Talouden shokkihoitoon. Maailmanpankki ja IMF seuraavat tilannetta.
Suomen kansa valmistautuu
42
470
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ihmeessä Suomen Keskustan palstalla?
Vittu kello neljä yöllä muuta tekemistä kuin kysyä että miksi Suomen Maalaisliiton palstalla.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Vittu kello neljä yöllä muuta tekemistä kuin kysyä että miksi Suomen Maalaisliiton palstalla.
Nääs joskus työssä kävijät palaa yötuurista.
Kun on valvonut, ei pysty heti menemään nukkumaan, joten palstan natsitrolli, menisit sinäkin töihin! Anonyymi kirjoitti:
Nääs joskus työssä kävijät palaa yötuurista.
Kun on valvonut, ei pysty heti menemään nukkumaan, joten palstan natsitrolli, menisit sinäkin töihin!Joko kommari kokoaa Punakaarti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nääs joskus työssä kävijät palaa yötuurista.
Kun on valvonut, ei pysty heti menemään nukkumaan, joten palstan natsitrolli, menisit sinäkin töihin!Paljonko ehdit kuutamokeikalla siirtämään eläkeläisten rahoja omalle tilillesi? Toivottavasti kaivurisi pian hajoaa.
- Anonyymi
Aloittajan kannattaa valmistautua lepositeisiin :-)
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Ensimmäiset työmääräykset mansikan poimintaan jo postitettu.
Oletko niiden ensimmäisten joukossa, joiden postilaatikossa kolahtaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko niiden ensimmäisten joukossa, joiden postilaatikossa kolahtaa?
Ilmankos sillä tuo "marjanpoimijapaita" onkin...
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos sillä tuo "marjanpoimijapaita" onkin...
Voi vitun Pilkkihaalari kun et tiedä mikä on Polka Dot.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko niiden ensimmäisten joukossa, joiden postilaatikossa kolahtaa?
Tehtäväkseni on annettu kommunistien valvominen.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Voi vitun Pilkkihaalari kun et tiedä mikä on Polka Dot.
Heh, heh, heh:
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/22445f4b-1ef4-4aa0-9789-8a13601eb1f9 OikeistoSosDem kirjoitti:
Tehtäväkseni on annettu kommunistien valvominen.
Kun työmääräys kolahtaa postilaatikkoon seuraavana aamuna on oltava kello 7.00 mansikanpoiminnassa muuten tuet katkeaa.
Kansalaispisteitä saa ja valtio tarjoaa soppaa ja leipää.Anonyymi kirjoitti:
Heh, heh, heh:
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/22445f4b-1ef4-4aa0-9789-8a13601eb1f9Vitun tyhmä ympyräpäristelyä seuraava juntti.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kun työmääräys kolahtaa postilaatikkoon seuraavana aamuna on oltava kello 7.00 mansikanpoiminnassa muuten tuet katkeaa.
Kansalaispisteitä saa ja valtio tarjoaa soppaa ja leipää.Oliko yövuoro (hih). Vai toiko hoitaja rauhoittavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Oliko yövuoro (hih). Vai toiko hoitaja rauhoittavaa.
Hieno esimerkki siitä kun työ maittaa niin urallaan etenee.
https://www.is.fi/mainos/art-2000009667853.html
Ei siihen ammattiliittoja tarvita.- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Tehtäväkseni on annettu kommunistien valvominen.
Helpot on sulla hommat, mutta toisaalta, meitä on on enemmistö, kun on vain perSSuja ja KOMMUNISTEJA!
Siinähän sitä riittää puuhaa, kun "meitä kommunisteja" on 79 % kansasta. OikeistoSosDem kirjoitti:
Hieno esimerkki siitä kun työ maittaa niin urallaan etenee.
https://www.is.fi/mainos/art-2000009667853.html
Ei siihen ammattiliittoja tarvita.Kysy vittu ylläpidolla älä minulta kommari.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Tehtäväkseni on annettu kommunistien valvominen.
Ja kukahan sinulle tehtävän antoi suoritettavaksi ?
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukahan sinulle tehtävän antoi suoritettavaksi ?
Salaista tietoa. Tehtäväni on valvoa velvoitetyön tekoa.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Salaista tietoa. Tehtäväni on valvoa velvoitetyön tekoa.
Ellan lutuna. Kyllä psykiatri on nyt jekuttanut sinua.
Anonyymi kirjoitti:
Ellan lutuna. Kyllä psykiatri on nyt jekuttanut sinua.
Näkisin mielelläni myös Everstiluutnantin ohjeista massa kommunisteja.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Näkisin mielelläni myös Everstiluutnantin ohjeista massa kommunisteja.
Pankkomajurin kutsuminen everstiluutnantiksi on sama kun kusisit oikean upseerin haudalle. Onko teillä Pankkomajurin kanssa muitakin yhdistäviä tekijöitä, kuten se yhteinen lakimiehenne?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14991087/palstalla-havaittavissa-erittain-korkeaa#comment-120463230 - Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Hieno esimerkki siitä kun työ maittaa niin urallaan etenee.
https://www.is.fi/mainos/art-2000009667853.html
Ei siihen ammattiliittoja tarvita.Eiköhän se hesekin maksa tes-palkkoja?
- Anonyymi
Johtava vasliittolainen Lapissa on Kosovon albaani
vasliitolla nolla paikkaa 2023
Ruotsin Keskustan Centern puheenjohtaja on turkkilainen joten tämä kohtalo odottanee myös Saarikkoa kansanvaihdossa
Ei tarvitse olla kummoinen ennustaja kun näkee että Vasliitto ja Kepu ovat nopeakatoporukkoja Pohjoismaissa - Anonyymi
Vai poistattaa leposide-kokelas viattomia viestejä?
Taitavat mennä höpsähtäneen ihon alle? - Anonyymi
kyllä poistaa viestin, jos se kumoaa hänen väitteensä.
- Anonyymi
Silloin iso hihna pudonnut uralta.
- Anonyymi
Mutta persutrolli "oikeistososdem", mites tää kaikki liittyy Suomen Keskustaan?
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kysy vittu ylläpidolta kommari älä minulta mikä liittyy Suomen Maalaisliittoon.
Miksi ihmeessä sitten olet trollaamassa Suomen Keskustan palstalla?
Eikös teillä ole ihan oma palsta? Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä sitten olet trollaamassa Suomen Keskustan palstalla?
Eikös teillä ole ihan oma palsta?Tee vittu vaikka sata avausta Suomen Maalaisliitosta ihan vapaasti.
Mutta sori vaan lahjas ei riitä ku spämmäämään.
Vituttaako oma kyvyttömyys noin?
- Anonyymi
Kyllä on pallopäällä taas paha mania meneillään..
Toivotaan että oikea lääkitys löytyisi. - Anonyymi
Joo, eikä sanaakaan Suomen Keskustasta!
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Haista vittu Suomen Maalaisliittosi kanssa.
Pallopaituli siirtynyt myös persuihin "everstiluutnanttinsa" perässä? Alituista haistatusta ja kommunistia hoetaan niin maan perusteellisesti.....
Anonyymi kirjoitti:
Pallopaituli siirtynyt myös persuihin "everstiluutnanttinsa" perässä? Alituista haistatusta ja kommunistia hoetaan niin maan perusteellisesti.....
Olemme Asevelisosialisteja kuten Putkonen ja Vartiainen.
Tehtävänämme isänmaan pelastaminen.- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Haista vittu Suomen Maalaisliittosi kanssa.
No, jos noin koville ottaa, niin persutrolli, vedä itsesi vaikka hirteen!
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Olemme Asevelisosialisteja kuten Putkonen ja Vartiainen.
Tehtävänämme isänmaan pelastaminen.Mutta, hetkinen, ei ole muita kuin perSSuja ja KOMMUNISTEJA.
Asevelisosialistit on kaikki kuolleet ja kuopattu.
Sinusta, persutrolli, en tiedä, mutta luopiot tuntuu perSSuille kelpaavan, ja jopa loikkari ministeriksi. Anonyymi kirjoitti:
No, jos noin koville ottaa, niin persutrolli, vedä itsesi vaikka hirteen!
HO HO HOO! Ei ollenkaan. Paloko spämmäjältä hihat.
Vittu hei.Anonyymi kirjoitti:
Mutta, hetkinen, ei ole muita kuin perSSuja ja KOMMUNISTEJA.
Asevelisosialistit on kaikki kuolleet ja kuopattu.
Sinusta, persutrolli, en tiedä, mutta luopiot tuntuu perSSuille kelpaavan, ja jopa loikkari ministeriksi.Punalippujen määrästä tänään Tampereen keskustassa päätellen kommunismi elää varsin vireänä Suomessa.
Levottomuuksien varalta autorisoitujen väkivaltakoneistojen on syytä olla valmiina
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614
