Onko "Kristus" suomeksi käännettynä "Jumala"?

Anonyymi-ap

1.Johanneksen kirje:
5:1 Jokainen, joka uskoo, että Jeesus on Kristus, on Jumalasta syntynyt; ja jokainen, joka rakastaa häntä, joka on synnyttänyt, rakastaa myöskin sitä, joka hänestä on syntynyt.
5:2 Siitä me tiedämme, että rakastamme Jumalan lapsia, kun rakastamme Jumalaa ja noudatamme hänen käskyjänsä.
5:3 Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;
5:4 sillä kaikki, mikä on syntynyt Jumalasta, voittaa maailman; ja tämä on se voitto, joka on maailman voittanut, meidän uskomme.
5:5 Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?

2.Samuelin kirja:
7:14 Minä olen oleva hänen isänsä ja hän minun poikani, niin että, jos hän tekee väärin, minä rankaisen häntä ihmisvitsalla ja niinkuin ihmislapsia lyödään;

1.Aikakirja:
22:10 Hän on rakentava temppelin minun nimelleni. Hän on oleva minun poikani, ja minä olen oleva hänen isänsä. Ja minä vahvistan hänen kuninkuutensa valtaistuimen ikuisiksi ajoiksi.'

Psalmit:
2:7 Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.




Hebrealaiskirje:
1:5 Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"?

"Minä olen oleva hänen isänsä ja hän minun poikani, niin että, jos hän tekee väärin, minä rankaisen häntä ihmisvitsalla ja niinkuin ihmislapsia lyödään;"

86

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aakkosto on mielenkiintoinen:

      ABCD

      EFGHIJ toistapäin JIHGVE = JEHOVA

      KLMNOP = KOLMINAISUUS PYHÄ

      QRSTUVWX = KRISTUS

      YZ = YKSI , ALLAH

      ÅÄÖ.

      Tuo että Kristus on suoraan yhdeksästä peräkkäisestä aakkosesta muodostunut nimi olen ottanut eräästä RIIMUKIRJOITUKSESTA.

      Aakkosto todistaa Jehovan, Pyhän Kolminaisuuden , Kristuksen ja ALLAHIN kuuluvan samaan kategoriaan.

      • Anonyymi

        Uskottavahan tuo on kun on peräti riimukirjoitusta ja kun åå ja ää ja öökin on tuossa mukana. Todisteet vaikuttavat vahvoilta että Jumalan moninaisuuksia on monia eikä se jää pelkästään vain kolminaisuuteen ja tuossakin niitä on jo yksi plus kolme plus yksi plus yksi ja todistaa Jumalan jo pelkästään tuossakin peräti kuusinaiseksi.


      • Anonyymi

        MENE NYT JEESUS SENTÄÄN SYNAGOGALLE JA HOITOON


      • Anonyymi

        Se sun a on Egyptin monijumala Wikipedia Egyptin jumalat VAIKKA LUOJA ON KAIKKI LUONUT ON MILJOONIA JUMALIA SILTI


    • Anonyymi

      Jumala on salattu Jumala, joka ei paljastanut oikeata nimeään ihmisille, sillä se olisi tullut pilkatuksi.

      Samoin Jeesuksella on toinen nimi taivaassa.

      Siksi hän pyysi rukoilemaan suoraan Jumalaa: "Isä meidän , joka olet taivaassa..

      Saatana teki Jeesuksen kuoltua identiteettivarkauden ja julisti itsensä Jeesukseksi.

      Siksi Jeeuksen nimeä jatkuvasti hokevia helluntailaisia kannattaa varoa...

      • Anonyymi

        "Monta tulee minun nimessäni ja he eksyttävät monta. "


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Saatana teki Jeesuksen kuoltua identiteettivarkauden ja julisti itsensä Jeesukseksi."

        Niin teki:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kolminaisuusoppi

        2.Tessalonikalaiskirje:
        2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kolminaisuusoppi

        1.Timoteuksen kirje:
        4:1 Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja


      • Anonyymi

        Vääriä noitajeesuksia on ollut ympärileikatuissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2.Tessalonikalaiskirje:
        2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kolminaisuusoppi

        1.Timoteuksen kirje:
        4:1 Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja

        Herätyksissä on ollut demoneita pilkkaajia riivaajia ja kopio oppeja oikeasta sekä jogaguruja rahastaa tekee temppuja budhaa pitää imeä hengittää pitää polvet koukussa jne musiikilla herätetään kundaliinia käärmettä.


    • Anonyymi

      Jeesus oli tavallinen ihminen, joka kävi kavereineen kapakassa viettämässä hauskaa.

      Matt. 11:19

      Ihmisen Poika tuli syöden ja juoden, ja he sanovat: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanein ja syntisten ystävää. Mutta viisaus vanhurskautetaan lapsiltansa.


      Luuk. 18:19

      Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.

    • Anonyymi

      Jumala, Pyhä Henki, Jeesus eivät koskaan pajastaneet oikeata taivaassa käytettyä nimeään.

      Ilm. 3:12

      Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

      • Anonyymi

        Ilm. 3:12

        Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään JUMALANI temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen JUMALANI nimen ja JUMALANI kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta JUMALANI luota, ja oman uuden nimeni.

        Johanneksen evankeliumi:
        20:17 Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, MINUN ISÄNI tykö ja TEIDÄN ISÄNNE tykö, ja MINUN JUMALANI tykö ja TEIDN JUMALANNE tykö".

        Hebrealaiskirje:
        5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

        Johanneksen evankeliumi:
        17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka YKSIN OLET TOTINEN JUMALA, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

        Galatalaiskirje:
        3:20 Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta JUALA ON YKSI.

        1.Timoteuksen kirje:
        2:5 Sillä YKSI ON JUMALA, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,


    • Anonyymi

      Jeesuksen kuollessa Pyhä Henki poistui temppelistä, kun Jeesus huusi: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit.

      Silloin Saatana hyppäsi temppelin harjalta temppeliin repäisten esiripun pois edestään, jotta kaikki voisivat nähdä hänen kirkkauden ja loiston.

      Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

        Niin tekee:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kolminaisuusoppi

        Yhdessäkin helluntailaisten temppelissä luki siellä takana seinällä suurilla kirjaimilla sana "JEESUS"

        Silloin Pyhä Henki sanoi, ei siellä mitään Jeesusta ole, Saatana siellä on"


      • Anonyymi

        Olit paikalla silminnäkijänä, luuletko että uskon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

        Niin tekee:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kolminaisuusoppi

        Väkevä eksytys äiti-katolinen kirkko ja sen tytär, luterilainen kirkko, jotka väittävät omistavansa pelastavat sakramentit. Vanhojen kirkkokuntien ulkopuolella ei ole pelastusta.
        Kirkko on ainoa pelastaja, siis jumala kaikkivaltias ja kaiken jumalisuuden yläpuolelle itsensä korottanut, joka valheen kaikella tunnusteoilla ja ihmeillä johtaa harhaa.
        Kirkon opin mukaan vesi on ihmeitten tekijä, joka antaa ikuisen elämän pappien taikojen ja loitsujen kautta. Kirkoissa viini muuttuu synnit anteeksi antavaksi vereksi ja öylätti lihaksi.
        KUKAAN LUTERILAINEN EI PYSY KUMOAMAAN RAAMATUN SANAAN KIRJOITETTUA TOTUUTTA LUTERILAISESTA KIRKOSTA!
        TÄSSÄ NÄIN: ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
        Luopumus tarkoittaa uskon hylkäämistä ja sakramenttien asettamista uskon sijaa.
        Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
        Luterilaisesta kirkoista löytyvät villitsevät henget ja riivaajien opit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit paikalla silminnäkijänä, luuletko että uskon?

        Et sinä usko Pyhän Hengen puhetta.

        Villitsevien epäpyhien hurmoshenkien voimavaikutuksiin sinä uskot, kuten muutkin helluntailaiset.


      • Anonyymi

        Siionin vuoren temppelin paikalla on Hagar moskeijat jotka kuuluu itään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

        Niin tekee:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kolminaisuusoppi

        TEMPPELISSÄ SIIONIN VUORELLA ON MOSKEIJAT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessäkin helluntailaisten temppelissä luki siellä takana seinällä suurilla kirjaimilla sana "JEESUS"

        Silloin Pyhä Henki sanoi, ei siellä mitään Jeesusta ole, Saatana siellä on"

        Moskeija siellä orjuuttaa Ismail Hagar


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkevä eksytys äiti-katolinen kirkko ja sen tytär, luterilainen kirkko, jotka väittävät omistavansa pelastavat sakramentit. Vanhojen kirkkokuntien ulkopuolella ei ole pelastusta.
        Kirkko on ainoa pelastaja, siis jumala kaikkivaltias ja kaiken jumalisuuden yläpuolelle itsensä korottanut, joka valheen kaikella tunnusteoilla ja ihmeillä johtaa harhaa.
        Kirkon opin mukaan vesi on ihmeitten tekijä, joka antaa ikuisen elämän pappien taikojen ja loitsujen kautta. Kirkoissa viini muuttuu synnit anteeksi antavaksi vereksi ja öylätti lihaksi.
        KUKAAN LUTERILAINEN EI PYSY KUMOAMAAN RAAMATUN SANAAN KIRJOITETTUA TOTUUTTA LUTERILAISESTA KIRKOSTA!
        TÄSSÄ NÄIN: ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
        Luopumus tarkoittaa uskon hylkäämistä ja sakramenttien asettamista uskon sijaa.
        Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
        Luterilaisesta kirkoista löytyvät villitsevät henget ja riivaajien opit!

        TEILLÄ ON MENOSSA JATKUVA USKONNON OIKEUDEN LOUKKAAMINEN MUITA KOHTAAN TÄÄLLÄ ETTE OLE LUTERILAISIA EDES.


    • Anonyymi

      Kristus on Messias, voideltu.

    • Anonyymi

      2.Samuelin kirja:
      7:14 Minä olen oleva hänen isänsä ja hän minun poikani, ...

      Kenelle Jumala tuon sanoo?

      • Anonyymi

        Jeesuksen kasteeseen liittyvä profetia.

        2.Samuelin kirja:
        7:14 Minä olen oleva hänen isänsä ja hän minun poikani, ...tänä päivänä minä sinut synnytin.

        Jeesus puhuu itsestään. Vastaa ystävälleen Nikodemukselle, kun tämä meni kyselemään Jeesuksen kasteen jälkeen kasteen merkityksestä.

        Lauseessa sana "joku" viittaa puhujaan itseensä. Kaikkien muiden ihmisten lisäksi.

        Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen kasteeseen liittyvä profetia.

        2.Samuelin kirja:
        7:14 Minä olen oleva hänen isänsä ja hän minun poikani, ...tänä päivänä minä sinut synnytin.

        Jeesus puhuu itsestään. Vastaa ystävälleen Nikodemukselle, kun tämä meni kyselemään Jeesuksen kasteen jälkeen kasteen merkityksestä.

        Lauseessa sana "joku" viittaa puhujaan itseensä. Kaikkien muiden ihmisten lisäksi.

        Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan."

        Höpö! Höpö!

        Tuolla ei ole mitään tekemistä Jeesuksen kanssa, vaan
        Jumala puhuu tuossa Daavidin pojasta Salomosta!

        Mutta tässä puhutaan Jeesuksesta!

        Jesaja:
        14:12 Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!

        Jesaja:
        7:14 Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
        7:15 Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä, jolloin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän;
        7:16 sillä ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, tulee autioksi maa, jonka kahta kuningasta sinä kauhistut.

        Hebrealaiskirje:
        5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

        Ilmestyskirja:
        22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."


      • Anonyymi

        “Juuri näillä sanoilla ja tämän näyn mukaan Naatan puhui Daavidille.” (2Sam 7:17, FinRK)

        Mitään jeesuksia ei mainita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö! Höpö!

        Tuolla ei ole mitään tekemistä Jeesuksen kanssa, vaan
        Jumala puhuu tuossa Daavidin pojasta Salomosta!

        Mutta tässä puhutaan Jeesuksesta!

        Jesaja:
        14:12 Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!

        Jesaja:
        7:14 Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
        7:15 Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä, jolloin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän;
        7:16 sillä ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, tulee autioksi maa, jonka kahta kuningasta sinä kauhistut.

        Hebrealaiskirje:
        5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

        Ilmestyskirja:
        22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."

        Jes 7:14 on käännösvirhe. Kyse ei ole profetiasta. Teksti kertoo kirjoitusajankohdan tapahtumasta, joka on juuri silloin tapahtumassa. Tekstissä mainittu nainen on jo siinä viimeisimmillään raskaana, eikä kyse ole neitsyestä, vaan ihan tavallisesta naisesta, joka on synnyttämäisillään hallitsijalle pojan.


      • Anonyymi

        SAMUEL ENNUSTI EDELTÄ JEESUKSEN SYNTYMÄN mutta koska teillä on peite te että älyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen kasteeseen liittyvä profetia.

        2.Samuelin kirja:
        7:14 Minä olen oleva hänen isänsä ja hän minun poikani, ...tänä päivänä minä sinut synnytin.

        Jeesus puhuu itsestään. Vastaa ystävälleen Nikodemukselle, kun tämä meni kyselemään Jeesuksen kasteen jälkeen kasteen merkityksestä.

        Lauseessa sana "joku" viittaa puhujaan itseensä. Kaikkien muiden ihmisten lisäksi.

        Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan."

        Jeesus puhuu omasta ylösnpusemuksestaan edeltä monelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö! Höpö!

        Tuolla ei ole mitään tekemistä Jeesuksen kanssa, vaan
        Jumala puhuu tuossa Daavidin pojasta Salomosta!

        Mutta tässä puhutaan Jeesuksesta!

        Jesaja:
        14:12 Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!

        Jesaja:
        7:14 Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
        7:15 Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä, jolloin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän;
        7:16 sillä ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, tulee autioksi maa, jonka kahta kuningasta sinä kauhistut.

        Hebrealaiskirje:
        5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

        Ilmestyskirja:
        22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."

        Jeesus syntyi Davidin sukuun . Salomo kuoli kurjuudesta voit lukea sen sadun sieltä Mooses pahat teot nostetaan Mooses pojalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        “Juuri näillä sanoilla ja tämän näyn mukaan Naatan puhui Daavidille.” (2Sam 7:17, FinRK)

        Mitään jeesuksia ei mainita.

        David on kuollut tiesitkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jes 7:14 on käännösvirhe. Kyse ei ole profetiasta. Teksti kertoo kirjoitusajankohdan tapahtumasta, joka on juuri silloin tapahtumassa. Tekstissä mainittu nainen on jo siinä viimeisimmillään raskaana, eikä kyse ole neitsyestä, vaan ihan tavallisesta naisesta, joka on synnyttämäisillään hallitsijalle pojan.

        Peite joko nyt ymmärrätte mitä tarkoittaa että näillä on peite !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peite joko nyt ymmärrätte mitä tarkoittaa että näillä on peite !

        Kun nykyaikana tiedetään, ettei Jes 7:14 tekstissä ole hepreankielessä sanaa neitsyt ja kun nykyaikana tiedetään, että teksti puhuu kirjoitusajankohdan tapahtumista, niin on valehtelemista väittää, että kyse olisi jostakin muka profetiasta koskien Jeesusta.

        Useista raamatuista on jo korjattu tuo virhe, milloin sinä rupeat uskomaan TOTUUTTA?

        Kenellä se peite onkaan silmillä?


    • Anonyymi

      Mitäs muitakaan nämä on kuin lait kumonneita hurmahenkisiä helluntailaisia?

      Hellarit riehuu ja tekee epäpyhien hurmoshenkien voimasta kaikenlaista eksytystä sen kun kerkiävät.

      Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT'.

      Luuk. 16:17

      Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

      • Anonyymi

        Lestat on samaa vaparihellarit on synagoga adventistit ne on ihan perkeleestä.666


    • Anonyymi

      Kristus on suomeksi "voideltu" ja sitä sanaa käytetään ainoastaan ihmisistä: ei enkeleistä eikä etenkään Jumalasta.

      Kun sanotaan Jeesuksen olevan kristus, niin sillä tarkoitetaan pelkästään sitä, että hän on ihminen ja ihmisenä Jumalan valitsema profeetta, ylimmäinen pappi ja ikuinen kuningas, joka on voideltu tehtävään Pyhällä hengellä, ei tavallisella öljyllä.

      Apostolien teot:
      10:38 te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa.

      • Anonyymi

        Moottoreista ja koneista käytetään kanssa voideltu, liukovoiteta käytetään intiimialueilla.


      • Anonyymi

        Jeesus oli ja onJumalan Poika.

        Jeesuksen lähettämät oikeat profeetat eivät ole helluntailaisia hurmoshenkien voimasta kaatuilevia hihhuleita, vaan lainopettajia.

        Matt. 23:34

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        Helluntailaisten opit on täysin ristiriitaisia Raamatun oppien kanssa.


      • Anonyymi

        Toki Jeesus myös voideltiin ihan öljylläkin. Näin ainakin Raamatun mukaan.


      • Anonyymi

        Joo LESTAT LAITTAA SAATANALLE KAIKKI EIKÄ VAPAUTA KUTEN KUULUU NE VASTA PÄIN PERSETTÄ TEKEEKIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli ja onJumalan Poika.

        Jeesuksen lähettämät oikeat profeetat eivät ole helluntailaisia hurmoshenkien voimasta kaatuilevia hihhuleita, vaan lainopettajia.

        Matt. 23:34

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        Helluntailaisten opit on täysin ristiriitaisia Raamatun oppien kanssa.

        No budhat kaataa tosiaan ja parantaa ne vasta kaataakin Beatlesin kävi Intiassa YouTube KAATUILEMASSA HINDUJEN KANSSA KUULKAA


    • Anonyymi

      Kasteessa Jordanilla Jeesus Kruunattiin ylimmäisen papin virkaan kun Pyhä Henki laskeutui Jeesuksen pään päälle Kyyhkysen muodossa.

      Sen jälkeen vasta Jeesus alkoi tehdä niitä ihmeitä ja tunustekoja.

      • Anonyymi

        Vanhimmat argeologiset piirrokset kuvaavat Jeesuksen kastetta Jordanilla.

        Jeesus seisoo matalassa vedessä ja on kumartuneena eteenpäin kun Johannes valaa käsistään vettä Jeesuksen pään päälle.

        Kasteita tehtiin Jordanin ylityspaikoissa, jossa joki voitiin turvallisesti ylittää kävellen molempiin suuntiin. Ihmisiä tuli kävellen joen toiselta rannalta katsomaan Johanneksen kastetoimintaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanhimmat argeologiset piirrokset kuvaavat Jeesuksen kastetta Jordanilla.

        Jeesus seisoo matalassa vedessä ja on kumartuneena eteenpäin kun Johannes valaa käsistään vettä Jeesuksen pään päälle.

        Kasteita tehtiin Jordanin ylityspaikoissa, jossa joki voitiin turvallisesti ylittää kävellen molempiin suuntiin. Ihmisiä tuli kävellen joen toiselta rannalta katsomaan Johanneksen kastetoimintaa.

        Laita tänne lähde, missä tälläiset "argeologiset" piirrokset esitetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhimmat argeologiset piirrokset kuvaavat Jeesuksen kastetta Jordanilla.

        Jeesus seisoo matalassa vedessä ja on kumartuneena eteenpäin kun Johannes valaa käsistään vettä Jeesuksen pään päälle.

        Kasteita tehtiin Jordanin ylityspaikoissa, jossa joki voitiin turvallisesti ylittää kävellen molempiin suuntiin. Ihmisiä tuli kävellen joen toiselta rannalta katsomaan Johanneksen kastetoimintaa.

        Voisitko todistaa olleesi läsnä Johanneksen kastelaisuudessa?


      • Anonyymi

        Johannes oli oikea, Aaronin järjestyksen mukainen ylipappi. Johannes kastoi ihmisiä Jordanin virrassa. Johannes kastoi myös Jeesuksen, mutta Jeesusta ei tietenkään kastettu Johanneksen kasteella eli parannuksen kasteella, jossa kastettava ensin tunnusti syntinsä ja lupasi uskoa tulevaan profeettaan, Jeesukseen.
        Johanneksen Jeesukselle antama kaste oli osa Aaronilta Jeesukselle siirtyvää ylipappeutta:
        Tuo sitten Aaron poikinensa ilmestysmajan ovelle ja pese heidät vedellä." Pese sanan translitteroitu: rachats raw-khats. Raamattu selittää sanan merkityksen: Mene ja peseydy seitsemän kertaa Jordanissa, niin lihasi tulee entisellensä, ja sinä tulet puhtaaksi". 'Peseydy' sana on sama rachats raw-khats.
        Naeman ymmärsi 'peseydy' sanan merkityksen oikein: Niin hän meni ja sukelsi Jordaniin seitsemän kertaa, niinkuin Jumalan mies oli sanonut;
        rachats raw-khats tarkoittaa peseytymistä upottamalla. Aaron ja hänen poikansa pestiin upottamalla veteen. Mooseksen lain käskyn mukaisesti Johannes pesi Jeesuksen upottamalla ja asetti Hänet ylimmäiseksi papiksi.
        Johannes esteli: Minun tarvitsee saada sinulta kaste, ja sinä tulet minun tyköni!" Tarkoittaen Mooseksen lain täyttämistä Jeesus vastasi: "Salli nyt; sillä näin meidän sopii täyttää kaikki vanhurskaus". 
        Se jälkeen kun papit oli vedellä pesty upottamalla veteen, Jumalan Mooseksella antama käsky kuului: Ja ota voiteluöljyä ja vuodata hänen päähänsä ja voitele hänet.
        Samalla tavoin itse Jumala voiteli Jeesuksen kasteen jälkeen: Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä, ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhimmat argeologiset piirrokset kuvaavat Jeesuksen kastetta Jordanilla.

        Jeesus seisoo matalassa vedessä ja on kumartuneena eteenpäin kun Johannes valaa käsistään vettä Jeesuksen pään päälle.

        Kasteita tehtiin Jordanin ylityspaikoissa, jossa joki voitiin turvallisesti ylittää kävellen molempiin suuntiin. Ihmisiä tuli kävellen joen toiselta rannalta katsomaan Johanneksen kastetoimintaa.

        "Vanhimmat argeologiset piirrokset kuvaavat Jeesuksen kastetta Jordanilla."

        Vai että oikein arkeologiset piirrokset.

        Ne ei todista yhtään mitään muuta, kuin sen, miten niiden piirtäjä uskoi asioiden olleen.


      • Anonyymi

        Nokia missiom rukouskaatajista suurin osa on joogamatolla Intiassa saanut gurujen opetusta näin rahat huijataan tyhmältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhimmat argeologiset piirrokset kuvaavat Jeesuksen kastetta Jordanilla.

        Jeesus seisoo matalassa vedessä ja on kumartuneena eteenpäin kun Johannes valaa käsistään vettä Jeesuksen pään päälle.

        Kasteita tehtiin Jordanin ylityspaikoissa, jossa joki voitiin turvallisesti ylittää kävellen molempiin suuntiin. Ihmisiä tuli kävellen joen toiselta rannalta katsomaan Johanneksen kastetoimintaa.

        Budha vesi virvoittaa BUDHAAAA KAATAA BUDHA KASTAA GANGNES JOKI VIRTAA GURUT TULEE MEDITAATIO KESKUKSIA TULEE OLETKO VALMIS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johannes oli oikea, Aaronin järjestyksen mukainen ylipappi. Johannes kastoi ihmisiä Jordanin virrassa. Johannes kastoi myös Jeesuksen, mutta Jeesusta ei tietenkään kastettu Johanneksen kasteella eli parannuksen kasteella, jossa kastettava ensin tunnusti syntinsä ja lupasi uskoa tulevaan profeettaan, Jeesukseen.
        Johanneksen Jeesukselle antama kaste oli osa Aaronilta Jeesukselle siirtyvää ylipappeutta:
        Tuo sitten Aaron poikinensa ilmestysmajan ovelle ja pese heidät vedellä." Pese sanan translitteroitu: rachats raw-khats. Raamattu selittää sanan merkityksen: Mene ja peseydy seitsemän kertaa Jordanissa, niin lihasi tulee entisellensä, ja sinä tulet puhtaaksi". 'Peseydy' sana on sama rachats raw-khats.
        Naeman ymmärsi 'peseydy' sanan merkityksen oikein: Niin hän meni ja sukelsi Jordaniin seitsemän kertaa, niinkuin Jumalan mies oli sanonut;
        rachats raw-khats tarkoittaa peseytymistä upottamalla. Aaron ja hänen poikansa pestiin upottamalla veteen. Mooseksen lain käskyn mukaisesti Johannes pesi Jeesuksen upottamalla ja asetti Hänet ylimmäiseksi papiksi.
        Johannes esteli: Minun tarvitsee saada sinulta kaste, ja sinä tulet minun tyköni!" Tarkoittaen Mooseksen lain täyttämistä Jeesus vastasi: "Salli nyt; sillä näin meidän sopii täyttää kaikki vanhurskaus". 
        Se jälkeen kun papit oli vedellä pesty upottamalla veteen, Jumalan Mooseksella antama käsky kuului: Ja ota voiteluöljyä ja vuodata hänen päähänsä ja voitele hänet.
        Samalla tavoin itse Jumala voiteli Jeesuksen kasteen jälkeen: Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä, ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.

        JOHANNES OLI PROFEETTA JA kasvoi samaan aikaan Jeesuksen kanssa Elisabet synnytti hänet ja hän eli yksinkertaista elämää käännytti parannukseen pahan tekijöitä joista yksi porukka murhasi hänet sen tähden.NIINKUIN kyyhkynen on vertauskuva eikä Jumala ole lintu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokia missiom rukouskaatajista suurin osa on joogamatolla Intiassa saanut gurujen opetusta näin rahat huijataan tyhmältä.

        Ortodokseissa on myös omat noitansa selvänäkijät ja huumejengit sekä budhahindut.Ompa taikamatto jogaa myös.


    • Anonyymi

      Matteuksen evankeliumi:
      4:1 Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi.
      <-->
      Jaakobin kirje:
      1:13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa.
      1:14 Vaan jokaista kiusaa hänen oma himonsa, joka häntä vetää ja houkuttelee;

      Raamattu sanoo tuossa, ettei Jeesus ole Jumala!

      • Anonyymi

        Pyhä Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi!

        Jos kerran Pyhä Henki on Jumala, niin ei Jumala Jeesusta kiusattavaksi vienyt, eikä siten Jeesusta ollut pereleen kanssa kiusaamassa, vaan Jeesusta kiusasivat hänen omat himonsa!


      • Anonyymi

        KOITTAKAAS VAIHTAA KELAN HENKILÖKUNTA KRISTITYIKSI KIITOS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhä Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi!

        Jos kerran Pyhä Henki on Jumala, niin ei Jumala Jeesusta kiusattavaksi vienyt, eikä siten Jeesusta ollut pereleen kanssa kiusaamassa, vaan Jeesusta kiusasivat hänen omat himonsa!

        Joo tietysti myös Jeesusta kiusasi maallinen liha mutta rasitukset ja hän väsyi myös mutta saatana häntä kiusasi vaikka henki vei sinne kuten muistatte saatana siteerasi psalmia 91 Jeesus veti moosesta.


    • Anonyymi

      Kristus on kreikkaa ja tarkoittaa Messiasta. Jos luet hepreankielistä Raamattua siellä ei ole Kristusta, vaan Jeesus Messias.

      • Anonyymi

        NO VOI HELVETTI MESSIAS KRISTUS TARKOITTAA VOIDELTU TEHTÄVÄÄN TAI KIRKASTETTU.


    • Anonyymi

      Kristus ei ole synonyymi sanan Jumala kanssa. Kristus on kreikankielen kieltä, ja tarkoittaa öljyllä voideltua. Hepreaksi voideltu on messias. Raamatun mukaan myös pakanoita voideltiin öljyllä eli myös pakanoista tuli kristuksia eli messiaita. Sana kristus ei siis tarkoita Jumalaa, vaikka voideltu sattuisikin olemaan Jeesus, jota jotkut jumalanakin pitävät.

    • Anonyymi

      No eikö se mene jakeluun, että sana "kristus" on suomeksi "voideltu" ja sitä käytetään vain ihmistä: ei koskaan Jumalasta tai enkeleistä.

      Ylimmäinen pappi, profeetta ja kuningas voideltiin tehtävään pyhällä öljyllä, mutta Jeesus Jumalan pyhällä hengellä ja ihmisenä hänet voideltiin, ei Jumalana.

      Jumala voiteli tehtäväänsä siis ihmisen kristuksen Jeesuksen, ei Jumalaa!

      Ja tämä ihminen on hallitseva ja tuomitseva tulevaa maailmaa!

      Kerran ihminen on aina ihminen: Jeesus ei ole lakannut olemasta ihminen ja Jumalaksi hän ei ole muuttunut eikä koskaan sellainen ollut.

      • Anonyymi

        Niin mutta kun paljon Raamattua lukeneet ja toisiltaan oppia saaneet tosi uskovaiset väittävät epäsuorasti Jeesuksen ja Paavalin valehtelevan ja panettelevan Pyhää Kolminaisuuoppia,
        niin ketä tässä nyt pitäisi uskoa,
        Pyhää Kolminaisuusoppia opettavia ja julistavia Tosi Usovaisia,
        vai jeesusta ja paavalia???



        Jeesus:

        Johanneksen evankeliumi:
        17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

        Johanneksen evankeliumi:
        20:17 Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö".

        [Pyhään Kolminaisuusoppiin uskova harras ja Pyhä Uskovainen: "Valehtelet jeesus, Jeesus on Minun Herrani ja Minun Jumalani!"]

        Paavali:

        Galatalaiskirje:
        3:20 Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi.

        1.Timoteuksen kirje:
        2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

        [Pyhään Kolminaisuusoppiin uskova harras ja Pyhä Uskovainen: "Valehtelet Paavali, Jeesus on Minun Herrani ja Minun Jumalani!"]


        https://fi.wikipedia.org/wiki/Skitsofrenia
        &
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kolminaisuusoppi
        &
        https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00148


        Mistä löytää eheytyshoitoa, uskomaan kolminaisuusoppiin?

        Voivatko Uskovaiset Taivaassa antaa eheytyshoitoa Jeesukselle, saadakseen tämän ymmärtämään&tulkkaamaan ja uskomaan Raamattuamme Pyhän Kolminaisuusopin mukaisesti?
        Eihän nyt ole sopivaa, ettei Jumala itse usko olevansa Jumala!

        Jesaja:
        9:5 Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
        Hebrealaiskirje:
        1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka. >> Jakeen lisätiedot

        Jeesus-jumalan täysin uskomattomasta epä-uskosta sopimattomine käytöksineen, antaa valaisevan kuvan seuraava jae:

        Hebrealaiskirje:
        5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

        Jeesus-Jumala on saatava järkiinsä!
        Lähetystyö Taivaaseen on organisoitava mitä pikemmin!
        Jeesus-Jumalalle on julistettava Sanaa!
        Jeesus-Jumalalle on julistettava Pyhää Kolminaisuusoppiamme!

        Ihminen on Jumala, sanoo Pyhä Kolminaisuusoppi, ja siihen uskovat Uskovaiset!!!

        Matteuksen evankeliumi:
        19:28 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa.

        1.Korinttolaiskirje:
        6:1 Kuinka rohkenee kukaan teistä, jolla on riita-asia toisen kanssa, käydä oikeutta vääräin edessä? Miksei pyhien edessä?
        6:2 Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?

        2.Korinttolaiskirje:
        3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

        Ilmestyskirja:
        3:21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.

        Pyhä! Pyhä! Kolminaisuusoppi! Ja he Pyhät, tulevat Jumalat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kun paljon Raamattua lukeneet ja toisiltaan oppia saaneet tosi uskovaiset väittävät epäsuorasti Jeesuksen ja Paavalin valehtelevan ja panettelevan Pyhää Kolminaisuuoppia,
        niin ketä tässä nyt pitäisi uskoa,
        Pyhää Kolminaisuusoppia opettavia ja julistavia Tosi Usovaisia,
        vai jeesusta ja paavalia???



        Jeesus:

        Johanneksen evankeliumi:
        17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

        Johanneksen evankeliumi:
        20:17 Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö".

        [Pyhään Kolminaisuusoppiin uskova harras ja Pyhä Uskovainen: "Valehtelet jeesus, Jeesus on Minun Herrani ja Minun Jumalani!"]

        Paavali:

        Galatalaiskirje:
        3:20 Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi.

        1.Timoteuksen kirje:
        2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

        [Pyhään Kolminaisuusoppiin uskova harras ja Pyhä Uskovainen: "Valehtelet Paavali, Jeesus on Minun Herrani ja Minun Jumalani!"]


        https://fi.wikipedia.org/wiki/Skitsofrenia
        &
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kolminaisuusoppi
        &
        https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00148


        Mistä löytää eheytyshoitoa, uskomaan kolminaisuusoppiin?

        Voivatko Uskovaiset Taivaassa antaa eheytyshoitoa Jeesukselle, saadakseen tämän ymmärtämään&tulkkaamaan ja uskomaan Raamattuamme Pyhän Kolminaisuusopin mukaisesti?
        Eihän nyt ole sopivaa, ettei Jumala itse usko olevansa Jumala!

        Jesaja:
        9:5 Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
        Hebrealaiskirje:
        1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka. >> Jakeen lisätiedot

        Jeesus-jumalan täysin uskomattomasta epä-uskosta sopimattomine käytöksineen, antaa valaisevan kuvan seuraava jae:

        Hebrealaiskirje:
        5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

        Jeesus-Jumala on saatava järkiinsä!
        Lähetystyö Taivaaseen on organisoitava mitä pikemmin!
        Jeesus-Jumalalle on julistettava Sanaa!
        Jeesus-Jumalalle on julistettava Pyhää Kolminaisuusoppiamme!

        Ihminen on Jumala, sanoo Pyhä Kolminaisuusoppi, ja siihen uskovat Uskovaiset!!!

        Matteuksen evankeliumi:
        19:28 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa.

        1.Korinttolaiskirje:
        6:1 Kuinka rohkenee kukaan teistä, jolla on riita-asia toisen kanssa, käydä oikeutta vääräin edessä? Miksei pyhien edessä?
        6:2 Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?

        2.Korinttolaiskirje:
        3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

        Ilmestyskirja:
        3:21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.

        Pyhä! Pyhä! Kolminaisuusoppi! Ja he Pyhät, tulevat Jumalat!

        Helluntailaisuus on eksytys, heresia, väärä rietas henki, mikä niissä on vaikuttanut Parhamista alkaen ja heissä on sama uudestikasteen henki, eksyttäväinen hurmoshenki.

        Kyse ei ole mistään jakeiden tulkinnoista eikä sellaisesta asioista.


        Suomeen kun tuli ensimmäisiä helluntailaisia telttoineen 1920-luvulla, niin täällä olleet kristityt uskovaiset sanoivat heti, että niihin telttoihin ei pidä mennä, sillä helluntailaisissa on Kristinuskolle vieras henki. He tuovat vierasta tulta alttarille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisuus on eksytys, heresia, väärä rietas henki, mikä niissä on vaikuttanut Parhamista alkaen ja heissä on sama uudestikasteen henki, eksyttäväinen hurmoshenki.

        Kyse ei ole mistään jakeiden tulkinnoista eikä sellaisesta asioista.


        Suomeen kun tuli ensimmäisiä helluntailaisia telttoineen 1920-luvulla, niin täällä olleet kristityt uskovaiset sanoivat heti, että niihin telttoihin ei pidä mennä, sillä helluntailaisissa on Kristinuskolle vieras henki. He tuovat vierasta tulta alttarille.

        Sen luokse tulevat vieraat paimenet laumoineen, pystyttävät telttansa sen ympärille, jokainen ahmii oman osansa laitumesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kun paljon Raamattua lukeneet ja toisiltaan oppia saaneet tosi uskovaiset väittävät epäsuorasti Jeesuksen ja Paavalin valehtelevan ja panettelevan Pyhää Kolminaisuuoppia,
        niin ketä tässä nyt pitäisi uskoa,
        Pyhää Kolminaisuusoppia opettavia ja julistavia Tosi Usovaisia,
        vai jeesusta ja paavalia???



        Jeesus:

        Johanneksen evankeliumi:
        17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

        Johanneksen evankeliumi:
        20:17 Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö".

        [Pyhään Kolminaisuusoppiin uskova harras ja Pyhä Uskovainen: "Valehtelet jeesus, Jeesus on Minun Herrani ja Minun Jumalani!"]

        Paavali:

        Galatalaiskirje:
        3:20 Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi.

        1.Timoteuksen kirje:
        2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

        [Pyhään Kolminaisuusoppiin uskova harras ja Pyhä Uskovainen: "Valehtelet Paavali, Jeesus on Minun Herrani ja Minun Jumalani!"]


        https://fi.wikipedia.org/wiki/Skitsofrenia
        &
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kolminaisuusoppi
        &
        https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00148


        Mistä löytää eheytyshoitoa, uskomaan kolminaisuusoppiin?

        Voivatko Uskovaiset Taivaassa antaa eheytyshoitoa Jeesukselle, saadakseen tämän ymmärtämään&tulkkaamaan ja uskomaan Raamattuamme Pyhän Kolminaisuusopin mukaisesti?
        Eihän nyt ole sopivaa, ettei Jumala itse usko olevansa Jumala!

        Jesaja:
        9:5 Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
        Hebrealaiskirje:
        1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka. >> Jakeen lisätiedot

        Jeesus-jumalan täysin uskomattomasta epä-uskosta sopimattomine käytöksineen, antaa valaisevan kuvan seuraava jae:

        Hebrealaiskirje:
        5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

        Jeesus-Jumala on saatava järkiinsä!
        Lähetystyö Taivaaseen on organisoitava mitä pikemmin!
        Jeesus-Jumalalle on julistettava Sanaa!
        Jeesus-Jumalalle on julistettava Pyhää Kolminaisuusoppiamme!

        Ihminen on Jumala, sanoo Pyhä Kolminaisuusoppi, ja siihen uskovat Uskovaiset!!!

        Matteuksen evankeliumi:
        19:28 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa.

        1.Korinttolaiskirje:
        6:1 Kuinka rohkenee kukaan teistä, jolla on riita-asia toisen kanssa, käydä oikeutta vääräin edessä? Miksei pyhien edessä?
        6:2 Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?

        2.Korinttolaiskirje:
        3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

        Ilmestyskirja:
        3:21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.

        Pyhä! Pyhä! Kolminaisuusoppi! Ja he Pyhät, tulevat Jumalat!

        1.Korinttolaiskirje:
        6:3 Ettekö tiedä, että me tulemme tuomitsemaan enkeleitä, emmekö sitten maallisia asioita?

        Enkelit Taivaassa:
        "Voi.. olemmeko me niin pahoja? Nyyh.. yhyy!


      • Anonyymi

        Kuulkaas nyt JEESUS SYNTYI SYNNITTÖMÄSTI JA ON JUMALA IHMISENÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kun paljon Raamattua lukeneet ja toisiltaan oppia saaneet tosi uskovaiset väittävät epäsuorasti Jeesuksen ja Paavalin valehtelevan ja panettelevan Pyhää Kolminaisuuoppia,
        niin ketä tässä nyt pitäisi uskoa,
        Pyhää Kolminaisuusoppia opettavia ja julistavia Tosi Usovaisia,
        vai jeesusta ja paavalia???



        Jeesus:

        Johanneksen evankeliumi:
        17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

        Johanneksen evankeliumi:
        20:17 Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö".

        [Pyhään Kolminaisuusoppiin uskova harras ja Pyhä Uskovainen: "Valehtelet jeesus, Jeesus on Minun Herrani ja Minun Jumalani!"]

        Paavali:

        Galatalaiskirje:
        3:20 Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi.

        1.Timoteuksen kirje:
        2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

        [Pyhään Kolminaisuusoppiin uskova harras ja Pyhä Uskovainen: "Valehtelet Paavali, Jeesus on Minun Herrani ja Minun Jumalani!"]


        https://fi.wikipedia.org/wiki/Skitsofrenia
        &
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kolminaisuusoppi
        &
        https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00148


        Mistä löytää eheytyshoitoa, uskomaan kolminaisuusoppiin?

        Voivatko Uskovaiset Taivaassa antaa eheytyshoitoa Jeesukselle, saadakseen tämän ymmärtämään&tulkkaamaan ja uskomaan Raamattuamme Pyhän Kolminaisuusopin mukaisesti?
        Eihän nyt ole sopivaa, ettei Jumala itse usko olevansa Jumala!

        Jesaja:
        9:5 Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
        Hebrealaiskirje:
        1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka. >> Jakeen lisätiedot

        Jeesus-jumalan täysin uskomattomasta epä-uskosta sopimattomine käytöksineen, antaa valaisevan kuvan seuraava jae:

        Hebrealaiskirje:
        5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

        Jeesus-Jumala on saatava järkiinsä!
        Lähetystyö Taivaaseen on organisoitava mitä pikemmin!
        Jeesus-Jumalalle on julistettava Sanaa!
        Jeesus-Jumalalle on julistettava Pyhää Kolminaisuusoppiamme!

        Ihminen on Jumala, sanoo Pyhä Kolminaisuusoppi, ja siihen uskovat Uskovaiset!!!

        Matteuksen evankeliumi:
        19:28 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa.

        1.Korinttolaiskirje:
        6:1 Kuinka rohkenee kukaan teistä, jolla on riita-asia toisen kanssa, käydä oikeutta vääräin edessä? Miksei pyhien edessä?
        6:2 Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?

        2.Korinttolaiskirje:
        3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

        Ilmestyskirja:
        3:21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.

        Pyhä! Pyhä! Kolminaisuusoppi! Ja he Pyhät, tulevat Jumalat!

        LESTAT on laittanut Jeesuksen pyhiä saatanalle niillä on myllynkivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen luokse tulevat vieraat paimenet laumoineen, pystyttävät telttansa sen ympärille, jokainen ahmii oman osansa laitumesta.

        Ollaanko taas KARTALLA MISSÄ ON PAKESTIINA FILISTEA EGYPTI EI AINAKAAN TÄÄLLÄ POHJOISESSA !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1.Korinttolaiskirje:
        6:3 Ettekö tiedä, että me tulemme tuomitsemaan enkeleitä, emmekö sitten maallisia asioita?

        Enkelit Taivaassa:
        "Voi.. olemmeko me niin pahoja? Nyyh.. yhyy!

        Ette syö noita huijausruokia kahviloissa eikä puujauho leipiä piraattia tulvii ja varastettua myydään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulkaas nyt JEESUS SYNTYI SYNNITTÖMÄSTI JA ON JUMALA IHMISENÄ

        Maria oli naimaton, nuori nainen (almah), lastaan synnyttäessään, ei neitsyt vaan "almah", nuori nainen!
        Miksi sellaista naista kutsutaan nykyisinkin?

        Luukkaan evankeliumi:
        2:4 Niin Joosefkin lähti Galileasta, Nasaretin kaupungista, ylös Juudeaan, Daavidin kaupunkiin, jonka nimi on Beetlehem, hän kun oli Daavidin huonetta ja sukua,
        2:5 verolle pantavaksi Marian, kihlattunsa, kanssa, joka oli raskaana.

        Vai oliko naimaton?
        Vihkimisen jälkeen aviopari syöksyi suoraa päätä sänkyyn silloinkin, ja heti aamulla esiteltiin sänkyvaatteet häävieraille!

        Matteuksen evankeliumi:
        13:55 Eikö tämä ole se rakentajan poika? Eikö hänen äitinsä ole nimeltään Maria ja hänen veljensä Jaakob ja Joosef ja Simon ja Juudas?

        Markuksen evankeliumi:
        6:3 Eikö tämä ole se rakentaja, Marian poika ja Jaakobin ja Jooseen ja Juudaan ja Simonin veli? Ja eivätkö hänen sisarensa ole täällä meidän parissamme?" Ja he loukkaantuivat häneen.

        Luukkaan evankeliumi:
        4:22 Ja kaikki lausuivat hänestä hyvän todistuksen ja ihmettelivät niitä armon sanoja, jotka hänen suustansa lähtivät; ja he sanoivat: "Eikö tämä ole Joosefin poika?"

        Johanneksen evankeliumi:
        6:42 ja he sanoivat: "Eikö tämä ole Jeesus, Joosefin poika, jonka isän ja äidin me tunnemme? Kuinka hän sitten sanoo: 'Minä olen tullut alas taivaasta'?"

        Jos Jeesus ei olisi ollut Joosefin poika, ei häntä olisi voitu kutsua Daavidin pojaksi!

        Jos Joosef ei ole Jeesuksen isä, ei Jeesus siinä tapauksessa ole Daavidin sukua!

        Joosef oli Daavidin sukua, "Daavidin poika", ja jos Joosef ei ollut Jeesuksen isä, niin siinä tapauksessa ei Jeesuksen sukupuusta tiedetä yhtään mitään!


        Matteuksen evankeliumi:
        1:18 Jeesuksen Kristuksen syntyminen oli näin. Kun hänen äitinsä Maria oli kihlattu Joosefille, huomattiin hänen ennen heidän yhteenmenoaan olevan raskaana Pyhästä Hengestä.

        Aivan kuten tapahtui ainakin tusinalle meidän kylän tytölle!
        Huomattiin heidän olevan raskaana Pyhästä Hengestä!
        Mutta mistä se huomattiin, että olivat raskaana Pyhästä Hengestä, se jäi minulle epäselväksi!
        Olin itse silloin pikkupoika, ja lapsen uskossani uskoin silloin tuon tarinan, että Pyhästä Hengestähän he raskaaksi tulivat!
        Mutta että mistä ihmiset sen huomasivat, että Pyhästä Hengestä, jäi minulle ikuiseksi arvoituk-seksi!
        Usko sitten juoru-akkojen puheita?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maria oli naimaton, nuori nainen (almah), lastaan synnyttäessään, ei neitsyt vaan "almah", nuori nainen!
        Miksi sellaista naista kutsutaan nykyisinkin?

        Luukkaan evankeliumi:
        2:4 Niin Joosefkin lähti Galileasta, Nasaretin kaupungista, ylös Juudeaan, Daavidin kaupunkiin, jonka nimi on Beetlehem, hän kun oli Daavidin huonetta ja sukua,
        2:5 verolle pantavaksi Marian, kihlattunsa, kanssa, joka oli raskaana.

        Vai oliko naimaton?
        Vihkimisen jälkeen aviopari syöksyi suoraa päätä sänkyyn silloinkin, ja heti aamulla esiteltiin sänkyvaatteet häävieraille!

        Matteuksen evankeliumi:
        13:55 Eikö tämä ole se rakentajan poika? Eikö hänen äitinsä ole nimeltään Maria ja hänen veljensä Jaakob ja Joosef ja Simon ja Juudas?

        Markuksen evankeliumi:
        6:3 Eikö tämä ole se rakentaja, Marian poika ja Jaakobin ja Jooseen ja Juudaan ja Simonin veli? Ja eivätkö hänen sisarensa ole täällä meidän parissamme?" Ja he loukkaantuivat häneen.

        Luukkaan evankeliumi:
        4:22 Ja kaikki lausuivat hänestä hyvän todistuksen ja ihmettelivät niitä armon sanoja, jotka hänen suustansa lähtivät; ja he sanoivat: "Eikö tämä ole Joosefin poika?"

        Johanneksen evankeliumi:
        6:42 ja he sanoivat: "Eikö tämä ole Jeesus, Joosefin poika, jonka isän ja äidin me tunnemme? Kuinka hän sitten sanoo: 'Minä olen tullut alas taivaasta'?"

        Jos Jeesus ei olisi ollut Joosefin poika, ei häntä olisi voitu kutsua Daavidin pojaksi!

        Jos Joosef ei ole Jeesuksen isä, ei Jeesus siinä tapauksessa ole Daavidin sukua!

        Joosef oli Daavidin sukua, "Daavidin poika", ja jos Joosef ei ollut Jeesuksen isä, niin siinä tapauksessa ei Jeesuksen sukupuusta tiedetä yhtään mitään!


        Matteuksen evankeliumi:
        1:18 Jeesuksen Kristuksen syntyminen oli näin. Kun hänen äitinsä Maria oli kihlattu Joosefille, huomattiin hänen ennen heidän yhteenmenoaan olevan raskaana Pyhästä Hengestä.

        Aivan kuten tapahtui ainakin tusinalle meidän kylän tytölle!
        Huomattiin heidän olevan raskaana Pyhästä Hengestä!
        Mutta mistä se huomattiin, että olivat raskaana Pyhästä Hengestä, se jäi minulle epäselväksi!
        Olin itse silloin pikkupoika, ja lapsen uskossani uskoin silloin tuon tarinan, että Pyhästä Hengestähän he raskaaksi tulivat!
        Mutta että mistä ihmiset sen huomasivat, että Pyhästä Hengestä, jäi minulle ikuiseksi arvoituk-seksi!
        Usko sitten juoru-akkojen puheita?!

        Raamatun kirjoittamisen aikaan lähes kaikki vähänkin merkittävämmät hallitsijat syntyivät neitsyestä. Monia heistä pidettiin jumalina tai Jumalan poikia.


    • Anonyymi

      Ei kukaan väitä Jeesuksen valehtelevan.

      Paavali itse tunnustaa kaukaiselle porukalle Roomalaisille valehtelevansa,

      eikä pidä sitä edes syntinä. Paavali oli ostanut itselleen Rooman kansalaisuuden. Liittyisikö tuo tunnustus siihen. Muille seurakunnille Paavali ei paljasta valehtelevansa, vaan eksyttää heitä. Ei siihen aikaan niitä kirjeitä oltu kerätty kasaan eikä mitään Uutta testamenttikirjaa ollut olemassakaan. Vanhaa Testamenttia ihmiset lukivat.

      Room. 3:7
      KR/33/38

      Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

      -92 painos ja Svenska Bibeln v.1917 sanoo suoraan, että Paavali oli luonteeltaan valheellinen eli epärehellinen.

      7 Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

      7 Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

      • Anonyymi

        Oli siellä seassa fiksujakin ihmisiä, jotka eivät nielaisseen kaikkia esitettyjä väitteitä, lausahduksia ja puhekielen huudahduksia puhtaana Jumalan sanana, vaan ihmisten väittäminä asioina.

        Ne uskalsi verrata Paavalinkin puheita VT:n kirjoituksiin ja osasivat tehdä valintoja, mikä on totta, mikä ei ole totta.

        Raamattu neuvookin tutkimaan kaikki ja pitämään vain sen mikä on oikein ja totta.

        Ap. t. 17:11

        Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.

        Johannes sanoo, että alkuseurakunnan aikana siinä porukassa oli vääriä profeettoja ja Antikristuksen oppeja levittäviä vaikka kuinka paljon. Ei ne alkuseurakunnat mitään puhtaan opin seurakuntia olleet, siksi katosivatkin jo v. 70 jKr.

        1. Joh. 2:18

        Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.


    • Anonyymi

      Hakiko Paavali Rooman kansalaisena Roomalaisilta tukea valehtelulleen muille seurakunnille?

      Room. 3:7
      "Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

      Ei ihme ollenkaan, että Jumala heitti Paavalin lopun elämän ajaksi Saatanan kuritettavaksi.

      • Anonyymi

        Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.


      • Anonyymi

        Opettele lukemaan kakara, vai onko pastorisi viilannut sinua linssiin?
        Osaatko lukea seuraavan? vaan niinkuin kaikki, mitä olemme teille puhuneet, on totta, niin on myös se, mistä olemme teitä Tiitukselle kehuneet, osoittautunut todeksi.
        Siis osaatko vastata, puhuiko Paavali totta?


      • Anonyymi

        Sano: onko Jumalan totuus valhetta?


      • Anonyymi

        KAIKKI OLI SIIHEN AIKAAN ITALIAN KANSALAISIA KOKO ALYE OLI KEISARIEN VALTAKUNTAA EIKÖ SUN SATANISTI PÄÄHÄN JO ALA JÄRKI TULLA !???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.

        HELLARIT PANETTELEE TÄÄLLÄ LUTERILAISIA JA JUUTALAISET


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.

        "avoimesti rikotaan Suomen lakeja"

        En löytänyt itse niitä lakipykäliä, kun Suomen laissa on monta lakipykälää!
        Auta sinä Suomen lakia hyvin tuntevana löytämään ne mainitsemasi lakipykälät!
        Pistetään yhdessä luu kurkkuun ja linnaan lusimaan kaikki nuo pilkkaajat ja herjaajat!

        Ajantasainen lainsäädäntö | Suomen Laki -hakupalvelu
        https://suomenlaki.almatalent.fi/#//Regulation$yes/////2023-07-03

        Etusivu - FINLEX ®
        https://www.finlex.fi/fi/

        Suomen laki - Wikipedia
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_laki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "avoimesti rikotaan Suomen lakeja"

        En löytänyt itse niitä lakipykäliä, kun Suomen laissa on monta lakipykälää!
        Auta sinä Suomen lakia hyvin tuntevana löytämään ne mainitsemasi lakipykälät!
        Pistetään yhdessä luu kurkkuun ja linnaan lusimaan kaikki nuo pilkkaajat ja herjaajat!

        Ajantasainen lainsäädäntö | Suomen Laki -hakupalvelu
        https://suomenlaki.almatalent.fi/#//Regulation$yes/////2023-07-03

        Etusivu - FINLEX ®
        https://www.finlex.fi/fi/

        Suomen laki - Wikipedia
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_laki

        No anna ny ne lakipykälät vai aloitko niitä pilkkaajia ja herjaajia jo säälimään?
        Ei muuta linnaan vaan tommoset pilkkaajat ja herjaajat joten annapas ne lakipykälät vai näitä lainrikkojiako nyt aloit suojelemaan? Eikös se ole laitonta ja rikollista suojella rikollisia niinkuin sinä nyt teet?


    • Anonyymi

      Our God is three in One.

      • Anonyymi

        Minun Jumalani on Yksi ja Ainoa. totuuden mukaan, että yksi hän on, ja ettei ketään muuta ole, paitsi hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun Jumalani on Yksi ja Ainoa. totuuden mukaan, että yksi hän on, ja ettei ketään muuta ole, paitsi hän.

        Hinduilla ja hellareilla on sama jumaluus, joka kaataa ihmisen selälleen kun tönäisee otsasta.

        Hindut käyttää siitä tempusta nimitystä "shaktipat".

        Hellunailaisille se on "pelastusvarmuus"


      • Anonyymi

        There is none other God but One.

        KJV (1789)
        Joh. 17:3 And this is life eternal, that they might know thee the only true God, and Jesus Christ, whom thou hast sent.

        Jesus says to God:
        "Thee the only true God"

        Johanneksen evankeliumi:
        17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

        Jeesus Jumalalle:
        "Yksin olet totinen Jumala"


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe