Säännöllisesti saa yhä lukea eri alustojen kommenttiosioilta siitä, kuinka jotkut persut vaativat RKP:tä heitettäväksi ulos hallituksesta ja vaativat Keskustaa RKP:n tilalle mitä kummallisimmilla syillä. Yleensä sellaisilla, jotka tarkottaisivat Keskustan alistamista PS-politiikan aisankannattajaksi spämmäämällä väitettä, että Keskusta olisi muka pettänyt kannattajansa, koska oikeisto olisi PS:n sanelemana Keskustan oikea poliittinen viiteryhmä.
Keskusta on keskellä ja Keskusta ei tue fasismia. Moniko persu yhä kuvittelee, että Keskusta lähtisi pelastamaan natsisympatiaa viljelevän Suomen Sisun näpeissä olevaa PS-puoluetta? Sellaista itsemurhaa Keskusta ei tee, mikä näkyy jo Kokoomuksen kärvistelynä pääministeripuolueena. Kokoomus antoi tukensa äärioikeistolaiselle ministerille ja nyt pääministeri Orpo on munannut itsensä etenkin EU-maiden silmissä, mutta myös koko sivistyneen maailman silmissä.
Keskustan kannatus kääntyy nousuun, sen sijaan Persujen mutta myös Kokoomuksen kannatus tulee ottamaan pahasti turpiinsa. Muutama äärioikeistolainen persuministeri vielä kilometritehtaalle.
Keskusta ei antanut tukeaan PS-fasismille!
9
154
Vastaukset 9
- Anonyymi
Jumankauta, Keskusta mainittu Suomen Keskustan palstalla!
Jo on aikoihin eletty.- Anonyymi
Ja huomaatko, että kaikki persut tai persumieliset haihtuivat kuin pieru Saharaan?
- Anonyymi
Hirvittävää kun keskusta antoi täyden tuen lähes kommunistiselle vihervasemmistolle.
- Anonyymi
Niin, jos et ole persu, olet kommunisti?
Kukaan ole väittänytkään että kyseinen hallitus olisi rakkausavioliitto.
Yhteinen päämäärä eli Suomen kuntoon laittaminen yhdistää.- Anonyymi
Ei Hitlerin hallitustakaan sellaisena nähty? Yhteinen päämäärä kuitenkin yhdisti, siis äärioikeistolaisten yhteinen?
Anonyymi kirjoitti:
Ei Hitlerin hallitustakaan sellaisena nähty? Yhteinen päämäärä kuitenkin yhdisti, siis äärioikeistolaisten yhteinen?
Ihme tyyppi. Jauhaa koko ajan Hitleristä ja natseista.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Ihme tyyppi. Jauhaa koko ajan Hitleristä ja natseista.
Viiteryhmäsi tunnistettu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470