Oi valtuutetut hoi

Anonyymi-ap

Olen nyt seurannut hetken valtuuston kokouksia netissä ja miksi aina siellä on samat valtuutetut äänessä, miksi? Ja niin paljon turhanpäiväistä lätinää. Ai siksi, että saa nimen raahen seutuun.

14

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun se sinun äänestämäsi hissukka on siellä vaan sen takia, että.puolueella on enemmistö. Puoluekuri pitää löpinät mahassa. Onhan se hieno sanoa, että olen kaupunginvaltuustossa naapureille. Ja onhan sitä paljon parempi ihminen, kun normi tuulipuku roskasakki.

    • Anonyymi

      Olen oikea eli raahessa syntynyt.huom raahelainen.olin merikadun yläasteella noin 40 vuotta sitten ja siitä asti olen seurannut tätä raahen valtuuston ym hommaa.täyttä paskaa oli silloin ja on nyt.no eivät muuta osaa kuin puhua.tietty lahko kusettaa kaupunkiamme ja rankasti.miksi äänestätte heitä.lahko ja hyväveli toimii.miksikö.no lestoilta voitte kysyä .aamen ja aamulla kirkkoon jos ei ole suviseurat päällä.

      • Anonyymi

        Lestafirmat ja lestat kaupungin hommissa.siinä se.ihmetelkää.


      • Anonyymi

        Mihin unohdit taas sinun syvästi kannattamasi toveri tahmatassut = vasemmalle kääntyneet. Samanlaista tuhoa ovat aiheuttaneet ja aiheuttavat, kuten lestat. Mitenkö muuten oli nuo puoluesuhteet silloin 4o vuotta sitten taisi olla kommarit?


      • Anonyymi

        Seurasitko Merikadulla sitä opetusta ikkunan takaa, kun et ole oppinut aloittamaan lausetta isollakirjaimella Piste. Eipä tehtaalla tarvitse kirjoittaa, kun tunnistaa muutaman napin mitä painelee.


    • Anonyymi

      Raahessa lestat ja seuraumukset.

      • Anonyymi

        Kommari siat tuhovat kaiken ahneudellaan. Täysiä yhteiskunnan loisia!


    • Anonyymi

      Raahen valtuusto.tollot joo.hyvä olla toimessa valitussa.aamen.

      • Anonyymi

        Eläköön kaikki kaupankassat!


    • Anonyymi

      No kommarit hekuttivat aatettaan ns nahkasohvakommarit hyvillä palkoilla rautaruukil, ihannoivat kommunismia nahkasohviltaan, aatteenpalo oli korkealla ja lakot toistuvia. Miksi eivät menneet venäjälle oisivat olleet kaiken keskiössä ja voineet siellä lakkoilla ja hehkuttaa ihanuutta. Oishan sieltä ollut mahdollisuus siirtyä siperiaan ihan avustettuna!

    • Anonyymi

      Raahen hyväveli valtuusto.ei ole ajantasalla mistään.täysiä toopeja.lahkolaiset äänestää mitä lahko määrää.

      • Anonyymi

        Kuinka valtuustossa oleileva kaupankassa. Onko hän lesta-kommari?


    • Anonyymi

      Hik ja hup.simokin reino kuusi ketsuppi.on.mutta sitä ei ole kenia sinoli.oli miten oli.niin oli.ei sen ja neljä piste viis.kautta.viisi.lauantaipussikin mutta lestojen.syytä.lestareino söi minun nallekarkin.lesta pois.ei ole oikea raahelainen.sanokaa mitä sanotte.sipulikeiton söin sitten.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe