rietasta paria

Anonyymi-ap

parin katselu vaikka luonnossa olisi mukava kokemus onko rohkeaa paria kuopion seutu m58 myös nainen joka nakuilee luonnossa kiinnostaa ja seksi luonnossa

17

804

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harmi kun noin kaukana!
      Minulla on haave olla täysin tai lähes alastomana jossain luonnossa ja että yksi tai useampi mies saapuisi ja näkisi minut.
      Eeva52

      • Anonyymi

        Mistä päin Eeva on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin Eeva on

        Päijät-Hämeestä
        Eeva52


      • Anonyymi

        Tuu sysmään mökille nakuilee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu sysmään mökille nakuilee

        Kerrotko hieman tarkemmin?
        Eeva52


      • Anonyymi

        Puhut jälleen kerran totuuden ihan itsestäsi.


    • Anonyymi

      Nuorempana joskus 80-90 luvun taitteessa tuli viikottain käytyä katselemassa kun "salaparit kävivät luonnossa rakastelemassa sekä autontakapenkillä yksi pariskunta oli hyvin avoin sille että ihan vierestä pääsin katselemaan ja runkkaamaan.

      • Anonyymi

        Oli todella kiihottavaa katseltavaa kub nainen makaa jalat levällään alla ja kiljuu kiimasta kun vieras kulli pumppaa pillua.


      • Anonyymi

        Hei poju olen nussinut niin paljon ja monta naista että sinä saat mennä itse runkulle sinne niuvaniemeen haaveilemaan, että ei koskaan ei ikinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli todella kiihottavaa katseltavaa kub nainen makaa jalat levällään alla ja kiljuu kiimasta kun vieras kulli pumppaa pillua.

        Ja sitten kun autonlasit olivat jo sopivasti huurussa niin pääsi aivan auton viereen katseleen ja kun ikkuna oli hieman raollaan niin kiimainen pillun tuoksu tulvahti nenään.


    • Anonyymi

      Kyllä me lähdetään johonkin rauhallisempaan paikkaan rouvan kanssa. Yleensä aina antaa mun levittää jalat jos joku muu mies tulee paikalle.
      Rouva yleensä tykkää jos muutkin miehet olisi alasti.

    • Anonyymi

      Tämä kaikki vaan on mahdollista, kun voisi sopia mitä haluaa nähdä ja kuin Irstasta naiselihaa nähtäväksi /
      Mahdollisuus tyyli pullukka perseestää, että lihv pyöreä vatsa isottissit utareet. Kyseessä 52v Rva 160cm 78kg pullukka, on extra himokiimane kiihkee lihviehaarojen välistä vitustansa,on sitte tosi extra vittua mitä pääse myös nussimaa polkemaa,metsässä kun vaan haluaa rva ottaa metsässä että autossa metsätiellä.Kaikki on mahdollista mitä vaan sovitaan,
      Mitä haluatte,että ajatuksia kehiin.

      • Anonyymi

        Missäpäin?


      • Anonyymi

        Juu sehän on sun nykyinen ja pysyvä paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin?

        Moi! K-Suome Alue, olemme valmiit liikkumaan, kuin on halukkuutta nähdä jotai tosi extra kiiho rva
        luonnossa Autossa tosi toiminnassa.
        Heitäppä vihjettä esim. Mikä Rvassa kiinnostaisi nähdä.
        Heitä jotain mitä tavoittelet.


    • Anonyymi

      Hei Eeva52. Asun myös Päijät-Hämeessä ja voitaisiin sopia missä pääset toteuttamaan haaveesi. Mies42

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe