Scandic hub ei ilmeisesti antanut Siepin yöpyä maksamatta eikä pokkuroinut Kaakamon varamissiä tarpeeksi, kun tyrkky katsoi aiheelliseksi julkisesti haukkua hotellin palvelut ja henkilökunnan.
Sieppi haukkui julkisesti hotellin
65
3498
Vastaukset
- Anonyymi
Eilen se haukku jonkun jäätelöpuikon myyneen kaupan kun jäätelöstä kuulemma puuttuu kuorrutus .ihme muija. olis marssinut takaisin kauppaan jäätelöineen vaan ei, julkisesti piti taas haukkua kun ei päässy possuttelemaan herkkuaan .
- Anonyymi
Upporikas yrittäjä saa haukkua jatkuvasti ja julkisesti, mutta itku pääsee, jos hänestä kirjoitetaan tai kuvataan rehellisiä juttuja.
- Anonyymi
Ehkä hotellin asiakaspalvelussa oli henkilöitä, jotka eivät tunne Sieppiä naamasta eikä nimestä? Luulivat ihan tavalliseksi asiakkaaksi?
Ehkä joitain nuorempia henkilöitä, jotka omassa elämässään seuraavat muita julkkiksia, enempi omaa sukupolveaan? Kukapa tietää.
Kamala loukkaus kyllä Sara-rukalle! Mitenhän hän tuostakin jaksaa nousta. Varmaan Scandic-ketju hyvittää hänelle vaikka tarjoamalla loman jossain ihanassa kohteessa. - Anonyymi
Tyrkky ei tainnut saada huonetta ilmaiseksi ja sisuuntui siitä? vai eikö henkilökunta pokkuroinut Kaakamon varamissiä tarpeeksi ja toimittanut hänelle ilmaista shampanjaa?
Olisipa antanut palautteen suoraan hotellissa eikä taas julistanut sitä koko maailmalle Instagramin kautta.
Entä miten mahtoi olla neidin oma käytös: yleensähän se on niin että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Sara Sieppi ei nimittäin ole kaikista helpoimpia asiakkaita, voin sen ihan omasta kokemuksesta todeta vaan osaa olla tosi hankala ja pirullinen, jos kaikki ei mene aivan niin kuin hän on toivonut. Siis nimenomaan toivonut (ei tilannut ) mutta hän olettaa että ihmiset osaavat lukea hänen ajatuksiaan...
Pisi noussut pahasti varamissillä päähän.- Anonyymi
Uskon tuon, ja se näkyy jo tyrkyn ilmeestä, että leuhka ja hankala tyyppi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon tuon, ja se näkyy jo tyrkyn ilmeestä, että leuhka ja hankala tyyppi on.
Tuo Sieppihän on melkoinen ammattivalittaja 🙄. Aina, aina on joku asia huonosti ja pitää valivalivalivalittaa 🙁. Varamissi, juuri niin. Ilman Pekkarisen kruunusta luopumista ei olisi yhtään mitään…
- Anonyymi
Aika kauan Sara Sieppi jaksoi ylläpitää tuota kiltin naapurintytön imagoa. Lopulta totuus aina paljastuu ja taisi käydä niin, että nuo hänen rakastamansa ja läpikoluamansa realityohjelmat vihdoin viimein paljastavat kaikille sen , minkä me hänet siviilissä tuntevat jo tiedämme: hän on todella hankala, itseriittoinen, ylimielinen ja suorastaan ilkeä ihminen. Tätä tietysti vielä korostaa tuon äkkirikastumisen myötä päähän noussut keltainen neste, joka on saanut hänet kuvittelemaan olevansa oikea supertähti ja vaatimaan sen mukaista kohtelua.
Mutta rahallakaan ei saa kaikkea, ei ainakaan sitä hyvää kotikasvatusta tai sydämen sivistystä.- Anonyymi
Kaupan kassalla on paska noussut hattuun. En ikinä ottaisi noin pulleaa muijaa hotelliin, joku painorajoitus olla pitää. Onneksi Roope pääsi irti tuosta ja siskokin aikansa passasi tätä, saiko edes palkkaa, joten viisas teko, että jätti Saran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupan kassalla on paska noussut hattuun. En ikinä ottaisi noin pulleaa muijaa hotelliin, joku painorajoitus olla pitää. Onneksi Roope pääsi irti tuosta ja siskokin aikansa passasi tätä, saiko edes palkkaa, joten viisas teko, että jätti Saran.
Ulkonäöstä viis, se nyt on sellainen millaiseksi luoja tai kauneuskirurgia on sen luonut, mutta tärkeämpää on se , mitä sen ulkokuoren alla piilee. Tässä tapauksessa on tullut taas todistetuksi, että moni kakku päältä kaunis vaan on silkkoa sisältä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkonäöstä viis, se nyt on sellainen millaiseksi luoja tai kauneuskirurgia on sen luonut, mutta tärkeämpää on se , mitä sen ulkokuoren alla piilee. Tässä tapauksessa on tullut taas todistetuksi, että moni kakku päältä kaunis vaan on silkkoa sisältä...
Nuo suurimmat valittajat ovat valittajia jo syntyessään. Tiedän tyypin, jolle huono sääkin on juuri häneen kohdistettu ilkityö 🙄.
- Anonyymi
Ei mitään uutta. Ainahan se noin on toiminut. Älä suututa Kaakamon tyttöä tai pääset lehtiin.
- Anonyymi
Nautitko siitä kun kirjoitat väheksyvästi haukkuen, pilkkaat ja ivaat kaunista nuorta, hyvin toimeentulevaa nuorta naista?
Millainen itse olet?
Mistä vihasi häntä kohtaan kumpuaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautitko siitä kun kirjoitat väheksyvästi haukkuen, pilkkaat ja ivaat kaunista nuorta, hyvin toimeentulevaa nuorta naista?
Millainen itse olet?
Mistä vihasi häntä kohtaan kumpuaa?Kukaan ei vihaa, yritä Sara kestää rehelliset arvostelut itsestäsi. Olisi kiva kuulla työntekijöiden kanta asiaan, mistä Sara maksoi ja mitä puolestaan vaati hintaan. Kaikki varmaan pitäisi saada ilmaiseksi? Ainut ns. some tähtönen, joka kehtaa valittaa kaikesta haukkua henkilökuntaa, mutta ei osaa antaa rakentavaa palautetta paikan päällä, moukkamaista käytöstä, sivistymätöntä kertoo luonteesta kaiken ns. selän takana puukottamista taas, raukkamaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen itse olet?
Mistä vihasi häntä kohtaan kumpuaa?Yli 3- kymppinen ei ole enää kovin nuori, vaikka se on kahteen kertaan toistettu
- Anonyymi
Taitaa olla kaikista pahinta, että joku on lähtöisin Kaakamosta......
- Anonyymi
Miten niin julkisesti haukkunut? Yksikään juorulehti ei ole kirjoittanut riviäkään. Eikä aloittajakaan ole "haukkumista"jaksanut linkittää aloitukseensa.
- Anonyymi
Onneksi meillä on tämä aloituksen tekijä, joka on sivistynyt, älykäs, empaattinen, hyväsydäminen ja kaiken lisäksi uskomattoman kaunis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi meillä on tämä aloituksen tekijä, joka on sivistynyt, älykäs, empaattinen, hyväsydäminen ja kaiken lisäksi uskomattoman kaunis?
Katsoin jossain vaiheessa dokkaria mikä käsitteli näiden "instavaikuttajien" suorittamaa kiristystä ravintoloita, hotelleja yms kohtaan. Kuulemma ihan ensin kauniisti pyytävät ilmaista tai vähintäänkin todella reilulla alella. Jos ei suostu, niin uhkaavat julkaista paskan arvostelun. En tiedä onko siepin tapaus tämmönen, mutta todella noloa "influensserilta" vouhkata instassaan. Kauas on Lapin tyttö eksynyt juuriltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin jossain vaiheessa dokkaria mikä käsitteli näiden "instavaikuttajien" suorittamaa kiristystä ravintoloita, hotelleja yms kohtaan. Kuulemma ihan ensin kauniisti pyytävät ilmaista tai vähintäänkin todella reilulla alella. Jos ei suostu, niin uhkaavat julkaista paskan arvostelun. En tiedä onko siepin tapaus tämmönen, mutta todella noloa "influensserilta" vouhkata instassaan. Kauas on Lapin tyttö eksynyt juuriltaan.
Juuri tuota osaa tältä tyrkyltä odottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se uskomaton kauneus tähän liittyy, HALOO???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mikä uskomaton kauneus? Siepinkö? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisiko linkin, jotta voisin peukuttaa SINuA?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan siten, ettei tuo pärjännyt paikallisen esson äänesksessä ... siitä tuo kamala katkeruus...
- Anonyymi
Mä muistan kun se silloin muutosna aikoihin julkaisi Instassa kuvan miten siivooja oli tehnyt huonoa työtä ja jättänyt esimerkiksi keittiön laatikoihin jotain sahanpurun tapaista siivoamatta. Sieppi haukkui tietysti kyseisen siivoojan ja taisi haukkua firmankin. Myöhemmin kävi ilmi että hän oli itse tilannut ainoastaan tavallisen siivouksen, ei niin sanottua muuttosiivousta ja tähän tavalliseen siivoukseen ei tietysti kuulu se, että siivoojaa avaa jokaikisen laatikon ja pyyhkii niiden sisällön .
samalla tavoin hän haukkui jonkun firman kotiinkuljetus palvelun vaikka oli itse tilannut kotiinkuljetuksen ainoastaan alaovelle , ei siis sisälle kannettuna .
että tälleen- Anonyymi
Ei ymmärrä mitä tilaa tai tilaa halvimman palvelun, mutta odottaa saavansa täyden palvelun halvalla, koska kyseessä on Sara Sieppi.
- Anonyymi
Joo eli ei tiedä mitä ostaa ja sitten valittaa=tyhmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo eli ei tiedä mitä ostaa ja sitten valittaa=tyhmä
Valittaja valittaa aina, vaikka asiat olisivat kuinka hyvin. Toivottavasti Sieppi oppii kantapään kautta joskus, että, maailmassa tapahtuu isompia ja pahempiakin asioita, samoin hänen omassa elämässäänkin mahdollisesti, niin tajuaisi, ettei pikkuasioista kannata haloota nostaa. Hänelle nauretaan. Valittajamissi, Sara Sieppi. Missinkruunu tuli henkilölle, joka ei sitä ansainnut reilussa skabassa. Piia Pakarinen kruunattiin Miss Suomeksi. Hopea on häpeä, pääpalkinto ja pronssi voitetaan 👸🏻.
- Anonyymi
No, ehkä palvelu oli huonoa, silloin pitää antaa palautetta. Ihan normaali asia. Teit taas kärpäsestä härkäsen.
T: Asiakaspalvelija- Anonyymi
Asiallinen asiakas antaa palautteen firmaan suoraan ja asiallisesti. Siten saa asian perille, ja mahdollisesti hyvitystä tai ainakin pahoittelut.
Instassa haukkuminen ei ole asiallista asiakaspalautetta.
Aikuinen ihminen, joka erilaisia palveluja käyttää, tietää kyllä tämän.
T: Aikuinen asiakas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiallinen asiakas antaa palautteen firmaan suoraan ja asiallisesti. Siten saa asian perille, ja mahdollisesti hyvitystä tai ainakin pahoittelut.
T: Aikuinen asiakasHyvä ja asiallinen kommentti 1812, toivottavasti missimme ottaa tuosta opiksi.
- Anonyymi
Että oikein piti mainita: T: Asiakaspalvelija 😂. Mikä saakelin etuoikeutettu tuo Sieppi on? Mikä tekee Siepistä arvokkaamman kuin muut ihmiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T: Aikuinen asiakasEi saa. Toinen aikuinen. Kostoarvostelu on tätä päivää ja asiakkaiden kuluttajansuojaa.
- Anonyymi
Sama se on missä tulee. Fiksu firma ottaa onkeensa ja korjaa toimintaansa. Sellanen firma, kun ei kuuntele asiakasta, on pian entinen.
Markkinoinnin perussääntö: Tyytymätön asiakas kertoo kymmenelle muulle.- Anonyymi
Mikähän mahtoi tämän prinsessan kokema huono palvelu olla?
- Anonyymi
Ihan naurettavaa vinkuu jossain instassa eli ei todellakaan ole sama.
- Anonyymi
Meinaatko että jonkun siepin valituksen perusteella muuttaa jotain? Et ole tosissasi. Asiallinen, asiaan perustuva palaute on sellaista, jonka perusteella jotain voi tehdäkin
- Anonyymi
Miksei sasnut kutsua sannin 30v nileisiin?????
- Anonyymi
Siksi, kun Sanni kutsui ystävänsä 👍.
- Anonyymi
Minä viimeksi valitin Helsingissä hotellissa siitä, että joku koputti illalla oveeni vaikka en odottanut ketään, ja siitä, että sain parkkitiketin, vaikka itse olin unohtanut kertoa respaan oman rekisterinumeroni. Sain 2 X ilmaisen aamiaisen, ja maksoivat parkkisakon. Ei olisi tullut mieleenkään julkaista asiasta mitään, miksi toimisin niin?
- Anonyymi
Oikeasti noista valitit? Olen kyllä kuullut, että ihmiset valittaa aivan naurettavista asioista ja jopa omista mokistaan johtuvista. Sinä olet tästä elävä esimerkki, ammattivalittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti noista valitit? Olen kyllä kuullut, että ihmiset valittaa aivan naurettavista asioista ja jopa omista mokistaan johtuvista. Sinä olet tästä elävä esimerkki, ammattivalittaja.
Valitan aina, esimerkiksi ravintolassa, jos en ole tyytyväinen; henkilökunta arvostaa, jotta voivat parantaa, ja moni muukin saatta ajatella samalla tavalla mutta eivät valita. Hotellissa minulla oli tärkeä palaveri etänä, enkä koe, että on minun tehtäväni laittaa do not disturb- lappu ovelle; yksinkertaisesti, älä häiritse- en tilannut mitään, hotelli ei pala, en odota seuralaista. Parkkisakon sain omaa syytäni mutta kun mainitsin asiasta, henkilökunta sanoi ilman muuta korvataan. Arvostan asiakasmyönteistä ilmapiiriä, ja olen tehnyt kansainvälistä työtä 30 vuotta. Näin asiakas tulee takaisin, ja kertoo muillekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitan aina, esimerkiksi ravintolassa, jos en ole tyytyväinen; henkilökunta arvostaa, jotta voivat parantaa, ja moni muukin saatta ajatella samalla tavalla mutta eivät valita. Hotellissa minulla oli tärkeä palaveri etänä, enkä koe, että on minun tehtäväni laittaa do not disturb- lappu ovelle; yksinkertaisesti, älä häiritse- en tilannut mitään, hotelli ei pala, en odota seuralaista. Parkkisakon sain omaa syytäni mutta kun mainitsin asiasta, henkilökunta sanoi ilman muuta korvataan. Arvostan asiakasmyönteistä ilmapiiriä, ja olen tehnyt kansainvälistä työtä 30 vuotta. Näin asiakas tulee takaisin, ja kertoo muillekin.
Joo, varmaan arvostaa ammattivalittajaa. Ne antaa sulle noita alennuksia, kun kaikki pääsee sillä helpommalla. Et varmasti ole henkilökunnan suosiossa. Olet sokea itseäsi kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Parkkisakon sain omaa syytäni, mutta kun mainitsin asiasta, niin henkilökunta sanoi ilman muuta korvataan ". Tämä asia kertoo sen, että kyseessä on niin helvetin rasittava vinkuja, jatkuvasti valittamassa, että korvataan vaikka ei tarvitse.
- Anonyymi
Milläköhän tuokin akka 50v leipänsä tienaa? Ei toi somemaailma enää elätä vanhoja akkoja. Ja kun mitään ammattia tai tutkintoa ei ole. Ja kuka ostaa kalliin mökin pelkkien kuvien perusteella? Tyhmä sanoisin.
- Anonyymi
Sieppi on aina tiedetty yksinkertaiseksi ja itserakkaaksi tyrkyksi, mikään häneltä ei enää yllätä.
- Anonyymi
Pelkäätkö että sinun pitää sitten elättää vai miksi huolehdit ?🤭
- Anonyymi
Sieppi on 32 v, jollet tiennyt. On menestynyt jo monta vuotta ja menestyy tulevaisuudessakin. Hyvin huomaa kuinka ulkona olet somemaailmasta, joten taidat itse olla ikäloppu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieppi on 32 v, jollet tiennyt. On menestynyt jo monta vuotta ja menestyy tulevaisuudessakin. Hyvin huomaa kuinka ulkona olet somemaailmasta, joten taidat itse olla ikäloppu!
Tuo 9:02 kommentoijalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää kyllä Ossilta erään lehden kuvissa...sori. En ole nähnyt luonnossa. Somemaailmahan se onkin ihmiselle tärkeintä elämässä eikä oikea oma elämä ja ympärillä olevat ihmiset vaan palvotaan jonkun feikkielämää, todella tyhmää, ilmankos koulusta valmistuu luku- ja kirjoitustaidottomia nykyisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää kyllä Ossilta erään lehden kuvissa...sori. En ole nähnyt luonnossa. Somemaailmahan se onkin ihmiselle tärkeintä elämässä eikä oikea oma elämä ja ympärillä olevat ihmiset vaan palvotaan jonkun feikkielämää, todella tyhmää, ilmankos koulusta valmistuu luku- ja kirjoitustaidottomia nykyisin.
Nämä Siepot eivät tajua, tai välitä, kuinka huonoa esimerkkiä antavat nuoremmilleen.
Ainoastaan hauska ja helppo elämä, ja oma ulkonäkö, ovat heidän mukaan ne tärkeimmät asiat maailmassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä Siepot eivät tajua, tai välitä, kuinka huonoa esimerkkiä antavat nuoremmilleen.
Ainoastaan hauska ja helppo elämä, ja oma ulkonäkö, ovat heidän mukaan ne tärkeimmät asiat maailmassa.Ei helpossa elämässä ole mitään pahaa. Jos mukavan elämän vaatimat rahat ovat itse tienattuja, niin miksi niistä ei saisi nauttia. Tuo ainainen valittaminen tässä eniten häiritsee. Sieppi löytää valittamisen aihetta melkein mistä vaan. Olisiko sisäsyntyinen ominaisuus tai jopa sukuvika? Valittajan valitus kertoo ainoastaan hänestä itsestään…tyytymättömästä, oman napansa ympärillä pyörivästä henkilöstä 😕.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei helpossa elämässä ole mitään pahaa. Jos mukavan elämän vaatimat rahat ovat itse tienattuja, niin miksi niistä ei saisi nauttia. Tuo ainainen valittaminen tässä eniten häiritsee. Sieppi löytää valittamisen aihetta melkein mistä vaan. Olisiko sisäsyntyinen ominaisuus tai jopa sukuvika? Valittajan valitus kertoo ainoastaan hänestä itsestään…tyytymättömästä, oman napansa ympärillä pyörivästä henkilöstä 😕.
Kuinka usein valittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka usein valittaa?
Kuinka usein hän valittaa, päivittäin?
Sinäkin valitat hänen instapäivityksestään.
Olisiko ehkä parempi, ettet seuraisi lainkaan hänen instaansa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka usein hän valittaa, päivittäin?
Sinäkin valitat hänen instapäivityksestään.
Olisiko ehkä parempi, ettet seuraisi lainkaan hänen instaansa?Sieppi on itserakas nirppanokka, näin se vaan on.
- Anonyymi
Hän on yksinkertainen räkänokka.
- Anonyymi
``Milläköhän tuokin akka 50v leipänsä tienaa? `` AAETTÄ, Sinunkin huolet tuota luokkaa, jospa keskittyisit siihen omaan tyhjän... eiku siis täydelliseen elämääsi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoista alamäkeä mennyt Sieppi viime aikoina enkä tarkoita tässä ainoastaan tuotapoikaystävävalintaa. Seuraajat vähenivät monen sadan päivävauhdilla ja sen myötä yhteistyösopimukset , ulkonäkö on rapistumassa eikä firmallakaan taida enää niin kovin hyvin mennä kun on luokiteltu suuren riskin yritykseksi.
- Anonyymi
Eikös sieltä liiennyt alennusta yhtään pinnaa?
- Anonyymi
Prinsessaa ei huomioitu tarpeeksi. Kaikkien pitää palvella ja kunnioittaa Sara Sieppiä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prinsessaa ei huomioitu tarpeeksi. Kaikkien pitää palvella ja kunnioittaa Sara Sieppiä!!
Mikäs se nyt noin ottaa päähän?
Vanha kunnon suomalainen sananlasku:
”katkeruus on kavala tauti”, pätee hyvin edelliseen kirjoittajaan.
Katkeruus myös rumentaa, mutta siitä ei taida olla haittaa. Huolestuttavampaa on, että katkeruus on periytyvää…
- Anonyymi
Ketju sisältää rasistisia kommentteja.
Ilmoitus tehty ja rasististen kommenttien tekijälle seuraamuksia.- Anonyymi
Mikä ketjussa on rasistista? Seuraamukset: banni palstalle. Ehkä odotellaan verottajan päätöksiä näistä "vaikuttajien" ilmaislahjoista hotelliyöpymisistä, vaatteista yms. Loppuu se vinkuminen onko kuorrutusta vai ei, kumin kanssa vai ilman.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst14610927- 2664773
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1784079Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58613766Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i393583Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1863574PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija993436Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,863217Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691884Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt2061821