Kansanedustaja poistettu ja 100% väärästä syytstä! Kiroan provinssirokin alimpaan helvettiin! Mäenpää tekee yhteiskunnan terveyden eteen työtä ja mitä ihmettä tekee provinssirock! Saaaatanan provinssi rock en muura voi sanoa. Tunnen raivoa provinssia kohtaan!
Provinssi teki tuhotyön karmea virhe !
569
7634
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kaappinatseja saa sorsia ..
- Anonyymi
Kivelä on vassu.
Ei perus natsi. - Anonyymi
Persut ei ole mitään natseja, te viherpiiperöt olette itse niitä natseja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät ovat lähtöisin Saksasta. Persut eivät ole natseja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät syntyivät tosiaan Saksassa sodasta selvinneiden natsien ja äärikommunistien liittona. Ja sellaisiahan ne ovat vieläkin, sairasta sakkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, värisävy vain poikkeaa vähän natsiväristä ja ohari on kun ilmetty aatu. Varmaan jälkeläinen, niin suuri yhdennäkösyys vaikka onkin blondi. Kattokaas vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät syntyivät tosiaan Saksassa sodasta selvinneiden natsien ja äärikommunistien liittona. Ja sellaisiahan ne ovat vieläkin, sairasta sakkia.
Juuri näin..tosi sairasta sakkia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreä liike perustettiin kommunistisessa DDR:ssä tuhoamaan läntinen talous ja sisäinen turvallisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidättänet henkeäsi niin pitkään, että myönnymme kannallesi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jee ! Hiilidioksidia vaan ilmakehään ja hyvin menee. Kun kaikilla on pää sekaisin myrkyllisestä ilmakehästä, ovat kaikki persujen "älyllisellä" tasolla. Niin se demokratia pelaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreä liike perustettiin kommunistisessa DDR:ssä tuhoamaan läntinen talous ja sisäinen turvallisuus.
Ja piilottelemaan sänkysi alla muiden kommarien kanssa. Muista tarkastaa sängyn alusta aina iltaisin etteivät piilottele siellä.
Anonyymi kirjoitti:
Jee ! Hiilidioksidia vaan ilmakehään ja hyvin menee. Kun kaikilla on pää sekaisin myrkyllisestä ilmakehästä, ovat kaikki persujen "älyllisellä" tasolla. Niin se demokratia pelaa.
Vihreistä on äly kaukana, ruoka tulee kaupasta, sähkö töpselistä ja raha pankista. Ilmankos ne on kaupunkilaispuolue, jotka ei erota mäntyä ja kuusta toisistaan mutta kauhiasti ovat silti neuvomassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Jee ! Hiilidioksidia vaan ilmakehään ja hyvin menee. Kun kaikilla on pää sekaisin myrkyllisestä ilmakehästä, ovat kaikki persujen "älyllisellä" tasolla. Niin se demokratia pelaa.”
Miksi olet noin rasisti? Sorrat yksilövapauttani! Oloni on turvaton! Miksi olet noin paha? Miksi ilkut ihmiselle? Olet todella paha ihminen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin..tosi sairasta sakkia..
Hörhöjä.
Valkoposkihanhia arvostetetaan enemmän kuin vanhuksia.
Marko Kivelä on jättikokoinen valkoposkihanhi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja piilottelemaan sänkysi alla muiden kommarien kanssa. Muista tarkastaa sängyn alusta aina iltaisin etteivät piilottele siellä.
Siellä niitä hörhöjä lymyilee. On ne ovelia.
- Anonyymi
kenny79 kirjoitti:
Vihreistä on äly kaukana, ruoka tulee kaupasta, sähkö töpselistä ja raha pankista. Ilmankos ne on kaupunkilaispuolue, jotka ei erota mäntyä ja kuusta toisistaan mutta kauhiasti ovat silti neuvomassa.
Ja Sanna takaa viihteen.
Baila Baila kyllä lapset maksaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perust on ollut pitkään onneton roskajoukko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hitlereitä ootte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän ne sinne kurkkii rassut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Jee ! Hiilidioksidia vaan ilmakehään ja hyvin menee. Kun kaikilla on pää sekaisin myrkyllisestä ilmakehästä, ovat kaikki persujen "älyllisellä" tasolla. Niin se demokratia pelaa.”
Miksi olet noin rasisti? Sorrat yksilövapauttani! Oloni on turvaton! Miksi olet noin paha? Miksi ilkut ihmiselle? Olet todella paha ihminen!Persuthan on pahoja
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Sanna takaa viihteen.
Baila Baila kyllä lapset maksaaKukas maksaa Purran kaksi kertaa suuremmat velat ????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perust on ollut pitkään onneton roskajoukko
Vuodesta 2017.
- Anonyymi
Muura muura. Provinssi teki oikein. Turhaan uhriudutte.
- Anonyymi
Ne on rasisteja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on rasisteja
Provinssi on hanuripoikien hommaa.
- Anonyymi
Provinssissa pierrään aivan liian lujaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seinäjoki on Suomen homopääkaupunki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provinssissa pierrään aivan liian lujaa!
Hanuri arkana lähdet provinssista pois.
- Anonyymi
Ne on taistolaisia
- Anonyymi
Sun moraaliposeeraukses sädekehä loistaa kauas...
- Anonyymi
Katsotaan ensi vuonna niitä lipputuloja! Ehkä kannattaisi miettiä mikä on esim perussuomalaisten ja kokoomuksen kannatus. Kaunainen poliitikointi on tie konkurssiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on rasisteja
No tietysti persut on. Mites muuten ?
- Anonyymi
Niin teki. Vain typerät Persut itkevät, kun oikeus on toteutunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä haitarissa kiinnostaa?
Osaisiko kokkarien pride-Mykkänen kertoa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä haitarissa kiinnostaa?
Osaisiko kokkarien pride-Mykkänen kertoa?Tai Sebu tai wigelius ? Kysypä heiltä ?
- Anonyymi
Olisi kiva tietää muuten se, että kuinka moni kirjoittaa tähän ja noihin muihin provinssi-juttuihin juovuksissa, vaikka on sunnuntai ja kello ohittanut 15.30?
- Anonyymi
Luulisin että noin viisi
- Anonyymi
Ihan selvinpäin kirjottelin, kirjotan ja tulen jatkossakin kirjoittamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole tiennyt tästä kokkolan persusta vuosikausiin onko selvä vai kännissä.
Kunnon juoppo on toimintakykyinen vasta kännissä sitä paitsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sä juovuksissa ollessas mitäänkään pysty kirjoottelemahan. Juovuksissa sulla kuitenkin olis eniten asiaa. Harmi vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole tiennyt tästä kokkolan persusta vuosikausiin onko selvä vai kännissä.
Kunnon juoppo on toimintakykyinen vasta kännissä sitä paitsi.Onko sillä marjo kivelällä kaikki bändit lavalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon juoppo on toimintakykyinen vasta kännissä sitä paitsi.Näin on.
- Anonyymi
Eiköhän isännällä ole täysi oikeus poistaa kolloot tunkeutujat.
- Anonyymi
Oliko isännän koloon tunkeuduttu?
Pohjanmaalle astion turmelus levinnyt... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjanmaalle astion turmelus levinnyt...Mäenpää ei sovi ihmisten ilmoille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjanmaalle astion turmelus levinnyt...Kolon, kolon, kolooon, kolooooooon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjanmaalle astion turmelus levinnyt...Luetun ymmärtämisessä vaikeuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäenpää ei sovi ihmisten ilmoille!
Pöljät pysykööt poissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöljät pysykööt poissa.
Pöljä on kolloo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko harkinnut psykiatrista apua itsellesi? Tuollainen julkisuudessa tunnetun ihmisen nimellä herjaaminen on jo rikos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii!
- Anonyymi
Eiköhän isännällä ole täysi oikeus poistaa kolloot tunkeutujat.
Hävettäs,kun isäntä on luuseri,osaamaton ja heikko yksilö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs Isis Pekka?
Tai sdp.n natsit? Lindmann.. Heil Hitler SDP ja ex hallitus ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marko Kivelä sopii ohranan leipiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sovi. On mongoloidi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs Isis Pekka?
Tai sdp.n natsit? Lindmann.. Heil Hitler SDP ja ex hallitus !Hyvin. Ne on fiksuja
- Anonyymi
Jos mäenpäästä tuntui nöyryytykseltä, niin onnittelut Provinssi!!! Pyrkii itse koko ajan nöyryyttämään muita.
- Anonyymi
Provinssi opettaa Nöyryyttä.
- Anonyymi
Tapahtuma järjestäjät ja kaupat saavat päättää asiakkaistaan. Ja se siitä
- Anonyymi
Provinssi on täysin POLITISOITU
- Anonyymi
Olen ovimikkona eräässä baarissa.
Mitäs, jos en enää tule päästämään sisään "pojupinppejä" tai hengenheimolaisiaan?
Onko siis nykyään sallittua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt keskusta teki miehen työn, hyvä että ovat nykyään vasemmistopuolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs, jos en enää tule päästämään sisään "pojupinppejä" tai hengenheimolaisiaan?
Onko siis nykyään sallittua?Sinä et sitä päätä vaan baarin omistaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siis nykyään sallittua?On se sallittua, jos se kuuluu baarisi arvopohjaan. Yrittäjä saa määrittää arvopohjansa ihan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siis nykyään sallittua?Onks bugilisti Haapaslmi alkanut täällä kirjoittelemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se sallittua, jos se kuuluu baarisi arvopohjaan. Yrittäjä saa määrittää arvopohjansa ihan itse.
Omistaja haluaisi kyllä rajoittaa asiakaskuntaa aika monillakin tavoin, mutta minä olen ammattilaisena ja sitä myöten aiheesta lakia lukeneena nimenomaan rajoittanut omistajan toivomusten toteuttamista, kun ovat tulkintani mukaan laittomia.
En halua syytettä tai tuomiota ja järkkärikortin sitä myöten menettämistä.
Sinänsä jaan omistajan kanssa saman arvomaailman ja olen hänen kaverinsa.
Olen myös hyvin pienellä prosenttiosuudella omistaja kyseisessä yrityksessä itsekin. - Anonyymi
Eiköhän se ole tuossa sanottu. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-kansanedustaja-juha-maenpaa-poistettiin-provinssista/8731160#gs.2nt4pr
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provinssi on vihervassujen kaappaama.
Mahtaako toimitusjohtaja marko kivelällä olla pimpsa vai pipuli? - Anonyymi
Se on syrjintää ei muuta kuin nostaa syyte
- Anonyymi
Ei muuten saa. Ei ainakaan näillä perusteilla. Yleisönosastokirjoitukset ja poliittinen toiminta eivät ole hyväksyttyjä perusteita poistaa henkilö alueelta jos hän oleskelee siellä asiallisesti. Juha Mäenpää oli kutsuvieras, aika haista vittu-meininki provinssilta peruuttaa kutsu viime tingassa kun sähköposti ei ole se kiireellisimpien asioiden välittämiseen tarkoitettu väylä. Olisivat edes soittaneet, ei työelämässäkään ilmoitella lyhyen varoitusajan juttuja spostissa vaan soitetaan kunnes henkilö on tavoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaako toimitusjohtaja marko kivelällä olla pimpsa vai pipuli?Villi huhu väittää että hällä on housuissaan jasper kalsarit.
Ne moniväriset. - Anonyymi
Saavatko? Oletko lukenut tapauksista, joissa joillekin henkilöille ei myyty esim. baarissa. Rapsut siitä on käytännössä seurannut joka kerta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten saa. Ei ainakaan näillä perusteilla. Yleisönosastokirjoitukset ja poliittinen toiminta eivät ole hyväksyttyjä perusteita poistaa henkilö alueelta jos hän oleskelee siellä asiallisesti. Juha Mäenpää oli kutsuvieras, aika haista vittu-meininki provinssilta peruuttaa kutsu viime tingassa kun sähköposti ei ole se kiireellisimpien asioiden välittämiseen tarkoitettu väylä. Olisivat edes soittaneet, ei työelämässäkään ilmoitella lyhyen varoitusajan juttuja spostissa vaan soitetaan kunnes henkilö on tavoitettu.
Juuri näin. Lakiin ei poistaminen perustunut. Järkkärit toimi väärin, lain vastisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni mäenpää kouhotti kun Marinilla ei ollut työpuhelin käden ulottuvilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhataanko Provinssissa valkoista valtaa väestönsiirroilla kun mäenpää siirrettiin portin ulkopuolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaako toimitusjohtaja marko kivelällä olla pimpsa vai pipuli?Joo joo uhrautumaan. Ainahan kaikki on vihervasemmisto jos pientä persupoikaa kiusataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaako toimitusjohtaja marko kivelällä olla pimpsa vai pipuli?On todennäköisesti ollut pipuli, mutta leikattu pois ja tehty poikapimppi tilalle, tuskin muuten olisi Mäenpään kirjoituksesta loukkaantunut niin että hänet kutsuvieraana poistettiin provinssista.
- Anonyymi
Toki saa, mutta kato käy. Ihmisillä on tietääkseni vielä sananvapaus. Provinssin jätkä teki sellaisen ulostulon, että toivon, että keikahtaa koko paska, jos jätkää ei potkasta pihalle. Tuollaiset "laitokset" kun alkaa politikoimaan, on maine mennyt lopullisesti, provinssi on out!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu meinaan, että ketkulandian leikkikehä taitaa olla.
En ikinä enää rahojani provinssiin vie, en aio mennä edes ketkuille haisevaan pohjanmaalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et sitä päätä vaan baarin omistaja
Portsari päättää. Ei ne omistajat ovilla päivystä, sitä varten on poket
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omistaja haluaisi kyllä rajoittaa asiakaskuntaa aika monillakin tavoin, mutta minä olen ammattilaisena ja sitä myöten aiheesta lakia lukeneena nimenomaan rajoittanut omistajan toivomusten toteuttamista, kun ovat tulkintani mukaan laittomia.
Olen myös hyvin pienellä prosenttiosuudella omistaja kyseisessä yrityksessä itsekin.Provinssissako omistajana? Jos, niin kiitos. Tulen kiertämään koko alueen kaukaa. Hävettävää touhua teiltä. Teidän tehtävä ei ole politikoida vaikka ketkuja olettekin, teidän tehtävä on tuoda elävää musiikkia asiakkaillrnne, ei politikoida. Siteeraan yhtä ketkua, onneksi ex paska, "pitäkää tunkkinne". Minun rahoilla ette urputa kenellekkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaako toimitusjohtaja marko kivelällä olla pimpsa vai pipuli?Ei sillä ole kumpaakaan vaan aivot on valahtanut haaraväliin. Ei tuollaista älyttömyyttä voi muulla selittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo uhrautumaan. Ainahan kaikki on vihervasemmisto jos pientä persupoikaa kiusataan.
Ystävä hyvä, ko mesta on ketkulandiassa. Kierrä kaukas ko mesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siis nykyään sallittua?Jos olet van poke niin kysy omistajalta kannattaako maksavia asiakkaita laskea sisälle..
Jo pelkkä kysymys voi aiheuttaa työsuhteen loppumisen..
Tää mäenalanen oli maksamaton vip. - Anonyymi
Jos mannet olis ollu tuossa tilanteessa niin se olisi ollut syrjintää ja rasismia,eurot olis valunu heleposti Veijan taskuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen myös hyvin pienellä prosenttiosuudella omistaja kyseisessä yrityksessä itsekin.Mitä sitten kyselet..Jos kerran sinä ja pääosakas voitte päättää...Jos muita asiakkaita riittää elättämään teidät niin siitä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaako toimitusjohtaja marko kivelällä olla pimpsa vai pipuli?Ja sinua kiinnosta mikä mies on ...oletko kenties homo?
Minua heterona ei ole kiinnostanut koskaan ,muiden miesten suuntautuminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Lakiin ei poistaminen perustunut. Järkkärit toimi väärin, lain vastisesti.
Vip ei maksa mitään .sisään pääsy häneltä vain evätty...Ei muuta ,kuin portille maksamaan lippua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulemma tutkintapyyntö jätetään.
- Anonyymi
mutta ketään ei sää syrjiä eli kaikille tulee olla kohtelu ja säännöt samanlaiset,,ketään ei voi poistaa mielivaltaisesti.kaupatkaan eivät voi valita asiakkaitansa syrjimisen perusteella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lain perään on turha kaihoilla tässä asiassa. Arvojen törmätessä syntyy hankausta, jopa käsirysyä, mutta lakiin ei ole kirjoitettu, montako sukupuolta pitää lapsille koulussa opettaa, ei sukupuolten moninaisuutta vastustavien muita vähemmistöjä paremmasta oikeudesta mielipiteittensä esittämiseen, ei heidän muita syvemmästä oikeudesta loukkaantumiseen.
Kyllä Suomen kansa nykyisin tietää, että kaikille sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöille on suotava samat oikeudet kuin jatkuvasti supistuvalla heteronormatiiviselle väestönosalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni mäenpää kouhotti kun Marinilla ei ollut työpuhelin käden ulottuvilla.
pääministerillä on vastuu valtakunnan kriisitilanteista
"hiukka pieni" ero... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäenpää muistaakseni juuri harkitseekin rikosilmoituksen tekemistä, hyvä niin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosiaalidemokraatit, vassarit ja viherpiipertäjät ovat tervetulleita Provinssiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki saa, mutta kato käy. Ihmisillä on tietääkseni vielä sananvapaus. Provinssin jätkä teki sellaisen ulostulon, että toivon, että keikahtaa koko paska, jos jätkää ei potkasta pihalle. Tuollaiset "laitokset" kun alkaa politikoimaan, on maine mennyt lopullisesti, provinssi on out!
Miten sananvapautta on rajoitettu? Mäenpää on saanut sanoa kaiken vapaasti joka mediassa ja saa sanoa edelleen, näin totesi myös lakimies lehdessä pari päivää sitten.
Provinssista Mäenpää poistettiin, koska hänellä ei ollut pääsylippua alueelle, hän on voinut lipun ostaa ja osallistua ihan normaalisti provinssiin niin halutessaan. Toistan, sananvapautta ei ole rajoitettu tässä mitenkään.
Eipäs vääristellä asioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saavatko? Oletko lukenut tapauksista, joissa joillekin henkilöille ei myyty esim. baarissa. Rapsut siitä on käytännössä seurannut joka kerta.
Baarista on parempi poistaa koko "seurue" silloin kun sinne sattuvat yrittämään. Samoin julkihomot, poika- ja tyttöparit, jo ihan pelkän tunnelmankin takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi mäenpää ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mariini oli pääministeri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinua kiinnosta mikä mies on ...oletko kenties homo?
Minua heterona ei ole kiinnostanut koskaan ,muiden miesten suuntautuminen.kiinnostaa näköjään niin paljon että kommentoit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siis nykyään sallittua?Hyvä idea! Sinänsä kannatetaan tasapuolisuuden vuoksi mutta yleensä yritys kärsii tappion. Näin tulee punaprovinssillekkin käymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo uhrautumaan. Ainahan kaikki on vihervasemmisto jos pientä persupoikaa kiusataan.
Katsotaan kun punaprovinssi kuolee! Tyrehtyy typerien omahyväisten ja itseään nostavien tollojen toimintaan. RIP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sananvapautta on rajoitettu? Mäenpää on saanut sanoa kaiken vapaasti joka mediassa ja saa sanoa edelleen, näin totesi myös lakimies lehdessä pari päivää sitten.
Provinssista Mäenpää poistettiin, koska hänellä ei ollut pääsylippua alueelle, hän on voinut lipun ostaa ja osallistua ihan normaalisti provinssiin niin halutessaan. Toistan, sananvapautta ei ole rajoitettu tässä mitenkään.
Eipäs vääristellä asioita.Älä itse vääristele, Mäenpää oli kutsuvieras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provinssissa pidetään vassujen puoluekokous.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On syytäkin kohottaa.
Sanna se vaan baila baila ja lapset maksaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Portsari päättää. Ei ne omistajat ovilla päivystä, sitä varten on poket
Porysari päättä onko jasper kalsareissa oikeat värit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vip ei maksa mitään .sisään pääsy häneltä vain evätty...Ei muuta ,kuin portille maksamaan lippua.
Vidduilua kutsua ja sitten heittää pihalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et sitä päätä vaan baarin omistaja
Ja sekin saa syytteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaako toimitusjohtaja marko kivelällä olla pimpsa vai pipuli?Käy kysymässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
- Anonyymi
Provinssin järjestäjä ei noudata sanan vapautta taitaa olla persu kammoinen ahdas mielinen foobikko.Turha sotku juhla koko provinssi hölmö laittaa rahansa moiseen roskaan.
- Anonyymi
Oliko jonkun sanan vapaus estetty ?
- Anonyymi
Saarikon keskustalainen niinkuin muutkin keskustan alueen kansanedustajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarikon keskustalainen niinkuin muutkin keskustan alueen kansanedustajat.
Esiintyikö Saarikko provinssissa?
Taisi kajauttaa rokit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munan vapaus on estetty!
- Anonyymi
Toiset tykkää vaikka sinä et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esiintyikö Saarikko provinssissa?
Taisi kajauttaa rokit?Oli näkynyt pyttipannua vetämässä kaksin käsin.
- Anonyymi
Eihän provinssi ole estänyt hänen sanan vapautta millään tavalla..
Heidän mielestään tää torvelo vaan ei ole sopiva henkilö v.i.p alueelle... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisesti ottaen julkinen nöyryytys, jopa maalittaminen, voi helposti johtaa itsesensuuriin, toki tässä tapauksessa itsesensuuria tuskin on odotettavissa.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että busineksessa viisas johtaja rajoittaa henkilökohtaisten statementtiensa määrän minimiin. Se voi olla haitaksi hänen hakiessaan seuraavaa paikkaa, hänet koetaan hankalaksi tyypiksi. Kirves tullee osumaan omaan nilkkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisesti ottaen julkinen nöyryytys, jopa maalittaminen, voi helposti johtaa itsesensuuriin, toki tässä tapauksessa itsesensuuria tuskin on odotettavissa.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että busineksessa viisas johtaja rajoittaa henkilökohtaisten statementtiensa määrän minimiin. Se voi olla haitaksi hänen hakiessaan seuraavaa paikkaa, hänet koetaan hankalaksi tyypiksi. Kirves tullee osumaan omaan nilkkaan.No Mäenpää jää eläkkeelle kansanedustajan hommasta ensi kaudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Mäenpää jää eläkkeelle kansanedustajan hommasta ensi kaudella.
Palaa Työkyvyttömyyseläkkeelle
- Anonyymi
Kyllä ne persut nyt niin närästää no onneksi maahanmuuttoon tulee kiristyksiä halus tai ei ja paljon muuhunkin.
- Anonyymi
Seinäjokimuuttoon tarvitaan rajoituksia.
Yhtään Kepua ei saa päästää alueelta pois ja yhtään Persuja ei alueelle. - Anonyymi
Tulee hinnannousut kaikkeen. Ei hyvä.
- Anonyymi
Kyllä tuntuu järkyttävältä, että Suomessa on menty jo tähän pisteeseen. Mikäli et ole äärivasemmistoedustajien kanssa samaa mieltä niin et pääse kohta mihinkään. En tarkoita, provinssirokin järjestäjiä , koska ei mitään tietoa minkä puolueen tai ovat minkään puolueen edustajia. Tämä on vaan esimakua siitä mihin äärivasemmisto pyrkii Suomessa, kohta perusuomalaiset suljetaan koko yhteiskunnasta pois. Näin monissa oppilaitoksissa jo toimitaan. Minä et ota kantaa Mäenpään kirjoituksiin vaan siihen, että ihmisellä saa olla muitakin mielipiteitä kuin äärivasemmistolla. Äärivasemmisto on todella vaarallinen ja väkivaltaa ihannoiva liike ja nyt koko oppositio on lähtenyt toimimaan heidän, osa tietoisesti ja osa ei varmaan tiedosta, heidän ohjeiden mukaan.
- Anonyymi
En ymmärrä kirjoitusta. Provinssihan toimi ihan oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, keskusta on nykyään vasemmistopuolue ja hyvä että jakaa kaikille persuille porttikiellon tilaisuuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provinssi toimi väärin. Ei voi mitään jos et käsitä. Kaikki ei ole samalla viivalla ajattelussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provinssi toimi väärin. Ei voi mitään jos et käsitä. Kaikki ei ole samalla viivalla ajattelussa
Eihän toiminut väärin. Kannattaa mennä takaisin koulunpenkille.
Kenenkään sananvapautta ei estetty.
Kenenkään mielipiteenvapautta ei estetty.
Mistä teitä oikein sikiää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä teitä oikein sikiää.Oliko Mäenpään deletoimisessa provinssin kutsuvieraista mielestäsi syynä Mäenpään mielipidekirjoitus perjantain ilkka-pohjalaisessa?
- Anonyymi
Huomaan viimeaikaisten tapahtumien valossa ja asiaa tutkisteltuani, että olenkin persuohjelman kannalla. Naureskelin vielä muutama päivä sitten joillekin muka ajojahdeille Junnilan tapauksessa, mutta koska jatko tosiaan on samanlaista, niin ajojahdista kysymys siis onkin.
Mitä ne vasurit ja vihreät luulevat olevansa, kommareita ja pilvenpolttajia kaikki tyystin. Nämä pitää näivettää suomen politiikasta aivan kokonaan.
Katsoin mitä se Mäenpää oli kirjoittanut blogiinsa, hämmästyin, ei siitä mitä kirjoitti, vaan siitä mitä opetushallitus on kirjoittanut:
"Opetushallituksen sivuilla todetaan ”Sukupuolen moninaisuus” -alaotsikon alla seuraavasti: ”Sukupuolen moninaisuudesta voi jakaa ikätasoisesti tietoa lapsille kertomalla esimerkiksi, että joillain pojilla on pimppi tai on mahdollista kasvaa aikuiseksi naiseksi, vaikka olisi syntymässä määritelty pojaksi.”
Häirinnän ennaltaehkäisy ja puuttuminen -alaotsikon alla taas kirjoitetaan: ”Jo pienille lapsille voi kertoa, että joillakin pojilla on pimppi tai että on mahdollista kasvaa aikuiseksi naiseksi, vaikka olisikin syntymässä määritelty pojaksi. Ikätasoinen tieto sukupuolen moninaisuudesta ja sukupuolinormien purkaminen tukevat myös lasten ystävyyssuhteita ja vähentävät häirintää.”
Sairasta, sanon minä "[Mäenpää]
Hyvä Jumala sanon minä (vaikken uskovainen olekaan)
Oikeastiko on niin että lapset tarhoissa ja kouluissa kasvatetaan sukupuolettomaksi henkilöksi !!!
Vasemmisto vihreine pössyttelijöineen on tosiaankin vaarallinen yhteiskunnalle, ilmankos se vasemmisto aina haluaakin opetukseen liittyvät tehtävät edustuslaitoksissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaan viimeaikaisten tapahtumien valossa ja asiaa tutkisteltuani, että olenkin persuohjelman kannalla. Naureskelin vielä muutama päivä sitten joillekin muka ajojahdeille Junnilan tapauksessa, mutta koska jatko tosiaan on samanlaista, niin ajojahdista kysymys siis onkin.
Mitä ne vasurit ja vihreät luulevat olevansa, kommareita ja pilvenpolttajia kaikki tyystin. Nämä pitää näivettää suomen politiikasta aivan kokonaan.
Katsoin mitä se Mäenpää oli kirjoittanut blogiinsa, hämmästyin, ei siitä mitä kirjoitti, vaan siitä mitä opetushallitus on kirjoittanut:
"Opetushallituksen sivuilla todetaan ”Sukupuolen moninaisuus” -alaotsikon alla seuraavasti: ”Sukupuolen moninaisuudesta voi jakaa ikätasoisesti tietoa lapsille kertomalla esimerkiksi, että joillain pojilla on pimppi tai on mahdollista kasvaa aikuiseksi naiseksi, vaikka olisi syntymässä määritelty pojaksi.”
Häirinnän ennaltaehkäisy ja puuttuminen -alaotsikon alla taas kirjoitetaan: ”Jo pienille lapsille voi kertoa, että joillakin pojilla on pimppi tai että on mahdollista kasvaa aikuiseksi naiseksi, vaikka olisikin syntymässä määritelty pojaksi. Ikätasoinen tieto sukupuolen moninaisuudesta ja sukupuolinormien purkaminen tukevat myös lasten ystävyyssuhteita ja vähentävät häirintää.”
Sairasta, sanon minä "[Mäenpää]
Hyvä Jumala sanon minä (vaikken uskovainen olekaan)
Oikeastiko on niin että lapset tarhoissa ja kouluissa kasvatetaan sukupuolettomaksi henkilöksi !!!
Vasemmisto vihreine pössyttelijöineen on tosiaankin vaarallinen yhteiskunnalle, ilmankos se vasemmisto aina haluaakin opetukseen liittyvät tehtävät edustuslaitoksissa.Näissä äärivasemmistolaisissa piireissä toden totta huumeet ovat normaalimpi asia. Siksi heidän ajattelunsa on läpikotaisin kieroutunutta, he ovat tuhonneet aivonsa huumeilla. Siksi he ovat mitä ovat ja siksi selväjärkinen puhdas ihminen ei voi ymmärtää näitä nistejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provinssin ei kuulu sotkeutua politiikkaan millään tavalla, älyvapaata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä teitä oikein sikiää.Mielipiteen vapaus on arvokas asia.
Provinssi rajoittaa sitä fyysisellä voimalla.
Suomi on nykyään kovin ahdas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provinssi ei tarkastanut mitä mäenpäällä oli pöksyissään.
Jos oli pipuli, niin pihalle.
Jos oli mulkero, niin Kepuun.
Jos oli pimpero, niin vihreisiin.
Jos oli tunnelmaa, niin tervetuloa esiintymään Suomen homopääkaupunkiin Seinäjoelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteen vapaus on arvokas asia.
Provinssi rajoittaa sitä fyysisellä voimalla.
Suomi on nykyään kovin ahdas.Kiina rajoitti liian suureksi paisunutta väestönkasvuaan lapsipolitiikalla. Siinä ei ihan kaikki mennyt nappiin, mutta kertokaapa joku viisaampi mitä keinoja on olemassa silloin, kun valtio ei kykene huolehtimaan kansalaisistaan. Nyt on sitten vassarit tuoneet koiratkin samaan riviin. Mitä pitäisi tehdä?
- Anonyymi
Provinsin linjauksista ja kansanedustajan poistamisesta vastasi provinssin promoottori, vihreitten jäsen ja useista seksuaalisista hyväksikäytöistä epäilty sukupuolensa leikellyt transhenkilö.
- Anonyymi
Äärivasemmosto tai -oikeisto. Samaa skeidaa kumpikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äärivasemmosto tai -oikeisto. Samaa skeidaa kumpikin.
Kaipaan aikaa kun kummastakaan ei puhuttu mitään. Siitä ei ole kuin 15-10 vuotta aikaa... kahtiajako on kasvanut. Tämä on irvokasta
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä teitä oikein sikiää.Teboilin baarista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näissä äärivasemmistolaisissa piireissä toden totta huumeet ovat normaalimpi asia. Siksi heidän ajattelunsa on läpikotaisin kieroutunutta, he ovat tuhonneet aivonsa huumeilla. Siksi he ovat mitä ovat ja siksi selväjärkinen puhdas ihminen ei voi ymmärtää näitä nistejä.
Niitä nistejä on kaikissa puolueissa. Sitä paitsi narkkaajat tuskin ovat mitään äänestäjiä
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provinsin linjauksista ja kansanedustajan poistamisesta vastasi provinssin promoottori, vihreitten jäsen ja useista seksuaalisista hyväksikäytöistä epäilty sukupuolensa leikellyt transhenkilö.
Äläpä valehtele.
- Anonyymi
Ja ääri oikeistossa ei ole yhtään näitä piirteitä joita luettelit äärivasemmistosta...
Mutta edelleen äärioikeistolainen on edelleen viimmeinen joka on tehnyt tapon... - Anonyymi
"koska ei mitään tietoa minkä puolueen tai ovat minkään puolueen edustajia. "
Toimitusjohtaja on Vihreiden jäsen, ainakin ollut ehdolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidatkin olla vähän tyhmä.
- Anonyymi
Persuille porttikielto kaikkiin tapahtumiin. Hillukoot lakana päässä omissa Suomen sisu peijaisissa
- Anonyymi
Ja romutapahtumissa. Voi vähän salaa käydä praideissakin”lippuja laskemassa”🫢
- Anonyymi
Olet selvä rasisti ja sieltä pahimmasta päästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet selvä rasisti ja sieltä pahimmasta päästä
Pääsisinkö persuihin?🥳
- Anonyymi
Kommarit on homoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsisinkö persuihin?🥳
Pääset natsivihreisiin.
- Anonyymi
Juuri noin.
- Anonyymi
Jos nyt hiukan raapaisee ideologista pintaa syvemmälle ja katsoo faktoja niin sukupuoli ei ole biologisesti binäärinen asia. Intersukupuoliseksi syntyneitä on Suomessakin tuhansia ihmisiä. Ihmisiä joilla on sekä miehen että naisen sukupuolisia ominaisuuksia. On ihmisiä jotka syntyvät sekä miesten että naisten sukupuolielimien kanssa ja vaikka mitä muuta.
Biologinen fakta on että ihmisiä syntyy enemmän kuin vain kahteen tarkkarajaiseen binääriseen ryhmään vaikka tieteen uuskirjoittajat ilman yhtään tutkimusta toisin väittävät. Sen lisäksi on vielä sukupuoli-identiteetti, joka on myös paljon binäärijakoa monimutkaisempi.
Näitä faktoja ei ole vaikea ymmärtää jos ei ole ideologian sokaisema.- Anonyymi
Sukupuolia on tasan kaksi.
Biologiset miehet ja biologiset naiset.
Punaviherhippi hörhöjä lukuunottamatta kaikki muut ymmärtävät sen, että sukupuoli ei ole mielipide tai ilmoitusasia.
Miehillä on munat ja naisilla pimppi.
Kaikki muu on äärimmäisen poikkeavaa.
- Anonyymi
Provinseille ei pidä antaa järjestyoikeutta, jos sanan vapautta loukataan.
- Anonyymi
Kenen sanan vapautta on loukattu? Onko jotakuta kielletty tai estetty sanomasta tai kirjoittamasta jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen sanan vapautta on loukattu? Onko jotakuta kielletty tai estetty sanomasta tai kirjoittamasta jotain?
Älkää nyt hätääntykö siellä selmulla, itsehän tämän sopan keititte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää nyt hätääntykö siellä selmulla, itsehän tämän sopan keititte
Kyä täällä on vaan sisäfileetä eikä soppaa. Haetaan vielä lisää poppareita kun konservatiiveja ahdistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitut sananvapaudesta, kyse on musiikkitapahtumasta mihin EI kuulu poliittisten mielipiteitten arviointi missään muodossa, menikö perille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitut sananvapaudesta, kyse on musiikkitapahtumasta mihin EI kuulu poliittisten mielipiteitten arviointi missään muodossa, menikö perille?
Missäs niin määrätään. Laita linkki lainkohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro se Provinssin toimari Kivelälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano se Provinsdin toimitusjohtaja Marko Kivelälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano se Provinsdin toimitusjohtaja Marko Kivelälle.
Mieluiten parin kaapin kokoisen vartijan kera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro se Provinssin toimari Kivelälle.
Saiko tukea Lintilän aikana?
- Anonyymi
OIS TOLLO PERSU MENNY KAUHAVALLE ILMANEN SISÄÄN PÄÄSY SIELUNVELI KONSERTTIIN .
- Anonyymi
Meidän porukka oli vipissä kolme päivää ja kuusi henkilöä. Aika paljon kannoimme taas rahaa Provinssin rattaisiin niin lippujen kuin ruuan ja juoman suhteen. Kevyesti laskettunakin yli 2000€. Pari muuta porukkaa oli tiiviisti meidän kanssa, joten kokonaissumma on useita tuhansia.
Mäenpäätä en äänestänyt, enkä äänestä. Mutta meidän porukasta ei yksikään mene toistaiseksi Provinssiin jos tällainen politiikan pelleily jatkuu. Se on musiikin juhla ja jos provinssi on jatkossa punavihreiden politiikan näyttämö, niin se on väärä paikka meille.
Itse asiasta olen Mäenpään kanssa samaa mieltä. Pojilla ei ole pimppi. Se ei ole mielipidekysymys, vaan biologinen fakta. Mutta miten tämä liittyy Provinssiin? Sitä todella hämmästelen.
Mitenköhän jatkossa Provinssin saamat avustukset ja vapaaehtoistyö? Kelpaako nekin enää punavihreiltä vai kuvitteleeko joku, että politiikan toiselta puolelta tai erilaisella arvopohjalla olevat firmat kantavat penniäkään rahaa punavihreän ideologian syöttämiseen?
Keskittykää jatkossa musiikkiin tai politiikkaan, mutta ei molempiin. Ja jos asiakkaita halutaan alkaa ideologisesti valitsemaan voi käydä huonosti näillä lakeuksilla, kun suurin osa on jotain muuta kuin punavihreitä! Jo edellisissä kunnallisvaaleissa yli 76% Seinäjoen äänestäjistä äänesti muita kuin punavihreitä. Seuraavissa vaaleissa taitaa suunta jatkua vielä kovempana. Kovin pieneksi jää festivaalit jos 20% ideologisesti on vain tervetulleita!
Herätkää ja Rumpunen takaisin! - Anonyymi
Minä katselin myös, että minkä ihmeen takia siellä oli paraatipaikalla vihervasemmiston "fuck nazis no racism " tekstejä, kun olisi voitu mainostaa musaa, tuotteita, oheismyyntiä yms.. Provinssi olisi saanut rahaa, kun olisi käytetty mainospaikat mainostamiseen eikä poliittiseen öyhötykseen.
Sama juttu oli vessa-alueilla. Ihmiset olivat ihan hämmennyksissä, että mihin pitäisi mennä kun unisex lukee joka paikassa. Ihanko oikeasti rivi pisuaareja on myös naisille sopiva vessa? Ja miksi nuo pitää saada sekaisin?
Kivelältä on lähtenyt mopo käsistä. Musa on sivuroolissa. Tulee näkymään ensi vuoden myynnissä.- Anonyymi
Minustakin tuollainen "fuck nazis no racism' on outoa. Ei kuulu nykypäivään ja terveeseen moraaliin ja etiikkaan.
- Anonyymi
Uusmarxistit ovat omaksuneet 100% kommunistisen toimintamallin. Ainoastaan heidän mielipiteensä on oikea, oli se sitten kuinka väärä tai kaukana todellisuudesta hyvänsä. Valhetta toistetaan niin kauan, että siitä tulee totuus. Kaikkien on muidenkin on oltava samaa mieltä ja heidät yritetään pakottaa uskomaan samalla tavalla. Media valjastetaan ajamaan näkyvästi ideologiaa. Voitaisiin puhua jopa vallankumouksesta. Tarkoitus on rikkoa koko yhteiskunta ja rakentaa se sitten uudelleen. Näin kommunistiset hirmuhallinnot ovat aina toimineet; Lenin, Stalin, Mao, Pol Pot jne. Lopputulos on aina ollut kaikkien "väärin" ajattelijoiden tappaminen, esim venäjällä 60 miljoonaa kuollutta. Tästä syystä näiden hullujen valtaan pääseminen tulisi aina estää ennakolta jo lakipykälillä.
Kaikki marxistiset liikkeet tulisi julistaa laittomiksi ja niihin kuuluminen, kannattaminen ja toimintaan osalllistuminen tulisi kriminalisoida. - Anonyymi
Provinssi ei tule ikään samaan enää maailmanluokan artisteja paikalle kun sana leviää ulkomaille ahdasmielisyydestä ja mielipiteiden rajoittamisista.
- Anonyymi
Persulle alkaa valjeta mitä uskoa ovat yritäneet levittä ja usko alkaa kaatua sairauteensa. Natsismi, rasismi ja homofobia ei ole 2000 luvun oppeja ja elämää, ihminen on viisastunut ja on inhimillisempi. Hitler ei ollut terve ihminen ja Persut ihannoi hänen arvojaan, apinoita koko sakki.
- Anonyymi
Noin natsi ajattelee, eli sinä wokettaja olet itse natsi. Kukaan persu ei ajattele noin.
- Anonyymi
Hyvä ääliö, typeryydestä täydet pinnat 👍
- Anonyymi
Eri jännää.
Onko provinssissa 3, 4, 5 vai 100 sukupuolta? - Anonyymi
Onko sopivaa nimitellä ihmisiä apinoiksi? Vasempaan laitaan kuuluvat tulevat ideologineen ihmisten silmille eivätkä anna milliäkään periksi. Eräs ilmoitti Neuvostoliiton romahdettua että he eivät koskaan olleetkaan kommunisteja vaan sosialisteja. Äänen sävy oli hieman nolo! Mitähän nämä nyt ajattelevat viimeisestä käänteestä? Ollaan jo akateemisia ikäihmisiä...
- Anonyymi
Tämä vetäjähän on useasti ollut ehdokkaana Vasemmistoliiton ehdokkaana.
Oletteko yllättyneitä? Puolueen kannatus on Seinäjoella nollan ja neljän prosentin välissä. Sieltä on hyvä ponnistaa.
Nyt varmaan kannattaa alkaa järjestämään kriisipalaveria, että miten mennään jatkossa ennen kuin tuhotaan koko vuosikymmenien työ. Aika moni Selmun mukana ollut ja oleva on ihan jotain muuta kuin vasuri.- Anonyymi
Näin kirjoittaa suvaitsevainen vasemmistolainen.
Ja mä muuten itte maksan ne syömäni banaanit. Kuka sun banaanit maksaa? Kela? - Anonyymi
Onko samoja Kivelöitä entisen vasemmistoministerin kanssa?
- Anonyymi
Täysin järjenvastaista toimintaa, Mäenpäällä on täysi oikeus vetää provinssi käräjille
- Anonyymi
Kertoisitko perusteet? Näin lainoppineena on mukana kuulla kollegan arvio.
- Anonyymi
Esimerkiksi rokin kajauttelu.
On kielletty rikoslain roskaamis pykälässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinä lainoppinut ,,älä nyt viitsi skeidaa vääntää,,,syrjinnästähän tuossa oli kysymys ja piste.jos nyt oot yhtään lakia lukenu,,,kakolassa ? DDDDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lainoppinut...hah!
- Anonyymi
Provinssin johto toimii suomen perustuslain ja demokratian vastaisesti. Tämä olisi selkeä poliisiasia.
- Anonyymi
http://www.e-pages.dk/ilkkapohjalainen/1223/article/1848744/13/2/render/?token=c2e4d48f243d9f4bffb8abdb791361d7&vl_app_id=fi.ilkkapohjalainen.areader&vl_app_version=1.9.0&vl_platform=android
TÄSSÄ TEKSTI MINKÄ VUOKSI KANSANEDUSTAJA JUHA MÄENPÄÄ POISTETTIIN PROVINSSISTA !
Kysynkin mikä tässä on väärää , tasa-arvoa loukkaavaa ja harhaan johtavaa ?
Syntyvä lapsi on aina joko pimpillinen ELI TYTTÖ tai kullinen POIKA !
Se on sitten ihan toinen asia miksi nämä ajan mittaan leikataan tai muovataan MUTTA TÄTÄ MUOKKAAMISTA JA HARHAAN JOHTAMISTA EI SAA ALOITTAA KOULUSSA.
AIKUINEN VASTA ON SE IKÄ JOLLOIN SAATTE TEHDÄ MITÄ LYSTÄÄTTE.
SUOMEN OPETUSOHJELMA ON MENNYT PÄIN PERSETTÄ JA
PROVINSSIN JOHTO ASTUI PASKAAN .- Anonyymi
Huomaa ettet tiedä biologiasta mitään.
- Anonyymi
Kantsii ottaa selvää ennenkuin kirjoittaa caps lock päällä.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/48dd40a7-1432-4eee-a381-5793e2a2ef1a - Anonyymi
Mäenpää on kirjoittanut täysin oikein. Jos muuta väität olet idiootti. Tutustu biologiaan. Sairaat ihmiset saavat hoitoa jos sitä tarvitsevat. Helppoa ja yksinkertaista. Aina on ollut pieni pirukka joka on syntynyt ns väärään ruumiseen ja sen ei tarvitse olla mikään friikki avan ihminen. Onneksi on Juha Mäenpää joka sanoo kuten asiat on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäenpää on kirjoittanut täysin oikein. Jos muuta väität olet idiootti. Tutustu biologiaan. Sairaat ihmiset saavat hoitoa jos sitä tarvitsevat. Helppoa ja yksinkertaista. Aina on ollut pieni pirukka joka on syntynyt ns väärään ruumiseen ja sen ei tarvitse olla mikään friikki avan ihminen. Onneksi on Juha Mäenpää joka sanoo kuten asiat on!
Niin taatana!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kannattaa tutustua biologiaan, uudelleen.
Ei ole minun syyni että olet koulupudokas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen on näemmä sinulle vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa ettet tiedä biologiasta mitään.
Kerro sinä ihmeessä lisää his tiedät enemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantsii ottaa selvää ennenkuin kirjoittaa caps lock päällä.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/48dd40a7-1432-4eee-a381-5793e2a2ef1aKaikkia sekopäitä on kyllä ollut liikenteessä maailmam sivu mutta sukupuolia on kaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kannattaa tutustua biologiaan, uudelleen.
Ei ole minun syyni että olet koulupudokas.Onpa lukijoiden joukossa myös vanha opettaja, joka ajattelee, että kaikkea ei tarvitse lapsille selittää. Teillä siellä on mennyt musiikkifestivaali tosi oudoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia sekopäitä on kyllä ollut liikenteessä maailmam sivu mutta sukupuolia on kaksi
Ei ole. Turha sinulle taitaa olla selittää kun sinulla noin vahva ideologia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa lukijoiden joukossa myös vanha opettaja, joka ajattelee, että kaikkea ei tarvitse lapsille selittää. Teillä siellä on mennyt musiikkifestivaali tosi oudoksi.
Täällä myös geneologian lisensiaatti, jolla enemmän tietoa kuin teillä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse ideologiasta vaan faktoista. Biologisista. Lääketieteellisistä. Sukupuolen "moninaisuus" on nykypäivän keksintöä, ei biologista todellisuutta. Kummallista on, että päivänselvät ja ikiaikaiset asiat halutaan vääristää. Kertoo ihmisen rikkinäisyydedtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukupuolia on yhdeksän.
Sanoo Provinssi tänä vuonna.
Mitäköhän ensi vuonna? - Anonyymi
Tarkemmin ottaen kutsuvieraspääsy evättiin. Olis ostanu lipun. Rahvaan puoli ei herralle kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkemmin ottaen kutsuvieraspääsy evättiin. Olis ostanu lipun. Rahvaan puoli ei herralle kelpaa.
Ostaisitko itse nöyryytyksen jälkeen liput?
Entäs jos vaimosi onkin ihminen jolla on huomattavasti herkempi tunnepuoli kuin betonporsaalla ja hän haluaa kotiin?
- Anonyymi
Näillä vasemmistofriikeillä on 2%:n kannatus ja ne esiintyvät kuin heillä olisi 98% kannatus. Suurin osa ihmisistä inhoaa woke-ideologiaa.
- Anonyymi
Miten politiikka liittyy asiaan? Ainoastaan ihminen joka on kansanedustaja, niin hänen pitää osata käyttäytyä ja arvostaa sivistyneitä ihmisarvojen normeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten politiikka liittyy asiaan? Ainoastaan ihminen joka on kansanedustaja, niin hänen pitää osata käyttäytyä ja arvostaa sivistyneitä ihmisarvojen normeja.
Hienosti käyttäytyvä mieshän se Mäenpää on. Maalaisjärjellä varustettu. Ei totuuden pitäisi sattua noin kovasti.
- Anonyymi
Miksi tämä pikkupersu valehteli että hyväksyy Provinssin arvot kun ei persumaiseen tapaan sitä kumminkaan tee?
- Anonyymi
Omia mielipiteitä saa kai olla ja poliittinen toimija on ikäänkuin poliittisena toimijana mielipidettä kirjoitellut ilkka-pohjalaiseen . Onko provinssi poliittinen toimija onkin sitten se kysymys tässä ja henkilöön kohdistuva nöyryyttäminen ja henkilösyrjintä vs. Mielipide eroista keskustelu.
- Anonyymi
Onhan tämä Mäenpää väkevämpi ukko kuin sinä koskaan. Se on fakta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tämä Mäenpää väkevämpi ukko kuin sinä koskaan. Se on fakta.
Väkevä hajunsa puolesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkevä hajunsa puolesta?
Kerran oli liian väkevä haju,pojat pisti lutin suihkuun🤗🤗
- Anonyymi
Pieni vasurivähemmistö yrittää ottaa Helsingissä kadut hallintaan. Seinäjoella Provinssin hallintaan jne...
Ettekö te ituhipit tajua, että Provinssi on musafestari? Siellä kuunnellaan musiikkia! Sen takia ihmiset sinne tulevat! Ei sen takia, että saa heiluttaa sateenkaarilippua Vasemmistoliiton hihanauha oikeassa kädessä ja Lenin vasemmassa kädessä!
Ituhippien kokoontumispyöräilyt on ihan jossain muualla ja siellä sitten on aiheena politiikka ja se, että voidaan miettiä onko naapurin henkilö mies, nainen vai lammas!- Anonyymi
Missä laissa kielletään liput ?
- Anonyymi
Ei poistetu, vaan ei päässyt sisälle. Koska kutsuvieraslistalta poistettu.
Maksamalla oli päässyt sisälle.- Anonyymi
Ei olisi päässyt.
Provinssi on natsi kulttuurin uusi tyylikäs ilmentymä Suomessa.
- Anonyymi
Paljon persuja linjalla vaikka kannatus on 21% luokkaa. Liekö jossain whatsapp ryhmässä kehotettu puollustamaan natsiarvoja
- Anonyymi
Kannatus on miehissä 33%.
Naiset äänestävät vihreitä.
Eläkeläiset Kurvista.
Taistolaiset Marko Kivelää - Anonyymi
Mikä onkaan kommarien ja viherpipertäjien yhteinen kannatus, tuskin 10 %. Kun ei tässä vaan kävisi taas kuin kansalaissodassa.
- Anonyymi
Tuet pois provinssilta.
- Anonyymi
Vihreät ja vasemmisto ovat woke-ideologiansa vankeja . Kauas ovat vasemmistopuolueet ajautuneet entisestä duunari-puolueiden imagostaan. Niinpä työssä olevien keskuudessa PS on suurin puolue .
- Anonyymi
Sitten sä heräsit ja huomasit että se olikin vaan unta
- Anonyymi
vihervasemmistolle ovat sateenkaariasiat kaikista tärkeimpiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vihervasemmistolle ovat sateenkaariasiat kaikista tärkeimpiä
Ja laiskottelu sohvalla.
Aktiivisimmat menevät baariin vinkulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sä heräsit ja huomasit että se olikin vaan unta
Ei, mutta ihan oikeasti, tälläinen suurimmalle osalle vieras ja käsittämätön asioiden polarisointi ja woketus vain kasvattaa persujen kannatusta.
Iso käsi vassareille!
- Anonyymi
Kivelä vaan yrittää pitää liian isoja saappaita, kohta niitä ei enään ole ollenkaan.
- Anonyymi
http://www.e-pages.dk/ilkkapohjalainen/1223/article/1848744/13/2/render/?token=c2e4d48f243d9f4bffb8abdb791361d7&vl_app_id=fi.ilkkapohjalainen.areader&vl_app_version=1.9.0&vl_platform=android
Syntyvä lapsi on joko tyttö eli sukupuolielimet ovat kauniisti sanottuna PIMPPI. Tai lapsi voi olla poika jolla taas on PIPPELI.
Muita sukupuolielimellisiä IHMISIÄ EI SYNNY, TÄMÄ OM FAKTAA !
Koulut ja Opetushallituksen on tiettävästi puhuttava ja opetettava tosi asioita lapsille.
Aikuisena voitte tehdä alapäälle mitä tykkäätte, kutsua sitä vaikka turkiksi tai letkuksi. Pilkkoa osiin tai jakaa muille.
Lapsen ajatusmaailmaan ei saa tyrkyttää väärää tietoa tahallisesti..hyi saatana teitä edellisen hallituksen vääränlaisia , väärän opin päättäjiä. - Anonyymi
Syntyvä lapsi on joko tyttö jolla on PIMPPI tai poika PIPPELI .
Muita ihmiseksi luettavia ei lääketieteen mukaan ole olemassa .
Koulut ja opetushallitus vääristävät lasten tietoa ihmisen kehityksestä ja tällä tavalla ohjaavat epätietoisuuteen sekä valheeseen
Aikuisena voitte tehdä elimille mitä tykkäätte ja kutsu miksi haluatte ( torso, hanuri, imuri, korvasieni, jakoavain, letku, tusari, kääriä jne)
Mutta lapselle on puhuttava ja opetettava totuutta eikä vääristelyä tai muunneltu totuutta väärästä opista- Anonyymi
Perseeseen menee tämäkin maa vihavasemmiston toimesta.
- Anonyymi
Mitäs jos onkin hevosen mulkku?
Onko Silloin Saarikon porukkaa jo syntyessään?
- Anonyymi
Marko Kivelä ja Oula Silvennoinen ovat tyypillisiä suvaitsemattomia äärivihreitä
Vaaleissa molempien kannatus on sangen vaatimatonta joten kansan tuki puuttuu .- Anonyymi
Tuen puute katkeroittaa ja sitten pitää roiskia pahaa oloa muihin...
Tyypillistä vihervassuja.
- Anonyymi
Mäenpään on haettava oikeutta ja haastetta tämä ns. suvaitseva provinssi oikeuteen. Sinulle Juha löytyy kyllä kannattajia jatkossakin koska ole suoraselkäinen pohjalainen eikä mikään käännytystyö päätäsi käännä.
- Anonyymi
Lapsellinen tyyppi se on vetää herneet nenään siitä kun kaikki ei ole sen kanssa samaa mieltä
- Anonyymi
Jep.Suvaitsevaisuus toimii nykyään vain ja ainoastaan yhteen suuntaan.
Todellista suvaitsevaisuutta ei tunnu löytyvän.
Kaikkien on oltava samaa mieltä asioista tai ovet pannaan kiinni ja sua nöyrytetään.- Anonyymi
Onko sua ny nöyryytetty?
- Anonyymi
Kantsii lukee vaan faktaa eikä Mäenpäätä eikä hänen jenkkikonservatiivihöpinää
https://www.eeva.fi/jutut/tanssija-laura-allonen-en-enaa-hapea-etta-minulla-on-miehen-kromosomit- Anonyymi
Juuri noin. Hyvä artikkeli. Mutta turhaan laitoit. Kuten ylläolevista pinppi kommenteista huomaat, eivät kaverit ymmärrä biologiasta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin. Hyvä artikkeli. Mutta turhaan laitoit. Kuten ylläolevista pinppi kommenteista huomaat, eivät kaverit ymmärrä biologiasta mitään.
Heitä on paljon Suomessa, jotka eivät ymmärrä biologiasta mitään. Levittävät Yhdysvalloista tullutta äärioikeistolaista propagandaa.
- Anonyymi
Intersukupuolisuus on todella erittäin harvinainen poikkeavuus.
Intersukupuolisuus ei myöskään tarkoita sitä, että henkilö olisi homo, lesbo tai transvestiitti.
Joten setalaisten on aivan turha vaahdota tästä aiheesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intersukupuolisuus ei myöskään tarkoita sitä, että henkilö olisi homo, lesbo tai transvestiitti.
Joten setalaisten on aivan turha vaahdota tästä aiheesta.Juurihan te väititte, että niitä/heitä ei ole.
Koettakaa nyt päättää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten setalaisten on aivan turha vaahdota tästä aiheesta.Internationaali eli intikka on rattori!
- Anonyymi
"Kantsii lukee vaan faktaa eikä Mäenpäätä eikä hänen jenkkikonservatiivihöpinää"
Ei tässä mitään jenkkiterveisiä tarvita.
Ihan kotimaista ajattelua Mäenpääkin harjoittaa.
Ko ajattelu oli arkipäivää Suomessakin vielä muutama vuosi sitten. - Anonyymi
Vieläkö sellaisia sentään on kuin miehen kromosomit, jopas onkin ihme juttu.
- Anonyymi
Mäenpäänkin on aika oppia tekojensa seuraukset. Hänen vanhemmilleen onnittelut, hyvin kasvatettu poika, vapaan kasvatuksen tulokset näette tässä yksilössä. Hävetkää
- Anonyymi
Tässä on nyt puoli päivää hävetty.
Kauanko vielä?
Saako lievennystä jos on vihervassu?
- Anonyymi
Ensin houkutellaan paikalle ja sitten heitetään ulos. Voi noita lapsellisia ja yksinkertaisia. Mäenpään pitäisi laittaa lakimies asialle.
- Anonyymi
Ja mikä olisi lakimiehen mukaan syytteen peruste?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä olisi lakimiehen mukaan syytteen peruste?
Rasismi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasismi
Okei. Sitten tarkemmat perustelut.
- Anonyymi
Seuraavissa e-vaaleissa kyllä muistetaan: Mäenpäälle äänivyöry niin oppivat Marko ja Oulakin kantapään kautta kannattaako juonitella .
- Anonyymi
Varo verenpainettasi. Ota rennosti.
- Anonyymi
Kirjoittakaas Kuukleen : suomenuutiset.
- Anonyymi
Emme kirjoita.
- Anonyymi
Sun kiroamises tuskin ketään kiinnostaa. Hyvä kun poistettiin.
- Anonyymi
Sateenkaari-ihmiset ovat pahimman luokan jeesustelijoita. Puhuvat suvaitsevaisuuden puolesta, mutta eivät itse suvaitse eri mieltä olevia.
- Anonyymi
Miksi muuten Provinssi ilmoittaa sivuillaan, että eivät hyväksy syrjintää tai häirintää poliittisen suuntauksen vuoksi?
Nyt me oikeistolaiset ollaan ilmeisesti ei toivottuja alueelle. Eli Vasemmistoliiton Kivelä toimii omien arvojen vastaisesti.
Hulluksi on mennyt, kun musiikkifestarit sekoilee enemmän politiikan kanssa kuin sen kanssa, että saataisiin hyvät esiintyjät ja hyvä tapahtuma.
Ikävästi tulee mieleen aiemmat vetäjät. Ei ole Kivelästä aiempien johtajien saappaita täyttämään. Mikä ei tietysti varsinaisesti yllättä, kun katsoo aiempia näyttöjä.- Anonyymi
Eikä vain oikeistolaiset. Kaikki ne jotka eivät hyväksy ja allekirjoita Provinssin päätöstä, ovat jatkossa epätoivottuja vieraita?
- Anonyymi
Kepuhan on nykyään vasemmistopuolue.
- Anonyymi
Marko Kivelä sai alle 100 ääntä, kun oli viimeksi ehdolla Vasemmistoliiton riveistä kunnallisvaaleissa.
Hieman pienempiä kannattaisi ideologian ja poliittisten puheiden pitämiset olla. Ehdolla oli, mutta ei minkäänlaista kannatusta ajatuksille. Harmittaahan se ja jotenkin pitää homma kostaa. - Anonyymi
Asenteet muuttuu. Katsokaa nuoria ja nuoria aikuisia, suurin osa on sitä mieltä että provinssi toimi oikein ja rasistireppanoita ei tarvita. Täälläkin palstoilla öyhöttää iäkkäämpi sukupolvi, joiden asenteet ja arvot ovat jostain impivaarasta. Alle 30-vuotiaat ovat tämänpäivän eteläpohjanmaalla todella suvaitsevaisia ja asenneilmapiiri on vasemmistoon päin kallellaan, kuten muuallakin Suomessa. Oikeistoöyhötys on peräkamaripoikien ja ikäloppujen kallujen hommaa.
- Anonyymi
Asenteista huolimatta pojalla ei voi olla pimppiä, eikä tytöllä voi olla pippeliä.
Vain vihervasemmistolaiset hörhöt ja hipit eivät ymmärrä sitäkään. - Anonyymi
"Oikeistoöyhötys on peräkamaripoikien ja ikäloppujen kallujen hommaa."
Noinkohan on???
Eduskunnassa oikeistopuolueilla on selkeä enemmistö ja punaviher hipeillä on vain noin 30%:n edustus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Oikeistoöyhötys on peräkamaripoikien ja ikäloppujen kallujen hommaa."
Noinkohan on???
Eduskunnassa oikeistopuolueilla on selkeä enemmistö ja punaviher hipeillä on vain noin 30%:n edustus.Niin mutta oikeistopuolueis, varsinkin kokoomukses, suurin osa on järkeviä ja hyväksyy pridet yms. Tarkoitin näitä ääriöyhöttäjiä, jotka usein on persuja.
- Anonyymi
Näin paikallisena olin juuri cafemondeolla ja parikymppisten junnujen seurue toisessa pöydässä nauroi kovaan ääneen tälle provinssin hirmuhallinnolle ja syrjinnälle, päättivät siinä porukassa etteivät koskaan mene provinssiin tällaisten arvojen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin paikallisena olin juuri cafemondeolla ja parikymppisten junnujen seurue toisessa pöydässä nauroi kovaan ääneen tälle provinssin hirmuhallinnolle ja syrjinnälle, päättivät siinä porukassa etteivät koskaan mene provinssiin tällaisten arvojen takia.
Höpöhöpö. Ehkä oot törmänny johonki elämänkalluporukkaan. Suurin osa junnuista on fiksuja ja irtisanoutuu persujen öyhötyksestä, hyväksyen pridet yms.
- Anonyymi
Totta kai, johtuneet osittain siitä, että heidät on aivopesty kouluissa.
Tiedäthän sanonnan "kaikki opetus on jossain määrin aivopesua", eli opettaja väistämättä siirtää omia uskomuksiaan oppilailleen. Nyt hyvin kiistanalaisia asioita on kuitenkin mukana virallisessa opetussuunnitelmassa.
Reilu enemmistö suomalaisista on tolkun kansaa, jolle woketus on erittäin vierasta ja osa ymmärtää sen vain vallankäyttönä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. Ehkä oot törmänny johonki elämänkalluporukkaan. Suurin osa junnuista on fiksuja ja irtisanoutuu persujen öyhötyksestä, hyväksyen pridet yms.
Minä hyväksyn pridet ja muutkin tapahtumat, ei haittaa minua pätkääkään. Mutta yleisesti hyväksymättömiä ajatuksia ihmisen biologiasta ei pitäisi pitää totuutena, eikä varsinkaan kouluissa opettaa totuutena vaan mielipiteenä ja korkeitaan jonkin tutkijan teoriana.
Jopa yliopistomaailmakin on täysin vääntynyt, se ei pitkässä juoksussa palvele ketään. - Anonyymi
Sinähän kirjoitat kuin muuan Pia Rask Savonlinnasta. Kaikkien kannattaa katsoa nettivideo "Suomalaisen lapsiperheen elämä Pietarissa" ja miettiä, minkälaisia ajatuksia liikkuu kulttuurimarxistin pienessä päässä.
- Anonyymi
Mikä siinä on kun aina persut ovat kohujen keskellä. Johtuu varmaan keskivertoa heikommasta ÄO-tasosta
- Anonyymi
Vanhoissa puolueissa on paniikki koska töissä olevien joukossa PS on maan suurin puolue . Ja paras puheenjohtaja .
- Anonyymi
Kiitos Provinssirock, ensi vuonna nähdään!
- Anonyymi
Mitä yhdestä junttirokista... pridehomoilua koko bileet. Ei kiinnosta. Pitäkää anustappinne.
- Anonyymi
Saat sinä raivota ihan koko rahan edestä. Hienoa että Provinssi huolehtii yhteiskuntavastuusta.
Joka tyhmiä raapustelee pysyköön Korvalla tuvassaan häpeämässä.- Anonyymi
Pysy sinä siellä Setan piireissä äläkä näyttäydy ihmisten ilmoilla.
Olen kerran tavannut möreällä äänellä puhuvan, verkkosukkahousuissa ja korkokengissä kulkevan henkilön, joka oli vahvasti meikattu ja oli ruumiinrakenteeltaan aivan selkeästi mies.
Se kaamea näky tulee vieläkin joskus painajaisuniin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy sinä siellä Setan piireissä äläkä näyttäydy ihmisten ilmoilla.
Olen kerran tavannut möreällä äänellä puhuvan, verkkosukkahousuissa ja korkokengissä kulkevan henkilön, joka oli vahvasti meikattu ja oli ruumiinrakenteeltaan aivan selkeästi mies.
Se kaamea näky tulee vieläkin joskus painajaisuniin.Haluat siis rajoittaa mielipiteen- ja sananvapautta.
Ja jos sinulla on harhaisia ajatuksia , pääset kyllä hoitoon kun haet sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat siis rajoittaa mielipiteen- ja sananvapautta.
Ja jos sinulla on harhaisia ajatuksia , pääset kyllä hoitoon kun haet sitä.Sinun ja muiden setalaisten mielipide ei ole sama kuin suomalaisten suuren enemmistön mielipide.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun ja muiden setalaisten mielipide ei ole sama kuin suomalaisten suuren enemmistön mielipide.
Mutta kylläpäs onkin. Revi siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista on sitä mieltä, että pojilla ei ole pimppiä eikä tytöillä ole munia.
Setassakin voitaisiin oppia edes se asia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista on sitä mieltä, että pojilla ei ole pimppiä eikä tytöillä ole munia.
Setassakin voitaisiin oppia edes se asia.Oletko haastatellut siis ihan kaikki suomalaiset?
Kyllä jo oikeat älykkäät nuoret tietävät että sukupuolia on useita. On jopa paljon ihmisiä joilla syntyessään on se pinppi ja pippeli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko haastatellut siis ihan kaikki suomalaiset?
Kyllä jo oikeat älykkäät nuoret tietävät että sukupuolia on useita. On jopa paljon ihmisiä joilla syntyessään on se pinppi ja pippeli.On se vain ihmeellistä etten ole tähän ikään (62 vuotta) mennessä kuullut sellaisista kaksineuvoisista, jos niitä muka on paljon.
Ehkä teillä keskenkasvuisilla on tarkemmat korvat ja kuulette enemmän asioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jo oikeat älykkäät nuoret tietävät että sukupuolia on useita. On jopa paljon ihmisiä joilla syntyessään on se pinppi ja pippeli.Sukupuolia on tasan kaksi eli biologiset miehet ja biologiset naiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jo oikeat älykkäät nuoret tietävät että sukupuolia on useita. On jopa paljon ihmisiä joilla syntyessään on se pinppi ja pippeli.Poikkeamasta puhutaan kun katsotaan isoja määriä. Poikkeamat eivät määrittele mitään. Esim ydinvoima onnettomuudestaan tutussa tshernobylissä syntyi aivan minkälaisia poikkeamia vain ja ne eivät määrittele mitään vaikka kuinka huutaisivat. On olemassa vain kaksi sukupuolta sanoivat kouhottajat mitä hyvänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikkeamasta puhutaan kun katsotaan isoja määriä. Poikkeamat eivät määrittele mitään. Esim ydinvoima onnettomuudestaan tutussa tshernobylissä syntyi aivan minkälaisia poikkeamia vain ja ne eivät määrittele mitään vaikka kuinka huutaisivat. On olemassa vain kaksi sukupuolta sanoivat kouhottajat mitä hyvänsä.
Miten Tshernobyl ja sukupuoli liittyvät toisiinsa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikkeamasta puhutaan kun katsotaan isoja määriä. Poikkeamat eivät määrittele mitään. Esim ydinvoima onnettomuudestaan tutussa tshernobylissä syntyi aivan minkälaisia poikkeamia vain ja ne eivät määrittele mitään vaikka kuinka huutaisivat. On olemassa vain kaksi sukupuolta sanoivat kouhottajat mitä hyvänsä.
Tiede kuitenkin sanoo että sukupuolia on useita. Se ei muutu vaikka tietämättömät kuinka muuta huutavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se vain ihmeellistä etten ole tähän ikään (62 vuotta) mennessä kuullut sellaisista kaksineuvoisista, jos niitä muka on paljon.
Ehkä teillä keskenkasvuisilla on tarkemmat korvat ja kuulette enemmän asioita.Kannattaa käydä kouluja. 62 ikävuoteen mennessä olisi ehtinyt opiskella vaikka kuinka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiede kuitenkin sanoo että sukupuolia on useita. Se ei muutu vaikka tietämättömät kuinka muuta huutavat.
Mihin tieteelliseen tietoon väite perustuu?
Seta ei ole tiedeyhteisö, joten Setan satutätien ja -setien mielikuvitus tietoa ei lasketa.
Sukupuolia ovat biologiset miehet ja biologiset naiset. Useiden muiden sukupuolien laajamittaisesta olemassaolosta ei ole todisteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jo oikeat älykkäät nuoret tietävät että sukupuolia on useita. On jopa paljon ihmisiä joilla syntyessään on se pinppi ja pippeli."On jopa paljon ihmisiä joilla syntyessään on se pinppi ja pippeli."
Tarkoitus oli kait kirjoittaa:
On jopaa muutamia ihmisiä joilla syntyessään on se pinppi ja pippeli.
Pippeli taitaa näistä useilla olla kuitenkin hyvin suuri klitoris, joka näyttää penikseltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jo oikeat älykkäät nuoret tietävät että sukupuolia on useita. On jopa paljon ihmisiä joilla syntyessään on se pinppi ja pippeli."On jopa paljon ihmisiä joilla syntyessään on se pinppi ja pippeli".
Mikä on paljon? Eli montako ihmistä miljoonasta syntyy näin?
Paljonko se on prosenteissa?
Jos puhutaan promillen osista, niin eikö silloin ole kyse poikkeamasta?
Sanon silti, että ihmisiä olemme kaikki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tiede kuitenkin sanoo että sukupuolia on useita".
Esität totuutena erittäin kiistanalaisen väittämän. Älä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jo oikeat älykkäät nuoret tietävät että sukupuolia on useita. On jopa paljon ihmisiä joilla syntyessään on se pinppi ja pippeli.On se kumma miten vähällä järjellä teidät lapset on varustettu ja aivopesty lapsesta lähtien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa käydä kouluja. 62 ikävuoteen mennessä olisi ehtinyt opiskella vaikka kuinka.
Sirola-opistohan onkin tunnettu oppilaitoksena jossa voi opiskella inttämistä ja sitä kuinka häiritä yhteiskunnan normaalia toimintaa vallankumouksen edellytyksiä parantaakseen.
- Anonyymi
Provinssirockin nimeksi voisi muuttaa priderock.
- Anonyymi
Rasismi elää ja voi hyvin tapahtumissa ja niiden järjestäjissä . Yhteiskunnan ei pidä suosia tuollaista .
- Anonyymi
Näille persuille pitäis laittaa porttari kaikkiin julkisiin paikkoihin. Käläviän grillilläkin sekoili se yks hihhuli.
- Anonyymi
Kävi niinku Käläviällä?
- Anonyymi
Saitko turpaasi kun yritit soittaa suutasi.
- Anonyymi
Mikäli toiminanjohtaja ei vaihdu / ei julkista pahoittelua Mäenpäälle niin se oli minun viimeiset rokit sitten. Vuodesta -95 on tullut käytyä ja pari kertaa jäänyt välistä. Lompsa opettaa. Yleisesti voisin sanoa, että kaikki poliittisesti värittynyt "sitoutuminen" kannattaa vaan unohtaa jos ei halua puolittaa omaa asiakaskuntaa.
- Anonyymi
Melko venäjämielistä ajattelua. Hyväksyisit sinäkin länsimaiset arvot, etkä ajattelisi sukupuoliasioista venäjämielisesti. Voit toki muuttaa venäjälle, siellä on kaltaisiasi samalla tapaa prideä vastustavaa kulttuuria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko venäjämielistä ajattelua. Hyväksyisit sinäkin länsimaiset arvot, etkä ajattelisi sukupuoliasioista venäjämielisesti. Voit toki muuttaa venäjälle, siellä on kaltaisiasi samalla tapaa prideä vastustavaa kulttuuria.
Pointtini ei ole vastustaa prideä. Pointtini on puolustaa mielipiteen vapautta. Provinssi voisi muuttaa sloganinsa muotoon "Parempien ihmisten juhla", ensivuonna nimittäin on kentällä tilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pointtini ei ole vastustaa prideä. Pointtini on puolustaa mielipiteen vapautta. Provinssi voisi muuttaa sloganinsa muotoon "Parempien ihmisten juhla", ensivuonna nimittäin on kentällä tilaa.
Estettiinkö jonku mielipiteen vapaus? Provissihan päättyi jo.
- Anonyymi
Mitä pikkupojille sanotaan kun ne tarhasta tullessaan kyselee että missä se minun pimppi nyt on?
- Anonyymi
Vastaat tietysti kysymykseen ikätason mukaisesti. Voit selittää ikätason mukaisesti, miksi joistain tytöistä voi tulla myöhemmin poikia, ja päinvastoin. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Tärkeintä on selittää ikätason mukaisesti.
- Anonyymi
Niille kerrotaan että sellaiset jutut ovat Setan satutätien ja -setien mielikuvituksen tuotetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaat tietysti kysymykseen ikätason mukaisesti. Voit selittää ikätason mukaisesti, miksi joistain tytöistä voi tulla myöhemmin poikia, ja päinvastoin. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Tärkeintä on selittää ikätason mukaisesti.
Ei voi tulla oikeita poikia eikä oikeita tyttöjä.
Sukupuoli ei ole omaan mielipiteeseen perustuva ilmoitusasia eikä sukupuolen täydelliseen korjaamiseen ole keinoja olemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä pojilla on pimppiuskovaiset voisivat harkita vakavasti siirtymistä mielenterveyspalveluiden käyttäjäksi. Voi hyvänen aika mitä juttuja nykyään yritetään syöttää ihmisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä pojilla on pimppiuskovaiset voisivat harkita vakavasti siirtymistä mielenterveyspalveluiden käyttäjäksi. Voi hyvänen aika mitä juttuja nykyään yritetään syöttää ihmisille.
Nämä on länsimaisia arvoja, joista kaikki järkevät ihmiset ovat samaa mieltä. Sen sijaan nämä priden vastustajat ja sukupuolen moninaisuuden tuomitsijat, heidän ajatukset ovat venäjämielisiä. Venäjällä on juuri samantapaista ilmapiiriä, joissa pride asiat yms on kiellettyjä, ja ihmiset juuri tuollaisia kaltaisiasi muukalaisvihamielisiä ja erilaisuudenpelkoisia.
Kumpaan porukkaan haluat kuulua, länsimielisiin vai venäjämielisiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on länsimaisia arvoja, joista kaikki järkevät ihmiset ovat samaa mieltä. Sen sijaan nämä priden vastustajat ja sukupuolen moninaisuuden tuomitsijat, heidän ajatukset ovat venäjämielisiä. Venäjällä on juuri samantapaista ilmapiiriä, joissa pride asiat yms on kiellettyjä, ja ihmiset juuri tuollaisia kaltaisiasi muukalaisvihamielisiä ja erilaisuudenpelkoisia.
Kumpaan porukkaan haluat kuulua, länsimielisiin vai venäjämielisiin?Heh heh, vai ovat länsimaisia arvoja, no ei todellakaan ole. Suomen kansasta ehkä aivan maksimissaan 10% kannattaa ajatusta että varhaiskasvatuksessa opetetaan että pojalla voi olla pimppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaan porukkaan haluat kuulua, länsimielisiin vai venäjämielisiin?” Nämä on länsimaisia arvoja, joista kaikki järkevät ihmiset ovat samaa mieltä. ”
Ei ole, vain vihervasemmiston ja prideporukan arvoja ja muut ovat erimieltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh, vai ovat länsimaisia arvoja, no ei todellakaan ole. Suomen kansasta ehkä aivan maksimissaan 10% kannattaa ajatusta että varhaiskasvatuksessa opetetaan että pojalla voi olla pimppi.
Jaa meinaatko että 90% suomalaisista hakee oppinsa mv-lehdestä, kritisoiden vähemmistöjä yms pridevastustusta. Siellähän sitä oppia piisaa. No, taidat olla venäjän trolli, ja palkkasi tulee pietarista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaan porukkaan haluat kuulua, länsimielisiin vai venäjämielisiin?"Kumpaan porukkaan haluat kuulua, länsimielisiin vai venäjämielisiin?"
Haluan kuulua järkeviin ihmisiin, joilla on jalat maassa.
Kummankin puolet ideologiat pysykööt minusta kaukana.
Venäjäläistä ideologiaa on lupa arvostella.
Samoin tulee olla lupa arvostella homoideologiaa.
sekä opetushallituksen ohjeita jne.
Tämä kuuluu demokraattisen valtiossa kansalaisten perusoikeuksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaan porukkaan haluat kuulua, länsimielisiin vai venäjämielisiin?Sinä vain luulet että muut on tällaisista hulluuksista kanssasi samaa mieltä ja saat luuloistasi vettä myllyysi vaatia enemmän, tosiasiassa lähes kukaan ei oikeasti ole kanssasi samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa meinaatko että 90% suomalaisista hakee oppinsa mv-lehdestä, kritisoiden vähemmistöjä yms pridevastustusta. Siellähän sitä oppia piisaa. No, taidat olla venäjän trolli, ja palkkasi tulee pietarista.
Miksi annat heikkoja vaihtoehtoja kuten mvlehti tai venäjä? Normaaleilla ihmisillä on normaalit elinpiirit ja luotettava päätöksenmuodostumiskyky ilman ääripäitä. Jos itse elät ääripäässä se ei tarkoita että muutkin elävät siellä ja tekevät päätöksensä tunnepuuskassa kuten esim provinssi teki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaan porukkaan haluat kuulua, länsimielisiin vai venäjämielisiin?kommenttisi kuulostaa hyvin vihamieliseltä ja lokeroivalta, matkalla fasismiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaan porukkaan haluat kuulua, länsimielisiin vai venäjämielisiin?Noilla perusteilla alkaa venäjäkin kuulostaa hyvältä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te homot ja lesbot menisitte pelkkinä kuriositeetteinä tavallisten ihmisten seassa mikäli ette tekisi itsestänne suurta numeroa. Teitä on ehkä pari prosenttia kansasta mutta käyttäydytte kuin voisitte määritellä muita oman sairaan ideologianne mukaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaan porukkaan haluat kuulua, länsimielisiin vai venäjämielisiin?Natoonhan tämä kohkaus liittyy, oltava hourubidenille mieliksi liberaalikolonialismin jalossa hengessä.
- Anonyymi
Vellihousu on Mäenpää.
Haluaa mennä ilmaisin tapahtumaan jonka arvoja ei kunnioita vaikka hyväksyi ne samalla kun lunasti lipun.
Ihan vieraslaji on Mäenpää rokkiväen keskuudessa. Toivottavasti uhoaminen rikosilmoituksella oli lupaus ja nähdään kun persuille väännetään rautalangssta perusasioita.- Anonyymi
Sai kutsun, etkö ymmärtänyt?
- Anonyymi
Kenellä tässä pitäisi rautalankaa vääntää, etkö ymmärtänyt, sai kutsun, ei mennyt sinne noin vain.
- Anonyymi
Provinssi on mennyttä, menetti maineensa jo.
- Anonyymi
HAHAHAHAHAHA!! On tämä persujen itku aina niin koomista mutta musiikkia korville! Persut ovat uhriutumisen mestareita kaikessa mahdollisessa! Täälläkin ulisee persuja jotka eivät ole ikinä Provinssissa käynetkään että "me ei enää mennä Provinssiin!" Voi kauheaa mikä menetys! 🤣 Miksi sen Mäenpään piti valehdella että kunnioittaa tapahtuman arvoja kun ei sitä tee? Piti päästä ilmaiseksi sisään?
- Anonyymi
Juurikin näin. Se että kourallinen peräkamaripersuja poikotoi provinssia, vaikuttaa ainoastaan positiivisesti. Ilmapiiri paranee kertaheitolla juuri noiden poikotoijien verran. Minä ainakin aion varata liput ensi kesän provinssiin jo ihan sillä perusteella, että saadaan nauraa kavereiden kanssa peräkamariin murjottamaan jääneille persuille, ja juhlia hienoa meininkiä ilman näitä tyhjäpäitä.
- Anonyymi
Etkö pysty järkevään kommentointiin? Kuulutko tähän porukkaan joka teki karmean päätöksen provinssissa ja koitat vähättelemällä muita sitä nyt saada omassa mielessäsi jotenkin paremmaksi? Kuulutko sateenkaariväkeen? Kaiken takana ei ole persu tai venäjä. Sateenkaariporukka on jostain syystä pesiytynyt SELMU ry:hyn ja nämä heidän päätökset ovat tämänlaisia kuin provinssissa tunnepuuskassa johtoportaassa tehty päätös oli. Suosittelen kaikille että ensivuonna äänestävät lompakollaan, Suomi on festivaaleja täynnä mistä ei ketään heitetä pihalle poliittisella mielipiteellä. Seinäjoellakin on muita festivaaleja joten sanotaan yhdessä hyvästit tälle ylimieliselle provinssiporukalle.
- Anonyymi
Provinssi on viherkommareiden ja muiden sateenkaarisekopäiden juhla.
- Anonyymi
No voi voi. Persut on taas kaikki natseja.
- Anonyymi
Provinssi on kaikkien juhla. Ainoastaan vähemmistöjä solvaavat peräkamaripojat eivät ole tervetulleita.
Olen ylpeä järjestäjien hienosta teosta. Kiitos! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provinssi on kaikkien juhla. Ainoastaan vähemmistöjä solvaavat peräkamaripojat eivät ole tervetulleita.
Olen ylpeä järjestäjien hienosta teosta. Kiitos!höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ylpeä järjestäjien hienosta teosta. Kiitos!Sinä olet sitten se toinen ensikesän festivaalivieraista. Kentällä tilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ylpeä järjestäjien hienosta teosta. Kiitos!oliko tuo satiiria tai sarkasmia?
Eikö tapahtuman pitäisi olla vapaa kaikesta poliittisesta ym. Pride- ja Ukrainena ja Venäjän lput sieltä pois,samoin natsitunnukset ja muut. Ketään ei saa loukata.
- Anonyymi
Minun kauppaan eivät vihervasemmisto ja vasemmistolaiset tule.varma asia
- Anonyymi
En tuollaisen venäjämielisen vasemmistovihaajan kauppaan tulisikaan. Da pjotr, saitko palkan pietarista.
- Anonyymi
Seinäjoen kaupunki myönti tänä vuonna 35 000 euroa tukea Provinssille. Julkisilla rahoilla ei kuulu tukea tuollaista tapahtumaa. Tuet pois tuollaisilta.
- Anonyymi
Tietenkin kannattaa tukea. Tuo raha tulee moninkertaisesti takaisin, väkeä tulee ympäri Suomen, ja ne kuluttavat melkoisesti rahaa tuon viikonlopun ajan. Tämä on Seinäjoen yksi vetovoimatekijöistä. Ennemminkin tuen määrää voisi jopa hieman nostaa, varsinkin kun nyt tehtiin hieno päätös, ja osoitettiin että vähemmistöjä solvaamalla ei ole todellakaan tervetullut paikalle ainakaan kutsuvieraana.
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Miksi ei? Jos kasvisruokaa suosiva jonottaa kaverien kanssa ja sitten vuorollaan kuuloo, ettei juuri sillä ruokakojulla ole edes yhtä vaihtoehtoa hänelle, on mielestäni ihan fine, että ruokapaikoilla olisi vähintään yksi kasvisvaihtoehto. Jokin sellainen, joka sopii myös liharuoan lisukkeena esim homejuusto gratiini. Sana kasvis kuumottaa? Sille voi keksiä toisen termin.
- Anonyymi
Provinssi teki virheen, tapahtui ylilyönti. Jos asiasta käydään oikeutta, olen melko vakuuttunut, että Provinssi häviää jutun. Itse tarkastelen asiaa ilman tunteenpaloa, siten, että etäännytän asiasta henkilöt ja heidän ideologiset suuntauksensa ja tarkastelen sitä yleisellä tasolla.
- Anonyymi
Jaa. Et taida sitten olla oikeusoppinut. Oikeat oikeusoppineet jo kommentoivat että mitään laitonta ei tapahtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa. Et taida sitten olla oikeusoppinut. Oikeat oikeusoppineet jo kommentoivat että mitään laitonta ei tapahtunut.
Sinä itse mainostit tuossa ylempänä olevasi oikeusoppinut ja muut nauroivat sinulle päin naamaa. Taidat olla pelkkä musiikin maisteri joka ei ole päivääkään mitään tuottavaa työtä tehnyt.
- Anonyymi
Ennen vanhaa provinssiin salakuljetettiin viinaa, nykyään sinne joutuu salakuljettaa ajatuksia.
- Anonyymi
Pojalla on pimppi-festivaali voitaisiin siirtää karhutorille, niin on tapahtuman suojelijatkin dösämatkan päässä.
- Anonyymi
Provinssi on ihmisten juhla. Persut ja muut irvokkaat eivät sinne olekkaan tervetulleita. Me ihmiset menemme sinne.
- Anonyymi
veikkaanpa että on enemmän persuja tässä maassa kuin wokeltajia. no, kannattaa miettiä kannattaako alkaa dehumanisoimaan.
- Anonyymi
Se on kumma juttu kun joku provinssi määrää, sanelee mitä mieltä ihmisten pitää olla ja tuomitsee vääräuskoisena jos et ole samaa mieltä.Ja tänään Iltalehti jatkoi samaa linjaa, miten suviseurojen pitää muuttua jonkun Iltalehden ns.toimittajan mukaan, on se kumma jos lehdistö/ toimittajat luulevat voivansa ohjata, määrätä miten ihmisten pitää ajatella, sanella mitä mieltä pitää olla esittäen oman ideologian näkemyksen ainoana oikeana, jos et ole samaa mieltä olet äärioikeistolainen natsi.
- Anonyymi
Sanoo hän joka lukee mv-lehteä ja innostuu sen valheellisista jutuista sekä kritiikistä vihervasemmistoa kohtaan ja pridevastaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo hän joka lukee mv-lehteä ja innostuu sen valheellisista jutuista sekä kritiikistä vihervasemmistoa kohtaan ja pridevastaisuus.
Onks mv- lehti vielä olemassa?
- Anonyymi
Oli muuten vippipuolella reilusti kaupungin kermaa. Siinä porukassa ei vihreitä eikä vasemmistoa äänestetä. Markkinatalouden kannattajia löytyi sitäkin enemmän.
Yritysvippiläisille vuppialueen paras katsomo ylimmästä kerroksesta. Montakohan vihreiden ja vasemmistoliiton äänestäjää oli? Minä siellä mukana olleena voin sanoa, että ei yhtään!
Nyt kannattaisi ottaa lusikka käteen ja miettiä haluaako Provinssi tosiaan jatkossa olla punavihreä pridefestari vai vieläkö sopii kokoomuslainen heteromieskin sinne unisexvessojen maailmaan, vaikka onkin tottunut siihen, että syntymätodistuksessa lukee joko poika tai tyttö!
Minä veikkaan, että se vippiosaston porukka toi aika paljon enemmän rahaa alueelle kuin kettutytöt pride lipun kanssa.- Anonyymi
Kyllä kokoomuksessakin iso osa suhtautuu myönteisesti prideen. Kokoomuslaiset on pääosin fiksua porukkaa. Se että ollaan itse heteroita, ei estä sitä etteikö voitaisi hyväksyä erilaisuus ja erilaiset suuntaukset. Persut ovat sitten toista maata, pääosin elämänkalluja, siellä tämän ongelman juurisyy piileksii.
- Anonyymi
Tökeröä toimintaa; perustetta lahjan perumiselle ei lain mukaan ollut. Vahingonkorvausvelvollisuus. Ja lisäksi erittäin törkeää käytöstä ja menettelyä, loukkaavaa poistaa kaiken kansan nähden, liekö kunnianloukkaustasoista nolauttamista?
Provinssi itse mokasi kutsuvieraslistansa kanssa, koska mitään uutta ei kutsuttu aikaisempiin juttuihinsa nähden tehnyt eikä sellaista, mikä olisi laillinen lahjan perumisen peruste.- Anonyymi
Höpönpöpön ihme sössötystä taas. Provinssin järjestäjät toimivat täysin oikein, ja viesti tuli kaikille selväksi. Olemme länsimaa ja venäjämielisiä pridevastaisia huuteluita ei tässä maassa hyväksytä. Piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpönpöpön ihme sössötystä taas. Provinssin järjestäjät toimivat täysin oikein, ja viesti tuli kaikille selväksi. Olemme länsimaa ja venäjämielisiä pridevastaisia huuteluita ei tässä maassa hyväksytä. Piste.
Sinä kommunisti, joka esität olevasi "länsimaalainen", vaikka olet henkeen ja vereen kommunisti eli venäjää ihannoiva kummallisuus. Et sinä ainakaan töissä käy. Enkä yhtään ihmettele miksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kommunisti, joka esität olevasi "länsimaalainen", vaikka olet henkeen ja vereen kommunisti eli venäjää ihannoiva kummallisuus. Et sinä ainakaan töissä käy. Enkä yhtään ihmettele miksi.
Sulla on nyt menny vuosi 1918 ja vuosi 2023 sekaasin. Ajat on hieman toiset
- Anonyymi
Epäilen vahvasti, että Mäenpää peruutuksen oli saanut. Hän halusi vain testata, mitä hänelle uskalletaan tehdä, kun peruutuksesta riippumatta ilmaantuu paikalle. On juurikin tällaisen mädän omenan tapa toimia muissakin tilanteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen vahvasti, että Mäenpää peruutuksen oli saanut. Hän halusi vain testata, mitä hänelle uskalletaan tehdä, kun peruutuksesta riippumatta ilmaantuu paikalle. On juurikin tällaisen mädän omenan tapa toimia muissakin tilanteissa.
Tekstitv:n mukaan Mäenpää sanoo, että hänellä "on kaikki nauhalla". Haha. Mies tiesi siis tilannetta odottaa. Tämä vahvasti viittaa siihen, että hän oli peruutusviestin nähnyt ja silti Provinssiin lähtenyt. Miten muuten portista pääsee sisään, jos kutsu oli peruutettu? Poliisilla tulee olemaan mielenkiintoisia hetkiä näitä kuvioita tutkiessa.
- Anonyymi
Ihan oikein teki. Aloittaja on joku teppana trolli jonka saa puukottaa hitaasti kuoliaaksi
- Anonyymi
Kokoomuslaisia saa työntää junan alle milloin huvittaa
- Anonyymi
Petteri ansaitsee puukon kurkkuunsa 😂😂😂😂
- Anonyymi
Sanoman miestoimittajia saa pahoinpidellä, koska he aiheuttavat tahallaan ihmisille masennusta
- Anonyymi
Petterin pahoinpitely pitäisi olla kansalaisvelvollisuus
- Anonyymi
Provinssiin ei sopisi sitten myöskään Kiss, Twisted sisters....https://www.advocate.com/people/paul-stanley-dee-snider-transphobic#toggle-gdpr
- Anonyymi
Tunteiden aikakaudella kaikki menee tunteisiin ja rationaalinen keskustelu politiikassa on mennyttä maailmaa. Tosiasiahan on että näitä aikuisten oikeasti väärään sukupuoleen syntyneitä on häviävän vähän. Hyvä jos yhtäkään kohtaa elämänsä aikana.
- Anonyymi
Eteläpohjanmaan hysteeriset miehet.
- Anonyymi
Eikö kaikkien pitäisi saada olla mitä vaan jos fiktiosta tehdään normiperusta. Kielen ja sääntöjen määrittely subjektiivisen ajattelun perusteella vähemmän mairittelevaa yhteiskunnalle. Määrittyykö trans kiinteiden miehen ja naisen kategorioiden kautta vai voiko se olla jotain ihan muuta. Mitä tahansa. Kaikkiko mitä tahansa. Vain vielä diagnosoimattomia sukupuolidysforioita odottamassa paljastumistaan. Mielivaltainen ja moniselitteinen biologia jonka päältää määrätön usko itseen. Naiseus ei vaadi mitään. Kohdulla ei mitään tekemistä sen kanssa. Postmoderni dekonstruktio purkaa kaiken osiin ja kokoaa Frankensteinin hirviön.
- Anonyymi
Siinä nähdään mikä itse saatana on,se hyväksyy
vain pahuudessa rypevät.- Anonyymi
🙏🏋️♂️🕺💃👍
- Anonyymi
Eipähän tarvitse enää Provinsin mennä.
- Anonyymi
Jo neljäs persu hallituksen perustamisen jälkeen joka nolaa itsensä julkisesti..nooh tää lakeuksien mies nyt oli rivimies edelliset oli kuitenkin elinkeinoministeri,puhemies,sisäasiainministeri....tämä neljänsuora on kyllä huomioitu saksassa,ruotsissa ja monissa muissa eu maissa eikä todellakaan hyvällä kuten myös suomen vielä presidenttinä oleva niinistö sanoi. jos purra olisi viisas keräisi apukoululapsensa ja kipittäisi oppositioon huutelemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo neljäs persu hallituksen perustamisen jälkeen joka nolaa itsensä julkisesti..nooh tää lakeuksien mies nyt oli rivimies edelliset oli kuitenkin elinkeinoministeri,puhemies,sisäasiainministeri....tämä neljänsuora on kyllä huomioitu saksassa,ruotsissa ja monissa muissa eu maissa eikä todellakaan hyvällä kuten myös suomen vielä presidenttinä oleva niinistö sanoi. jos purra olisi viisas keräisi apukoululapsensa ja kipittäisi oppositioon huutelemaan
Ne mitään ole nolanneet, osoittavat nyt vaan mitä tämä nykysysteemi kaikessa kammottavuudessaan on.
- Anonyymi
R. Kyyrö.....oletko lintu vai kala seuraavaksi.
2024 Provinssiin saavat vip-lipun kaikki jotka tuovat parinaan sian.....aasikin käy.- Anonyymi
🦈🦈🦈🤡🤡🤡🤡👹👹👹👹
- Anonyymi
Äijä puhuu faktoja ja wokerokki ottaa nokkiinsa ja potkii ulos.
Ne itseasiassa halusi, että Mäempää tulee ensin tapahtumaan, josta hänet voidaan teatraalisesti poistaa. Hänelle ei sanottu mitään hänen saapuessaan vaan haluttiin saada kohu aikaiseksi.- Anonyymi
Sama vihervasemmisto on kaivanut kaikki mahdolliset tapaukset saadakseen hallituksen vaihdettua sosialisteihin. Yritys tulee epäonnistumaan surkeasti koska eivät äänestäjät ole sokeita saati tyhmiä tuollaisen nolon näytelmän suhteen.
- Anonyymi
Rääväsuisen mätiäisen ei pidä tässä kuitenkaan antaa voittaa. Rikosoikeuden professorin suositus on oikea. Asia pitää kunnolla selvittää ja tapauksesta tehdä ennakkotapaus. Selvitettävissä myös on se, milloin Mäenpää sähköpostiviestintä oikeasti on nähnyt.
- Anonyymi
Mäenpää, mäenpää , voihan perse, itte ootte sen pöljän eduskuntaan äänestäneet. Miten Pohjanmaalla voi olla kolmasosa kansasta näon tyhmiä?
Käynnistäkää sivistämiskamppanja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäenpää, mäenpää , voihan perse, itte ootte sen pöljän eduskuntaan äänestäneet. Miten Pohjanmaalla voi olla kolmasosa kansasta näon tyhmiä?
Käynnistäkää sivistämiskamppanja.Päivän uutinen on, että naisten työllisyys on ohittanut miehet. Toinen päivän aihe edellisen aiheen perusteella voisi olla hysterikot. Heitä vaivaa yleisesti suuri luonteen ärtyisyys, ja jokainen ilon tai surun kokemus vaikuttaa heihin kaksin verroin enemmän kuin muihin henkilöihin. Miten hoidetaan tällaisia miehiä? Miten hysteerinen mies saadaan rauhoitettua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käynnistäkää sivistämiskamppanja.Älä muuta veisaa. Samalla voisi pohtia, mikä miesten tilanne on, miksei miesten työllisyys ole kehittynyt yhtä suotuisasti ja miten miehet saataisiin töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä muuta veisaa. Samalla voisi pohtia, mikä miesten tilanne on, miksei miesten työllisyys ole kehittynyt yhtä suotuisasti ja miten miehet saataisiin töihin.
Nythän hallitus laittaa toimeksi ja äijäpuolueen könsikkäätkin joutuu töihin.
- Anonyymi
Biologia ja sen variaatiot eivät ole kylläkään mielipide. Minä en ole se, joka määrittelee, kuka on oikeassa ja kuka ei. Minä osaan lukea kuitenkin vuosikymmenien aikaisia tutkimustuloksia siitä, millaisia yksilöitä luonto tuottaa. Ja sille me emme mielipiteinemme voi yhtään mitään. Se, että ihmisellä on syntyessään monitulkintaiset - biologiset -sukupuoliset tunnusmerkit ei tarkoita, että hän kokisi sukupuolensa tietyllä lailla.
Se, miten ihminen itsensä identifioi – millaiseksi kokee sukupuoli-identiteettinsä – ei riipu biologiasta. Useimmat kokevat olevansa sitä sukupuolta, mitä he ovat biologisesti mutta kaikki eivät. Sukupuoli-identiteetti ei ole silti pelkkää biologiaa, vaan siihen liittyy myös ihmisen käyttäytyminen ja käsitykset toisistaan.
Kutsuvieraskäytäntö sinänsä on jo tasa-arvon vastaista. Korruptiota.- Anonyymi
Vaaditaanko aivoiltaan kehittymättömän nuoren hormonimuokkaukseen tai leikkelyyn todettua biologista poikkeamaa vai riittääkö subjektiivinen tuntemus väärässä nahassa olemisesta?
- Anonyymi
Tästä saadaan nyt erinomainen mahdollisuus Suomessa opettaa biologiaa ja luonnon moninaisuutta alikoulutetuille. Ennakkotapaus tästä pitää tehdä juuri tästä syystä.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Koulupudokkaat saavat uutta arvokasta faktaa.
- Anonyymi
Provinssiin jatkossa vain poikapimpit, muilla ei ole sinne asiaa.
- Anonyymi
Olisiko SDP tai keskustan ehdokas poistettu, epäilen!?
- Anonyymi
Homous on synnynnäinen parantumaton sairaus. Sama kai koskenee myös lespouttakin. Erikseen ovat sitten nämä muoti-ilmiöt, joilla ei ole lääketieteen kanssa mitään tekemistä. Mikä sitten tätä synnynnäistä sairausta aiheuttaa? Siinä olisikin yliopistoille ja tutkijoille selvittämistä - ovatko syynä ympäristö- ja kasvinsuojelumyrkyt, elintarvikkeiden lisäaineet, pakkausmateriaalit vai jotkin muut syyt esim. ydinsäteily yms.
- Anonyymi
Eläimet, kuten kissat ja koirat usein ovat homoja/lesboja. Miten niitä eheytetään tai on eheytetty? Luonnossa tämä ilmiö on ollut olemassa aina. Nyt vasta miehet havahtuvat asian tiedostamaan? Hysteriaa voi parantaa?
- Anonyymi
Veikkaan Tampereen kommunistista yliopistoa tämän sairaan vouhotuksen alkulähteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläimet, kuten kissat ja koirat usein ovat homoja/lesboja. Miten niitä eheytetään tai on eheytetty? Luonnossa tämä ilmiö on ollut olemassa aina. Nyt vasta miehet havahtuvat asian tiedostamaan? Hysteriaa voi parantaa?
Kai te tiedätte kuinka eläinten homous parannetaan. Vielä völjäämään, muuta kukn nappi ohtaan. Homous on tosiaan samanlainen synnynnäinen sairaus kuin downin syndrooma. Down ihmiset ovat normaaleja muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai te tiedätte kuinka eläinten homous parannetaan. Vielä völjäämään, muuta kukn nappi ohtaan. Homous on tosiaan samanlainen synnynnäinen sairaus kuin downin syndrooma. Down ihmiset ovat normaaleja muuten.
Meillä oli Turre joka olikin ransu.
Aina punainen kaulapanta.
- Anonyymi
Provinssi saa pitää tunkkinsa ja pridettää ilman meidän rahoja.
- Anonyymi
Eipä teidän roposet näy missään.
- Anonyymi
Ja pysykin pois - lupaatko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä teidän roposet näy missään.
Pienistä purosista kasvaa suuri joki. Etkö edes tuota ymmärrä???
- Anonyymi
Älä mene enää ikinä provinssiin!
- Anonyymi
Varmaan juurikin hyvä sulle. Pidä se päätös.
- Anonyymi
Boikotoikaa jos edes järjestetään provinssia 2024.
- Anonyymi
Kannatetaan!
- Anonyymi
Höpöhöpö. Kuten ennenkin: 2024 liput jo taas hankittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. Kuten ennenkin: 2024 liput jo taas hankittu.
Kei väki varmasti hankkii eli olet ilmeisesti kei väkeä suoraan dildometsästä
- Anonyymi
Provinssin sensuuritoimitusjohtajan lähtölaskenta on alkanut.
Boikotoin Provinssia v. 2024 . - Anonyymi
Suomessako ei olekaan enää sanan/ajattelunvapaus?
Ymmärrän arvopohjan, mutta tämä oli mielestäni ylilyönti. Häiriköiviltä ihmisiltä pääsy voidaan estää, mutta jos ihminen käyttäytyy asiallisesti, siihen ei pitäisi olla mitään syytä. Vai pystyykö joku oikeasti näkemään ihmisestä, mitä hän ajattelee tai tietämään, mitä hän kirjoittelee minnekin mistäkin asiasta. Tämä nyt sattui olemaan kansanedustaja ja huonoon aikaan julkaistu kirjoitus, mutta jatkossa samat säännöt kaikille eli ei kun stalkkailemaan etukäteen lipunostajia! Esiintyjät syyniin myös! - Anonyymi
Persuilla alkoi hallitus taival varsin mallikkaasti 👍onneksi pentsiinin hinta putoaa kuulemma 1€ litralta tai ainakin näin olen asian ymmärtänyt!
- Anonyymi
Kylläpä komukkaa vituttaa kun ainakin seuraavat 4 vuotta joutuu nousemaan sohvalta ja hankkimaan mitä tahansa työtä ettei kuole nälkään.
- Anonyymi
Boikotoikaa perseilijä Persuja👍
- Anonyymi
...syytstä...
Taas joku persu, joka ei ole käynyt apukouluaan loppuun. Osaatko kirjoittaa edes yhden viestin oikein siellä Kainuun perslävessä? - Anonyymi
oletusarvo Suomen historiaa tuntien olisi että Seinäjoella miehellä on munat ja naisella pimppi, jos ei, niin silloin on maailmankirjat sekaisin, tuo provinssirock on jo nimenä sellainen typeryys että se pitäisi lopettaa kokonaan, varsinkin kun ovat alkaneet politikoimaan,
- Anonyymi
kävi niin tai näin poikotoin brovinssia, niinkuin olen tehnyt koko elämäni ajan
- Anonyymi
Että pitää rokkifestareiden sortua amerikkalaiseen wokeiluun ja cäncelkulttuuriin. Luulin että rokkijätkissä olisi vähän enemmän munaa ja särmää, mutta olin näköjään väärässä. No onneksi Suomessa on muitakin rock-festareita kuin wokeranssi.
- Anonyymi
Boikottiin kaikki festarit, nyt on jo Ruisrockikin vääntäny jotain sääntöjä joiden mukaan pitää tanssia!
- Anonyymi
No niin. Voithan sie vetää kokkelia nenään kotonasikin ja kuunnella musaa kuulokkeista.
- Anonyymi
Provinssi on Transun organisoima festari.
- Anonyymi
Alan systemaattisesti vihaamaan kaikkia transuja tästä eteenpäin.
- Anonyymi
Provinssin promoottori on Laura Kyyrö, entinen Juha Kyyrö.
- Anonyymi
Aloittaja kirjoittaa moneen ketjuun 5 minuutin välein, miksi.
- Anonyymi
Kyllä nämä ihan eri ihmisiä ovat, melkoisen kohun saaneet aikaan tällä harkitsemattomalla teollaan tämä provinssiväki, hyvä että toivat arvonsa julki näin laajasti niin tietää välttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nämä ihan eri ihmisiä ovat, melkoisen kohun saaneet aikaan tällä harkitsemattomalla teollaan tämä provinssiväki, hyvä että toivat arvonsa julki näin laajasti niin tietää välttää.
Sama kirjoittaja aloittelee monta ketjua ja vastailee itselleen ja syyllistää provinssia
- Anonyymi
Woke cancel lgbt kulttuuri tulee amerikasta. Miksi vihaatte tätä kehitystä.
Putin vihaa tätä kehitystä, ja toistatte Putinin agendaa, jos vihaatte woke cancel lgbt kulttuuria.
Miksi olette venäjämielisiä ja toistatte Putinin sanomaa. Miksi ette vain hyväksy pridejä yms kuten länsimaisiin arvoihin kuuluu- Anonyymi
Siksi että esimerkiksi minulle on aivan sama mistä sairas woke cancel paska tulee. Putin, woke cansel mikä lie lgbt ja muu joutava paska saisi painua kuuseen. Voitte mennä provinssiin homostelemaan. Teidät pitäisi sulkea sinne provinssiin pois normaalien ihmisten silmistä. Vituttaa oikein lukea miten suuri osa ihmisistä on mennyt pilalle wokettamalla ja homostelemalla.
- Anonyymi
Hyvää mainosta Provinssille. Melkoinen PR-katastrofi Kivelän amatööreiltä. Pitkin poikin ympäri Suomen tulee kuraa niskaan
Alla yksi uutinen aiheesta ja jopa punikkien Yleisradiossa:
https://yle.fi/a/74-20039497
Provinssissa nähtiin moraalipörhistelyä” – politiikan tutkija Hanna Wassin mielestä Juha Mäenpään poistaminen festivaaleilta oli ylilyönti- Anonyymi
Onko tämä Wass jonkin oikeuden tuomari tai perustuslain tunteva professori ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Hän esitti asiaan oman mielipiteensä ja sellaiseksi se jääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wass on parhaasta päästä. Oula siellä toisessa päässä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän tajuaa suurin osa kansasta vaikkei tuomareita olisikaan. Etkö kestä keskustelua , taidat olla provinssiväkeä hekään eivät kestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän tajuaa suurin osa kansasta vaikkei tuomareita olisikaan. Etkö kestä keskustelua , taidat olla provinssiväkeä hekään eivät kestä
Onko linkkiä jossa tutkittu että suurin osa suomalaisista
Vai valehteletko taas kun et kestä keskustelua?
- Anonyymi
Pride Yes = Amerikka
Pride No = Venäjä
Miksi moni valitsee tässä asiassa Venäjän?- Anonyymi
Hyvin kirjattu.
- Anonyymi
Emme elä sinun heikkojen vaihtoehtojesi mukaan.
- Anonyymi
Kommunisteillehän sananvapaus on kirosana ja
sieltähän se putinismi pikkuhiljaa hiipii suomeenkin.
Pohjanmaalla luulisi olevan suoraselkäisiä miehiä,eikä
mitään perseennuolijoita.- Anonyymi
Putin vastustaa prideä, venäjällä transut joutuu vankilaan. Tätäkö putinismia haluat suomeen.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin vastustaa prideä, venäjällä transut joutuu vankilaan. Tätäkö putinismia haluat suomeen.?
Kaikki ei ole homoja ja homojen tulee olla
heteroille kiitollisia,koska ilman heteroita
ei olisi myöskään homoja(ihmisen biologia)
Ymmärrät sananvapauden vain yhdestä suunnasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei ole homoja ja homojen tulee olla
heteroille kiitollisia,koska ilman heteroita
ei olisi myöskään homoja(ihmisen biologia)
Ymmärrät sananvapauden vain yhdestä suunnasta.Joko äitisi on kertonut kuka on oikea biologinen isäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko äitisi on kertonut kuka on oikea biologinen isäsi?
Heteroille se on helppoa kun on oikea
isä ja äiti.ps.lapset ei synny perskarvoista.
- Anonyymi
Tuon äijä ulostulo takasi sen, että kierrän Seinäjoen kaukaa, koko pohjanmaa on nyt sitä luokkaa, että saa minun puolesta olla ihan rauhassa minulta.
- Anonyymi
Olen jo jonkin aikaa eteläsuomalaisille kavereilleni kertonut asuvani Vaasassa. En kerta kaikkiaan kehtaa kertoa, että asunkin Seinäjoen junttilassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo jonkin aikaa eteläsuomalaisille kavereilleni kertonut asuvani Vaasassa. En kerta kaikkiaan kehtaa kertoa, että asunkin Seinäjoen junttilassa.
Seinäjoki yli kaiken!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seinäjoki yli kaiken!
...joo, jos typeryydessä mitataan. Tai ehkä myös vyötärönympärysmitat lienevät Suomen suurimmat. Mistä johtuu ms-taudit ja 1-diabeetikoiden maailmanennätyslukemat? Jotain vähän enemmän on ongelmia tällä alueella. Tänne jääneillä pojilla jotain stressiä siitä, kun nuoret naiset muuttavat yliopistokakupunkeihin? Nauttikaa ny, kun poikaan kans saatte keskenään keulia. Peräkammarissa on edullista lusia, ku vanhemmat maksaa kaiken.
- Anonyymi
Nyt loppu Provinssikäynnit
- Anonyymi
Ei muutaku Venäjälle menolippu sullekin. Siellä ei tykätä sukupuolivähemmistöistä. Sinne vaan onnen ja ihmeen maahan, moro vaan.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muutaku Venäjälle menolippu sullekin. Siellä ei tykätä sukupuolivähemmistöistä. Sinne vaan onnen ja ihmeen maahan, moro vaan.
Venäjällä saatte keulia vähän isommissa miiteissä ihan poikain kesken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Canceloin sinut takaisin kotiisi dildometsääm
- Anonyymi
Kylläpä persua nyt harmittaa!
Hyvän tavan mukaan toimittiin.- Anonyymi
Ehkä siellä teidän sateenkaaripiireissä totalitarismi on hyvä mutta normaali-ihmisten keskuudessa se ei ole hyvä.
- Anonyymi
ihan sama
- Anonyymi
Eikun äänestämme jaloillamme.
- Anonyymi
Eikun äänestämään jaloillamme.
- Anonyymi
https://youtu.be/G058j1MyLrU
Päätä käyttämällä voi ihan hyvin jaloilla äänestää - Anonyymi
https://youtu.be/dMIOItwh6Uw
Ääntä kuulumaan. - Anonyymi
https://youtu.be/G058j1MyLrU
Päällä ja jaloilla. - Anonyymi
Nyt pommittaa Iltalehtikin tätä Provinssin sekoilua. Ja provinssin kabinettiväki vaan jatkaa puolustamista, vaikka kaikki suurimmat mediat on jo tuominneet teon.
Kun täällä muutama Provinssin kabinettiväen henkilö huutelee ihmisille jatkuvasti menoa Venäjälle, niin teidän oma Kivelähän sinne ilmeisesti haikailee. Kaksi kertaa ollut Vasemmistoliiton ehdokkaana kunnallisvaaleissa ja molemmilla kerroilla saanut kannatusta häpeällisen ja nolon vähän. Itkupotkuraivarit on nyt sitten selvä asia.
Minä en Mäenpäätä äänestänyt, mutta ottiko arvon kommunisti huomioon paljonko Mäenpää saa ilmaista mainosta tämän sekoilun vuoksi? Joka media tuuttaa miten Provinssi sekoilee kansanedustaja Mäenpään kanssa. Varmistitte miehen läpimeno ensi vaaleissakin!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ad7826ed-d601-403a-a187-276d75963b2f- Anonyymi
Boikotoikaa ensikesän pervorock tapahtumaa. Ne voi sitten siellä miettiä keskenään miksi pojilla voi olla pimppi.
- Anonyymi
En ole eläissäni käynyt rock festareilla ja en näköjään ole jäänyt mistään paitsi. Kohta kai jonkin kaupan ovella kysytään mitä mieltä olet siitä ja siitä asiasta ennen kuin sinulle myydään mitään.
- Anonyymi
Kuulin väitteitä että festareiden johtaja, siis se bännin antaja, on vasemmistoliiton poliitikko, jos näin niin sittenhän se on täysin poliittinen kielto.
Sopiiko puoluepolitiikka festareille, se onkin sitten ihan toinen juttu?- Anonyymi
Tämä on faktaa.
Kivelä on ollut esimerkiksi Vasemmistoliiton ehdokkaana vuonna 2012 ja 2017 kaupunginvaltuutetuksi. "Miesoletettu" sai ääniä alle sata, joka kertoo kaiken minkälainen kannatus tällaisella touhulla on. Provinssissa on monta kymmentä tuhatta vierailijaa. Pieni osa kannattaa näitä Kivelän ideologian asioita.
Ja pieni vähemmistö täälläkin huutelee näitä Kivelän kannustushuutoja kommunisti- ja sateenkaarilippujen keskeltä.
Suuri osa suomalaisista käy kuuntelemassa musiikkia ja viettää normaalia elämää.
No, onneksi Kivelä lähtee. Ei sopeutunut tuohon hommaan.
- Anonyymi
Wassin kirjoitus on hyvä. Jos kerran minut konservatiivisesti ajattelevan voidaan poistaa jostain siksi että sanon etten pidä homoista niin samalla tavalla voin poistaa henkilön joka sanoo pitävänsä homoista isännöimästäni tilaisuudesta.
- Anonyymi
Ei muuta kuin menolippu Venäjälle. Siellä on kaltaisiasi homovihaajia. Putinin käsikirjaa vain lukemaan eiks jeh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kuin menolippu Venäjälle. Siellä on kaltaisiasi homovihaajia. Putinin käsikirjaa vain lukemaan eiks jeh.
Lähetitkö kommentin sieltä dildometsästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän voi mielestäni liittää siihen ketjuun jatkoksi kaiken wokepaskan joukkoon. Woke känsel kulttuurin arvosteleminen ei ole venäjä mielisyyttä. Te olette kaikki samaa paskaa.
- Anonyymi
Nyt riitti punikkien törky! Ei koskaan enää provinssiin! Dösät jää tästä lähtien stadiin.
- Anonyymi
Hyvä. Ei me sua siellä kaivatakaan. Jää peräkamariis nyyhkyttämään, kukaan ei kaipaa sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Ei me sua siellä kaivatakaan. Jää peräkamariis nyyhkyttämään, kukaan ei kaipaa sua.
Pitäkää ensikesänä pride lippu korkealla provinssissa. Me tavalliset ihmiset osallistumme jollekin muulle festivaalille jatkossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäkää ensikesänä pride lippu korkealla provinssissa. Me tavalliset ihmiset osallistumme jollekin muulle festivaalille jatkossa.
Hyvästi provinssi rock! Meitä normaaleja persuja ei näy ensikesänä koko rokissa. Muistakaa, että olemme suurimmasta päästä ja valta on lopulta meillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvästi provinssi rock! Meitä normaaleja persuja ei näy ensikesänä koko rokissa. Muistakaa, että olemme suurimmasta päästä ja valta on lopulta meillä.
Ihanaa Persut on silkkaa paskaa kaikkialla. Tyhjempää tyhjätääpä saa hakea kuin persu!!
- Anonyymi
Hyvä.ei Persun mätää kukaan kaipaakaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suviseuroillekko uhriutumaan ja hakemaan anteeksiantoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
persut ole koskaan tavallisia ihmisiä, vain tavallisen pöljiä!
- Anonyymi
Te persut ette kuule pääse millekkään festareille. Joka paikas teidät nakataan pihalle, kun ootte rasisteja ja tyhmiö.
- Anonyymi
Näin kommentoidaan sateenkaaren alta suvaitsevan väen toimesta joka vaatii tasa-arvoa, kunnioittaa monimuotoisuutta ja haluaa turvallista tilaa kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kommentoidaan sateenkaaren alta suvaitsevan väen toimesta joka vaatii tasa-arvoa, kunnioittaa monimuotoisuutta ja haluaa turvallista tilaa kaikille.
Friikit on pahimpia räksyttäjiä ja vaatijia. Tarvitaan loppu tälle friikki pelleilylle. Marginaalissa voi pitää turpansa kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Friikit on pahimpia räksyttäjiä ja vaatijia. Tarvitaan loppu tälle friikki pelleilylle. Marginaalissa voi pitää turpansa kiinni.
Laitatko ne Auschwitziin? Niinhän se alkoi viime kerrallakin.
- Anonyymi
Pakkohomottajat, punikit, putinistit ja viherfasistit ja heidän seuraajansa jotka huutelevat eivät ole sama asia, eikä edes samanmielisiä. Osa on pikemminkin toistensa vihollisia, mutta kaikki ovat yhtä hulluja. Terveisin perheellinen, työssäkäyvä, valkoinen, lihaasyövä, heteromies.
- Anonyymi
Persu on mätä paska kaikkialla
- Anonyymi
😅😂🤣😂😅
- Anonyymi
Ensin persu-Junnila, nyt persu-Mäenpää, sit persu-Rantanen... sekopäinen puolue. Menöö Suomenkin maine näiden törppöjen vuoksi. Mäenpäähän teki tuon Provinssi-tempun ihan tahallaan.
- Anonyymi
persuissa on useita politiikkoja, jotka elävät vastakkaiasettelusta, jota he pyrkivät syventämään kärjekkäillä ulostuloillaan.
mäenpää on yksi heistä. - Anonyymi
Ja jatkunee.... persu-Rydman. Kohta menee koko Suomen maine näiden tomppelien vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jatkunee.... persu-Rydman. Kohta menee koko Suomen maine näiden tomppelien vuoksi.
Politiikka on persuille vain nettiperformanssia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rytty-Rydman nyt RKP:n tutkittavana. No, eipä ihmetä. Persut on tällaasia.
- Anonyymi
Sit Marko kivelä
Sit Ida erämaa
Sit Merja kyllönen
- Anonyymi
..."Olen jo jonkin aikaa eteläsuomalaisille kavereilleni kertonut asuvani Vaasassa. En kerta kaikkiaan kehtaa kertoa, että asunkin Seinäjoen junttilassa"...
Minäkin olen vaasalaiseksi itseni nimennyt jo pari kymmentä vuotta, vaikka siellä en asu. Ei johdu 2023 Provinssista :) Mäenpää ministerin asemassa kirjoitti typeryyksiä mutta eihän Provinssi sitä kirjoitusta estänyt, suomalaista sananvapautta ei rikottu. Provinssi vaan poisti - ihan oikeuksiensa mukaisesti - tällaisen, tapahtuman arvojen vastaisen typeryksen. Ihmeellistä silti on, että peruutetulla kutsulla tämä persu yleensä pääsi portista sisään? Kutsu peruttiin, mutta sisäänpääsylippua ei?
- Anonyymi
En usko että Persut ovat tukemassa ensi vuoden Provinssia,kuulemma kuitenkin ovat yleensä myös valtion tukea saaneet
- Anonyymi
Provinssi on vihreitten kaappaama.
Soininvaaran Vaari rokkaa... Jos jaksaa...
- Anonyymi
Liikaa asiakkaita kun varaa karhata väkeä ulos.
- Anonyymi
Mäenpää ny kirjootteloo ja puhuu mitä sattuu.pellehän se mies on ikänsä muuenkin ollu.
- Anonyymi
Näin on.nurmoon prismanki pihas oli joku hel tin raato mainos autona parkkipaikan tukkona.älytööntä touhua.
- Anonyymi
Provinssirock on ihan turha tapahtuma ja nyt vielä pride saastaa tullut mukaan ihan johtajaa myöten oujeee menee hienosti
- Anonyymi
Ootko ylpee tekosistasi. Pääsit oikein Hesariin
Yleisen valtio-opin tutkijatohtori Yannick Lahti ja perus- ja ihmisoikeuksiin erikoistunut hallintotieteiden tohtori Pauli Rautiainen kertovat Twitterissä joutuneensa voimakkaan asiattoman kritiikin kohteeksi annettuaan asiantuntijahaastattelun medialle.
- Anonyymi
Festari johon saa osallistua vain samanmieliset. Haha koskeeko tuo myös esiintyjiä. Tuskin kiinnostaa tulla soittamaan.
- Anonyymi
Tiede sanoo kuitenkin näin
https://tieku.fi/ihminen/kuinka-monta-sukupuolia-on
Ei ole vaikeaa luettavaa.- Anonyymi
Hyvä artikkeli, osaakohan Mäenpää lukea sen vai pitääkö laittaa linkki selkokielisille sivuille
- Anonyymi
Setan mukaan sukupuolta ei ole olemassakaan koska interseksuaalit sitä ja merihevoset tätä. Sukupuolen olemassaolo on selitelty pois tarkastelemalla maailmaa poikkeavuuden avaimenreijästä.
Ainahan löytyy ties vaikka minkälaisia poikkeavuuksia kun oikein hakemalla haetaan mutta ihmiset noin yleensä ottaen ovat normaaleja.
Lähes kaikilla kasvi- ja eläinlajeilla lisääntyminen perustuu kahteen sukupuoleen, uros ja naaras. Joitain poikkeuksia toki on.
Koivu pystyy lisääntymään sukupuolettomasti kasvullisesti juurivesojen avulla. Siitä vain setalaiset lisääntymään juurivesojen avulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Setan mukaan sukupuolta ei ole olemassakaan koska interseksuaalit sitä ja merihevoset tätä. Sukupuolen olemassaolo on selitelty pois tarkastelemalla maailmaa poikkeavuuden avaimenreijästä.
Ainahan löytyy ties vaikka minkälaisia poikkeavuuksia kun oikein hakemalla haetaan mutta ihmiset noin yleensä ottaen ovat normaaleja.
Lähes kaikilla kasvi- ja eläinlajeilla lisääntyminen perustuu kahteen sukupuoleen, uros ja naaras. Joitain poikkeuksia toki on.
Koivu pystyy lisääntymään sukupuolettomasti kasvullisesti juurivesojen avulla. Siitä vain setalaiset lisääntymään juurivesojen avulla.Onneton yritys, koeta vielä kerran
https://tieku.fi/ihminen/kuinka-monta-sukupuolia-on - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä artikkeli, osaakohan Mäenpää lukea sen vai pitääkö laittaa linkki selkokielisille sivuille
Ei se kovin hyvin lukea osaa, mutta opetteloo kylläkin.
- Anonyymi
On se tosiaan ollut karmea virhe häätää natsi tilaisuudesta jossa on häntä kolme kertaa nuorempaa yleisöä.
Mikähän mekkala siitä olisi syntynyt, jos hänelle olisi lohkaistu ettei täällä tarvita sairaita persuja? Mäenpää kun nimittää kansanryhmää sairaiksi ilman lääkärin opintoja.- Anonyymi
Festarit vain transuille , homoliie, muun sukupuolisille
ja woke-ideologiaa kannattaville punavihreille sekä muuten poikkeaville .
Muut pysykööt pois . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Festarit vain transuille , homoliie, muun sukupuolisille
ja woke-ideologiaa kannattaville punavihreille sekä muuten poikkeaville .
Muut pysykööt pois .Lähden heti sellaiselle festarille! Koska piretähän?
- Anonyymi
Mäenpää ja Hakkarainen ovat maan älyköitä .................................................................häntäpäästä.
- Anonyymi
Unohditko tahallasi Antti Lindtman SDPn?
Tämä koko sekoilu on pääkaupunki seudun vihervasemmiston pyrkimys heikentää pohjanmaata.
Tämä alue alkaa kaikilla mittareilla olla maan kärkeä ja syö vihervasemmiston kannatusalueen menestystä.
Toiminta on halpamaista ja vahingoittaa herkässä iässä olevaa nuorisoa entisestään.- Anonyymi
Tuota. Pohjanmaa (=Vaasan rannikko) on kaikilla mittareilla maan kärkeä. Sen sijaan Etelä-Pohjanmaa on kaikilla mittareilla maan surkeinta pohjasakkaa, samaa mitä Pohjois-Karjala.
Mitä Vaasan rannikolla on tehty oikein. En tiedä, ehkä johtuu geeneistä. Mutta joka tapauksessa he ovat osanneet ottaa maahanmuutostakin kaikki hyödyt irti. Vaasan rannikolla myös maahanmuuttajat pärjää ja ovat osa yhteiskuntaa. Ehkä Vaasalainen positiivinen ja yhteisöllinen ilmapiiri on tarttunut myös heihin.
Vaasan rannikko tekee kaiken paremmin, lite bättre, mitä muu Suomi. Etelä-Pohjanmaa on joka osa-alueella jälkijunassa.
- Anonyymi
..."Ensin persu-Junnila, nyt persu-Mäenpää, sit persu-Rantanen... sekopäinen puolue. Menöö Suomenkin maine näiden törppöjen vuoksi. Mäenpäähän teki tuon Provinssi-tempun ihan tahallaan"...
Toiminta on halpamaista ja vahingoittaa herkässä iässä olevaa nuorisoa entisestään.- Anonyymi
Sjoki on Persun sikojen paikkakunta
- Anonyymi
..."Pride Yes = Amerikka
Pride No = Venäjä
Miksi moni valitsee tässä asiassa Venäjän?"...
Toi olikin Hesarissa noin tuon professorin haastattelu
- Anonyymi
puhut täyttä paskaa
- Anonyymi
Niinhän teet!
- Anonyymi
Ja sinunko mielipiteesi ratkaisee asian. Katsos maksavalla ja kutsuvieraalla on eroa, ja se maksavakin voidaan poistaa paikalta.
- Anonyymi
Provinssi on vihervassujen kaappaama
- Anonyymi
Todista kaappaus.
- Anonyymi
Persut porsaat kuulevansa päättää kaikesta
- Anonyymi
Mäennää on idiootti eikä sen tarvii mennä ilmaiseksi pilaamaan toisten juhlaa.
- Anonyymi
Persujen kannatus laskee, ja puolue tulee hajoamaan sisäisiin ristiriitoihin, kuten aina ennenkin. Moni äänesti persuja viime vaaleis, mutta moni kokee myös tällä hetkellä äänestäneensä väärää puoluetta. Tavallinen järkevä ihminen, äänesti hän sitten mitä tahansa puoluetta, haluaa irtisanoutua mäenpääläisestä luiskaotsaisesta vihapuheesta.
- Anonyymi
ennen joulu taukoa on niin moni persu nolannut puolueen että hallitus kaatuu se on varma. "hiki otsa spede" halla-aho ilmoitti you-tube kanavalla presidentti ehdokkuudesta,moniko muu oli niin tyhmä? nooh hän oli myös yks niistä persuista jotka heittelivät ilmoille hieman erikoisia lausahduksia. suomen kilpailukyky laskee koko ajan kun ei ole työntekijöitä ja verot nousee eikö persut käsitä sitä? sote maksuja nostetaan vaan,edellisen hallituksen oli pakko tehdä sote niitä niillä oli määräys,eikä heidän vika kai ollut ukrainan sota?
- Anonyymi
Mäenpää on aasi ei se siitä miksikään muutu.no ehkä nyt seuraavalla kerralla äänestäjät jättääs väliin.
- Anonyymi
Naamavärkin perusteella voi jo sanoa että ei ole mikään älyn jättiläinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naamavärkin perusteella voi jo sanoa että ei ole mikään älyn jättiläinen.
Ei ole. Ja mitä kertoo äänestäneistä ? Eepee on Suomen Albania.
- Anonyymi
nosto
- Anonyymi
Provissi ei tehnyt mitään laitonta. Haitallisen vieraan VIP kutsu peruttiin.
- Anonyymi
Vihervasemmisto tietenkin asialla, kuten kaikessa pahassa.
- Anonyymi
Ei vaan Persun porsaat
- Anonyymi
Se oli loukkaus äänestäjiä kohtaan.
- Anonyymi
On provinssipomolla vielä opittavaa.
- Anonyymi
Persuissa on tosi paljon noita tyttöpoikia heti kun joku vastustaa tulee kyynel,sitten haetaan olutta,hakaan akka ja mennään autotalliin murjottamaan...jipii...
- Anonyymi
Persu on paska vaikka miten päin kääntelisi
- Anonyymi
vegetarismin ideologiaa tuputtaa kansalle
- Anonyymi
Sulla ei taira olla perunamaata takapihalla? Joku voisi nähdä ja susta luulla jotain.
- Anonyymi
Woke-trans-vegaani-vihervasemmistoideologia on saastuttanut Selmun joka noita festareita järkkäilee. Menkää lounasaikaan Rytmikselle syömään niin sieltä heti tunnistatte kuka on Selmulainen. Sen näkee uistinten ja muiden vieheiden määrästä naamassa, hippimäisistä oudoista vaatteista, värikkäistä hiuksista, löysästä vasemmistoryhdistä, puhetyylistä ja laumassa parveillessaan vähintään yhdellä heistä on sateenkaaripussukka olalla tai vähintäänkin pinssi lätsässä tai rinnuksessa.
- Anonyymi
Ruokahan siellä on toki todella hyvää oikeastaan joka ikinen päivä :)
- Anonyymi
Saastunut persu vaahtoaa
- Anonyymi
Kaukana on Provinssi niistä alkuaikojen ihmisten juhlasta, kun kaikilla oli kivaa, eikä sorsittu ketään.
Nyt on lähdetty hyveposeeraamaan ja suvaitaan vain tietyllä tavalla ajattelevia.- Anonyymi
Muista ottaa se matolääke aivojasi syö selvästi persmato
- Anonyymi
Persuja ei kaipaa kukaan
- Anonyymi
Aloittaja on Persun vähäpää
- Anonyymi
Persut ovat tyhjästä ulisijoita <3
- Anonyymi
Provinssia hävettää jälkeenpäin moinen.
- Anonyymi
Tuskin. Eikä ole syytäkään.
- Anonyymi
Kommunistit ne pyörittää provinssia
- Anonyymi
Älä sinä Persun vähäpää vaahtoa!!
- Anonyymi
poistivat kansanedustajan mielipiteidensä vuoksi
- Anonyymi
Provinssi on luvannut ottaa opikseen.
- Anonyymi
Siinä oon kyllä samaa mieltä ettei persut voi kuulua oikeistoradikalististisesti ajattelevaan joukkoon. Koska silloin pitäisi päässäkin liikkua jotain? ja mäenpää on taas liian paperitiikeri kuuluakseen heidän äärisiipeen...siellä ei tarvitse päässä liikkua kun viina.
- Anonyymi
Toisinajattelijoilta on provinssirockkiin pääsy kielletty.
- Anonyymi
Niin onkin, ja se on hyvä. Säkin voit kuule pysyä pois, sua ei sielä kukaan kaipaa. Kerää vaikka tyhjiä tölkkejä sääskien kans, kun me muut juhlitaan ja pidetään hauskaa. Haha!
- Anonyymi
On taas mukava mennä Provinssiin kavereiden kaa
- Anonyymi
Provinssi ei tehnyt mitään virhettä. Mäenpää on surkea tollo!
- Anonyymi
Hän on hyvä kansanedustaja.
- Anonyymi
Ihanaa! Kohta on Provinssi!
- Anonyymi
Aloittaja Mäenpää poisto oli aivan oikein kyseinen henkilö on esiintynyt julkisuudessa toisia syjivänä . Vailla ymmärrystä vähemmistöistä ei ansaitse minkääntason luottamusta
- Anonyymi
eipä ole siitä hepusta ollut kukaan kiinostunut muualla kun täällä
- Anonyymi
Mitään ymmärrysvelvollisuutta ei ole. Sietämisvelvollisuus on.
- Anonyymi
Eihän se mikään provinssirock enää ole, vaan priderock.
- Anonyymi
Persun tollo vaahtoaa
- Anonyymi
Tuskin enää poistavat sieltä perussuomalaista kansanedustajaa hänen mielipidekirjoituksensa vuoksi.
- Anonyymi
Mutta tuskin koskaan enään pääseekään kutsuvieraslistalle.
- Anonyymi
Provissi tulee taas kohta ja kukaan ei kaipaa sinne mäenpäätä eikä muitakaan persuja
- Anonyymi
Aloittaja on onneton persu jolla pää tyhjää täynnä
- Anonyymi
Kohta on taas provinssin aika. Ennätysmäärä juhlijoita, jälleen kerran tulossa. Se että muutama elämänkoululainen jää kotiinsa kiukkuamaan, ei näy millään tapaa. Normot juhlii eikä ketään kiinnosta jos persuja ei päästetä sisään.
- Anonyymi
Perussuomalaisia harmittaa vieläkin.
- Anonyymi
Mieluummin herättäjäjuhlille kuin provinssiin.
- Anonyymi
Antaako venäjän putte leiman passiin jokaisesta käydystä kommunistikinkeristä?
- Anonyymi
Persuille varmaan antaa.tässä taannoin Persut oli venäjämyönteisin puolue!!
- Anonyymi
Kesätapahtumat Seinäjoella ovat tällä erää ohi.
- Anonyymi
woke-aivopesua vastustanut poistettiin provinssista
- Anonyymi
persu on onneton vähäpää
- Anonyymi
persun aivopesua
- Anonyymi
Ei ole valkoihoisen lihansyöjä heteron kinkerit nämä
- Anonyymi
Hei huomaatko että toistat samaa levyä.
- Anonyymi
Ei kiinnosta tällaiset putinin kannattajien juhlat..
- Anonyymi
Se Mäkeläkin joku manne ?
- Anonyymi
Tais Mäenpää saada seuraaviin vaaleihin muutaman sata lisä ääntä, Provinssin toiminnan seurauksena!
Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606714- 1003452
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262780- 212448
- 271983
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251700
- 321558
- 111512
- 491502