Suomen kansa valmistautuu

Talouden shokkihoitoon. Maailmanpankki ja IMF seuraavat tilannetta.

42

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä Suomen Keskustan palstalla?

      • Vittu kello neljä yöllä muuta tekemistä kuin kysyä että miksi Suomen Maalaisliiton palstalla.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Vittu kello neljä yöllä muuta tekemistä kuin kysyä että miksi Suomen Maalaisliiton palstalla.

        Nääs joskus työssä kävijät palaa yötuurista.

        Kun on valvonut, ei pysty heti menemään nukkumaan, joten palstan natsitrolli, menisit sinäkin töihin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nääs joskus työssä kävijät palaa yötuurista.

        Kun on valvonut, ei pysty heti menemään nukkumaan, joten palstan natsitrolli, menisit sinäkin töihin!

        Joko kommari kokoaa Punakaarti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nääs joskus työssä kävijät palaa yötuurista.

        Kun on valvonut, ei pysty heti menemään nukkumaan, joten palstan natsitrolli, menisit sinäkin töihin!

        Paljonko ehdit kuutamokeikalla siirtämään eläkeläisten rahoja omalle tilillesi? Toivottavasti kaivurisi pian hajoaa.


    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaa valmistautua lepositeisiin :-)

      • Ensimmäiset työmääräykset mansikan poimintaan jo postitettu.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Ensimmäiset työmääräykset mansikan poimintaan jo postitettu.

        Oletko niiden ensimmäisten joukossa, joiden postilaatikossa kolahtaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko niiden ensimmäisten joukossa, joiden postilaatikossa kolahtaa?

        Ilmankos sillä tuo "marjanpoimijapaita" onkin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmankos sillä tuo "marjanpoimijapaita" onkin...

        Voi vitun Pilkkihaalari kun et tiedä mikä on Polka Dot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko niiden ensimmäisten joukossa, joiden postilaatikossa kolahtaa?

        Tehtäväkseni on annettu kommunistien valvominen.


      • Anonyymi

      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tehtäväkseni on annettu kommunistien valvominen.

        Kun työmääräys kolahtaa postilaatikkoon seuraavana aamuna on oltava kello 7.00 mansikanpoiminnassa muuten tuet katkeaa.
        Kansalaispisteitä saa ja valtio tarjoaa soppaa ja leipää.



      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kun työmääräys kolahtaa postilaatikkoon seuraavana aamuna on oltava kello 7.00 mansikanpoiminnassa muuten tuet katkeaa.
        Kansalaispisteitä saa ja valtio tarjoaa soppaa ja leipää.

        Oliko yövuoro (hih). Vai toiko hoitaja rauhoittavaa.



      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tehtäväkseni on annettu kommunistien valvominen.

        Helpot on sulla hommat, mutta toisaalta, meitä on on enemmistö, kun on vain perSSuja ja KOMMUNISTEJA!

        Siinähän sitä riittää puuhaa, kun "meitä kommunisteja" on 79 % kansasta.



      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tehtäväkseni on annettu kommunistien valvominen.

        Ja kukahan sinulle tehtävän antoi suoritettavaksi ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kukahan sinulle tehtävän antoi suoritettavaksi ?

        Salaista tietoa. Tehtäväni on valvoa velvoitetyön tekoa.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Salaista tietoa. Tehtäväni on valvoa velvoitetyön tekoa.

        Ellan lutuna. Kyllä psykiatri on nyt jekuttanut sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ellan lutuna. Kyllä psykiatri on nyt jekuttanut sinua.

        Näkisin mielelläni myös Everstiluutnantin ohjeista massa kommunisteja.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Johtava vasliittolainen Lapissa on Kosovon albaani
      vasliitolla nolla paikkaa 2023

      Ruotsin Keskustan Centern puheenjohtaja on turkkilainen joten tämä kohtalo odottanee myös Saarikkoa kansanvaihdossa

      Ei tarvitse olla kummoinen ennustaja kun näkee että Vasliitto ja Kepu ovat nopeakatoporukkoja Pohjoismaissa

    • Anonyymi

      Vai poistattaa leposide-kokelas viattomia viestejä?
      Taitavat mennä höpsähtäneen ihon alle?

    • Anonyymi

      kyllä poistaa viestin, jos se kumoaa hänen väitteensä.

    • Anonyymi

      Silloin iso hihna pudonnut uralta.

    • Anonyymi

      Mutta persutrolli "oikeistososdem", mites tää kaikki liittyy Suomen Keskustaan?

      • Kysy vittu ylläpidolta kommari älä minulta mikä liittyy Suomen Maalaisliittoon.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kysy vittu ylläpidolta kommari älä minulta mikä liittyy Suomen Maalaisliittoon.

        Miksi ihmeessä sitten olet trollaamassa Suomen Keskustan palstalla?

        Eikös teillä ole ihan oma palsta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sitten olet trollaamassa Suomen Keskustan palstalla?

        Eikös teillä ole ihan oma palsta?

        Tee vittu vaikka sata avausta Suomen Maalaisliitosta ihan vapaasti.
        Mutta sori vaan lahjas ei riitä ku spämmäämään.
        Vituttaako oma kyvyttömyys noin?


    • Anonyymi

      Kyllä on pallopäällä taas paha mania meneillään..
      Toivotaan että oikea lääkitys löytyisi.

    • Anonyymi

      Joo, eikä sanaakaan Suomen Keskustasta!

      • Haista vittu Suomen Maalaisliittosi kanssa.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Haista vittu Suomen Maalaisliittosi kanssa.

        Pallopaituli siirtynyt myös persuihin "everstiluutnanttinsa" perässä? Alituista haistatusta ja kommunistia hoetaan niin maan perusteellisesti.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pallopaituli siirtynyt myös persuihin "everstiluutnanttinsa" perässä? Alituista haistatusta ja kommunistia hoetaan niin maan perusteellisesti.....

        Olemme Asevelisosialisteja kuten Putkonen ja Vartiainen.
        Tehtävänämme isänmaan pelastaminen.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Haista vittu Suomen Maalaisliittosi kanssa.

        No, jos noin koville ottaa, niin persutrolli, vedä itsesi vaikka hirteen!


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Olemme Asevelisosialisteja kuten Putkonen ja Vartiainen.
        Tehtävänämme isänmaan pelastaminen.

        Mutta, hetkinen, ei ole muita kuin perSSuja ja KOMMUNISTEJA.

        Asevelisosialistit on kaikki kuolleet ja kuopattu.

        Sinusta, persutrolli, en tiedä, mutta luopiot tuntuu perSSuille kelpaavan, ja jopa loikkari ministeriksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, jos noin koville ottaa, niin persutrolli, vedä itsesi vaikka hirteen!

        HO HO HOO! Ei ollenkaan. Paloko spämmäjältä hihat.
        Vittu hei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, hetkinen, ei ole muita kuin perSSuja ja KOMMUNISTEJA.

        Asevelisosialistit on kaikki kuolleet ja kuopattu.

        Sinusta, persutrolli, en tiedä, mutta luopiot tuntuu perSSuille kelpaavan, ja jopa loikkari ministeriksi.

        Punalippujen määrästä tänään Tampereen keskustassa päätellen kommunismi elää varsin vireänä Suomessa.
        Levottomuuksien varalta autorisoitujen väkivaltakoneistojen on syytä olla valmiina


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe