksissa ja siksi autojen laatu on kuraa.
        Ruostesuojauksen ja äänierityksen pois jättäminen kuuluu heti ja lukuisat viat viime vuosina on anteeksiantamattoman kalliita autolijalle.

        Nämä valmistusviat tai virhebvastuun piiriin kuuluvat viat jää valitettavasti Toyotalta korjaamatta. Miten se sitten on muka luotettava auto? Tätä sopii ihmetellä.


    • Anonyymi

      Itselatautuvuus herättää yhä suurempaa kateutta.

      • Anonyymi

        Tuo termi aiheuttaa lähinnä myötähäpeää. Sehän kertoo suoraan sen käyttäjän tietämättömyydestä. Mainoksen uhri, kaikki uppoaa faktat unohtaen.


    • Anonyymi

      Toyotan ongelmat vain kasvaa ja luvataan kaikenlaista, mutta toutaamaiminen tulee jälkijunassa.

    • Anonyymi

      Toyotan kelkka ei nyt vain käänny tarpeeksi nopeastri ja velkaa on aivan liikaa.
      Koko Japani on sellainen velkapommi ettei moni edes ymmärrä.

    • Anonyymi

      Toyotan velka kasvaa räjähdysmäisesti jatkuvasti. Hybridien myynti vähenee globaalisti rajusti tulevina vuosina. Sähköautoja Toyota ei myy kuin murusia verrattuna muihin menestyjiin.

    • Anonyymi

      Pitkä tie on Toyotalla menestykseen ja kivireki on todella painava vaikka Japanin taloudellinen tuki on mittavaa. Se on kuitenkin turhaa, koska se ei auta mitään.
      Muut valmistajat paukuttaa sähköautoja jo miljoonatahdilla ja vauhti vain kiihtyy jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Asiantuntijat tietää mistä puhuvat.

    • Anonyymi

      Tesla syö Toyotan ja VW:n markkinat.

      • Anonyymi

        Tesla ja BYD mutta on muitakin isosti sähköautoihin panostavia firmoja.


    • Anonyymi

      Toyotan velka vain kasvaa eikä siihen auta Japanin valtion tuki yhtään.

    • Anonyymi

      On siinä hyvä unelma, et Toyota olis hyvä auto.

    • Anonyymi

      Toyota on Japanin Persu.

    • Anonyymi

      Velkaa on Toyotalla huimasti ja halpuutus vie luotettavuuden.
      Vain lupauksia muka uusista teknisistö kehittämisestä mutta ei mitään todellista tuoda markkinoille. On se aika naurettavaa.

    • Anonyymi

      Ei tulevaisuus näytä kovin ruusuiselta Toyotan kannalta.

    • Anonyymi

      Toyotan insinöörit on niin shokissa etteivät saa kunnollista sähköautoa markkinoille vielä pariinvuosikymmeneen. Eihän ne saanu edes pyöriä pysymään kiinni ensimmäisestä virityksestä.

    • Anonyymi

      Kummallisesti ne vaikeudet vain tuntuu lisääntyvän Toyotan kaikissa malleissa.

    • Anonyymi

      Kamalia vaikeuksia.
      Virallinen tieto löytyy Trafin ja Kauppalehden sivuilta:
      Kesäkuussa kultapokaaliaan kiillottaa japanilainen Toyota. Ensirekisteröidyin autonvalmistaja myi lähes 600 autoa enemmän kuin hopeasijalle yltänyt Škoda.

      Ihan tärisyttää.

      • Anonyymi

        Minusta tuon tuskissaan kieriskelevän vikawagentrollin ongelmat alkaa olemaan jo sillä tasolla että valkotakkiset ovat jo tulossa hakemaan elleivät jo ole sitä tehneet. Kuinka voi jokin automerkki aiheuttaa noin rajun tunnepurkauksen ja äänet päässä reaktion? On ihan kuin olisi potkittu pois lusmuilemasta merkin leivistä ja nyt katkerana vuodattamassa tuntojaan kun on lapsella paha olo.
        Ei kukaan täyspäinen pidä näin pitkiä monologeja ja vastaile itselleen jos ei jokin asia järkytä pientä sairasta mieltä. Minusta on aivan sama, mitä merkkiä kansa ostaa eniten. Ehkä sen verran antaa vinkkiä että ei enemmistö osta koskaan mitään ongelmamerkkiä, niin miksi sellaiseen sotkeutuisin minäkään? Varoittava esimerkki lienee tuo saksalainen kansanauto jossa tuota kalliin puoleista ongelmaa ja murhetta on piisannut jo useita vuosia. Lohdullista tosin on ollut seurata kun ei koske omaa autoa. Onkoha jokin ylimääräinem vaisto kun on oppinut väistelemäämään nuo onjelmamerkit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuon tuskissaan kieriskelevän vikawagentrollin ongelmat alkaa olemaan jo sillä tasolla että valkotakkiset ovat jo tulossa hakemaan elleivät jo ole sitä tehneet. Kuinka voi jokin automerkki aiheuttaa noin rajun tunnepurkauksen ja äänet päässä reaktion? On ihan kuin olisi potkittu pois lusmuilemasta merkin leivistä ja nyt katkerana vuodattamassa tuntojaan kun on lapsella paha olo.
        Ei kukaan täyspäinen pidä näin pitkiä monologeja ja vastaile itselleen jos ei jokin asia järkytä pientä sairasta mieltä. Minusta on aivan sama, mitä merkkiä kansa ostaa eniten. Ehkä sen verran antaa vinkkiä että ei enemmistö osta koskaan mitään ongelmamerkkiä, niin miksi sellaiseen sotkeutuisin minäkään? Varoittava esimerkki lienee tuo saksalainen kansanauto jossa tuota kalliin puoleista ongelmaa ja murhetta on piisannut jo useita vuosia. Lohdullista tosin on ollut seurata kun ei koske omaa autoa. Onkoha jokin ylimääräinem vaisto kun on oppinut väistelemäämään nuo onjelmamerkit?

        Hauskuus on siinä et Toyotan ongelmat on vasta alkaneet.
        Ne vain pahenevat tulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuon tuskissaan kieriskelevän vikawagentrollin ongelmat alkaa olemaan jo sillä tasolla että valkotakkiset ovat jo tulossa hakemaan elleivät jo ole sitä tehneet. Kuinka voi jokin automerkki aiheuttaa noin rajun tunnepurkauksen ja äänet päässä reaktion? On ihan kuin olisi potkittu pois lusmuilemasta merkin leivistä ja nyt katkerana vuodattamassa tuntojaan kun on lapsella paha olo.
        Ei kukaan täyspäinen pidä näin pitkiä monologeja ja vastaile itselleen jos ei jokin asia järkytä pientä sairasta mieltä. Minusta on aivan sama, mitä merkkiä kansa ostaa eniten. Ehkä sen verran antaa vinkkiä että ei enemmistö osta koskaan mitään ongelmamerkkiä, niin miksi sellaiseen sotkeutuisin minäkään? Varoittava esimerkki lienee tuo saksalainen kansanauto jossa tuota kalliin puoleista ongelmaa ja murhetta on piisannut jo useita vuosia. Lohdullista tosin on ollut seurata kun ei koske omaa autoa. Onkoha jokin ylimääräinem vaisto kun on oppinut väistelemäämään nuo onjelmamerkit?

        Aika pitkä yksinpuhe tähän aiheeseen ja siitä mistä se sinun mielestä johtuu.
        Saat olla ihan mitä mieltä haluat, siitä et mitä enemmistö ostaa.
        Voin helposti todistaa et olet väärässä.
        Hävittyään ryhmäkanteen Toyotan on korvattava ostajille 17,5 %:n arvon aleneminen 264 170 viallisella dieselpakokaasun jälkikäsittelyjärjestelmällä (DPF-järjestelmä) myydystä autosta. Toyotan korvauslasku yli 2 miljardia dollaria.

        Aika monta asiakasta on ostanut paskasti tehdyn Toyotan tekemän auton, tietysti pieni määrä autoja jos valmistaja tekee samaa pashaa todella monta vuodessa.
        Mutta voit varmasti kertoa montako prosenttia on viallisia vuosittain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika pitkä yksinpuhe tähän aiheeseen ja siitä mistä se sinun mielestä johtuu.
        Saat olla ihan mitä mieltä haluat, siitä et mitä enemmistö ostaa.
        Voin helposti todistaa et olet väärässä.
        Hävittyään ryhmäkanteen Toyotan on korvattava ostajille 17,5 %:n arvon aleneminen 264 170 viallisella dieselpakokaasun jälkikäsittelyjärjestelmällä (DPF-järjestelmä) myydystä autosta. Toyotan korvauslasku yli 2 miljardia dollaria.

        Aika monta asiakasta on ostanut paskasti tehdyn Toyotan tekemän auton, tietysti pieni määrä autoja jos valmistaja tekee samaa pashaa todella monta vuodessa.
        Mutta voit varmasti kertoa montako prosenttia on viallisia vuosittain?

        Ja 36 miljardia dollaria maksoi kun pick-upien rungot ruostuvat poikki. Lujaa laatua Toyota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja 36 miljardia dollaria maksoi kun pick-upien rungot ruostuvat poikki. Lujaa laatua Toyota.

        Tuliko nyt pilkkuvirhe, vai valehteletko tarkoituksella niinkuin idolisikin?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei voi muuta sanoa kuin hyvää päivää ja hyvää jatkoa Toyota!

    • Anonyymi

      Ongelmia näyttää riittävän koska useita malleja ei myydä hatkossa useissa maissa.

    • Anonyymi

      Toyota kelpaa halpamaissa ja sivistyksessä hyljitään.

      • Anonyymi

        tarkoitat kai kehitysmaissa?


      • Anonyymi

        Toyota ollut vuosikymmeniä USA:n myydyin merkki. USA on maailman suurin talous, ylivoimainen tieteissä ja myös suurin sotilasmahti. Mitä muuta haluat?


    • Anonyymi

      Toyota jälkeenjännyttä tekniikkaa sähköautoissa!

      • Anonyymi

        Toyota tietää nykyisten akkujen kestävyyden ja ympäristölle aiheuttamat ongelmat. Siksi haluaa tulla isolla voluumilla sähköautomarkkinoille vasta kun kehitystyö on valmis ja tekniikka oikeasti testattu.


      • Anonyymi

        Tottakai kun sinä niin sanot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai kun sinä niin sanot?

        On tämä jo ihan selvä peli Toyota keskittyy n miljoonan auton tekemiseen vuodessa ja myyt alkaa myydä useita miljoonia sähköautoja vuodessa.
        https://youtu.be/DK7MjajHMAY


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota tietää nykyisten akkujen kestävyyden ja ympäristölle aiheuttamat ongelmat. Siksi haluaa tulla isolla voluumilla sähköautomarkkinoille vasta kun kehitystyö on valmis ja tekniikka oikeasti testattu.

        Yritti kovasti jo tulla mutta 10v myöhässä ja aivan onnettomalla tuotteella. Nyt aivan älytön kiire kokeilla jotain kehittää markkinoille eikä olisi aivan onnetonta kuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritti kovasti jo tulla mutta 10v myöhässä ja aivan onnettomalla tuotteella. Nyt aivan älytön kiire kokeilla jotain kehittää markkinoille eikä olisi aivan onnetonta kuraa.

        Itselataava hybridi-Toyota en edelleen kaikkein paras valinta tavalliselle ihmiselle yleiskäyttöön.


    • Anonyymi

      Vaikeudet vain kasvaa tulevaisuudessa.

    • Anonyymi

      Toyotan vaikeudet vain kasvaa kasvamistaan ja laatu heikkenee jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Kyllä on surkeata Toyotan yritykset selvitä velasta mikä on maailman suurin.
      Siinä on iso hätä löytää lisää rahaa sijoittajilta et sais sähköautoihin tarpeeksi paukkuja.
      Toyota on täysin jälkeenjäänyt polttisten ja hybridien kanssa. Valmistusmäärät ei riitä voiton tekemiseen. Sähköautoista nyt puhutaan. Kukaan ei osta enään hybridejä eikä polttiksia. Koska vain sähköautot on halpoja käyttää ja huoltokulut olemattomat polttiksiin verrattuna.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toyota on jo tähän aikaan vuodesta myynyt yli 3000 enemmän kuin muut et se siitä sitten.

      • Anonyymi

        Missä? Ei ainakaan sähköautoja!

        Hieman faktaa tähän väliin syytä laittaa taas tojotrollin opettamiseksi.
        Yrityksen Model Y voitti Toyotan Corolla-sedanin ja RAV4-kompakti SUV:n myymällä maailmanlaajuisesti arviolta 267 200 yksikköä. Corollan ja RAV4:n myynti oli 256 400 ja RAV4 214 700 kappaletta.

        Tesla oli listan kärjessä valtavasta hintaerosta huolimatta – Model Y alkaa 47 490 dollarista, mikä on yli kaksi kertaa Corollan hinta ja lähes 75 prosenttia enemmän kuin RAV4:n hinta.

        Tämä on ensimmäinen kerta, kun sähköauto on maailmanlaajuisesti myydyimpien ajoneuvojen listan kärjessä. Kiinan kysyntä oli avaintekijä Teslalle. Jaton tietoihin viitaten Reuters sanoi, että Elon Muskin johtama yritys myi Keski-Britanniassa noin 94 500 Model Y -mallia, mikä on enemmän kuin Yhdysvalloissa myydyt 83 700 ja Euroopassa 71 115.

        Yhdysvallat pysyi kuitenkin Teslan suurimpana markkina-alueena ja päinvastoin: kotimaassa Tesla ylittää kaikki 17 sähköauton kilpailijaa yhteensä. Yhtiö teki äskettäin myös sopimuksen, joka antaa Fordin sähköautojen omistajille mahdollisuuden käyttää omaa latausverkkoaan.

        Ehkä syytä kääntää katseet oikeille automarkkinoille. Eikä puhua jostain 3000 auton myynneistä mitkä ei kiinnosta yhtään ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä? Ei ainakaan sähköautoja!

        Hieman faktaa tähän väliin syytä laittaa taas tojotrollin opettamiseksi.
        Yrityksen Model Y voitti Toyotan Corolla-sedanin ja RAV4-kompakti SUV:n myymällä maailmanlaajuisesti arviolta 267 200 yksikköä. Corollan ja RAV4:n myynti oli 256 400 ja RAV4 214 700 kappaletta.

        Tesla oli listan kärjessä valtavasta hintaerosta huolimatta – Model Y alkaa 47 490 dollarista, mikä on yli kaksi kertaa Corollan hinta ja lähes 75 prosenttia enemmän kuin RAV4:n hinta.

        Tämä on ensimmäinen kerta, kun sähköauto on maailmanlaajuisesti myydyimpien ajoneuvojen listan kärjessä. Kiinan kysyntä oli avaintekijä Teslalle. Jaton tietoihin viitaten Reuters sanoi, että Elon Muskin johtama yritys myi Keski-Britanniassa noin 94 500 Model Y -mallia, mikä on enemmän kuin Yhdysvalloissa myydyt 83 700 ja Euroopassa 71 115.

        Yhdysvallat pysyi kuitenkin Teslan suurimpana markkina-alueena ja päinvastoin: kotimaassa Tesla ylittää kaikki 17 sähköauton kilpailijaa yhteensä. Yhtiö teki äskettäin myös sopimuksen, joka antaa Fordin sähköautojen omistajille mahdollisuuden käyttää omaa latausverkkoaan.

        Ehkä syytä kääntää katseet oikeille automarkkinoille. Eikä puhua jostain 3000 auton myynneistä mitkä ei kiinnosta yhtään ketään.

        Näyttäähän tuo kiinnostavan kaaranpoikia koska vw on reilusti perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä? Ei ainakaan sähköautoja!

        Hieman faktaa tähän väliin syytä laittaa taas tojotrollin opettamiseksi.
        Yrityksen Model Y voitti Toyotan Corolla-sedanin ja RAV4-kompakti SUV:n myymällä maailmanlaajuisesti arviolta 267 200 yksikköä. Corollan ja RAV4:n myynti oli 256 400 ja RAV4 214 700 kappaletta.

        Tesla oli listan kärjessä valtavasta hintaerosta huolimatta – Model Y alkaa 47 490 dollarista, mikä on yli kaksi kertaa Corollan hinta ja lähes 75 prosenttia enemmän kuin RAV4:n hinta.

        Tämä on ensimmäinen kerta, kun sähköauto on maailmanlaajuisesti myydyimpien ajoneuvojen listan kärjessä. Kiinan kysyntä oli avaintekijä Teslalle. Jaton tietoihin viitaten Reuters sanoi, että Elon Muskin johtama yritys myi Keski-Britanniassa noin 94 500 Model Y -mallia, mikä on enemmän kuin Yhdysvalloissa myydyt 83 700 ja Euroopassa 71 115.

        Yhdysvallat pysyi kuitenkin Teslan suurimpana markkina-alueena ja päinvastoin: kotimaassa Tesla ylittää kaikki 17 sähköauton kilpailijaa yhteensä. Yhtiö teki äskettäin myös sopimuksen, joka antaa Fordin sähköautojen omistajille mahdollisuuden käyttää omaa latausverkkoaan.

        Ehkä syytä kääntää katseet oikeille automarkkinoille. Eikä puhua jostain 3000 auton myynneistä mitkä ei kiinnosta yhtään ketään.

        Näyttäähän tuo kiinnostavan kaaranpoikia koska vw on reilusti perässä.
        Sekin ihmetyttää että jotkut maksavat teslasta noinkin paljon vaikka laatu on tavattoman heikkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttäähän tuo kiinnostavan kaaranpoikia koska vw on reilusti perässä.
        Sekin ihmetyttää että jotkut maksavat teslasta noinkin paljon vaikka laatu on tavattoman heikkoa.

        Mistä puhut? Tesla Model Y menestyi parhaiten kaikista täyssähköautoista hiljattain Kiinassa tehdyssä laatu- ja luotettavuustutkimuksessa. Vaikka Tesla Model 3 ei tullut toiselle sijalle, se oli omistajien mukaan myös lähellä sähköautojen pitkän listan kärkeä sen todellisen luotettavuuden perusteella.

        https://insideevs.com/news/618119/tesla-model-y-tops-reliability-survey-china/


    • Anonyymi

      Nämä vaikeudet on sellainen vuori Toyotalle ettei siitä kiivetä yli edes 10v aikana.

      • Anonyymi

        Ja miten Tojon tilanteen tai VW vastaavan tilanteen pitäisi vaikuttaa autoni toimintaan?

        Miksi tehtaan busines näkymien pitäisi vaikuttaa minun autoni toimintaan?


    • Anonyymi

      Onneksi minun ei tarvitse välittää tuosta. Ajan Tojolla mutta minulla ei ole yhtään Tojotan osaketta joten miksi vaivaisin päätäni.

      Sama pätee VWn tilanteeseen mikä on kastrofaalinen pääjohtajan mukaan "firman katto tulessa". Jos minulla olisi VW, en silti huolehtisi tuosta asiasta. Ei se vaikuttais autoni toimintaa mitenkää. Voisi vaikuttaa uusien mallien tulemiseen mutta se on sitten joskus.

      Kertokaahan miksi autotehtaan business näkymät on teille niin herkkä asia?

    • Anonyymi

      Toyotan myynti putosi 25% maailman isoimilla markkinoilla.
      Lisäksi uutuusmalli vedettiin pois markkinoilta. Ovet ei pysy kiinni tai pysyvät kiinni onnettomuustilanteessa niin ettei autosta pääse pois ollenkaan. Kiva tilanne jos auto on tulessa.

      Merkillisen paljon tuntuu olevan ongelmia Toyotan tekemissä autoissa.

    • Anonyymi

      Vaikeata näyttää olevan Toyotan saada kasassa pysyvää sähköautoa markkinoille.
      Onneksi Toyota osti Tesla ja alkaa kopioimaan sitä.

    • Anonyymi

      Vaikealta siis todella vaikealta näyttää Toyotan autojen valmistus! Eivät pysy edes kasassa. Hajoilevat osiin kesken ajamisen!

    • Anonyymi

      Toyotan vaikeudet ei tunnu helpottaban ollenkaan.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Immu otti pataan

      Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2490
    2. Näetkö feminismin uhkana

      Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      200
      1181
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

      Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

      tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

      Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

      Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

      jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      91
      867
    8. Kyllä me vaan

      Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53
      851
    9. Oot nainen kaunis

      muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46
      839
    10. Mitä haluaisit kysyä

      Kaivatultasi?
      Ikävä
      56
      803
    Aihe